Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit belachelijk?

+43
Mamsie
Lavendel
Bubbelicious
marjoleinnn
Zwoesj
Monte
loura
Jeanette
Polly
Antibes
TNMN
Bolleke
mzcharlotte
Emma_
Buddha88
Phileine
tweeling
Possom
Susan
Melis_je
Pien
Suus
Blond
Paper Crown
Winegum
Arwyn
SuperGrover
smooch
Fearie
Atelier Madame
Zininzon
Zwerver
Olijfje
Rush
Lejow
Toet
nina
Caroow
Raindrop
Tsjip
_Lacey_
Gizmo
SoGood
47 plaatsers

Pagina 13 van 18 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 0:18

Ava schreef:
mozzarella schreef:Meisjes....in bijv. het shoptopic loopt toch iedereen 'te koop' met zaken? Of dat nou een action jurkje is of Chanel pumps. Het is echt typisch hollandse bekrompenheid dat over dat laatste wel wordt gevallen en dat eerste enig is. Doe maar gewoon dan doe je maar gek genoeg....baaah!
My point exactly.

Klopt...ik zag je reactie te laat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 0:19

Haha, die is ook nogal lang, kan me voorstellen dat veel meiden die niet gaan lezen.. En jij vatte het mooi kort samen, dus ik dacht, ik onderschrijf nog even dat ik het daar helemaal mee eens ben Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  loura zo 19 jun 2011 - 0:25

Ik wil die broek zien!! Very Happy

En nee ik vind het niet belachelijk.. Als je geld hebt en je wilt iets hebben moet je het lekker kopen smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 0:29

Melis_je schreef:Daar gaan we weer. Al zou ze in ieder topic een printscreen van haar banksaldo plaatsen, op welke manier heb je er last van?
Very Happy Laughing Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 0:38

Twellie schreef:Na deze 14 pagina's wil ik ook nog even mijn mening geven! Ik vind niet dat CKC haar uitgavenpatroon op een vervelende manier in de kijker speelt, wel op een duidelijke manier smile. Ik denk dat CKC open is over heel zaken op dit forum en dus ook daarover. Het is geen manier van profileren hoe makkelijk / goed ze het wel niet heeft, want CKC schrijft ook over heel wat minder fijne dingen hier. Kan me er dus persoonlijk niet aan ergeren.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 0:45

Marin schreef:Aan de ene kant merk ik inderdaad ook wel een beetje die air van CKC en daar kan ik me wel een beetje aan ergeren. Zo terloops even vertellen van `ja en ik heb ook nog drie tickets gekocht`.
Ik gebruik even jouw quote om mijn mening duidelijk te maken, dus niet persoonlijk opvatten. Het is het zogenaamde 'air' van CKC dat anderen stoort. Maar dat soort dingen hebben altijd óók met jezelf te maken. Het stoort mij, en anderen, namelijk niet. En dat is niet omdat wij net zo veel geld hebben en dezelfde koopinstelling hebben als CKC. Waar ligt het dan wel aan? Ik denk dat de geïrriteerden (zoals Maple, Susan, Tea-Leaf en James, zich dat moeten afvragen. Waarom stoort het jóu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 0:49

Ik heb besloten geen foto's te plaatsen, omdat er dan reacties komen als "ik vind het geen bijzondere broek, dus het is het geld niet waard." Of: "ik vind hem lelijk". Gelukkig is ie voor mij wel bijzonder en eet ik er niets minder om en zijn ook alle lasten betaald. Hij staat ook nergens online, alleen de 'normale' broeken staan online, mijne was een special edition.

Wat een hoop jaloerze, ontevreden meiden zitten hier. Wat een lullige opmerkingen hier naar Marin en 2CKC.


Edit: je loopt hier te pochen met wat je hebt, interesant te doen, terwijl ieder leeft op z'n eigen stand. Ik zeg toch ook niet dat de Actiontopic pocherij is omdat mensen daar laten zien wat voor goedkoops ze nou weer gescoord hebben. Hoe voordelig ze weer uit zijn.

Als je het blijkbaar beter dan een ander hebt of je hebt meer geld, mag je dat hier niet laten zien, want dan doe je interessant. Gewoon puur jaloezie is het.

BTW: zelf heb ik ook primark en h&M broeken, maar het is idd niks. Heb ook een My God broek al 3 jaar, en hij blijft mooi zitten. Die broek van primark wordt steeds groter en wijder en hij zit enorm hoog, dus die gaat weg. Echt een armoedige broek is het geworden.

Al mijn goedkope kleding van de primark, had een zak vol, 100 euro, is een grote miskoop en ik heb alles maar weggegooid/in de zak van max gedaan. Kijk, dat is nou zonde!!!!! Het zat gewoon niet lekker, na het wassen was het lelijk, etc.

Die 230 euro broek is nou al mijn lievelingsbroek. Heb hem de hele avond aangehad en ga hem zo weer aandoen en laten zien aan m'n ouders en opa en oma. Hij is gewoon retespang!
Voortaan voor mij iets duurdere kleding die mooi blijft als al die primarktroep dat in de kast blijft liggen en na een jaar in de zak van max gaat. het hoeft allemaal niet zo goedkoop mogelijk.

En 21 pagina's over 2ckc vind ik best wel heel triest en ongepast. Ze komt hier ook persoonlijke dingen vertellen en dat mensen, zoals James, dat aanhalen, vind ik echt heel gemeen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan zo 19 jun 2011 - 0:49

Waarom zou ik me dat moeten afvragen? Het is niet iets wat me zo vreselijk stoort dat het me continu bezighoudt, gewoon iets wat me opvalt en af en toe een beetje irriteert en wat ik verder niet hoef te analyseren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Atelier Madame zo 19 jun 2011 - 0:52

wow wat is dit een lange discussie geworden :shock: Zijn dit nog allemaal ergenissen van het oude forum ofzo
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan zo 19 jun 2011 - 0:53

@Jada, is het een andere geworden? De broek die je op het oog had was toch 190 euro?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 0:55

Susan schreef:@Jada, is het een andere geworden? De broek die je op het oog had was toch 190 euro?

Dat staat op pagina 3 al.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 0:56

De broek is opeens 40 euro duurder? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan zo 19 jun 2011 - 0:57

Wat betreft jaloezie, als ik jaloers ben op mensen dan is dat vooral op mensen van wie de peuter gewoon meekomt in de ontwikkeling, mensen die lekker met hun kind kunnen kletsen, dat is wat ik zo graag wil dat het soms pijn doet, niet Chanelpumps of dure spijkerbroeken kopen. Dat is leuk, maar het houdt me niet echt bezig op het moment.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:00

Jada schreef:

Wat een hoop jaloerze, ontevreden meiden zitten hier. Wat een lullige opmerkingen hier naar Marin en 2CKC.

Laat ik voorop stellen dat op een paar reacties na, hier geen nare reacties naar mij waren. Ik haalde mijn ervaringen gewoon op om aan te tonen dat wat Ckc ervaart niet vreemd is en dat ik het ook zo ervaren heb.

Afijn ik kan me voorstellen dat je niet zo veel zin hebt om je broek te showen. Wel heel jammer want ik ben benieuwd! Fijn dat ie goed bevalt. Ik zou zelf nooit een broek van 230 euro kopen, maar er zijn genoeg andere leuke dingen die ik kan bedenken die ik zou kopen, dus ieder z'n eigen ding. Vind je man m nou wel mooi? En zo nee niets van aan trekken hoor, de meeste mannen begrijpen toch niets van mode en meiden dingen ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:01

2CKC2 schreef:
James schreef:
Puuc schreef:
Fauve schreef:Spuit elf, ze had al uitgelegd dat het niet zo bedoeld is.

Al lees ik het nu nog een aantal keer over, ik vind het nog steeds een walgelijke opmerking. Spuit 12.

Wat is er precies walgelijk aan spuit 12?

Het is een behoorlijke uitspraak wat je gisteravond deed, James. Ik heb de mogelijkheid idd, maar ik hoop er maar 1 nodig te hebben. Voor de rest is dat traject niet minder zwaar dan jouwe,hoor.

@ Puuc, ik heb hier eens een topic geopend en daarin heb ik uitgelegd dat ik helaas maar waar aan IVF moet om een gezond kindje te krijgen. Ik heb toen ook ergens tegen het einde verteld dat ik ergens wel blij was want ik de druk van de 3x vergoed door het ziekenfonds niet voel. Mocht het bij ons niet in 3x lukken kan ik altijd nog doorgaan zolang ik dat mentaal trek. En nu gebruikt uitgerekend James dat tegen me, maar maakt niet uit. Ik denk dat het grotendeels dr eigen situatie meespeelt aangezien ze ook door IVF een kindje probeert te krijgen.

Oh meid , echt waar. Ga nou niet de boel lopen verdraaien. Ik gebruik helemaal niks tegen je hoor, het was gewoon een constatering. Niks verkeerds mee bedoeld. Ik haak in op iets wat JIJ constant omhoog moet halen en ik maak je er op attent dat geld in dit geval WEL wat waard is. Maar blijkbaar neem je alles wat ik tegen je zeg (expres?) verkeerd op. Het is goed met je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:02

Marin schreef:
Jada schreef:

Wat een hoop jaloerze, ontevreden meiden zitten hier. Wat een lullige opmerkingen hier naar Marin en 2CKC.

Laat ik voorop stellen dat op een paar reacties na, hier geen nare reacties naar mij waren. Ik haalde mijn ervaringen gewoon op om aan te tonen dat wat Ckc ervaart niet vreemd is en dat ik het ook zo ervaren heb.

Afijn ik kan me voorstellen dat je niet zo veel zin hebt om je broek te showen. Wel heel jammer want ik ben benieuwd! Fijn dat ie goed bevalt. Ik zou zelf nooit een broek van 230 euro kopen, maar er zijn genoeg andere leuke dingen die ik kan bedenken die ik zou kopen, dus ieder z'n eigen ding. Vind je man m nou wel mooi? En zo nee niets van aan trekken hoor, de meeste mannen begrijpen toch niets van mode en meiden dingen ;-)

Hij vindt hem fantastisch! En hij vindt het het geld ook waard. Tsja, hij koopt een i-pad en ik een broek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:05

Hahaha lekker stereotype man/vrouw uitgave. Ik koop liever een iPad haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Monte zo 19 jun 2011 - 1:06

Ik snap CKC helemaal als ze zegt dat ze het jammer vindt sommige dingen niet te kunnen plaatsen, ik zou dat ook jammer vinden. Want chanel of H&M als je nieuwe schoenen of jurkje hebt, dan ben je daar trots op en wil je dat showen(daar is een shoptopic/laatst gekochttopic voor). En mij maakt het dan echt niet uit of ze haar €600 dure chanelpumps laat zien, dat vind ik juist leuk. Zij kan het betalen en heeft het geld over(en dat is echt niet lacherig doen over geld uitgeven) en heeft ook nog een behoorlijke spaarrekening, dus ik ben blij voor haar dat ze dat kan. Ik ben ook totaal niet jaloers o.i.d op CKC, maar heb het idee dat sommigen hier dan wel zijn, waarom zou je anders zeggen dat 600 te duur is? Jij kan het dan wel niet hebben, maar CKC wel. Sterker nog als ik een behoorlijk salaris zou hebben zou ik mezelf ook een mooi paar schoenen cadeau doen(in de trant van louboutin, charlotte olympia, chanel). Dat lijkt me heerlijk.
Ik snap de discussie niet. Waarom heeft iemand een air als ze haar mooie schoenen wilt laten zien(die dan €600 kosten), maar ze voor haar niet boven haar budget zijn. Er zijn hier mensen met een heel laag salaris die uggs of shabbies kopen, dat is in verhouding even duur als CKC met haar salaris(en dat van haar man) en haar Chanel pumps.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:06

Susan schreef:Waarom zou ik me dat moeten afvragen? Het is niet iets wat me zo vreselijk stoort dat het me continu bezighoudt, gewoon iets wat me opvalt en af en toe een beetje irriteert en wat ik verder niet hoef te analyseren.
Ik wist dat je daarover ging vallen, had ik nu maar die aanhalingstekens geplaatst Very Happy. Herformulering: als je wilt weten welk deel van de irritatie van jezelf voortkomt, moet je jezelf even fileren. Ik vond jouw reacties ook niet overlopen van ergernis, je hield het gewoon zakelijk, dus ik geloof meteen dat het je niet vreselijk stoort. Maar jij was het eens met TL, J en M, vandaar dat ik jouw naam ook noemde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Antibes zo 19 jun 2011 - 1:09

James, los van of je gelijk hebt of niet, je snapt toch ook wel dat het niet aan jou is om CKC daarop te wijzen?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:12

Twellie schreef:Na deze 14 pagina's wil ik ook nog even mijn mening geven! Ik vind niet dat CKC haar uitgavenpatroon op een vervelende manier in de kijker speelt, wel op een duidelijke manier Is dit belachelijk? - Pagina 13 561177. Ik denk dat CKC open is over heel zaken op dit forum en dus ook daarover. Het is geen manier van profileren hoe makkelijk / goed ze het wel niet heeft, want CKC schrijft ook over heel wat minder fijne dingen hier. Kan me er dus persoonlijk niet aan ergeren.
Eens..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:17

CKC geniet gewoon lekker van je geld. Ik ben strontjaloers dat je op Chanel pumps loopt Laughing

Ik ga mezelf na mijn studie ook uit de naad werken om mijn dromen te realiseren. (Eigen koophuisje, lekker op vakantie, en kleding is inderdaad ook een grote hobby van mij (en mijn vriend trouwens ook).

Iedereen heeft zijn eigen prioriteiten. En ik denk dat de meerderheid van de forumsters hier het stiekem ook heerlijk zouden vinden als ze een pot geld als reserve zouden hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:18

Antibes schreef:James, los van of je gelijk hebt of niet, je snapt toch ook wel dat het niet aan jou is om CKC daarop te wijzen?

Moet ik werkelijk hier nog serieus op in gaan? CKC haalt zelf een punt, na 10 keer vragen wat het nou eigenlijk met de discussie te maken heeft , geef ik antwoord. En vervolgens wordt de boel verdraaid en waarschijnlijk zal ckc er nog wel een schepje drama bovenop gooien want zo is ze wel.

Ik ben er gewoon echt helemaal klaar mee op dit moment. Ze zoekt het maar uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:27

Nou zeg, James, ik vind je toon zo onaardig en cynisch. Je vult nu allemaal dingen voor haar in, terwijl ze al een x-aantal pagina's niet gereageerd heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Antibes zo 19 jun 2011 - 1:34

James schreef:
Antibes schreef:James, los van of je gelijk hebt of niet, je snapt toch ook wel dat het niet aan jou is om CKC daarop te wijzen?

Moet ik werkelijk hier nog serieus op in gaan? CKC haalt zelf een punt, na 10 keer vragen wat het nou eigenlijk met de discussie te maken heeft , geef ik antwoord. En vervolgens wordt de boel verdraaid en waarschijnlijk zal ckc er nog wel een schepje drama bovenop gooien want zo is ze wel.

Ik ben er gewoon echt helemaal klaar mee op dit moment. Ze zoekt het maar uit.

Uh, ja, want ik zeg gewoon op een normale manier iets, dus daar kun je ook serieus op in gaan. Maar blijkbaar is dat teveel gevraagd.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 13 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 18 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum