Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit belachelijk?

+43
Mamsie
Lavendel
Bubbelicious
marjoleinnn
Zwoesj
Monte
loura
Jeanette
Polly
Antibes
TNMN
Bolleke
mzcharlotte
Emma_
Buddha88
Phileine
tweeling
Possom
Susan
Melis_je
Pien
Suus
Blond
Paper Crown
Winegum
Arwyn
SuperGrover
smooch
Fearie
Atelier Madame
Zininzon
Zwerver
Olijfje
Rush
Lejow
Toet
nina
Caroow
Raindrop
Tsjip
_Lacey_
Gizmo
SoGood
47 plaatsers

Pagina 7 van 18 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:50

Melis_je schreef:
Tea-Leaf schreef:
Vind jij. Kom op hey. Gaan we nou lopen katten?
Ik kat je niet af. Ik begrijp echt niet waarom het je interesseert. Zij is hier niet voor jouw vermaak.

Dat is ze zeker niet, maar ik erger me er wel aan. En ja, het komt wel over als afkatten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan za 18 jun 2011 - 8:52

Ik vind niet dat er gezeurd wordt, het is niet dat we er iedere keer dat CKC zo'n reactie plaatst er meteen bovenop springen en erover beginnen, dat gebeurt zelden, maar nu is de discussie er toevallig naar en dan vind ik dat zoiets best gezegd mag worden. Het is uiteraard haar goed recht als ze zich er niks van aantrekt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:54

Susan schreef:Ik vind niet dat er gezeurd wordt, het is niet dat we er iedere keer dat CKC zo'n reactie plaatst er meteen bovenop springen en erover beginnen, dat gebeurt zelden, maar nu is de discussie er toevallig naar en dan vind ik dat zoiets best gezegd mag worden. Het is uiteraard haar goed recht als ze zich er niks van aantrekt.

Precies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 8:55

Tea-Leaf schreef:En dat wat je nu plaatst, maakt dat het me stoort. Je mag plaatsen wat je wil meid, natuurlijk. Maar die houding van je, dat is waar mensen over vallen. Weglachen en zeggen dat je je geld uitgeeft zoals jij dat wil, en altijd maar weer benoemen hoe hard je er voor werkt. Waarom die slachtofferrol? Zeg gewoon dat je iemand bent die van dure dingen houdt, en geef toe dat je weet dat t niet gemiddeld is.
Je beter voelen dan de rest en dan ook nog eens al het commentaar aan je dure schoenen lappen maakt het er niet beter op.

Ik lees nu dat Susan reageert heeft tussentijds: dat dus.

Ik doe niet kleinerend, vind ik. Ik geef gewoon aan hoe je overkomt. Heb absoluut geen hekel aan je, echt niet. Maar het komt echt over zoals ik het formuleerde. Sorry.

Het lijkt me zo klaar als een klontje dat ik van dure dingen houd,anders kocht ik ze niet, dus ik snap niet wat ik moet 'toegeven' maar ok.. je gaat wel een beetje te ver en je zegt best wel onaardige dingen over mij, want ik voel me geen slachtoffer en plaats me ook niet in die rol.

Als ik niet zoveel waarde hechtte aan mijn voorkomen of kleding dan zou het eventueel een optie zijn om minder te werken en meer tijd te hebben for other fun stuff. Ik heb keuzes gemaakt.. bepaalde dingen opgegeven om weer andere dingen voor mezelf en voor ons mogelijk te maken. Maar ik kan mezelf niet anders profileren op een forum, omdat er mogelijk mensen zijn die aanstoot kunnen nemen aan de dingen die ik koop,of doe. Is toch juist leuk, een forum met allerlei soorten mensen met allemaal andere uitgaven? Ik kijk regelmatig mijn ogen uit, als ik zie hoe leuk mensen kunnen shoppen voor heel weinig.. Ik bewonderde jou vandaag nog, om het leuke Hema vestje, ik dacht gelijk darn, altijd zijn de leukere dingen weg als ik erachter kom.. (ja ging gelijk kijken op de hema webshop.............)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 8:56

Maple schreef:
2CKC2 schreef:
Susan schreef:Nee, CKC, ik vind zeker niet dat jij niet je aankopen mag showen, maar jij laat zo ontzettend vaak 'terloops' vallen dat jullie het financieel heel ruim hebben dat ik op die momenten alleen nog maar kan denken: daar héb je haar weer. Rolling Eyes

Ok, dat kan. Is niet leuk om te horen dat mensen dat van je vinden, ookal doe ik het niet express. Misschien is dat beeld dat van me gevormd is eenmaal het beeld dat mensen van mij hebben,hier.
Maar dat je terloops even laat vallen dat je tickets hebt gekocht voor meerdere personen, met welke insteek plaats je dat dan, vraag ik me af... Ik kan er niks anders van maken dan dat het puur interessant doen is.

Dat ik dus wel aan andere denk en niet alleen aan mezelf en dat ik dus ook andere mensen blij maak.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:00

ik snap niet helemaal waarom beweerd wordt dat ckc2 een slachtofferrol aanneemt..

Shop lekker door CKC2, ik droom aan de zijlijn mee over je aankopen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:03

Ik ben nu wel erg benieuwd naar de broek van TO smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:04

Ik heb niet alles gelezen, maar een broek van 190 euro, holimoli :shock: Ja dat is belachelijk ja, normaal is het zeker niet als je bedenkt dat het gemiddelde inkomen 33.000 per jaar is. Ik vind het ook apart dat je dit topic opent, alsof je wilt laten zien hoe breed jullie het wel niet hebben en dat nog even erin wilt wrijven(is me wel vaker opgevallen bij je huis etc)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:05

Yasmin schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar een broek van 190 euro, holimoli :shock: Ja dat is belachelijk ja, normaal is het zeker niet als je bedenkt dat het gemiddelde inkomen 33.000 per jaar is. Ik vind het ook apart dat je dit topic opent, alsof je wilt laten zien hoe breed jullie het wel niet hebben en dat nog even erin wilt wrijven(is me wel vaker opgevallen bij je huis etc)

Haal je nu 2 mensen door elkaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:05

Sproet schreef:ik snap niet helemaal waarom beweerd wordt dat ckc2 een slachtofferrol aanneemt..

Shop lekker door CKC2, ik droom aan de zijlijn mee over je aankopen Very Happy
Helemaal mee eens! En het wordt misschien niet in elk topic benoemd maar wel vrij regelmatig. Ook eens met melisje trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:06

Het is veel geld en daar ben je je van bewust. Máár juist daarom zal je je er al heerlijk in voelen, je hebt het jezef gegunt Laughing

Een dure aankoop geeft mij hetzelfde gevoel als een goed koopje! Van beide ben je je bewust van de prijs maar je bent tevreden met je aankoop.

En nu is CKC weer de pispaal om haar reacties, over een tijdje ABE en daarna is CBL weer aan de beurt. Terugkerend iets...
CKC, niets van aantrekken!



Laatst aangepast door Tilima op za 18 jun 2011 - 9:13; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:08

tweeling schreef:
Tea-Leaf schreef:
Susan schreef:
Maple schreef:Als jij het zat bent om aangesproken te worden op je uitgaven, misschien moest je dan eens overwegen je uitgaven hier niet zo pontificaal neer te zetten. Want ook dáár doelt Tea op, denk ik, dat kijk-mij-eens-gehalte.

Eens.

Het interesseert mij niks hoeveel jouw schoenen kosten, maar jij wil vaak zo ontzettend laten merken hoeveel je wel niet te besteden hebt.

Juist. En ik vind niet dat ik overdrijf, CKC.

Ik vind dat er hier op het forum ook veel meiden zijn die maar al te graag willen laten merken hoe goedkoop ze alles wel niet kopen, is dat dan ook het kijk-mij-eens-gehalte?

Haha idd + 1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:09

Yasmin schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar een broek van 190 euro, holimoli :shock: Ja dat is belachelijk ja, normaal is het zeker niet als je bedenkt dat het gemiddelde inkomen 33.000 per jaar is. Ik vind het ook apart dat je dit topic opent, alsof je wilt laten zien hoe breed jullie het wel niet hebben en dat nog even erin wilt wrijven(is me wel vaker opgevallen bij je huis etc)
Of het belachelijk ia lijkt me vrij subjectief hè, bovendien is het maar met wie je praat, sommige mensen geven nog veel meer geld uit aan een broek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:11

Overigens: Volgens mij lacht Jada zich rot nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:12

Ik krijg een beetje de kriebels van Tweeling, ik weet niet waarom.

Maar fijn, CKC ziet het niet, prima. Maar ondertussen wel ana anderen verkondigen dat een schoonmaakster een waste of money is, dus oordelen doe je zelf minstens zo hard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan za 18 jun 2011 - 9:12

Van mij mag ze.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Buddha88 za 18 jun 2011 - 9:14

@ Lejow Het is geen aanval, maar je heb je wel genoeg geld voor straks als jullie baby er wel is? Want van 30 eu per week word je natuurlijk niet blij ( ook al las ik dat je het straks ruimer hebt na de auto).
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:15

Maple schreef:Ik krijg een beetje de kriebels van Tweeling, ik weet niet waarom.

Maar fijn, CKC ziet het niet, prima. Maar ondertussen wel ana anderen verkondigen dat een schoonmaakster een waste of money is, dus oordelen doe je zelf minstens zo hard.
Meer mensen zien het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:15

Maple schreef:Ik krijg een beetje de kriebels van Tweeling, ik weet niet waarom.

Maar fijn, CKC ziet het niet, prima. Maar ondertussen wel ana anderen verkondigen dat een schoonmaakster een waste of money is, dus oordelen doe je zelf minstens zo hard.

Maple, ik kan dus omdat ik dure schoenen koop een schoonmaakster niet een waste vinden? laughcry
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:16

x


Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:17

Fauve, vraag aan jou: ik vind jou namelijk een verstandig slim persoon.

Zou jij, of zou jij niet als je je baan hebt zoals je wenst (dus waar je heen moet, en elke maand vast bedrag voor onbepaalde tijd op je rekening zou krijgen) en je hebt spaargeld en je doet goede dingen voor andere mensen en werkt je uit de naad, zou jij dan schoenen van dat geld kopen of niet?
En zou je ze hier op het forum laten zien of niet?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan za 18 jun 2011 - 9:19

2CKC2 schreef:Fauve, vraag aan jou: ik vind jou namelijk een verstandig slim persoon.

Zou jij, of zou jij niet als je je baan hebt zoals je wenst (dus waar je heen moet, en elke maand vast bedrag voor onbepaalde tijd op je rekening zou krijgen) en je hebt spaargeld en je doet goede dingen voor andere mensen en werkt je uit de naad, zou jij dan schoenen van dat geld kopen of niet?
En zou je ze hier op het forum laten zien of niet?

Dit vind ik echt kinderachtig, het is al meerdere keren gezegd dat het daar helemaal niet om gaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:19

Susan schreef:
2CKC2 schreef:Fauve, vraag aan jou: ik vind jou namelijk een verstandig slim persoon.

Zou jij, of zou jij niet als je je baan hebt zoals je wenst (dus waar je heen moet, en elke maand vast bedrag voor onbepaalde tijd op je rekening zou krijgen) en je hebt spaargeld en je doet goede dingen voor andere mensen en werkt je uit de naad, zou jij dan schoenen van dat geld kopen of niet?
En zou je ze hier op het forum laten zien of niet?

Dit vind ik echt kinderachtig, het is al meerdere keren gezegd dat het daar helemaal niet om gaat.

Heet je Fauve?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:19

CKC, het is een kwartje dat niet echt valt bij jou he? Nou ja, waist of time deze discussie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:20

Buddha88 schreef:@ Lejow Het is geen aanval, maar je heb je wel genoeg geld voor straks als jullie baby er wel is? Want van 30 eu per week word je natuurlijk niet blij ( ook al las ik dat je het straks ruimer hebt na de auto).
Lejow koopt straks een auto voor een bedrag waar ik alleen maar van kan dromen, dus is nu gewoon flink aan het sparen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 7 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 18 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum