Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit belachelijk?

+43
Mamsie
Lavendel
Bubbelicious
marjoleinnn
Zwoesj
Monte
loura
Jeanette
Polly
Antibes
TNMN
Bolleke
mzcharlotte
Emma_
Buddha88
Phileine
tweeling
Possom
Susan
Melis_je
Pien
Suus
Blond
Paper Crown
Winegum
Arwyn
SuperGrover
smooch
Fearie
Atelier Madame
Zininzon
Zwerver
Olijfje
Rush
Lejow
Toet
nina
Caroow
Raindrop
Tsjip
_Lacey_
Gizmo
SoGood
47 plaatsers

Pagina 8 van 18 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:20

Oh en ik ben het ook wel eens oneens met ckc, bijvoorbeeld over haar shirt master haha :P maar ja ik vind dat gezeur over geld hier wel eens vermoeiend, het hoeft niet altijd maar zo goedkoop mogelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan za 18 jun 2011 - 9:20

2CKC2 schreef:
Susan schreef:
2CKC2 schreef:Fauve, vraag aan jou: ik vind jou namelijk een verstandig slim persoon.

Zou jij, of zou jij niet als je je baan hebt zoals je wenst (dus waar je heen moet, en elke maand vast bedrag voor onbepaalde tijd op je rekening zou krijgen) en je hebt spaargeld en je doet goede dingen voor andere mensen en werkt je uit de naad, zou jij dan schoenen van dat geld kopen of niet?
En zou je ze hier op het forum laten zien of niet?

Dit vind ik echt kinderachtig, het is al meerdere keren gezegd dat het daar helemaal niet om gaat.

Heet je Fauve?

Als alleen Fauve mag reageren dan stuur je haar maar een e-mail.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:21

James schreef:CKC, het is een kwartje dat niet echt valt bij jou he? Nou ja, waist of time deze discussie.

HAHA, ja waiste.. mijn fout.. moet er wel ff copyright op vragen want opeens gaat het hele forum het gebruiken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:21

Yasmin schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar een broek van 190 euro, holimoli :shock: Ja dat is belachelijk ja, normaal is het zeker niet als je bedenkt dat het gemiddelde inkomen 33.000 per jaar is. Ik vind het ook apart dat je dit topic opent, alsof je wilt laten zien hoe breed jullie het wel niet hebben en dat nog even erin wilt wrijven(is me wel vaker opgevallen bij je huis etc)

Dat IS niet zo, dat VIND jij. Haal die dingen alsjeblieft niet door elkaar en spreek voor jezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Emma_ za 18 jun 2011 - 9:23

Ik vind 190 euro voor een spijkerbroek niet belachelijk.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:23

Ja! Mijn eerste salaris gaat naar shabbies en louboutins haha, maar ik kreeg vandaag op Facebook al commentaar dat ik veel koop! Nou als dit al veel is... Wil ik niet weten wat mensen gaan zeggen als ik een goede baan heb :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  mzcharlotte za 18 jun 2011 - 9:23

Puuc schreef:
tweeling schreef:Ik vind dat er hier op het forum ook veel meiden zijn die maar al te graag willen laten merken hoe goedkoop ze alles wel niet kopen, is dat dan ook het kijk-mij-eens-gehalte?

Haha idd + 1

Met alle respect, maar ik kan me ook wel vinden in deze quote. Overigens, wat boeit het wie met wat te koop loopt en het prijskaartje dat eraan hangt? Als het in je budget past en je hebt het ervoor over, waarom niet.

OT: Veel plezier met je aankoop Jada.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:24

2CKC2 schreef:
James schreef:CKC, het is een kwartje dat niet echt valt bij jou he? Nou ja, waist of time deze discussie.

HAHA, ja waiste.. mijn fout.. moet er wel ff copyright op vragen want opeens gaat het hele forum het gebruiken.

Sorry kon het niet laten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:25

Fauve schreef:Oh en ik ben het ook wel eens oneens met ckc, bijvoorbeeld over haar shirt master haha :P maar ja ik vind dat gezeur over geld hier wel eens vermoeiend, het hoeft niet altijd maar zo goedkoop mogelijk.

Maar daar gaat het toch ook niet over? smile (voor de 45909876e keer)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:27

James schreef:
Fauve schreef:Oh en ik ben het ook wel eens oneens met ckc, bijvoorbeeld over haar shirt master haha :P maar ja ik vind dat gezeur over geld hier wel eens vermoeiend, het hoeft niet altijd maar zo goedkoop mogelijk.

Maar daar gaat het toch ook niet over? smile (voor de 45909876e keer)
Wat is dan het probleem?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:28

Fauve schreef:Ja! Mijn eerste salaris gaat naar shabbies en louboutins haha, maar ik kreeg vandaag op Facebook al commentaar dat ik veel koop! Nou als dit al veel is... Wil ik niet weten wat mensen gaan zeggen als ik een goede baan heb :P

Haha, Louboutins.. I love you Die zijn pas mooi en chic! Met de rode zool.. die standaard zwarte zijn trouwens nog best betaalbaar..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:29

Fauve schreef:
James schreef:
Fauve schreef:Oh en ik ben het ook wel eens oneens met ckc, bijvoorbeeld over haar shirt master haha :P maar ja ik vind dat gezeur over geld hier wel eens vermoeiend, het hoeft niet altijd maar zo goedkoop mogelijk.

Maar daar gaat het toch ook niet over? smile (voor de 45909876e keer)
Wat is dan het probleem?

Mensen,kinderen de shirtmaster hahahah! Don't jinx my Shirtmaster!! Mijn man heeft die gekocht, wat kan ik er aan doen?!?! :geek:
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:30

Ik hou van dure spullen, ik heb echt een dure smaak. Maar over het algemeen koop ik gewoon wat ik mooi vind en wat ik me op dat moment kan veroorloven. Al heb ik hier een bank staan voor een bedrag wat veel mensen ook belachelijk vinden, nou en. Ik heb er wel hard voor gespaard.

Ik heb het ook als kind goed gehad, en tot dat papa overleed nog . En nu? Ik zou het zo inruilen als ik mijn papa maar weer terug kreeg. Precies zoals CKC dat bedoeld met haar eierstokken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:30

Nou, lees even terug Fauve. Susan, Maple en Tea-leaf hebben het vrij duidelijk uitgelegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:31

zegmaar_ schreef:
Puuc schreef:
tweeling schreef:Ik vind dat er hier op het forum ook veel meiden zijn die maar al te graag willen laten merken hoe goedkoop ze alles wel niet kopen, is dat dan ook het kijk-mij-eens-gehalte?

Haha idd + 1

Met alle respect, maar ik kan me ook wel vinden in deze quote. Overigens, wat boeit het wie met wat te koop loopt en het prijskaartje dat eraan hangt? Als het in je budget past en je hebt het ervoor over, waarom niet.

OT: Veel plezier met je aankoop Jada.

Vooral met boodschappen topics. Dat er gewoon mensen zijn die voor een gezin en vaak nog een huisdier hier en daar met 30 euro in de week klaar zijn... :shock: Dat vind ik echt ongelofelijk. En daar wordt dan ook heel stoer over gedaan en mensen die 80 euro in week uitgeven aan een kleiner huishouden zijn belachelijk. Het is maar net waar je prioriteiten liggen. Bij de 1 is dat een broek, bij de ander eten en weer een ander spaart extra. Whateverrr.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:32

_Leaf_ schreef:Ik hou van dure spullen, ik heb echt een dure smaak. Maar over het algemeen koop ik gewoon wat ik mooi vind en wat ik me op dat moment kan veroorloven. Al heb ik hier een bank staan voor een bedrag wat veel mensen ook belachelijk vinden, nou en. Ik heb er wel hard voor gespaard.

Ik heb het ook als kind goed gehad, en tot dat papa overleed nog . En nu? Ik zou het zo inruilen als ik mijn papa maar weer terug kreeg. Precies zoals CKC dat bedoeld met haar eierstokken...

CKC had het inderdaad ook al over haar eierstokken. Maar dat heeft toch niks met de discussie te maken? Ik zou ook alles inruilen als dat betekende dat ik een gezond 2e kindje kreeg. Maar dat sloeg als een lul op een drumstel in de discussie, het had er echt geen drol mee te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:33

James schreef:Nou, lees even terug Fauve. Susan, Maple en Tea-leaf hebben het vrij duidelijk uitgelegd.

Ik heb het gelezen hoor, is het dat ze er achteloos over praat? Anders ben ik toch niet zo goed in begrijpend lezen volgens mij Wink

CKC, ja sorry die shirt master vind ik gewoon onnodig, voor ons dan he :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:35

Susan schreef:Nee, CKC, ik vind zeker niet dat jij niet je aankopen mag showen, maar jij laat zo ontzettend vaak 'terloops' vallen dat jullie het financieel heel ruim hebben dat ik op die momenten alleen nog maar kan denken: daar héb je haar weer. Rolling Eyes

Dit, Fauve. Die air. Voor de 1000ste keer: het gaat niet om bedragen.

En nu kap ik met de discussie, ik ga me volvreten met chips.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:35

James schreef:
_Leaf_ schreef:Ik hou van dure spullen, ik heb echt een dure smaak. Maar over het algemeen koop ik gewoon wat ik mooi vind en wat ik me op dat moment kan veroorloven. Al heb ik hier een bank staan voor een bedrag wat veel mensen ook belachelijk vinden, nou en. Ik heb er wel hard voor gespaard.

Ik heb het ook als kind goed gehad, en tot dat papa overleed nog . En nu? Ik zou het zo inruilen als ik mijn papa maar weer terug kreeg. Precies zoals CKC dat bedoeld met haar eierstokken...

CKC had het inderdaad ook al over haar eierstokken. Maar dat heeft toch niks met de discussie te maken? Ik zou ook alles inruilen als dat betekende dat ik een gezond 2e kindje kreeg. Maar dat sloeg als een lul op een drumstel in de discussie, het had er echt geen drol mee te maken.

Oke nog een keer voor jou: Goed gezondheid is het allerbelangrijkste, niet het geld dat je hebt of zoiets nutteloos als paar pumps.. ik zou alles nu gelijk opgeven als ik een lief kindje mocht krijgen. Bijna alles lijkt waardeloos als je 2 kindjes bent verloren achter elkaar.. en de toekomst nog onzeker is. Snap dat dan. Dat is wat ik ermee bedoelde!

Dus kindjes hebben is een rijkdom die ik niet bezit.


Laatst aangepast door 2CKC2 op za 18 jun 2011 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:37

2CKC2 schreef:
James schreef:
_Leaf_ schreef:Ik hou van dure spullen, ik heb echt een dure smaak. Maar over het algemeen koop ik gewoon wat ik mooi vind en wat ik me op dat moment kan veroorloven. Al heb ik hier een bank staan voor een bedrag wat veel mensen ook belachelijk vinden, nou en. Ik heb er wel hard voor gespaard.

Ik heb het ook als kind goed gehad, en tot dat papa overleed nog . En nu? Ik zou het zo inruilen als ik mijn papa maar weer terug kreeg. Precies zoals CKC dat bedoeld met haar eierstokken...

CKC had het inderdaad ook al over haar eierstokken. Maar dat heeft toch niks met de discussie te maken? Ik zou ook alles inruilen als dat betekende dat ik een gezond 2e kindje kreeg. Maar dat sloeg als een lul op een drumstel in de discussie, het had er echt geen drol mee te maken.

Oke nog een keer voor jou: Goed gezondheid is het allerbelangrijkste, niet het geld dat je hebt of zoiets nutteloos als paar pumps.. ik zou alles nu gelijk opgeven als ik een lief kindje mocht krijgen. Bijna alles lijkt waardeloos als je 2 kindjes bent verloren achter elkaar.. en de toekomst nog onzeker is. Snap dat dan. Dat is wat ik ermee bedoelde!

Maar nogmaals: wat heeft het met de discussie te maken?

En snappen? Naaah, geloof dat ik dat prima snap hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:38

James schreef:
2CKC2 schreef:
James schreef:
_Leaf_ schreef:Ik hou van dure spullen, ik heb echt een dure smaak. Maar over het algemeen koop ik gewoon wat ik mooi vind en wat ik me op dat moment kan veroorloven. Al heb ik hier een bank staan voor een bedrag wat veel mensen ook belachelijk vinden, nou en. Ik heb er wel hard voor gespaard.

Ik heb het ook als kind goed gehad, en tot dat papa overleed nog . En nu? Ik zou het zo inruilen als ik mijn papa maar weer terug kreeg. Precies zoals CKC dat bedoeld met haar eierstokken...

CKC had het inderdaad ook al over haar eierstokken. Maar dat heeft toch niks met de discussie te maken? Ik zou ook alles inruilen als dat betekende dat ik een gezond 2e kindje kreeg. Maar dat sloeg als een lul op een drumstel in de discussie, het had er echt geen drol mee te maken.

Oke nog een keer voor jou: Goed gezondheid is het allerbelangrijkste, niet het geld dat je hebt of zoiets nutteloos als paar pumps.. ik zou alles nu gelijk opgeven als ik een lief kindje mocht krijgen. Bijna alles lijkt waardeloos als je 2 kindjes bent verloren achter elkaar.. en de toekomst nog onzeker is. Snap dat dan. Dat is wat ik ermee bedoelde!

Maar nogmaals: wat heeft het met de discussie te maken?

En snappen? Naaah, geloof dat ik dat prima snap hoor Wink

Tja, waarom zijn bananen krom,toch?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:39

Omdat ze naar de zon toe groeien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:40

Het is niet geld wat gelukkig maakt, want met geld is niet alles te koop. Natuurlijk, het is makkelijk, maar geen oplossing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:41

James schreef:Omdat ze naar de zon toe groeien.

Naar het licht.

Nahja, ik weet dat je me snapt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:41

James schreef:
Susan schreef:Nee, CKC, ik vind zeker niet dat jij niet je aankopen mag showen, maar jij laat zo ontzettend vaak 'terloops' vallen dat jullie het financieel heel ruim hebben dat ik op die momenten alleen nog maar kan denken: daar héb je haar weer. Rolling Eyes

Dit, Fauve. Die air. Voor de 1000ste keer: het gaat niet om bedragen.

En nu kap ik met de discussie, ik ga me volvreten met chips.

Naja, ik snap niet zo goed hoe bedragen er dan niets mee te maken hebben, dat is toch indirect de aanleiding voor de irritaties? Als CKC geen, over het algemeen, duurdere aankopen doet dan het merendeel van het forum, was er toch geen probleem? Nou ja goed, ik heb verder niet echt een mening daarover, ik stoor me er niet zo aan. Ik vind CKC iemand die recht voor z'n raap is en eerlijk, ik geloof gewoon niet dat ze expres denkt "goh, ik ga dit even op yes plaatsen om te laten zien dat ik veel meer geld heb dan de rest". Zo zie ik haar helemaal niet. Ze is gewoon een beetje een gek wijf Very Happy Alsnog denk ik wel eens goh ja dat zou ik zelf niet kopen (zoals die shirt master haha, ja sorry komt ie weer :P) maar ik zie die air gewoon niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 8 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 18 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum