Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit belachelijk?

+43
Mamsie
Lavendel
Bubbelicious
marjoleinnn
Zwoesj
Monte
loura
Jeanette
Polly
Antibes
TNMN
Bolleke
mzcharlotte
Emma_
Buddha88
Phileine
tweeling
Possom
Susan
Melis_je
Pien
Suus
Blond
Paper Crown
Winegum
Arwyn
SuperGrover
smooch
Fearie
Atelier Madame
Zininzon
Zwerver
Olijfje
Rush
Lejow
Toet
nina
Caroow
Raindrop
Tsjip
_Lacey_
Gizmo
SoGood
47 plaatsers

Pagina 16 van 18 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Volgende

Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Mamsie zo 19 jun 2011 - 6:14

Purple schreef:
Mamsie schreef:Same thinking, haha
Great minds... Wink

of course.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Mamsie zo 19 jun 2011 - 6:17

SuperGrover schreef:
2CKC2 schreef:Leven is goed voor mij en ik kies ervoor om mezelf gelukkig te maken met een (zelfs voor mij) belachelijk dure schoenen, maar ik vind dat ik die dubbel en dwars verdien en ik geloof ook dat omdat wij het juist met andere mensen delen een higher force ons helpt..
Dit is eigenlijk de enige opmerking die bij mij echt verkeerd valt. Dat heeft vooral te maken met mijn mening over karma. Denk je echt dat een hogere macht jouw Chanelpumps financiert, omdat je ook vliegtickets voor mensen koopt? Wat doen die mensen in Afrika dan allemaal verkeerd?

Maar dat is weer een compleet andere discussie. Verder, nee ik heb geen 600 euro voor pumps en ook geen 230 euro voor een broek. Ik wou best dat ik dat geld had. Maar dan zou ik het echt no way aan kleding besteden... Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit iets van Chanel zou kopen, terwijl ik wél hoop heb dat ik later best een goed salaris ga krijgen.

Ik denk dat je dat bovenste moet zien als "Wie goed doet, goed ontmoet". Op wat voor manier of "niveau" dan ook.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Olijfje zo 19 jun 2011 - 6:18

Ik heb er serieus 2 uur over gedaan om dit allemaal te lezen, ik moet wel gek zijn. laughcry
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Bubbelicious zo 19 jun 2011 - 6:20

Olijfje schreef:Ik heb er serieus 2 uur over gedaan om dit allemaal te lezen, ik moet wel gek zijn. laughcry

Of niks te doen hebben :P
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Arwyn zo 19 jun 2011 - 6:24

Weet je, stiekem vind ik de pumps niet eens echt mooi.. Embarassed Niet helemaal mijn ding, haha. Ach, ik hoef ze ook niet aan, dus als CKC er maar gelukkig mee is smile Wink

Ben trouwens wel benieuwd of ze nou echt zo heel veel lekkerder lopen dan andere pumps! Voor een echt goede pasvorm en veel comfort wil ik ook nog wel eens wat extra centjes neerleggen (niet zoveel, maar ja, daar moet ik ook minstens een jaar voor sparen, haha).
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  SuperGrover zo 19 jun 2011 - 6:30

Mamsie schreef:
SuperGrover schreef:
2CKC2 schreef:Leven is goed voor mij en ik kies ervoor om mezelf gelukkig te maken met een (zelfs voor mij) belachelijk dure schoenen, maar ik vind dat ik die dubbel en dwars verdien en ik geloof ook dat omdat wij het juist met andere mensen delen een higher force ons helpt..
Dit is eigenlijk de enige opmerking die bij mij echt verkeerd valt. Dat heeft vooral te maken met mijn mening over karma. Denk je echt dat een hogere macht jouw Chanelpumps financiert, omdat je ook vliegtickets voor mensen koopt? Wat doen die mensen in Afrika dan allemaal verkeerd?

Maar dat is weer een compleet andere discussie. Verder, nee ik heb geen 600 euro voor pumps en ook geen 230 euro voor een broek. Ik wou best dat ik dat geld had. Maar dan zou ik het echt no way aan kleding besteden... Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit iets van Chanel zou kopen, terwijl ik wél hoop heb dat ik later best een goed salaris ga krijgen.

Ik denk dat je dat bovenste moet zien als "Wie goed doet, goed ontmoet". Op wat voor manier of "niveau" dan ook.
Ja, ik zei ook al, het ligt vooral aan mijn afkeer van karma. Zo werkt het nou eenmaal niet. Niet met geld, gezondheid, voorspoed of tegenspoed.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Sylvana zo 19 jun 2011 - 7:43

Wat blijf je toch vriendelijk CKC smile.
Volgens mij ben jij een heel leuke optimistische vrouw, met humor. Dat wou ik even kwijt.

En verder.. moet iedereen echt zelf weten hoeveel ze uitgeven en aan wat en of ze erover willen praten of niet..
Zou toch wat zijn, als we allemaal hetzelfde deden en dachten.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 7:51

Daaaamn wat een discussie!

In de hele wereld zijn er nu eenmaal mensen die veel te besteden hebben, en mensen die de eindjes nauwelijks aan elkaar kunnen knopen.
Zul je overal tegen komen.
Ik heb een vriendin die niet veel te besteden heeft, maar als ik aankom met mijn nieuwe (al dan niet dure) spullen is ze toch echt blij voor me.
Als je het je kunt veroorloven moet je toch kunnen kopen en doen wat je wilt?
En het showen vind ik dan echt wel logisch, je bent toch trots op je aankopen?
Ik vind de opmerkingen van een aantal hier, o.a. Tea-leaf (is even de enige waar ik zo kan opkomen) overkomen als jaloezie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 8:04

x


Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan zo 19 jun 2011 - 8:10

Jaloezie is niet de enige denkbare reden die mensen hebben om iets irritant te vinden, hoor.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Pien zo 19 jun 2011 - 8:17

Purple schreef:
Tea-Leaf schreef: Dan zeg ik gewoon : jee wat belachelijk, maar koop ze lekker. Klaar. CKC mag het ook belachelijk vinden dat ik Action kleding draag hoor.
Maar die houding.. Zo vol van zichzelf, zo komt het gewoon over. Zelfs Marin zegt het, die ook wel wat gewend is qua dure uitgaves: de opmerkingen hebben een arrogante air over zich.

Maar Tea Leaf, jij laat hier op het forum regelmatig merken dat jullie het elke maand maar net redden... Dat je een toetje koopt als traktatie omdat je het een keer kon betalen. Wat wil je daarmee zeggen dan? Als iemand dat verkeerd opvat kan het ook lijken alsof je medelijden nodig hebt? Ik vind CKC helemaal niet zo over komen. Jij vindt dat en ik vind jou ook niet zielig maar een ander misschien wel...
gisteravond heb ik al dit topic gelezen, en was bovenstaande mijn gedachte, hoe vaak we hier wel niet moeten lezen Tea-leaf dat jullie het financieel heel moeilijk hebben (wat ik overigens vreselijk voor je vind, voordat daar over gevallen word) Je benoemt zo vaak dingen die met geld te maken hebben, ook dat kan op een gegeven moment vervelend worden en dat vind ik dus ook regelmatig Embarassed ....

Zo zijn er toch altijd wel dingen? Ik vind 190 euro voor een broek veel, ik vind 80 euro zat. Iemand anders koop daarentegen voor 80 euro weer een hele kledingset. Laarzen geef ik met gemak 200 euro aan uit, iemand anders koopt daar 4 paar voor. Ondergoed koop ik gewoon goedkoop bij de action, 3 euro voor een boxershortje, een ander koopt dat persé van Marlies dekkers en betaald met gemak 20 euro per string/ hipster/ boxer. Zullen we nou gewoon iedereen in zijn of haar waarde laten?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 9:14

ivax schreef:
Purple schreef:
Tea-Leaf schreef: Dan zeg ik gewoon : jee wat belachelijk, maar koop ze lekker. Klaar. CKC mag het ook belachelijk vinden dat ik Action kleding draag hoor.
Maar die houding.. Zo vol van zichzelf, zo komt het gewoon over. Zelfs Marin zegt het, die ook wel wat gewend is qua dure uitgaves: de opmerkingen hebben een arrogante air over zich.

Maar Tea Leaf, jij laat hier op het forum regelmatig merken dat jullie het elke maand maar net redden... Dat je een toetje koopt als traktatie omdat je het een keer kon betalen. Wat wil je daarmee zeggen dan? Als iemand dat verkeerd opvat kan het ook lijken alsof je medelijden nodig hebt? Ik vind CKC helemaal niet zo over komen. Jij vindt dat en ik vind jou ook niet zielig maar een ander misschien wel...

Idd dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik het las. jij laat juist heel erg doorschemeren dat jullie het niet breed hebben.

En dat kan ook heel irritant zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown zo 19 jun 2011 - 9:19

Tea-Leaf schreef:Oooh wat zijn ze prachtig, ik ben stikjaloers. laughcry

Nee dus. Ik reageer nog één keer: het gaat me om de houding van iemand, in dit geval CKC.
Niet om de uitgaves die diegene doet. Ja, ik vind 600 euro belachelijk voor een paar pumps, maar als er niet zo opzichtig over wordt gedaan, kan het me geen reet schelen. Dan zeg ik gewoon : jee wat belachelijk, maar koop ze lekker. Klaar. CKC mag het ook belachelijk vinden dat ik Action kleding draag hoor.Maar die houding.. Zo vol van zichzelf, zo komt het gewoon over. Zelfs Marin zegt het, die ook wel wat gewend is qua dure uitgaves: de opmerkingen hebben een arrogante air over zich.

En er dan ook nog iets bijhalen wat totaal irrelevant is, om jezelf nog wat extra zielig te maken? Jeeez. Wat heeft het voor nut om je gezondheidsproblemen aan te halen, dat doe ik toch ook niet?
Ik snap heel goed dat James zich daar boos over maakte. Het is oprecht heel verdrietig als je IVF moet ondergaan, ik sta er straks zelf ook voor. Maar dat heeft NIKS met deze discussie over een arrogante houding t.o.v. dure uitgaven te maken. Ik zie er geen enkel verband in.




Dat zou ik nooit doen. Jij mag denken van mij wat je wil of je doodergeren aan mij, maar ik zou nooit iemand kleineren of zich minder dan ik laten voelen doordat diegene actionkleding draagt. Maar het raakt me wel ontzettend dat ik hier afbranders krijg doordat ik dingen kopen die duur zijn en dat ik hiermee kom pronken.

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 9:22

2CKC2 schreef:
Tea-Leaf schreef:Oooh wat zijn ze prachtig, ik ben stikjaloers. Is dit belachelijk? - Pagina 16 394967

Nee dus. Ik reageer nog één keer: het gaat me om de houding van iemand, in dit geval CKC.
Niet om de uitgaves die diegene doet. Ja, ik vind 600 euro belachelijk voor een paar pumps, maar als er niet zo opzichtig over wordt gedaan, kan het me geen reet schelen. Dan zeg ik gewoon : jee wat belachelijk, maar koop ze lekker. Klaar. CKC mag het ook belachelijk vinden dat ik Action kleding draag hoor.Maar die houding.. Zo vol van zichzelf, zo komt het gewoon over. Zelfs Marin zegt het, die ook wel wat gewend is qua dure uitgaves: de opmerkingen hebben een arrogante air over zich.

En er dan ook nog iets bijhalen wat totaal irrelevant is, om jezelf nog wat extra zielig te maken? Jeeez. Wat heeft het voor nut om je gezondheidsproblemen aan te halen, dat doe ik toch ook niet?
Ik snap heel goed dat James zich daar boos over maakte. Het is oprecht heel verdrietig als je IVF moet ondergaan, ik sta er straks zelf ook voor. Maar dat heeft NIKS met deze discussie over een arrogante houding t.o.v. dure uitgaven te maken. Ik zie er geen enkel verband in.




Dat zou ik nooit doen. Jij mag denken van mij wat je wil of je doodergeren aan mij, maar ik zou nooit iemand kleineren of zich minder dan ik laten voelen doordat diegene actionkleding draagt. Maar het raakt me wel ontzettend dat ik hier afbranders krijg doordat ik dingen kopen die duur zijn en dat ik hiermee kom pronken.


Meid laat gaan, jij hebt het nog nooit iemand gekleineerd hier. Ik denk toch echt dat het afgunst is. Geniet van de dingen en dus ook van de shoes! Ik vind ze mooi trouwens Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Mamsie zo 19 jun 2011 - 9:26

2CKC2 schreef:
Tea-Leaf schreef:Oooh wat zijn ze prachtig, ik ben stikjaloers. laughcry

Nee dus. Ik reageer nog één keer: het gaat me om de houding van iemand, in dit geval CKC.
Niet om de uitgaves die diegene doet. Ja, ik vind 600 euro belachelijk voor een paar pumps, maar als er niet zo opzichtig over wordt gedaan, kan het me geen reet schelen. Dan zeg ik gewoon : jee wat belachelijk, maar koop ze lekker. Klaar. CKC mag het ook belachelijk vinden dat ik Action kleding draag hoor.Maar die houding.. Zo vol van zichzelf, zo komt het gewoon over. Zelfs Marin zegt het, die ook wel wat gewend is qua dure uitgaves: de opmerkingen hebben een arrogante air over zich.

En er dan ook nog iets bijhalen wat totaal irrelevant is, om jezelf nog wat extra zielig te maken? Jeeez. Wat heeft het voor nut om je gezondheidsproblemen aan te halen, dat doe ik toch ook niet?
Ik snap heel goed dat James zich daar boos over maakte. Het is oprecht heel verdrietig als je IVF moet ondergaan, ik sta er straks zelf ook voor. Maar dat heeft NIKS met deze discussie over een arrogante houding t.o.v. dure uitgaven te maken. Ik zie er geen enkel verband in.




Dat zou ik nooit doen. Jij mag denken van mij wat je wil of je doodergeren aan mij, maar ik zou nooit iemand kleineren of zich minder dan ik laten voelen doordat diegene actionkleding draagt. Maar het raakt me wel ontzettend dat ik hier afbranders krijg doordat ik dingen kopen die duur zijn en dat ik hiermee kom pronken.


Trek het je niet aan hoor!! Het zegt genoeg dat tea-leaf niet meer reageert.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan zo 19 jun 2011 - 9:27

Mamsie schreef:

Trek het je niet aan hoor!! Het zegt genoeg dat tea-leaf niets meer zegt.

Want ze moet 24/7 op dit topic aanwezig zijn, anders zegt het genoeg?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Mamsie zo 19 jun 2011 - 9:31

Susan schreef:
Mamsie schreef:

Trek het je niet aan hoor!! Het zegt genoeg dat tea-leaf niets meer zegt.

Want ze moet 24/7 op dit topic aanwezig zijn, anders zegt het genoeg?

Nee natuurlijk niet maar ze was wel aanwezig in andere topics. Je kan mij niet wijsmaken dat ze dit niet gelezen heeft ( niet de laatste reactie van ckc bedoel ik maar de voorgaanden reacties op tea-leaf zelf ).
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Spring zo 19 jun 2011 - 9:35

Wat een rel om niks zeg!

Je hebt 190 euro voor een broek over of niet. punt.
En dat anderen 400 euro of meer voor een broek of schoenen over hebben, ook prima.

Ieder zijn principes en normen en waarden. Jammer dat mensen gelijk worden aangevallen hoe zij iets wel of niet doen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown zo 19 jun 2011 - 9:40

Nahja dit moet maar eens ophouden, straks wordt het een Tea Leaf versus CKC topic, en dat zou me niet lekker zitten.

Tea Leaf heeft grote last van mij, en ik wil niet bepaalde dingen zeggen over haar financieen.. maar terwijl zij zelf ook best vaak benadrukt dat zij het niet zo heel breed hebben... misschien moet ik mezelf ook maar in een ander verplaatsen want als je het kopen van een toetje als extraatje (moet zien)ziet.. dan zit er een hele grote kloof tussen haar financieen en de mijne en dan kan ik wel begrijpen dat ze dingen heel anders ziet dan ik ze kan zien en dat het in haar ogen opscheppen is terwijl het voor mij een schreeuw van blijdschap is..


Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Pien zo 19 jun 2011 - 9:46

En CKC, misschien is dat wel het meest wijze wat in dit hele topic is gezegd! Het is voor veel mensen wel duidelijk dat jullie in 2 totaal verschillende werelden leven.. En daarbij komen dan nog eens al die andere meiden die er ook een mening overhebben en dat natuurlijk willen delen, met als gevolg dat het een kippenhok word! Logisch op een forum, maar is het niet altijd zo? Dat er 2 uiterste zijn?
Ik kan namelijk honderden voorbeelden geven van uiterste waar op dit forum ook niet moeilijk over gedaan word...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Spring zo 19 jun 2011 - 9:49

cheers
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 9:57

Dat zijn wijze woorden inderdaad, CKC, en heel erg waar. En dat is waarom je elkaar (niet jullie specifiek, maar men in 't algemeen) gewoon in z'n waarde moet laten. Ieder heeft z'n eigen geluk en z'n eigen zorgen. En er is niets mis mee met rijk zijn, net als dat er niets mis is met arm zijn; het is allebei geen garantie voor geluk, maar je hebt allebei even veel recht om blij te zijn met die dingen die je blij maken. Dus of dat nou schoenen zijn of een reisje of een lekker toetje of een tijdschrift, als je er gelukkig van wordt, is dat alleen maar fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Zwoesj zo 19 jun 2011 - 10:08

Mensenkinderen, stop gewoon met deze zwaar nutteloze discussie en het bekritiseren van anderen zeg! Alles is toch ondertussen wel gezegd? Nu worden het rechtstreekse aanvallen op elkaar, en die worden alleen maar erger! Stop ermee en laat elkaar verdorie in elkaars waarde!

Conclusies:
* CKC en Jada hebben het ervoor over om meer geld neer te leggen aan kleding
* Lejow spaart hard voor haar auto en bezuinigd nu
* Bubbelicious is stikjaloers op de chanel pumps van CKC :P
* ABE irriteert zich niet aan het feit dat mensen het geld overhebben voor dure producten, maar irriteert zich aan het feit dat mensen altijd maar willen laten merken hoeveel ze per maand overhouden
* Tea Leaf irriteert zich aan de manier waarop sommige uitspraken op papier overkomen
* Hier vallen andere mensen weer over, wat iedereen ondertussen ook wel uitgesproken heeft.

Oftewel, alles is gezegd, hou gewoon op met elkaar over financien aan te vallen en ga gewoon rustig slapen straks.

De een heeft meer te besteden en spreekt dit uit, de ander minder en spreekt dit uit, daar is het een forum voor, juist om die vrijheden uit te kunnen spreken!. Ieder zijn ding, en als je het niet wilt lezen, lees het dan vooral niet.

Zo, dat moest ik even kwijt.



Laatst aangepast door Zwoesj op zo 19 jun 2011 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Pien zo 19 jun 2011 - 10:11

@Zwoesj, een beetje spuit 11 want dat is wat er in de laatste reactie's ook al genoemd word....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Zwoesj zo 19 jun 2011 - 10:13

Pien schreef:@Zwoesj, een beetje spuit 11 want dat is wat er in de laatste reactie's ook al genoemd word....

Als je terug gelezen hebt, zie je dat het toch iedere keer weer oplaaid, en nu Tea Leaf aangevallen wordt op het feit dat ze niet meer reageerd. En dat is waarom ik dit gepost heb, niets meer niets minder. Laat het gaan, laat het rusten ipv er continu weer over te beginnen en bij stil te staan.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 16 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 18 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum