Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit belachelijk?

+43
Mamsie
Lavendel
Bubbelicious
marjoleinnn
Zwoesj
Monte
loura
Jeanette
Polly
Antibes
TNMN
Bolleke
mzcharlotte
Emma_
Buddha88
Phileine
tweeling
Possom
Susan
Melis_je
Pien
Suus
Blond
Paper Crown
Winegum
Arwyn
SuperGrover
smooch
Fearie
Atelier Madame
Zininzon
Zwerver
Olijfje
Rush
Lejow
Toet
nina
Caroow
Raindrop
Tsjip
_Lacey_
Gizmo
SoGood
47 plaatsers

Pagina 12 van 18 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:08

Marin schreef:Puuc je hoeft niet dat hele stukgelopen quoten. Alleen mn forumnaam zeggen weet ik ook wel wie je bedoelt.

En ik vind niet dat ik opschep of te koop loop met mn leven. Totaal niet. Mn leven is zoals het is, en daar ben ik (in sommige opzichten) erg blij mee. Dat is precies wat Ckc en ik bedoelen. Moeten wij dan niet zeggen hoe blij me met iets zijn , of maar een reactie niet plaatsen. Het is toch van de zotte dat Ckc haar vakantie foto's nie wilt plaatsen omdat er anders vervelende reacties op komen. Dat is exáct wat ik bedoel. Ik wil me niet beperkt voelen in mn reacties en dat doe ik helaas soms wel. Dat is toch zonde en nergens voor nodig! Ieder heeft zo z'n eigen geluk en z'n eigen verdriet, en ik vind dat iedereen dat kwijt mag op t forum en daar geen verantwoording over hoeft af te leggen.

Dat kan dat jij dat vindt. Misschien valt het jou zelf ook niet op. Ik vind dat je met sommige dingen best te koop loopt maar erger nog ook heel ontevreden kunt zijn. Maar dat is hoe het op mij overkomt.
Verder ben ik het eens dat iedereen mag plaatsen wat hij wil. Maar het is absurd dat er wel zo over CKC gepraat mag worden terwijl er meer meiden zijn "met geld" maar vooral dat er niets gezegd mag worden tegen de meiden die zoooo vreselijk goedkoop boodschappen en kleding kopen. Op het eerste mag je hier op het forum blijkbaar niet trots zijn maar op het tweede wel. Vreemd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:10

ProudMama schreef:
Fauve schreef:Maar dat betekent toch niet dat je dan niet blij kan zijn met een paar Chanel pumps? Je hoeft dan toch niet altijd te denken: ohhh ik ben zo happy met mijn mooie pumps, oh ja maar eigenlijk is gezondheid het grootste goed. Dat spreekt voor mij voor zich, maar soms ben ik gewoon alleen maar puur blij met spullen.
Als je dit naar mij bedoeld: Ik drukte iets te snel op enter, zie mijn edit Wink


Haha okee Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:12

Trouwens Puuc ik ben dan wel benieuwd naar waar ik mee loop te showen volgens jou. Ik kan namelijk niets bedenken. Ja, reizen, maar dat is mn hobby en zal ik eerder geld aan uitgeven dan kleding. Dat is gewoon persoonlijke prioriteiten stellen. Bovendien heb ik het geluk dat bijna al mn reisjes gratis of budget zijn, dus zo veel kost het me niet. Maar eigenlijk zou ik me daar ook niet voor hoeven verantwoorden. Dat is dus precies wat vervelend is.

Jij vond het trouwens frappant dat ik reageerde in dit topic. Ik vind het logisch. Ik herken de situatie van Ckc en wil haar een hart onder de riem steken, lijkt me niet zo gek dat ik dan reageer en uitleg hoe ik het ervaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:17

Zie nu je laatste post. Ontevreden? Ik? Wat bedoel je daar nou mee? Zoekende, ja. Maar ontevreden niet. Ik heb afgelopen maanden tegen een depressie aangehangen waar ik probeer uit te komen, dus ik ben wel eens blijer geweest met mn leven ja, maar ik ben over het algemeen juist een hele happy spring in t veld. Dan ken je me duidelijk niet goed genoeg als je dat zegt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:23

Marin schreef:Zie nu je laatste post. Ontevreden? Ik? Wat bedoel je daar nou mee? Zoekende, ja. Maar ontevreden niet. Ik heb afgelopen maanden tegen een depressie aangehangen waar ik probeer uit te komen, dus ik ben wel eens blijer geweest met mn leven ja, maar ik ben over het algemeen juist een hele happy spring in t veld. Dan ken je me duidelijk niet goed genoeg als je dat zegt.

Ik ken je ook niet, dat zeg ik ook nergens. Ik heb alleen een indruk van je zoals je hier op het forum op mij overkomt. Ik vond je ontevreden met cadeautjes uitzoeken, je wilde destijds perse iets duurs van je moeder of stiefmoeder (weet niet meer van wie precies). Je zusje kwam toen met een idee en dat vond je ook helemaal niets. Dat is een voorbeeld wat mij is bijgebleven, is toen ook een hele discussie geweest hier op het forum. En er zijn nog wat dingetje die ik vreemd/ontevreden vind overkomen maar ik heb echt geen zin om dat te gaan opsommen. Daar gaat het hier ook niet over.
Voor wat betreft je andere vraag, inderdaad met reizen en studies her en der.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:25

Waar blijft trouwens de foto van de broek waar deze hele discussie mee is begonnen? Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Polly za 18 jun 2011 - 22:25

Wat een lang topic is dit geworden.

Iedereen heeft andere prioriteiten en geld maakt niet gelukkig, dat lijkt me allebei logisch.

Ik stoor me persoonlijk echt niet aan de reacties van CKC en Marin, ik vind het juist leuk dat ze hun leven delen hier op het forum. Ze lijken me allebei leuke mensen die ik een mooie reis of een duur paar schoenen gewoon gun.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:29

Ja dat ging om een het feit da ik liever een rugzak van 40 euro wilde voor kerst van mn stiefmoeder omdat ik graag rugzakken draag. Maar dat mocht niet van haar want dat vond ze te goedkoop (zij dus, ik niet) dus had zij samen met mn zusje bedacht dat ze me dan een leren tas van 100 euro ging geven. Met als gevolg dat ik die nooit gebruik want dat is niet mijn type tas. Ik vind het een lief cadeau maar zij vindt het leuk, ik heb er niets mee. Ik had liever een rugzak gewild ipv een tas die mooi is maar die ik nooit gebruik. Thats all.

Niet dingen uit verband gaan halen.

En nu moet ik weg dus heb geen internet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:32

Marin schreef:Ja dat ging om een het feit da ik liever een rugzak van 40 euro wilde voor kerst van mn stiefmoeder omdat ik graag rugzakken draag. Maar dat mocht niet van haar want dat vond ze te goedkoop (zij dus, ik niet) dus had zij samen met mn zusje bedacht dat ze me dan een leren tas van 100 euro ging geven. Met als gevolg dat ik die nooit gebruik want dat is niet mijn type tas. Ik vind het een lief cadeau maar zij vindt het leuk, ik heb er niets mee. Ik had liever een rugzak gewild ipv een tas die mooi is maar die ik nooit gebruik. Thats all.

Niet dingen uit verband gaan halen.

En nu moet ik weg dus heb geen internet meer.

Nou zoals je het nu verteld is dus absoluut niet hoe je het toen vertelde. No way.

Ik haal echt helemaal niets uit zijn verband. Jij kwam alleen in dat topic toen het wel een heftige discussie werd op wat dingen terug, dat je het niet zo bedoelde. Maar het eerste wat je tikte over die cadeautjes toen is hoe ik het hier boven vertel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:34

Zo is het wel hoe ze het toen ook vertelde, maar toen was ze ook al ondankbaar omdat ze liever een andere tas wilde dan die haar gegeven werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:36

Nee hoor, dit was precies zoals het was toen. Vol emotie waarschijnlijk, maar zo was de situatie en niet anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:37

Fauve schreef:Zo is het wel hoe ze het toen ook vertelde, maar toen was ze ook al ondankbaar omdat ze liever een andere tas wilde dan die haar gegeven werd.

Dan is het een ander topic geweest maar het ging over tassen en over make up van haar zusje. Ze moest en ze zou toen iets uitzoeken van als ik me niet vergist 100 euro. Ze had toen wat boeken gezien en een tas en kwam toen maar aan de helft ofzo. Nou dat kon niet.
Maar weet je laat lekker zitten, ik weet wat ik gelezen heb en wat ik toen dacht. Ik ga niet lopen spitten om het te vinden. En dit was slechts een voorbeeld.


Laatst aangepast door Puuc op za 18 jun 2011 - 22:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:38

Marin schreef:Nee hoor, dit was precies zoals het was toen. Vol emotie waarschijnlijk, maar zo was de situatie en niet anders.

Ja precies, terwijl het over een cadeautje gaat notabene. Je was in elk geval aardig pissed dat ze iets voor je bedacht hadden wat jij niet wilde. Maar volgens mij haal ik twee topics van je door elkaar, kun je nagaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:40

Dat is toch ook enorm zonde? Als iemand 100 euro aan jou wil uitgeven, wat Marin zelf ook een duur kado vind impliceert ze net, dan is het toch hartstikke jammer als dat aan iets is wat je nooit zal gebruiken?? Of zie ik dat nou zo ontzettend raar? Ik zou me dan zeer bezwaard voelen, dat iemand een groot bedrag aan mij uitgeeft en ik veel blijer zou zijn met iets goedkopers dat ik wel zal gebruiken. Je hoeft toch niet per se blij te zijn met een kado, omdat het veel gekost heeft? Als iemand mij een duur modelautootje kado doet, ik noem maar wat, ja sorry maar geef me dan een bos bloemen van 10 euro, daar ben ik blijer mee. Even als voorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Phileine za 18 jun 2011 - 22:44

Ik zou het ook niet tof vinden als mijn ouders mij een cadeau van 100 euro willen geven en het iets is wat ik niet eens mooi vind/amper ga gebruiken. Als ik dan niet tot hun door kan dringen, tja, dan kan dat best vervelend zijn en emoties oproepen. Ik vind het flauw dat mensen hier gezien worden als verwend/rijk/pocherig, terwijl ze gewoon iets opener zijn dan sommige anderen over hun financiële situatie.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:44

Fauve schreef:Dat is toch ook enorm zonde? Als iemand 100 euro aan jou wil uitgeven, wat Marin zelf ook een duur kado vind impliceert ze net, dan is het toch hartstikke jammer als dat aan iets is wat je nooit zal gebruiken?? Of zie ik dat nou zo ontzettend raar? Ik zou me dan zeer bezwaard voelen, dat iemand een groot bedrag aan mij uitgeeft en ik veel blijer zou zijn met iets goedkopers dat ik wel zal gebruiken. Je hoeft toch niet per se blij te zijn met een kado, omdat het veel gekost heeft? Als iemand mij een duur modelautootje kado doet, ik noem maar wat, ja sorry maar geef me dan een bos bloemen van 10 euro, daar ben ik blijer mee. Even als voorbeeld.

Oh dat ben ik absoluut met je eens en Marin dus ook. Maar dat topic liep zo raar toen. Ze verwoordde zich blijkbaar dan een beetje lullig. Het ging er namelijk ook om dat het perse wel rond dat bedrag moest zijn want minder wilde ze niet, ze mocht immers 100 euro uitgeven. Dat vond ik toen zo'n rare opmerking. Dat iemand anders voor haar gaat bedenken wat een zij een mooie tas moet vinden ja dat vind ik ook raar en jammer ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 22:44

Boeken? Ik heb nog nooit boeken gekregen van mn stiefmoeder dus je haalt er inderdaad allerlei dingen bij.
Ik wilde dus idd een rugzak van 40 euro maar zij vond dat te goedkoop en houdt niet van rugzakken dus dat mocht ik niet vragen. Ik moest dus iets anders bedenken, maar toen had zij dat al ingevuld met mn zusje met een cadeau wat zíj leuk vinden maar ik vind het niet leuk. Ik gebruik m dus nooit. Het ging overigens niet om t cadeau maar het idee er achter, en dat vind ik niet ondankbaar.

Maar verder geen zin die discussie weer op te rakelen inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Phileine za 18 jun 2011 - 22:44

Fauve schreef:Dat is toch ook enorm zonde? Als iemand 100 euro aan jou wil uitgeven, wat Marin zelf ook een duur kado vind impliceert ze net, dan is het toch hartstikke jammer als dat aan iets is wat je nooit zal gebruiken?? Of zie ik dat nou zo ontzettend raar? Ik zou me dan zeer bezwaard voelen, dat iemand een groot bedrag aan mij uitgeeft en ik veel blijer zou zijn met iets goedkopers dat ik wel zal gebruiken. Je hoeft toch niet per se blij te zijn met een kado, omdat het veel gekost heeft? Als iemand mij een duur modelautootje kado doet, ik noem maar wat, ja sorry maar geef me dan een bos bloemen van 10 euro, daar ben ik blijer mee. Even als voorbeeld.

Zelfde gedachte :-)
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Jeanette za 18 jun 2011 - 22:47

Als het kan en je wilt het onwijs graag, zou ik het gewoon doen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  nina za 18 jun 2011 - 22:51

Jeanette schreef:Als het kan en je wilt het onwijs graag, zou ik het gewoon doen.
haha duidelijk iemand die niet alles gelezen heeft..
(en dat is nogal een klus dus denk er goed overna of je het wel wilt..)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  mzcharlotte za 18 jun 2011 - 22:51

Jeanette schreef:Als het kan en je wilt het onwijs graag, zou ik het gewoon doen.

Muhahah, van vet off topic, naar hartstikke on topic. I love you
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Blond za 18 jun 2011 - 23:14

Zoo lang topic is dit geworden zeg, toen ik gisteravond de pc afsloot stond hij op 6 pagina's.

Ik krijg IRL heel vaak commentaar op mijn uitgavenpatroon. Vooral van mijn zusje & vriendinnen. Ontzettend irritant, want als ik een duur item wil kopen is dat toch MIJN geld. De één spaart het, de ander koopt er een Ipad van.

Eens dus met Fauve smile

En CKC, blijf lekker shoppen en showen wat je hebt verkocht, want ik vind het namelijk altijd leuk om te zien wat voor moois je hebt aangeschaft!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 23:41

Er is in dit topic een hoop commentaar op mensen die dure kleding het geld waard vinden, alsof daar altijd mee gepronkt moet worden. Maar op dit forum wordt echt ontzettend veel gesproken over wat iedereen koopt en hoeveel geld daar aan uitgegeven wordt. De meeste meiden vertellen hier over alle koopjes die ze gedaan hebben. Rokjes van de Action, shirtjes van de Hema. Helemaal prima natuurlijk, alleen wordt er altijd de nadruk op gelegd hoe goedkoop je alles wel niet kunt krijgen. Die nadruk ligt er zo dik bovenop dat ik het gevoel krijg dat je je hier moet verdedigen als je wat duurdere kleding (of andere zaken) koopt. Of het beter helemaal niet kunt vertellen. En dat geldt niet alleen voor pumps van 600 euro, maar ook voor een jas van 150 euro etc.

Ik koop zelf ook broeken bij de H&M, aan shirtjes geef ik nooit meer dan 10 euro uit en m'n schoenen koop ik altijd in de uitverkoop. Mijn strings en BH's zijn allemaal van H&M of Hunkemöller. Niet omdat dat mijn favoriete kleding is, maar omdat mijn budget het niet toelaat om duurdere kleding te kopen. Maar ik kan ook verlekkerd kijken naar setjes van Agent Provocateur, naar hele gave schoenen en sommige jurken vind ik echt fantastisch. Als ik in de positie zou zijn om daar af en toe (veel) geld aan uit te geven zou ik dat met plezier doen.

Wij hebben nu eenmaal niet allemaal het zelfde budget. Wij hebben ook niet allemaal dezelfde prioriteiten. De een gaat graag 2 maanden low-budget backpacken, de ander kiest liever voor 3 weken in een luxe hotel. Sommigen kopen graag een gloednieuwe auto, anderen kopen liever een goede tweedehands en besparen zo een hoop geld. De een trouwt met een groots feest en veel gasten, de ander gratis op maandagochtend. Dat geldt ook voor kleding, meubels, zelfs voor je boodschappen. Zo lang je je er niet onnodig voor in de schulden steekt ben je vrij om te doen wat je wil vind ik. Het staat iedereen vrij om met haar geld te doen wat ze zelf wil.

We zijn niet allemaal het zelfde en kunnen ook niet allemaal het zelfde hebben. Het zou maar saai zijn als dat wel zo was. Ik vind het leuk om te lezen wanneer iemand voor weinig geld een hele nieuwe garderobe heeft aangeschaft. Maar ik kan het ook erg gaaf vinden als iemand iets (in mijn ogen) speciaals heeft gekocht. En ik weet zeker dat beiden er op hun eigen manier erg blij mee zijn, wie ben ik dan om daar iets negatiefs over te denken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 0:01

Meisjes....in bijv. het shoptopic loopt toch iedereen 'te koop' met zaken? Of dat nou een action jurkje is of Chanel pumps. Het is echt typisch hollandse bekrompenheid dat over dat laatste wel wordt gevallen en dat eerste enig is. Doe maar gewoon dan doe je maar gek genoeg....baaah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 0:06

mozzarella schreef:Meisjes....in bijv. het shoptopic loopt toch iedereen 'te koop' met zaken? Of dat nou een action jurkje is of Chanel pumps. Het is echt typisch hollandse bekrompenheid dat over dat laatste wel wordt gevallen en dat eerste enig is. Doe maar gewoon dan doe je maar gek genoeg....baaah!
My point exactly.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 12 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 18 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum