Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit belachelijk?

+43
Mamsie
Lavendel
Bubbelicious
marjoleinnn
Zwoesj
Monte
loura
Jeanette
Polly
Antibes
TNMN
Bolleke
mzcharlotte
Emma_
Buddha88
Phileine
tweeling
Possom
Susan
Melis_je
Pien
Suus
Blond
Paper Crown
Winegum
Arwyn
SuperGrover
smooch
Fearie
Atelier Madame
Zininzon
Zwerver
Olijfje
Rush
Lejow
Toet
nina
Caroow
Raindrop
Tsjip
_Lacey_
Gizmo
SoGood
47 plaatsers

Pagina 10 van 18 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:01

Fauve schreef:Haha :P Ach mijn kitten was vijf keer zo duur als de spijkerbroek die ik vandaag gekocht heb Is dit belachelijk? - Pagina 10 394967

Pardon??? Nou, over dat uitgavenpatroon moeten we het dan maar eens hebben in dit topic :bom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:02

2CKC2 schreef:
Yoyo schreef:Haha van het geld van die pumps CKC, kopen wij een 'nieuwe' auto haha! Wink
Arme student

Troost je,dr eigen auto is niet veel meer waard hahaha!

Als het maar rijdt! Die van ons is weer gekeurd.. Pffieuw..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:02

Twellie schreef:
Fauve schreef:Haha :P Ach mijn kitten was vijf keer zo duur als de spijkerbroek die ik vandaag gekocht heb Is dit belachelijk? - Pagina 10 394967

Pardon??? Nou, over dat uitgavenpatroon moeten we het dan maar eens hebben in dit topic :bom:

angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 10:02

Yoyo schreef:
2CKC2 schreef:
Yoyo schreef:Haha van het geld van die pumps CKC, kopen wij een 'nieuwe' auto haha! Wink
Arme student

Troost je,dr eigen auto is niet veel meer waard hahaha!

Als het maar rijdt! Die van ons is weer gekeurd.. Pffieuw..

Dat doet ie zeker! Gelukkig.. soms kosten die keurigen bij oudere auto's zoveel..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:03

Fauve schreef:
Twellie schreef:
Fauve schreef:Haha :P Ach mijn kitten was vijf keer zo duur als de spijkerbroek die ik vandaag gekocht heb Is dit belachelijk? - Pagina 10 394967

Pardon??? Nou, over dat uitgavenpatroon moeten we het dan maar eens hebben in dit topic :bom:

angel

Wat voor kat is het eigenlijk Fauve? Wat voor ras?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:04

Brits Korthaar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:04

Fauve schreef:Brits Korthaar smile

Ah smile Ben je niet bang dat ze gejat wordt? :P Hier gebeurt dat, en ik woon in een dorp :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:05

James schreef:
Fauve schreef:Brits Korthaar smile

Ah smile Ben je niet bang dat ze gejat wordt? :P Hier gebeurt dat, en ik woon in een dorp :shock:

Jaa, daarom mag ze ook niet naar buiten! (niet dat dat uberhaupt kan, we wonen op de tweede verdieping :P) Katten worden tegenwoordig of overreden, of vergiftigd, of (die van mij dan) gejat en verkocht! Echt erg :shock:


Laatst aangepast door Fauve op za 18 jun 2011 - 10:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 10:06

James schreef:
Fauve schreef:Brits Korthaar smile

Ah smile Ben je niet bang dat ze gejat wordt? :P Hier gebeurt dat, en ik woon in een dorp :shock:

Hier ook.. de ragdoll van de oom van mijn man is gepikt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:06

Ja, absurt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  smooch za 18 jun 2011 - 10:44

Fauve schreef:
James schreef:
Fauve schreef:Brits Korthaar smile

Ah smile Ben je niet bang dat ze gejat wordt? :P Hier gebeurt dat, en ik woon in een dorp :shock:

Jaa, daarom mag ze ook niet naar buiten! (niet dat dat uberhaupt kan, we wonen op de tweede verdieping :P) Katten worden tegenwoordig of overreden, of vergiftigd, of (die van mij dan) gejat en verkocht! Echt erg :shock:

Wij hebben een heilig birmaan en die mag alleen in de tuin en als wij erbij zijn. Anders zijn we ook bang dat ze word gejat.
Ze zijn hartstikke veel geld waard.

Jou kitten is wel erg snoezig I love you
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 11:00

Wat zielig... ik zou echt geen kat willen die veel geld waard is en daarom niet lekker buiten kan rondcrossen... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 11:20

Persoonlijk gaat het me niet om hetgeen een ander wil uitgeven aan een broek/schoenen/shirtjes. Dat lijkt me aan degene zelf. En als degene het geld heeft, waarom dan niet laten rollen? Ik zou hetzelfde doen, als ik geen andere dromen/idealen had. Zo heb ik er dit jaar niet voor gekozen, en we zijn nog maar op de helft, om 20 broeken van Replay te kopen (wat moet een mens er ook mee :P Het is dan ook alleen maar een voorbeeld), maar heb ik dat geld uitgegeven aan mijn huis. Daarentegen heb ik in totaal 70 euro uitgegeven aan wat basics van de Action/C&A. Het is toch maar net waar je prioriteiten liggen? Ieder zijn ding, zo is het altijd. smile

Misschien is het compleet muggensiften, maar ik hoef niet te weten wat een ander op de bankrekening heeft en hoe goed ze het wel niet hebben. Het poch-gedeelte doet me altijd rillen. Ik heb het zeer zeker niet slecht als alleentaande en realiseer me dat er veel meiden veel geld overhouden, omdat ze de kosten fair 50/50 splitten en dus wat meer eigen geld om handen hebben. Maarja, toch. Weet niet.

En ik zag dat het de laatste pagina's over CKC ging. Daar heb ik het niet over. Zij koopt Chanel e.d. en showt dit zonder teveel poespas. Ik refereer nog even aan de eerste pagina. Ik ben altijd al een slome geweest. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 11:31

Dat was weer een boel om bij te lezen zeg.:shock: Nu ga ik lekker slapen, maar wilde nog even melden dat ik ook echt het probleem niet zie in CKC's posts en opstelling zien. Maar goed, ik zou ook het probleem niet zien als iemand z'n huis van tien miljoen laat zien of z'n vijftigste auto... waarom zou diegene daar niet blij mee mogen zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  TNMN za 18 jun 2011 - 11:34

Als ik het geld had, dan kocht ik ook dure spijkerbroeken en schoenen (Louboutins I love you). En waarschijnlijk zou ik het dan ook op het forum komen vertellen, gewoon omdat ik er zo trots op was (omdat zoiets toch best bijzonders is, een soort droom ofzo). Maar ik ga nu nog even voor de H&M en Primark :P
Ik ben wel erg benieuwd naar je schoenen CKC. Ook naar de spijkerbroek trouwens..
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 11:38

Ik vind dure spullen helemaal geen droom. Ik heb aardig wat dure spullen, veel daarvan gekregen, maar het betekent vrij weinig voor mij. Ik heb veel luxe gekend, dure auto's, in dure hotels geslapen, naar chique clubs, maar echt het is een wereld waar je zo gewend aan bent en dan ben je echt niet gelukkiger. Ik heb echt gemerkt hoezeer andere dingen ertoe doen, zoals een lieve partner die moeite doet je te begrijpen, al begrijp je jezelf soms niet eens meer. Lieve ouders die open staan voor jouw rare uitspattingen, omdat je hoe dan ook hun kind bent. Vrienden die voor je klaar staan op het moment dat je niet stijlvol gekleed gierend van de pret aan een paal slingert. Een passie waarin je kan verzinken, waar je je energie in kwijt kan, voldoening in vindt. Al die zaken zijn zoveel kostbaarder dan al de luxe in de wereld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  TNMN za 18 jun 2011 - 11:42

Ik bedoel eigenlijk 'droom' als in, ooit in de toekomst 1x ofzo smile Ik zeg niet dat ik waarde hecht aan dure spullen.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 13:51

Oei, ik heb net deze hele discussie gelezen en kan eindelijk reageren.

Ik vind het heel moeilijk, want ik begrijp beide kanten heel goed.

Aan de ene kant merk ik inderdaad ook wel een beetje die air van CKC en daar kan ik me wel een beetje aan ergeren. Zo terloops even vertellen van `ja en ik heb ook nog drie tickets gekocht`. De intentie is dan om te laten zien dat ze ook aan anderen denkt, maar het komt denk ik gewoon verkeerd over (op mij en anderen), want het klinkt zo simpel: gewoon eventjes tickets kopen, huppakee. Ik kan me althans goed voorstellen dat mensen zich daar aan ergeren. We weten nou wel dat je rijk bent.

Aan de andere kant, en die kant voel ik wel veel sterker, is het een en al herkenning! Ik herken CKC`s gevoel van `ja maar hallo, ik mag toch ook wel m`n nieuwste aankoop plaatsen`heel erg. Of dat nou een goedkope Primark broek is of Chanel schoenen (ik dacht overigens dat je ze cadeau had gekregen en niet zelf had gekocht, of heb ik het mis?), feitelijk maakt dat niet uit. Degene die het gekocht heeft, heeft dezelfde rechten op het forum om die te plaatsen en bij te zijn met haar aankoop. Ik herken dat heel erg vanuit mijn reisjes. Ik heb in het verleden nogal wat commentaar gekregen op mijn financien, en hoe ik het toch voor elkaar kreeg zo veel te reizen (nou ben ik ster in budget reizen, daar niet van). Ik herken dat gevoel van `ja maar ik mag toch ook gewoon delen waar ik met mijn leven mee bezig ben`, heel erg. Ik voelde me soms ook heel erg benadeeld door m`n luxe, en voelde alsof ik dan maar beter maar niet kon zeggen wat ik nou weer ging doen of had gekocht, of heen ging. Ik had door mijn eigen levens keuzes soms best wel het gevoel dat ik een vreemde eend in de bijt was op het forum, of althans soms zo gezien werd. Of laat ik het zo zeggen: Alsof ik m`n keuzes moest verantwoorden omdat ik er anders nogal wel eens commentaar op kreeg. Ik voelde me af en toe echt beperkt in mijn reacties, dan plaatste ik maar niets omdat ik bang was (soms nog hoor) dat er anders toch weer commentaar op komt. Dát vond ik echt zo vervelend. Ik wil me niet meer, of minder, voelen dan andere forummers. En dat gevoel kreeg ik daardoor wel. Nu hebben we ´t over jaren van forumervaring hoor, waarin deze dingen zijn voorgekomen, maar het is een opstapeling van dingen, topics en reacties die zich in de afgelopen jaren hebben afgespeeld.

Nou is dat tegenwoordig heel anders, omdat ik nu minder geld binnen krijg dan toen ik studeerde, maar nog gaat het wel over m`n financien af en toe. Heb er nu minder moeite mee, en ik ben er zelf ook open over, dus dat draagt daar ook aan bij. En dat is wat CKC ook wel heeft. Zij is ook open over haar financien. Dat is blijkbaar iets heel onnederlands (ik weet dat het in sommige landen iig veel gebruikelijker is), en zeker hier op het forum is het een gevoelig topic. Blijkbaar gaan financiele topics echt nooit goed, of het nou over te veel of te weinig geld gaat. Maar het is zo subjectief wat iemand veel of weinig geld vindt. Daar kán je gewoon niet over oordelen als buitenstaander.

Afijn, wat ik wil zeggen is dat ik CKC in die zin wel begrijp. Zij bedoelt het niet verkeerd. Zij wil gewoon delen wat ze gekocht heeft, en ik vind dat dat moet kunnen. WEL moet ze, vind ik, oppassen met het weglachen van die dingen. Reacties zoals±

2CKC2 schreef:

Haha, precies!! Nee hoor, ben net zo gek.. tik zo 600.- af voor een paar chanel pumps.. zonder te knipperen haha!


2CKC2 schreef:Haha ik niet! Ik eet er geen boterham minder om en mijn rekeningen zijn ook gewoon betaald en ik heb een mooi spaarbedrag.. who cares!


roepen het wel een béétje over zich af dat het opschepperig over komt, en hebben wel een air over zich vind ik, al bedoel je het niet zo. Dat zou je intussen moeten kunnen weten dat zoiets verkeerd kan vallen op het forum. Ik weet hoe vervelend het voelt als je het gevoel krijgt dat je beperkt wordt in je reacties. Maar CKC, dat jij dan inderdaad van de week nog keihard tegen iemand anders zegt dat iets een waste of money is, en daar een hard standpunt in neemt, vind ik dan wel weer raar. Dan moet je ook een eerlijke lijn trekken, vind ik.

Ik wil trouwens een Chanel bril (geen zonne, maar gewoon, met denim pootjes), en ik heb ´m vandaag gepast in de opticien, en hij stond echt heel erg mooi! Maar ik vind ´m te duur (250 euro) om zomaar te kopen, en heb m`n spaargeld ook hard nodig. Maar ik wil `m! Ik heb net als Fauve nu een shopping wish list gemaakt van dingen die ik allemaal wil kopen. Hopelijk kan ik dan steeds wat afstrepen. Dat werkt wel goed.

Rest me nog te zeggen dat iedereen z`n geld mag uitgeven aan wat ie wil, en ik zou willen dat ik ook bakken met geld had! Dan zou ik ook mooie dingen kopen smile Je leeft gewoon naar wat je hebt, zo is het nou eenmaal.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 17:36

Noa schreef:Wat zielig... ik zou echt geen kat willen die veel geld waard is en daarom niet lekker buiten kan rondcrossen... Sad

Ze weet niet anders. Bovendien zijn het niet alleen raskatten die tegenwoordig binnen worden gehouden, ook veel huis-tuin-en keukenkatten blijven binnen omdat mensen bang zijn dat ze overreden of vergiftigd worden. Waarom ga ik er eigenlijk nog op in? Fijn om weer bevestigd te zien dat je hier toch ook niks over je kat kan zeggen zonder dat er weer iemand commentaar moet geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 19:33

Bovendien woon je in een appartement. Wat moet je dan. Kat in een emmertje van het balkon hijsen zodat zij buiten kan zijn?
Er zijn zo veel binnenkatten, ras of htk.
(maar idd waarom nou weer daar over?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:10

Djies ik dacht dat een forum bedoeld was om te reageren op anderen, maar blijkbaar is dat hier niet meer mogelijk zonder dáár weer commentaar op te krijgen. Ik vind het gewoon altijd zielig als katten binnen moeten blijven, of dat nou is omdat de baasjes bang zijn voor auto's (beetje panische angst, gevaren horen nu eenmaal bij het leven_) vergiftiging (hoezo panisch) of dat het beestje gestolen zal worden (helemaal panisch, of neem gewoon niet zo'n dure kat). Katten horen niet hun hele leven binnen te zitten. Het zijn dieren die een jachtterrein nodig hebben, die het fijn vinden om hun eigen gang te gaan, in de zon te liggen, te ravotten in het gras.... Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 20:17

Marin,

Waarop ik wil reageren eventjes.. (en als hier iemand om valt, dan spijt me dat) mijn man heeft een financiele meevaller gehad paar weken terug..Hij weet hoe dolgraag ik een Chantel 2.55 chainbag wil. Toen heeft hij, heel erg lief het geld in een doosje gestopt en daarop stond, voor jou droom.. zat dus precies genoeg geld in, om de tas te gaan kopen. Toen ik dus in de winkel aankwam, was er een wachtlijst voor de tas van 3-4 maanden. Heb het dus niet kunnen kopen. Mijn man zei toen, of je koopt er wat anders voor. Ik heb toen van dat bedrag al die leuke dingen gekocht.

Van die tickets dat ik voor mijn ouders heb kunnen kopen komt omdat mijn ouders het financieel niet heel breed meer hebben ik vond het juist wel lief van mezelf, had er zelf ook nog een x van op vakantie gekund, of andere dingen van het geld kunnen doen. Ik zou mezelf niet zijn als ik dat niet deed,andere mensen een stukje gunnen van mijn 'rijkdom'. Maar ipv hier iemand ook denkt, ah dat is wel lief,nee iedereen valt erover en iedereen leest letterlijk over mijn reactie over mijn broek van 19,95 heen.. maar ach, so be it.

Maar ik beperk mezelf wel omdat bepaalde meiden mijn air niet kunnen waarderen. Zoals mijn vakantie van mei, heb ik dit hier uitgebreid in een topic gezet? Nee, want ik was al bang dat mensen weer over zouden vallen. Ik heb geen foto's geplaatst bijv dit forum van mijn vakantie.. ik heb gewoon een mening en die mag ik zeker wel uitten hoe ik dat wil. Dit forum is gewoon nou eenmaal eenmaal een beetje meten met 2 maten. Mensen die niet zoveel te besteden hebben, worden nooit benoemd van, heb je haar ook weer.. Maar toch heb het gevoel dat het altijd dezelfde posse is die me aanspreekt. En er worden soms best harde dingen gezegd, en ik was best in een bitch bui gisteren maar ik heb mijn eigen reacties teruggelezen en ik ben behoorlijk netjes gebleven.

Ik kan me niet excuseren voor alle mooie dingen die wel voor me weggelegd zijn.

Leven is goed voor mij en ik kies ervoor om mezelf gelukkig te maken met een (zelfs voor mij) belachelijk dure schoenen, maar ik vind dat ik die dubbel en dwars verdien en ik geloof ook dat omdat wij het juist met andere mensen delen een higher force ons helpt..

Maar al deze dingen doen me wel weer beseffen, dat als straks ons nieuwe huis is opgeleverd, ik geen topic kan openen wat betreft de vorderingen, want dan ook er weer een sneer om de hoek kijken..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:21

Noa schreef:Djies ik dacht dat een forum bedoeld was om te reageren op anderen, maar blijkbaar is dat hier niet meer mogelijk zonder dáár weer commentaar op te krijgen. Ik vind het gewoon altijd zielig als katten binnen moeten blijven, of dat nou is omdat de baasjes bang zijn voor auto's (beetje panische angst, gevaren horen nu eenmaal bij het leven_) vergiftiging (hoezo panisch) of dat het beestje gestolen zal worden (helemaal panisch, of neem gewoon niet zo'n dure kat). Katten horen niet hun hele leven binnen te zitten. Het zijn dieren die een jachtterrein nodig hebben, die het fijn vinden om hun eigen gang te gaan, in de zon te liggen, te ravotten in het gras.... Cry

Heb jij zelf een kat c.q. ooit dingen gelezen over katten? Haha en het is echt niet panisch, maar realistisch. (overigens zou ik later wel graag een tuin willen waar de katten dan in kunnen dmv gaas, maar buiten dat mogen ze dan ook niet komen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 20:24

Fauve schreef:
Noa schreef:Djies ik dacht dat een forum bedoeld was om te reageren op anderen, maar blijkbaar is dat hier niet meer mogelijk zonder dáár weer commentaar op te krijgen. Ik vind het gewoon altijd zielig als katten binnen moeten blijven, of dat nou is omdat de baasjes bang zijn voor auto's (beetje panische angst, gevaren horen nu eenmaal bij het leven_) vergiftiging (hoezo panisch) of dat het beestje gestolen zal worden (helemaal panisch, of neem gewoon niet zo'n dure kat). Katten horen niet hun hele leven binnen te zitten. Het zijn dieren die een jachtterrein nodig hebben, die het fijn vinden om hun eigen gang te gaan, in de zon te liggen, te ravotten in het gras.... Cry

Heb jij zelf een kat c.q. ooit dingen gelezen over katten? Haha en het is echt niet panisch, maar realistisch. (overigens zou ik later wel graag een tuin willen waar de katten dan in kunnen dmv gaas, maar buiten dat mogen ze dan ook niet komen)

Never ending story... eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwenige gezeik over katten die binnen gehouden worden. Nou, heb die foto's van Mae gezien op FB. ziet er niet uit als een zielig kitten die zo graag naar buiten wil hoor!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:28

Als er ook nog iemand is die even wil zeggen dat het zielig is dat ik haar alleen hou, komt u maar Wink Sorry trouwens voor de vervuiling van het topic :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 10 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 18 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum