Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit belachelijk?

+43
Mamsie
Lavendel
Bubbelicious
marjoleinnn
Zwoesj
Monte
loura
Jeanette
Polly
Antibes
TNMN
Bolleke
mzcharlotte
Emma_
Buddha88
Phileine
tweeling
Possom
Susan
Melis_je
Pien
Suus
Blond
Paper Crown
Winegum
Arwyn
SuperGrover
smooch
Fearie
Atelier Madame
Zininzon
Zwerver
Olijfje
Rush
Lejow
Toet
nina
Caroow
Raindrop
Tsjip
_Lacey_
Gizmo
SoGood
47 plaatsers

Pagina 9 van 18 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:42

_Leaf_ schreef:Het is niet geld wat gelukkig maakt, want met geld is niet alles te koop. Natuurlijk, het is makkelijk, maar geen oplossing.

So True!

Geld maakt niet gelukkig,maar gelukkig is er geld!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:42

2CKC2 schreef:
James schreef:Omdat ze naar de zon toe groeien.

Naar het licht.

Nahja, ik weet dat je me snapt.

Ik snap je ook, maar ik snap niet wat jouw eierstokken met de discussie te maken heeft. En daarnaast, CKC, mag je blij zijn dat je die potten goud er naast hebt staan, want als jij na 3 keer nog niet zwanger bent heb je de mogelijkheid om er nog een paar kansen bij te kopen. Een ander heeft dat niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:43

Fauve schreef:
James schreef:
Susan schreef:Nee, CKC, ik vind zeker niet dat jij niet je aankopen mag showen, maar jij laat zo ontzettend vaak 'terloops' vallen dat jullie het financieel heel ruim hebben dat ik op die momenten alleen nog maar kan denken: daar héb je haar weer. Rolling Eyes

Dit, Fauve. Die air. Voor de 1000ste keer: het gaat niet om bedragen.

En nu kap ik met de discussie, ik ga me volvreten met chips.

Naja, ik snap niet zo goed hoe bedragen er dan niets mee te maken hebben, dat is toch indirect de aanleiding voor de irritaties? Als CKC geen, over het algemeen, duurdere aankopen doet dan het merendeel van het forum, was er toch geen probleem? Nou ja goed, ik heb verder niet echt een mening daarover, ik stoor me er niet zo aan. Ik vind CKC iemand die recht voor z'n raap is en eerlijk, ik geloof gewoon niet dat ze expres denkt "goh, ik ga dit even op yes plaatsen om te laten zien dat ik veel meer geld heb dan de rest". Zo zie ik haar helemaal niet. Ze is gewoon een beetje een gek wijf Very Happy Alsnog denk ik wel eens goh ja dat zou ik zelf niet kopen (zoals die shirt master haha, ja sorry komt ie weer :P) maar ik zie die air gewoon niet.

Wat een compliment,dankje!

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:43

2CKC2 schreef:Oh, als je hem echt mooi vind, moet je het gewoon kopen. Ik vind het niet duur voor een jeans.. Wel zou ik,als ik weinig kleding zou hebben, meerdere dingen van willen kopen.

Ps. sommige jeans zitten gewoon goed, ondanks de prijs. Zelf ben ik groot fan van Bershka jeans, die kosten 40,- max maar zitten mooi, maar ik heb vorige week wel 10 Replay's gepast van 160,- en die zaten allemaal niet mooi..
En mijn beste jeans, is een van de H&M 19,95 haha!!

Over dit berichtje van CKC leest trouwens ook vrijwel iedereen overheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:45

James schreef:
2CKC2 schreef:
James schreef:Omdat ze naar de zon toe groeien.

Naar het licht.

Nahja, ik weet dat je me snapt.

Ik snap je ook, maar ik snap niet wat jouw eierstokken met de discussie te maken heeft. En daarnaast, CKC, mag je blij zijn dat je die potten goud er naast hebt staan, want als jij na 3 keer nog niet zwanger bent heb je de mogelijkheid om er nog een paar kansen bij te kopen. Een ander heeft dat niet.

Ben ik ook. Ik dank de Heer op mijn blote knieeen. Elke avond. En ik bid voor mezelf,dat ik niet gek word als het echt niet lukt...
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:45

James schreef:
2CKC2 schreef:
James schreef:Omdat ze naar de zon toe groeien.

Naar het licht.

Nahja, ik weet dat je me snapt.

Ik snap je ook, maar ik snap niet wat jouw eierstokken met de discussie te maken heeft. En daarnaast, CKC, mag je blij zijn dat je die potten goud er naast hebt staan, want als jij na 3 keer nog niet zwanger bent heb je de mogelijkheid om er nog een paar kansen bij te kopen. Een ander heeft dat niet.

Oh dit vind ik eigenlijk best een nare opmerking James. Of begrijp ik het nou verkeerd? Moet ze nou een dansje om de meiboom gaan doen omdat ze nog extra IVF pogingen kan krijgen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:47

Fauve schreef:
James schreef:
2CKC2 schreef:
James schreef:Omdat ze naar de zon toe groeien.

Naar het licht.

Nahja, ik weet dat je me snapt.

Ik snap je ook, maar ik snap niet wat jouw eierstokken met de discussie te maken heeft. En daarnaast, CKC, mag je blij zijn dat je die potten goud er naast hebt staan, want als jij na 3 keer nog niet zwanger bent heb je de mogelijkheid om er nog een paar kansen bij te kopen. Een ander heeft dat niet.

Oh dit vind ik eigenlijk best een nare opmerking James. Of begrijp ik het nou verkeerd? Moet ze nou een dansje om de meiboom gaan doen omdat ze nog extra IVF pogingen kan krijgen?

Nee, je interpreteert het verkeerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:47

Na deze 14 pagina's wil ik ook nog even mijn mening geven! Ik vind niet dat CKC haar uitgavenpatroon op een vervelende manier in de kijker speelt, wel op een duidelijke manier smile. Ik denk dat CKC open is over heel zaken op dit forum en dus ook daarover. Het is geen manier van profileren hoe makkelijk / goed ze het wel niet heeft, want CKC schrijft ook over heel wat minder fijne dingen hier. Kan me er dus persoonlijk niet aan ergeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:47

James schreef:
Fauve schreef:
James schreef:
2CKC2 schreef:
James schreef:Omdat ze naar de zon toe groeien.

Naar het licht.

Nahja, ik weet dat je me snapt.

Ik snap je ook, maar ik snap niet wat jouw eierstokken met de discussie te maken heeft. En daarnaast, CKC, mag je blij zijn dat je die potten goud er naast hebt staan, want als jij na 3 keer nog niet zwanger bent heb je de mogelijkheid om er nog een paar kansen bij te kopen. Een ander heeft dat niet.

Oh dit vind ik eigenlijk best een nare opmerking James. Of begrijp ik het nou verkeerd? Moet ze nou een dansje om de meiboom gaan doen omdat ze nog extra IVF pogingen kan krijgen?

Nee, je interpreteert het verkeerd.

Okee smile Sorry dan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:48

Twellie schreef:Na deze 14 pagina's wil ik ook nog even mijn mening geven! Ik vind niet dat CKC haar uitgavenpatroon op een vervelende manier in de kijker speelt, wel op een duidelijke manier smile. Ik denk dat CKC open is over heel zaken op dit forum en dus ook daarover. Het is geen manier van profileren hoe makkelijk / goed ze het wel niet heeft, want CKC schrijft ook over heel wat minder fijne dingen hier. Kan me er dus persoonlijk niet aan ergeren.

Twellie, had je mijn bericht nog gezien in een ander topic over jullie 2e kinderwens?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:49

Twellie schreef:Na deze 14 pagina's wil ik ook nog even mijn mening geven! Ik vind niet dat CKC haar uitgavenpatroon op een vervelende manier in de kijker speelt, wel op een duidelijke manier smile. Ik denk dat CKC open is over heel zaken op dit forum en dus ook daarover. Het is geen manier van profileren hoe makkelijk / goed ze het wel niet heeft, want CKC schrijft ook over heel wat minder fijne dingen hier. Kan me er dus persoonlijk niet aan ergeren.

Ja daar ben ik het ook wel mee eens. Ik zou ook, als ik CKC was, ergens ook denken van ja daaag allemaal, ik ga niet verzwijgen wat ik koop omdat ik anders opmerkingen krijg. Maar het is jammer dat ze nu blijkbaar niet meer van dat stigma af komt, dat hoewel ze dus ook (zie boven) berichtjes schrijft die juist het tegendeel illustreren, daar overheen gelezen wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:52

Fauve schreef:
Twellie schreef:Na deze 14 pagina's wil ik ook nog even mijn mening geven! Ik vind niet dat CKC haar uitgavenpatroon op een vervelende manier in de kijker speelt, wel op een duidelijke manier smile. Ik denk dat CKC open is over heel zaken op dit forum en dus ook daarover. Het is geen manier van profileren hoe makkelijk / goed ze het wel niet heeft, want CKC schrijft ook over heel wat minder fijne dingen hier. Kan me er dus persoonlijk niet aan ergeren.

Ja daar ben ik het ook wel mee eens. Ik zou ook, als ik CKC was, ergens ook denken van ja daaag allemaal, ik ga niet verzwijgen wat ik koop omdat ik anders opmerkingen krijg. Maar het is jammer dat ze nu blijkbaar niet meer van dat stigma af komt, dat hoewel ze dus ook (zie boven) berichtjes schrijft die juist het tegendeel illustreren, daar overheen gelezen wordt.

Eens

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:52

James schreef:
Twellie schreef:Na deze 14 pagina's wil ik ook nog even mijn mening geven! Ik vind niet dat CKC haar uitgavenpatroon op een vervelende manier in de kijker speelt, wel op een duidelijke manier Is dit belachelijk? - Pagina 9 561177. Ik denk dat CKC open is over heel zaken op dit forum en dus ook daarover. Het is geen manier van profileren hoe makkelijk / goed ze het wel niet heeft, want CKC schrijft ook over heel wat minder fijne dingen hier. Kan me er dus persoonlijk niet aan ergeren.

Twellie, had je mijn bericht nog gezien in een ander topic over jullie 2e kinderwens?

Nee, niet gezien, welk topic bedoel je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:53

Wat een belachelijke discussie weer. Kinderen en gezondheid zijn nu eenmaal niet te koop. Kleding wel en daar mag iedereen zoveel aan uitgeven als die wil. Snap het hele probleem niet. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:53

Twellie schreef:
James schreef:
Twellie schreef:Na deze 14 pagina's wil ik ook nog even mijn mening geven! Ik vind niet dat CKC haar uitgavenpatroon op een vervelende manier in de kijker speelt, wel op een duidelijke manier Is dit belachelijk? - Pagina 9 561177. Ik denk dat CKC open is over heel zaken op dit forum en dus ook daarover. Het is geen manier van profileren hoe makkelijk / goed ze het wel niet heeft, want CKC schrijft ook over heel wat minder fijne dingen hier. Kan me er dus persoonlijk niet aan ergeren.

Twellie, had je mijn bericht nog gezien in een ander topic over jullie 2e kinderwens?

Nee, niet gezien, welk topic bedoel je?

Oh, ik weet het ook eigenlijk niet meer Embarassed . Maar ik vroeg je of jullie nu gestopt waren voor een 2e te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:55

Ik denk dat het probleem is dat ze laat zien WAT ze koopt, maar het zijn vaak de opmerkingen die terloops worden genoemd over wat ze daar wel of niet aan uitgeeft. Opmerkingen die soms totaal niet van toepassing zijn op de discussie die op dat gaande is.

Prima dat mensen zoveel geld uitgeven, zolang ze er maar niet arrogant bij gaan lopen doen (Dat is geen opmerking naar jullie toe hoor! Want dat kan ik op deze manier helemaal niet beoordelen).

Ik zou zelf niet zoveel geld uitgeven aan schoenen en kleding, maar dat ligt ook aan mijn uitgavenpatroon die ik nu heb. Ik verdien maar 200euro in de maand haha! Wink (Oké, ik krijg er nog stufi en stagevergoeding bij haha;))

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:55

Da's een lang verhaal smile. Ik PM je een dezer dagen wel, goed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:55

Fauve schreef:
Twellie schreef:Na deze 14 pagina's wil ik ook nog even mijn mening geven! Ik vind niet dat CKC haar uitgavenpatroon op een vervelende manier in de kijker speelt, wel op een duidelijke manier smile. Ik denk dat CKC open is over heel zaken op dit forum en dus ook daarover. Het is geen manier van profileren hoe makkelijk / goed ze het wel niet heeft, want CKC schrijft ook over heel wat minder fijne dingen hier. Kan me er dus persoonlijk niet aan ergeren.

Ja daar ben ik het ook wel mee eens. Ik zou ook, als ik CKC was, ergens ook denken van ja daaag allemaal, ik ga niet verzwijgen wat ik koop omdat ik anders opmerkingen krijg. Maar het is jammer dat ze nu blijkbaar niet meer van dat stigma af komt, dat hoewel ze dus ook (zie boven) berichtjes schrijft die juist het tegendeel illustreren, daar overheen gelezen wordt.

Geloof dat mensen me zien als een of ander PChooftkut die een inloopkast heeft van 10 bij 10.. waarbij al haar Chanelpumps (tis dr maar 1 maar goed,maakt niet uit,ze staan wel mooi naast mijn van haren pumps,dat weer wel) en die alleen maar dure dingen draagt en die een shirtmaster heeft.

Nou de waarheid is dat ik hier in een oude joggingbroek zit,die ik gejat heb van een vriendin toen ik 12 was dus hij is lelijk en ooit zwart maar nu beetje blauwig met een string van de H&M die nog geen euro gekost heeft en een voetbalshirt van mijn vriend en uitgewreven mascara tot op mijn kin en een vogelnest en ik kijk naar mijn auto uit 1994 en besef me dat mijn schoenen duurder moeten zijn dan mijn krot daar.. maar ach..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:57

Haha :P Ach mijn kitten was vijf keer zo duur als de spijkerbroek die ik vandaag gekocht heb laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:58

Haha van het geld van die pumps CKC, kopen wij een 'nieuwe' auto haha! Wink
Arme student

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:59

Twellie schreef:Da's een lang verhaal smile. Ik PM je een dezer dagen wel, goed?

Is goed! Ik ken je verhaal een beetje, vandaar de interesse! Ik lees het wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 9:59

Yoyo schreef:Haha van het geld van die pumps CKC, kopen wij een 'nieuwe' auto haha! Wink
Arme student

Troost je,dr eigen auto is niet veel meer waard hahaha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 9:59

Nou idd, de onvrede (jaloezie?) druipt ervanaf. Niet terecht tegenover CKC.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Bolleke za 18 jun 2011 - 10:01

Ik zou nooit jeans kopen voor 230 euro, voor mij is dat ongeveer wat ik per maand te besteden heb zondeder de vaste lasten. Maar ik zou het misschien ook doen, als ik nog 800 over had, dan kan die broek er wel van af.
Verder snap ik wel wat CKC2 bedoelt, ok ze heeft het er vaak over dat ze veel te besteden heeft, maar ik zou ook wel wat meer te besteden willen hebben, betekent niet dat ik nu niet gelukkig ben. Mijn zoon is gezond, ouders gezond, vrienden etc allemaal gezond en gelukkig, maar ik heb wat minder geld. Maar zij heeft bakken met geld, en geen kindje, ja wat is dan rijkdom..
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:01

_Leaf_ schreef:Nou idd, de onvrede (jaloezie?) druipt ervanaf. Niet terecht tegenover CKC.

Ik vind dit zo'n rare opmerking, het gaat hier toch helemaal niet over? En wie zou er jaloers moeten zijn op CKC dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 9 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 18 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum