Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit belachelijk?

+43
Mamsie
Lavendel
Bubbelicious
marjoleinnn
Zwoesj
Monte
loura
Jeanette
Polly
Antibes
TNMN
Bolleke
mzcharlotte
Emma_
Buddha88
Phileine
tweeling
Possom
Susan
Melis_je
Pien
Suus
Blond
Paper Crown
Winegum
Arwyn
SuperGrover
smooch
Fearie
Atelier Madame
Zininzon
Zwerver
Olijfje
Rush
Lejow
Toet
nina
Caroow
Raindrop
Tsjip
_Lacey_
Gizmo
SoGood
47 plaatsers

Pagina 15 van 18 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende

Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown zo 19 jun 2011 - 4:46

Trouwens, jullie zouden allemaal mijn schoenen moeten bedanken. Dankzij die schoenen (en mijn air) hebben we ein-de-lijk een pittige discussie!

Is dit belachelijk? - Pagina 15 260160_10150224210857945_755177944_7313619_7791264_n

GEINTJE!


Laatst aangepast door 2CKC2 op zo 19 jun 2011 - 4:51; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:46

Ah dit alles doet me denken aan een voorval dat heeft geleid tot een maand (Serieus, 4 weken lang) stilte in ons huis Very Happy Paar jaar geleden hadden we 't heel krap en zaten mam en ik te puzzelen hoe we de maand weer zouden uitzingen, toen m'n broer binnen kwam met een paar nieuwe boxers. "Kijk, Dolce&Gabanna, ze waren maar 50 euro!" Droplul... Maar goed, hij kan ook gewoon niet met geld omgaan Very Happy

Nutteloze toevoeging aan dit topic, maar ik dacht, na zoveel nutteloze posts en geherhaal mag ik ook wel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Monte zo 19 jun 2011 - 4:54

Susan schreef:Ik heb echt niemand zien beweren dat CKC niet met geld kan omgaan, dus ik snap niet waar je dat vandaan haalt.
''CKC, sorry dat ik het zeg, maar je doet behoorlijk lacherig over je uitgaves. Snap je dan echt niet dat het niet normaal is om zoveel geld uit te geven aan schoenen en dat jij ver boven het landelijk gemiddelde uitgeeft?''

De volgende reactie ging dan niet over CKC maar wel soortgelijk over mensen die het niet normaal vinden. Maar als je het geld hebt is het toch oke?

''Ik heb niet alles gelezen, maar een broek van 190 euro, holimoli Shocked Ja dat is belachelijk ja, normaal is het zeker niet als je bedenkt dat het gemiddelde inkomen 33.000 per jaar is. Ik vind het ook apart dat je dit topic opent, alsof je wilt laten zien hoe breed jullie het wel niet hebben en dat nog even erin wilt wrijven(is me wel vaker opgevallen bij je huis etc)''

Maar goed het is niet alleen dit topic. Mensen doen vaak heel raar naar CKC als ze een foto plaatst van een huis dat ze willen kopen en 6 ton kost o.i.d Dan doen mensen heel anders. Waarom zou zij dan niet met haar huis mogen pronken maar iemand met een huisje van 1,5 ton wel? Dat vind ik de jaloerse kant op gaan ja.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan zo 19 jun 2011 - 4:57

Zucht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown zo 19 jun 2011 - 4:58

Monte schreef:
Susan schreef:Ik heb echt niemand zien beweren dat CKC niet met geld kan omgaan, dus ik snap niet waar je dat vandaan haalt.
''CKC, sorry dat ik het zeg, maar je doet behoorlijk lacherig over je uitgaves. Snap je dan echt niet dat het niet normaal is om zoveel geld uit te geven aan schoenen en dat jij ver boven het landelijk gemiddelde uitgeeft?''

De volgende reactie ging dan niet over CKC maar wel soortgelijk over mensen die het niet normaal vinden. Maar als je het geld hebt is het toch oke?

''Ik heb niet alles gelezen, maar een broek van 190 euro, holimoli Shocked Ja dat is belachelijk ja, normaal is het zeker niet als je bedenkt dat het gemiddelde inkomen 33.000 per jaar is. Ik vind het ook apart dat je dit topic opent, alsof je wilt laten zien hoe breed jullie het wel niet hebben en dat nog even erin wilt wrijven(is me wel vaker opgevallen bij je huis etc)''

Maar goed het is niet alleen dit topic. Mensen doen vaak heel raar naar CKC als ze een foto plaatst van een huis dat ze willen kopen en 6 ton kost o.i.d Dan doen mensen heel anders. Waarom zou zij dan niet met haar huis mogen pronken maar iemand met een huisje van 1,5 ton wel? Dat vind ik de jaloerse kant op gaan ja.

Die tweede alinea, Yasmin, die haalt 2 mensen door elkaar.. ze denkt dat ik dit topic geopend heb, maar dat heb ik niet haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:58

Bladiebladiebla, daarrrr gane we weer....


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:59

Oh wooow het zijn ook wel echt Chanel-Chanel schoenen, d.w.z. echt klassiek zoals het merk bedoelt is. Echt prachtig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Monte zo 19 jun 2011 - 5:00

2CKC2 schreef:
Monte schreef:
Susan schreef:Ik heb echt niemand zien beweren dat CKC niet met geld kan omgaan, dus ik snap niet waar je dat vandaan haalt.
''CKC, sorry dat ik het zeg, maar je doet behoorlijk lacherig over je uitgaves. Snap je dan echt niet dat het niet normaal is om zoveel geld uit te geven aan schoenen en dat jij ver boven het landelijk gemiddelde uitgeeft?''

De volgende reactie ging dan niet over CKC maar wel soortgelijk over mensen die het niet normaal vinden. Maar als je het geld hebt is het toch oke?

''Ik heb niet alles gelezen, maar een broek van 190 euro, holimoli Shocked Ja dat is belachelijk ja, normaal is het zeker niet als je bedenkt dat het gemiddelde inkomen 33.000 per jaar is. Ik vind het ook apart dat je dit topic opent, alsof je wilt laten zien hoe breed jullie het wel niet hebben en dat nog even erin wilt wrijven(is me wel vaker opgevallen bij je huis etc)''

Maar goed het is niet alleen dit topic. Mensen doen vaak heel raar naar CKC als ze een foto plaatst van een huis dat ze willen kopen en 6 ton kost o.i.d Dan doen mensen heel anders. Waarom zou zij dan niet met haar huis mogen pronken maar iemand met een huisje van 1,5 ton wel? Dat vind ik de jaloerse kant op gaan ja.

Die tweede alinea, Yasmin, die haalt 2 mensen door elkaar.. ze denkt dat ik dit topic geopend heb, maar dat heb ik niet haha!
Nee idd, maar je ziet maar weer hoe mensen je gelijk aanvallen als het om iets ''duurs'' gaat Wink
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Lavendel zo 19 jun 2011 - 5:00

Nou ik geef gerust toe dat ik 'jaloers' ben hoor! Doe mij zo'n huis en zulke schoenen! smile Ik moet nog beginnen met werken maar als ik er het geld voor heb zou ik het ook doen. angel
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Monte zo 19 jun 2011 - 5:01

Lavendel schreef:Nou ik geef gerust toe dat ik 'jaloers' ben hoor! Doe mij zo'n huis en zulke schoenen! smile Ik moet nog beginnen met werken maar als ik er het geld voor heb zou ik het ook doen. angel
haha dan moet je ook even reageren in het jaloers op topic. Ik ben jaloers op CKC en haar chanelpumps:P Laughing
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:26

CKC: IK heb dé oplossing...

Ipv een Bungel topic maken weer een chanel- schoenen topic die een week bij iedere liefhebber gaan logeren...

Deal? angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Bubbelicious zo 19 jun 2011 - 5:27

2CKC2 schreef:Trouwens, jullie zouden allemaal mijn schoenen moeten bedanken. Dankzij die schoenen (en mijn air) hebben we ein-de-lijk een pittige discussie!

Is dit belachelijk? - Pagina 15 260160_10150224210857945_755177944_7313619_7791264_n

GEINTJE!

Pfff lelijk zeg, ik vind er niks aan laughcry
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Bubbelicious zo 19 jun 2011 - 5:38

Oh jaaaa hoor, je gaat de schoenen toch niet in je avatar zetten? Trut...... :P

Ik kom noooooit meer op het yesforum angel
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:46

Oooh wat zijn ze prachtig, ik ben stikjaloers. laughcry

Nee dus. Ik reageer nog één keer: het gaat me om de houding van iemand, in dit geval CKC.
Niet om de uitgaves die diegene doet. Ja, ik vind 600 euro belachelijk voor een paar pumps, maar als er niet zo opzichtig over wordt gedaan, kan het me geen reet schelen. Dan zeg ik gewoon : jee wat belachelijk, maar koop ze lekker. Klaar. CKC mag het ook belachelijk vinden dat ik Action kleding draag hoor.
Maar die houding.. Zo vol van zichzelf, zo komt het gewoon over. Zelfs Marin zegt het, die ook wel wat gewend is qua dure uitgaves: de opmerkingen hebben een arrogante air over zich.

En er dan ook nog iets bijhalen wat totaal irrelevant is, om jezelf nog wat extra zielig te maken? Jeeez. Wat heeft het voor nut om je gezondheidsproblemen aan te halen, dat doe ik toch ook niet?
Ik snap heel goed dat James zich daar boos over maakte. Het is oprecht heel verdrietig als je IVF moet ondergaan, ik sta er straks zelf ook voor. Maar dat heeft NIKS met deze discussie over een arrogante houding t.o.v. dure uitgaven te maken. Ik zie er geen enkel verband in.




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:47

Ik ben wel jaloers Very Happy CKC ik vind dat wij moeten meeten en dan doe jij je pumps aan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:48

Fauve schreef:Ik ben wel jaloers Very Happy CKC ik vind dat wij moeten meeten en dan doe jij je pumps aan Wink

Wel een foto maken en als avatar plaatsen he? lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Zwoesj zo 19 jun 2011 - 5:51

Fauve schreef:Ik ben wel jaloers Very Happy CKC ik vind dat wij moeten meeten en dan doe jij je pumps aan Wink

En dan op een onbedacht moment..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Bubbelicious zo 19 jun 2011 - 5:53

Zwoesj schreef:
Fauve schreef:Ik ben wel jaloers Very Happy CKC ik vind dat wij moeten meeten en dan doe jij je pumps aan Wink

En dan op een onbedacht moment..

Als jullie haar nou vast houden, dan trek ik ze snel uit. Ik hoop wel dat ze maat 38 heeft trouwens Question Ach maakt niet uit trouwens, als ze te klein zijn dan snij ik gewoon een stuk hiel af. En als ze te groot zijn doe ik wel een paar sportsokken aan laughcry
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:57

Bubbelicious schreef:
Zwoesj schreef:
Fauve schreef:Ik ben wel jaloers Very Happy CKC ik vind dat wij moeten meeten en dan doe jij je pumps aan Wink

En dan op een onbedacht moment..

Als jullie haar nou vast houden, dan trek ik ze snel uit. Ik hoop wel dat ze maat 38 heeft trouwens Question Ach maakt niet uit trouwens, als ze te klein zijn dan snij ik gewoon een stuk hiel af. En als ze te groot zijn doe ik wel een paar sportsokken aan laughcry
Laughing Laughing Laughing

Dat moet ik zien, sportsokken in deze pumps...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown zo 19 jun 2011 - 5:57

Bubbelicious schreef:
Zwoesj schreef:
Fauve schreef:Ik ben wel jaloers Very Happy CKC ik vind dat wij moeten meeten en dan doe jij je pumps aan Wink

En dan op een onbedacht moment..

Als jullie haar nou vast houden, dan trek ik ze snel uit. Ik hoop wel dat ze maat 38 heeft trouwens Question Ach maakt niet uit trouwens, als ze te klein zijn dan snij ik gewoon een stuk hiel af. En als ze te groot zijn doe ik wel een paar sportsokken aan laughcry

Doet me denken aan een aflevering van SATC, werden carries manolo's op klaarlichte dag gejat..haha!

Er staat dat maat 38 is, maar ze vallen erg klein, heb normaal 37.. hehe!

Fauve, is goed! Kom je naar Amsterdam? Laat ik je de town zien..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 6:04

Tea-Leaf schreef: Dan zeg ik gewoon : jee wat belachelijk, maar koop ze lekker. Klaar. CKC mag het ook belachelijk vinden dat ik Action kleding draag hoor.
Maar die houding.. Zo vol van zichzelf, zo komt het gewoon over. Zelfs Marin zegt het, die ook wel wat gewend is qua dure uitgaves: de opmerkingen hebben een arrogante air over zich.

Maar Tea Leaf, jij laat hier op het forum regelmatig merken dat jullie het elke maand maar net redden... Dat je een toetje koopt als traktatie omdat je het een keer kon betalen. Wat wil je daarmee zeggen dan? Als iemand dat verkeerd opvat kan het ook lijken alsof je medelijden nodig hebt? Ik vind CKC helemaal niet zo over komen. Jij vindt dat en ik vind jou ook niet zielig maar een ander misschien wel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Mamsie zo 19 jun 2011 - 6:07

Wat een kwats weer!

Daarbij word er idd weer lekker overheen gelezen dat ze ook H&M etc draagt. Kom op mensen.
CKC zegt nooit dat ze mensen met goedkope kleding triets vind of wat dan ook.

Er komen hier trouwens ook mensen vertellen in meedere topic dat ze niks te besteden hebben, zien we dat dan ook als aandacht trekkerij?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Mamsie zo 19 jun 2011 - 6:07

Purple schreef:
Tea-Leaf schreef: Dan zeg ik gewoon : jee wat belachelijk, maar koop ze lekker. Klaar. CKC mag het ook belachelijk vinden dat ik Action kleding draag hoor.
Maar die houding.. Zo vol van zichzelf, zo komt het gewoon over. Zelfs Marin zegt het, die ook wel wat gewend is qua dure uitgaves: de opmerkingen hebben een arrogante air over zich.

Maar Tea Leaf, jij laat hier op het forum regelmatig merken dat jullie het elke maand maar net redden... Dat je een toetje koopt als traktatie omdat je het een keer kon betalen. Wat wil je daarmee zeggen dan? Als iemand dat verkeerd opvat kan het ook lijken alsof je medelijden nodig hebt? Ik vind CKC helemaal niet zo over komen. Jij vindt dat en ik vind jou ook niet zielig maar een ander misschien wel...

Same thinking, haha
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 6:08

Mamsie schreef:Same thinking, haha
Great minds... Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  SuperGrover zo 19 jun 2011 - 6:14

2CKC2 schreef:Leven is goed voor mij en ik kies ervoor om mezelf gelukkig te maken met een (zelfs voor mij) belachelijk dure schoenen, maar ik vind dat ik die dubbel en dwars verdien en ik geloof ook dat omdat wij het juist met andere mensen delen een higher force ons helpt..
Dit is eigenlijk de enige opmerking die bij mij echt verkeerd valt. Dat heeft vooral te maken met mijn mening over karma. Denk je echt dat een hogere macht jouw Chanelpumps financiert, omdat je ook vliegtickets voor mensen koopt? Wat doen die mensen in Afrika dan allemaal verkeerd?

Maar dat is weer een compleet andere discussie. Verder, nee ik heb geen 600 euro voor pumps en ook geen 230 euro voor een broek. Ik wou best dat ik dat geld had. Maar dan zou ik het echt no way aan kleding besteden... Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit iets van Chanel zou kopen, terwijl ik wél hoop heb dat ik later best een goed salaris ga krijgen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 15 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 18 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum