Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit belachelijk?

+43
Mamsie
Lavendel
Bubbelicious
marjoleinnn
Zwoesj
Monte
loura
Jeanette
Polly
Antibes
TNMN
Bolleke
mzcharlotte
Emma_
Buddha88
Phileine
tweeling
Possom
Susan
Melis_je
Pien
Suus
Blond
Paper Crown
Winegum
Arwyn
SuperGrover
smooch
Fearie
Atelier Madame
Zininzon
Zwerver
Olijfje
Rush
Lejow
Toet
nina
Caroow
Raindrop
Tsjip
_Lacey_
Gizmo
SoGood
47 plaatsers

Pagina 11 van 18 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  SoGood za 18 jun 2011 - 20:29

Fauve schreef:Als er ook nog iemand is die even wil zeggen dat het zielig is dat ik haar alleen hou, komt u maar Wink Sorry trouwens voor de vervuiling van het topic :P

Wat zielig. No
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:31

Sogood schreef:
Fauve schreef:Als er ook nog iemand is die even wil zeggen dat het zielig is dat ik haar alleen hou, komt u maar Wink Sorry trouwens voor de vervuiling van het topic :P

Wat zielig. No

Ahh fijn daar is al iemand! Zullen we het nu over iets anders hebben Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:32

Ah ik snap hoe het zit met die aankopen. Niet dat je verantwoording schuldig bent, maar dat dacht ik gelezen te hebben. Vandaar. Ik begrijp heel goed dat je je beperkt voelt in het reageren, dat heb ik zelf ook heel lang gehad. En nog wel eens, dat ik bij sommige reacties die ik plaats echt denk van 'zou dit een rel veroorzaken?' (en dan bedoel ik dus niet een rellerige uitlokkerige reactie die ik plaats maar gewoon iets persoonlijks).
Maar dat is ook een nadeel van open en bekend zijn op het forum. Het hoort er helaas bij, dat weet jij waarschijnlijk intussen ook wel.
Ik hoop dat je je niet zodanig laat beperken in je forum plezier dat je echt dingen weg gaat laten. Dat zou ik zonde vinden, met name omdat ik het gevoel herken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 20:44

Marin schreef:Ah ik snap hoe het zit met die aankopen. Niet dat je verantwoording schuldig bent, maar dat dacht ik gelezen te hebben. Vandaar. Ik begrijp heel goed dat je je beperkt voelt in het reageren, dat heb ik zelf ook heel lang gehad. En nog wel eens, dat ik bij sommige reacties die ik plaats echt denk van 'zou dit een rel veroorzaken?' (en dan bedoel ik dus niet een rellerige uitlokkerige reactie die ik plaats maar gewoon iets persoonlijks).
Maar dat is ook een nadeel van open en bekend zijn op het forum. Het hoort er helaas bij, dat weet jij waarschijnlijk intussen ook wel.
Ik hoop dat je je niet zodanig laat beperken in je forum plezier dat je echt dingen weg gaat laten. Dat zou ik zonde vinden, met name omdat ik het gevoel herken.

Nou ja idd, het zit er ook in de cultuur bij. Hollanders zijn vrij gesloten mensen.. ik voel me ook Hollands maar een die heel open is. Ik heb dat ook altijd meegekregen, jouw reistopics en mensen die zich afvragen waarvan je het doet..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:44

Fauve schreef:
Noa schreef:Djies ik dacht dat een forum bedoeld was om te reageren op anderen, maar blijkbaar is dat hier niet meer mogelijk zonder dáár weer commentaar op te krijgen. Ik vind het gewoon altijd zielig als katten binnen moeten blijven, of dat nou is omdat de baasjes bang zijn voor auto's (beetje panische angst, gevaren horen nu eenmaal bij het leven_) vergiftiging (hoezo panisch) of dat het beestje gestolen zal worden (helemaal panisch, of neem gewoon niet zo'n dure kat). Katten horen niet hun hele leven binnen te zitten. Het zijn dieren die een jachtterrein nodig hebben, die het fijn vinden om hun eigen gang te gaan, in de zon te liggen, te ravotten in het gras.... Cry

Heb jij zelf een kat c.q. ooit dingen gelezen over katten? Haha en het is echt niet panisch, maar realistisch. (overigens zou ik later wel graag een tuin willen waar de katten dan in kunnen dmv gaas, maar buiten dat mogen ze dan ook niet komen)
Jup ik heb altijd katten gehad en die mogen lekker naar buiten. In het appartement waar ik nu woon zou ik ook een kat kunnen hebben, maar dat weiger ik. Ik wil geen kat midden in de stad op 4 hoog waar ik nu woon. Katten horen lekker buiten te kunnen ravotten, ik heb gezien hoe mijn katten genoten van de zon, hun eigen terrein afbakende waar ze de baas waren. Ook wel eens een gevecht hadden (het zijn nog altijd jachtbeesten, laat ze dat dan ook zijn) Ik heb ook gezien hoe katten klein gehouden worden in appartementen, waar ze misschien net een balkonnetje hebben. Ik vind dat tegen de authentieke natuur van de kat ingaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:48

En ontopic: Ik vind het echt zoooooooooo kleinzielig om moeilijk te doen over een ander zijn dure aankopen. Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet weten. Ik word ook vaak schuin aangekeken door mijn vele reisjes, in het echte leven bedoel ik dan, lastig om mee om te gaan. Ik heb inderdaad veel mazzel met die dingen, maar wat moet ik dan? Er niet van genieten? Het afhouden, omdat het niet eerlijk is voor anderen? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:48

Dan verschillen we daarin van mening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:52

Fauve schreef:Dan verschillen we daarin van mening.
Jup smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:02

Fauve schreef:
James schreef:
2CKC2 schreef:
James schreef:Omdat ze naar de zon toe groeien.

Naar het licht.

Nahja, ik weet dat je me snapt.

Ik snap je ook, maar ik snap niet wat jouw eierstokken met de discussie te maken heeft. En daarnaast, CKC, mag je blij zijn dat je die potten goud er naast hebt staan, want als jij na 3 keer nog niet zwanger bent heb je de mogelijkheid om er nog een paar kansen bij te kopen. Een ander heeft dat niet.

Oh dit vind ik eigenlijk best een nare opmerking James. Of begrijp ik het nou verkeerd? Moet ze nou een dansje om de meiboom gaan doen omdat ze nog extra IVF pogingen kan krijgen?

+1 wat een walgelijke, ongepaste opmerking!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:04

Spuit elf, ze had al uitgelegd dat het niet zo bedoeld is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:06

* zooooo * Onderstaande is dus voor Marin bedoeld:

En ik vind het dan weer frappant dat jij hierop reageert. Ik vind dat jij juist altijd loopt te showen.


Laatst aangepast door Puuc op za 18 jun 2011 - 22:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:09

Fauve schreef:Spuit elf, ze had al uitgelegd dat het niet zo bedoeld is.

Al lees ik het nu nog een aantal keer over, ik vind het nog steeds een walgelijke opmerking. Spuit 12.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Lejow za 18 jun 2011 - 21:16

Buddha88 schreef:@ Lejow Het is geen aanval, maar je heb je wel genoeg geld voor straks als jullie baby er wel is? Want van 30 eu per week word je natuurlijk niet blij ( ook al las ik dat je het straks ruimer hebt na de auto).

Ja hoor, want doordat we dat kwijt zijn aan boodschappen kan eer over de 1000euro in de maand naar de spaar!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Antibes za 18 jun 2011 - 21:24

Ik wil graag Marin en CKC bedanken voor het delen van hun levens. Mijn leven is namelijk lang niet zo interessant en van de meesten hier is het volgens mij NOG saaier. Oftewel, ik ben blij dat er af en toe iets originelers langs komt, want het forum neigt al naar burgerlijk saai!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:28

Puuc schreef:
Fauve schreef:Spuit elf, ze had al uitgelegd dat het niet zo bedoeld is.

Al lees ik het nu nog een aantal keer over, ik vind het nog steeds een walgelijke opmerking. Spuit 12.

Wat is er precies walgelijk aan spuit 12?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 21:41

James schreef:
Puuc schreef:
Fauve schreef:Spuit elf, ze had al uitgelegd dat het niet zo bedoeld is.

Al lees ik het nu nog een aantal keer over, ik vind het nog steeds een walgelijke opmerking. Spuit 12.

Wat is er precies walgelijk aan spuit 12?

Het is een behoorlijke uitspraak wat je gisteravond deed, James. Ik heb de mogelijkheid idd, maar ik hoop er maar 1 nodig te hebben. Voor de rest is dat traject niet minder zwaar dan jouwe,hoor.

@ Puuc, ik heb hier eens een topic geopend en daarin heb ik uitgelegd dat ik helaas maar waar aan IVF moet om een gezond kindje te krijgen. Ik heb toen ook ergens tegen het einde verteld dat ik ergens wel blij was want ik de druk van de 3x vergoed door het ziekenfonds niet voel. Mocht het bij ons niet in 3x lukken kan ik altijd nog doorgaan zolang ik dat mentaal trek. En nu gebruikt uitgerekend James dat tegen me, maar maakt niet uit. Ik denk dat het grotendeels dr eigen situatie meespeelt aangezien ze ook door IVF een kindje probeert te krijgen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:45

Daarom maakt het jullie situatie natuurlijk een stuk minder erg CKC... laughcry

Ik vind je wel leuk hoor!
Of je nu wel of niet de honderduizend te besteden hebt.
Ik vind het heerlijk om je foto's met nieuwe schoenen en tassen en make upjes en vakanties te zien :P

En nee, dat is niet omdat je H de leukste forumpeuter vind!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:50

Rijkdom is zo'n relatief begrip!!

Zolang ik maar in mijn huis kan blijven wonen en iedere dag te eten heb, dan heb ik genoeg. Tuurlijk zou het lekker zijn om sommige dingen te kunnen doen, en niet altijd keuzes te hoeven maken wat je wel of niet doet, maar daar ligt rijkdom toch niet?

Spullen zijn maar spullen, je kan ze niet meenemen als je dood gaat. Als je ernstig ziek wordt maken dure spullen je niet beter, Chanel is geen kuur tegen kanker...
Klinkt een beetje cru, maar wat ik wil zeggen zal wel duidelijk zijn!

Edit: Wat niet wil zeggen dat ik het iemand niet gun hoor, geniet ervan als je het je kan veroorloven! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:51

Maar dat betekent toch niet dat je dan niet blij kan zijn met een paar Chanel pumps? Je hoeft dan toch niet altijd te denken: ohhh ik ben zo happy met mijn mooie pumps, oh ja maar eigenlijk is gezondheid het grootste goed. Dat spreekt voor mij voor zich, maar soms ben ik gewoon alleen maar puur blij met spullen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:54

Puuc je hoeft niet dat hele stukgelopen quoten. Alleen mn forumnaam zeggen weet ik ook wel wie je bedoelt.

En ik vind niet dat ik opschep of te koop loop met mn leven. Totaal niet. Mn leven is zoals het is, en daar ben ik (in sommige opzichten) erg blij mee. Dat is precies wat Ckc en ik bedoelen. Moeten wij dan niet zeggen hoe blij me met iets zijn , of maar een reactie niet plaatsen. Het is toch van de zotte dat Ckc haar vakantie foto's nie wilt plaatsen omdat er anders vervelende reacties op komen. Dat is exáct wat ik bedoel. Ik wil me niet beperkt voelen in mn reacties en dat doe ik helaas soms wel. Dat is toch zonde en nergens voor nodig! Ieder heeft zo z'n eigen geluk en z'n eigen verdriet, en ik vind dat iedereen dat kwijt mag op t forum en daar geen verantwoording over hoeft af te leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:54

Fauve schreef:Maar dat betekent toch niet dat je dan niet blij kan zijn met een paar Chanel pumps? Je hoeft dan toch niet altijd te denken: ohhh ik ben zo happy met mijn mooie pumps, oh ja maar eigenlijk is gezondheid het grootste goed. Dat spreekt voor mij voor zich, maar soms ben ik gewoon alleen maar puur blij met spullen.
Als je dit naar mij bedoeld: Ik drukte iets te snel op enter, zie mijn edit Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:56

Dat is ook zo natuurlijk.
Ik heb een aantal jaren gehad dat ik me absoluut geen zorgen over geld hoefde te maken.
Ik werd meegenomen op allerlei leuke reisjes, i kkreeg paarden (ok, omdat hij vreemd ging...), ik had een overload aan scheonen, tassen en kleding maar ik was niet gelukkig.

Maar CKC (om haar maar even als voorbeeld te nemen) is wel gelukkig.
en zij weet ook wel dat je daar niet alles mee voorkomt of geneest.

Maar waarom zou iemand die dit kan er niet van mogen genieten?
En waarom moet er altijd (door sommige) zo naar op gereageerd worden...
In mijn ogen is dat echt puur afgunst.

Ik heb beide paden bewandeld en ik geniet gewoon van haar verhalen en foto's.
Gewoon omdat ik blij ben dat het voor andere wel goed gaat, ondanks dat het voor mij toen verkeerd gegaan is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:58

Antibes schreef:Ik wil graag Marin en CKC bedanken voor het delen van hun levens. Mijn leven is namelijk lang niet zo interessant en van de meesten hier is het volgens mij NOG saaier. Oftewel, ik ben blij dat er af en toe iets originelers langs komt, want het forum neigt al naar burgerlijk saai!

Ik wik zoooo graag burgerlijk zijn haha. Ik wou dat ik het kon haha!

Nee serieus, ik vind niemands leven saai en zo zou ik het nooit willen noemen. Ik vind mn eigen leven interessant omdat ik hier van hou. Maar ik heb ook zoveel ontzag voor de mama's hier, en ik kan van iedereen leuke dingen opsteken. Het is juist leuk dat het O divers is en ik zou niemand saai willen noemen. Wel andere interesses waar ik niets mee heb, maar dat vind ik juist leuk om te zien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:02

@Fauve: Ik had een prachtige perzische kater, die kwam ook nooit verder als het balkon omdat ze gewoon gestolen worden.
Maar hij kwam echt niks te kort hoor, ondanks dat hij bijna altijd binnen was!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:04

2CKC2 schreef:
James schreef:
Puuc schreef:
Fauve schreef:Spuit elf, ze had al uitgelegd dat het niet zo bedoeld is.

Al lees ik het nu nog een aantal keer over, ik vind het nog steeds een walgelijke opmerking. Spuit 12.

Wat is er precies walgelijk aan spuit 12?

Het is een behoorlijke uitspraak wat je gisteravond deed, James. Ik heb de mogelijkheid idd, maar ik hoop er maar 1 nodig te hebben. Voor de rest is dat traject niet minder zwaar dan jouwe,hoor.

@ Puuc, ik heb hier eens een topic geopend en daarin heb ik uitgelegd dat ik helaas maar waar aan IVF moet om een gezond kindje te krijgen. Ik heb toen ook ergens tegen het einde verteld dat ik ergens wel blij was want ik de druk van de 3x vergoed door het ziekenfonds niet voel. Mocht het bij ons niet in 3x lukken kan ik altijd nog doorgaan zolang ik dat mentaal trek. En nu gebruikt uitgerekend James dat tegen me, maar maakt niet uit. Ik denk dat het grotendeels dr eigen situatie meespeelt aangezien ze ook door IVF een kindje probeert te krijgen.

Ik vind het dus ook een hele heftige uitspraak, daarom reageerde ik zo. Ik vind het gewoon zo ongepast.

Iedereen hoopt dat zo'n traject in een keer lukt, wel of geen geld. Het is "handig" om geld te hebben voor meer pogingen maar dat maakt jouw situatie absoluut niet makkelijker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 11 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 18 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum