Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belachelijk...huisarts

+7
minoessepoes
Monte
Mari
Mysterious
Tania
Jeanette
Susan
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Belachelijk...huisarts Empty Belachelijk...huisarts

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:00

Ik heb sinds vannacht last van mijn longen, heb het benauwd, piep en zaag en mijn astmamedicatie helpt niet. Nu wil ik al 2 uur de huisarts bellen maar er neemt gewoon niemand op! Een stem eerst dat er lunchpauze is en dan dat er andere werkzaamheden zijn waar ze mee bezig zijn...dit is toch te gek? Maar naar de huisartstenpost vind ik ook weer wat overdreven dus dat doe ik niet. Ook als ik een afspraak wil maken bij de dokter kan dit gewoon meestal pas op zn vroegst na 4 dagen...vind dit echt te gek voor woorden!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Belachelijk...huisarts Empty Re: Belachelijk...huisarts

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:02

Dat is inderdaad niet normaal!
Ik zou ik jouw geval wel de huisartsenpost bellen en het verhaal uitleggen.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 14 jan 2011 - 2:02

Ik vind het helemaal niet overdreven om contact op te nemen met de huisartsenpost.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

mozzarella schreef:Ik heb sinds vannacht last van mijn longen, heb het benauwd, piep en zaag en mijn astmamedicatie helpt niet. Nu wil ik al 2 uur de huisarts bellen maar er neemt gewoon niemand op! Een stem eerst dat er lunchpauze is en dan dat er andere werkzaamheden zijn waar ze mee bezig zijn...dit is toch te gek? Maar naar de huisartstenpost vind ik ook weer wat overdreven dus dat doe ik niet. Ook als ik een afspraak wil maken bij de dokter kan dit gewoon meestal pas op zn vroegst na 4 dagen...vind dit echt te gek voor woorden!

Gewoon naar de eerste hulp gaan! Met jouw achtergrond is dat niet gek hoor!

Gast
Gast

mozzarella schreef:Ik heb sinds vannacht last van mijn longen, heb het benauwd, piep en zaag en mijn astmamedicatie helpt niet. Nu wil ik al 2 uur de huisarts bellen maar er neemt gewoon niemand op! Een stem eerst dat er lunchpauze is en dan dat er andere werkzaamheden zijn waar ze mee bezig zijn...dit is toch te gek? Maar naar de huisartstenpost vind ik ook weer wat overdreven dus dat doe ik niet. Ook als ik een afspraak wil maken bij de dokter kan dit gewoon meestal pas op zn vroegst na 4 dagen...vind dit echt te gek voor woorden!

Ja dat heb ik ook een keer gehad! De assistente zei toen dat ik 's middags moest terugbellen, toen kreeg ik de hele middag een bandje over dat ze met andere zaken bezig was. Ja hallo, zeg het dan niet. Maar goed, in mijn geval was het niet dringend, en voglens mij is het dat in jouw geval wel! Hebben ze geen spoednummer?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:03

CKC schreef:

Gewoon naar de eerste hulp gaan! Met jouw achtergrond is dat niet gek hoor!

Eens. Vervelend zeg!

Gast
Gast

Ik durf het echt niet. Een tijdje geleden kreeg ik daar ook al op mijn donder omdat ik had gebeld voor in hun ogen iets onbenulligs :shock: . En om bij de huisartsenpost te komen moet ik ook nog een dik halfuur rijden en ben nogal dizzy.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 14 jan 2011 - 2:03

Wat een gare huisarts heb jij dan zeg! Ik zou gewoon langs de praktijk gaan en aangeven dat je niemand te pakken kunt krijgen en je klachten hebt aan je longen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

wat een aparte huisartsenpraktijk, Mozz!
Anders even de eerste hulp béllen? Kijken wat die zeggen dat je HA niet bereikbaar is? En daarna een nieuwe HA gaan zoeken want na 4 dagen pas terecht kunnen is natuurlijk 3x niks!

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 14 jan 2011 - 2:04

Ik zou idd ook een andere huisarts zoeken, wat dit is natuurlijk wel heel belabberd.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:05

Ook nog op je donder krijgen ook?
Pfoe, die hadden aan mij een verkeerde!
Gewoon doen hoor, Mozz..
Kan er niemand met je meerijden naar de HA post dan?

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 14 jan 2011 - 2:08

De Hap is niet open toch? Die is bereikbaar als de gewone huisartsen niet aan het werk zijn.

Verder zou ik een klacht indienen bij je huisarts want ze horen gewoon bereikbaar te zijn natuurlijk.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Susan vr 14 jan 2011 - 2:11

Tania schreef:De Hap is niet open toch? Die is bereikbaar als de gewone huisartsen niet aan het werk zijn.

Verder zou ik een klacht indienen bij je huisarts want ze horen gewoon bereikbaar te zijn natuurlijk.

Nee, maar als ze de huisartsenpost vanmiddag na vijf uur belt is de kans groot dat ze eerder aan de beurt is dan als ze op haar eigen huisarts wacht, want dan zal het pas na het weekend worden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:15

Ik heb gebeld naar de spoedlijn...zegt die trut...JA wat wilt u dat ik voor u doe??? Heel kattig.

Ik: ik kan niet voor u bepalen wat u moet doen...? Misschien de dokter even vragen?

Zij: ja de dokter is niet hier.

Ik: Oh en wanneer is hij terug?

Zij: om 4 uur.

Ik: ik krijg slecht lucht, kun u een notitie maken of vragen of de dokter contact met mij opneemt?

Zij: zucht...u kunt om 20 over 4 komen

Nu voel ik me alweer lullig voor het geval er niks aan de hand is.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 14 jan 2011 - 2:19

mozzarella schreef:Ik heb gebeld naar de spoedlijn...zegt die trut...JA wat wilt u dat ik voor u doe??? Heel kattig.

Ik: ik kan niet voor u bepalen wat u moet doen...? Misschien de dokter even vragen?

Ik: ik krijg slecht lucht, kun u een notitie maken of vragen of de dokter contact met mij opneemt?

Niet lullig over voelen, benauwdheid is echt een heel goede reden om even langs te gaan. Wat is er nou erger, dat zij misschien iets denken of dat jij je het hele weekend zo moet voelen? Laat gaan, dat mens, ze is vast aan weekend toe.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mysterious vr 14 jan 2011 - 2:19

Wat een kreng zeg!!
Zij hoeft toch niet te bepalen of jou probleem wel of niet urgent is.
Ik vind niet dat je je bezwaard hoeft te voelen hoor, als niemand meer naar de dokter zou gaan zou zij geen werk hebben.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:20

Mysterious schreef:Wat een kreng zeg!!
Zij hoeft toch niet te bepalen of jou probleem wel of niet urgent is.
Ik vind niet dat je je bezwaard hoeft te voelen hoor, als niemand meer naar de dokter zou gaan zou zij geen werk hebben.

Nou bij veel huisartsenpraktijken is de assistente er dus juist wel om te bepalen of het urgent is of niet. Maar ik vind haar wel een kreng inderdaad. Blijkbaar heeft ze geen goed beoordelingsvermogen (ik snap ook nooit echt heel goed hoe je dat kunt hebben door de telefoon).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:21

Ze zei dus "wat wilt u nou dat ik dan voor u doe?" op mijn verhaal over benauwdheid en mijn geschiedenis in het kort. Wat een trut. Maar jullie zijn lief. Thanx!

Gast
Gast

Bericht  Mari vr 14 jan 2011 - 2:22

mozzarella schreef:Ik heb gebeld naar de spoedlijn...zegt die trut...JA wat wilt u dat ik voor u doe??? Heel kattig.

Goed dat je gebeld hebt, en ook al is er niets aan de hand, dan hoef jij je nog steeds niet lullig te voelen. Het is je huisarts hoor, ik vind dat ze daar bij jou hun ogen uit hun kop moeten schamen om mensen niet serieus te nemen.

Succes vanmiddag, en hopenlijk is het niets ernstigs.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Monte vr 14 jan 2011 - 2:23

Is totaal niet lullig. Jij voelt je niet lekker dus dan heb je gelijk dat je wil dat er even iemand naar kijkt. En met benauwdheid rond blijven lopen is ook niet goed voor je longen. Dus laat die mensen maar kletsen, het gaat toch om jouw gezondheid en hoe jij je voelt.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Susan vr 14 jan 2011 - 2:25

mozzarella schreef:Ze zei dus "wat wilt u nou dat ik dan voor u doe?" op mijn verhaal over benauwdheid en mijn geschiedenis in het kort. Wat een trut. Maar jullie zijn lief. Thanx!

Wat een achterlijke vraag. Weet ze zelf niet waarvoor ze daar zit of zo?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:27

Susan schreef:
mozzarella schreef:Ze zei dus "wat wilt u nou dat ik dan voor u doe?" op mijn verhaal over benauwdheid en mijn geschiedenis in het kort. Wat een trut. Maar jullie zijn lief. Thanx!

ja ik heb dus ook geantwoord dat ik niet voor haar kan bepalen wat zij moet doen...?

was weer gezellig vandaag hahahah. nouja in ieder geval, om 20 over 4 kan ik terecht...nu maar ff proberen te slapen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:28

mozzarella schreef:
Susan schreef:

ja ik heb dus ook geantwoord dat ik niet voor haar kan bepalen wat zij moet doen...?

was weer gezellig vandaag hahahah. nouja in ieder geval, om 20 over 4 kan ik terecht...nu maar ff proberen te slapen.

Trut! Bah, die van mij is ookal zo'n chagrijn. Als je een vervolg afspraak moet maken, rukt ze je briefje uit je hand en kijk je heel ongeinteresseert of niet aan. Vaak zijn het van die onvriendelijke vrouwen he!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:28

Wat een trut zeg!
Die bij onze huisarts is ook al zo'n kreng...

Niet lullig om voelen.. die dokters zijn er om hun werk te doen!

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 14 jan 2011 - 2:31

Bij de huisarts waar ik zit zijn het echt heel vriendelijke assistentes, ik kan me niet herinneren dat ze me daar ooit onvriendelijk of zelfs maar ongeduldig te woord hebben gestaan. Toen ze nog in hun vorige praktijk zaten, met trap en zonder lift, mocht ik ook altijd even bellen als ik voor de deur stond, dan hielpen ze me met de wagen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud