Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit belachelijk?

+43
Mamsie
Lavendel
Bubbelicious
marjoleinnn
Zwoesj
Monte
loura
Jeanette
Polly
Antibes
TNMN
Bolleke
mzcharlotte
Emma_
Buddha88
Phileine
tweeling
Possom
Susan
Melis_je
Pien
Suus
Blond
Paper Crown
Winegum
Arwyn
SuperGrover
smooch
Fearie
Atelier Madame
Zininzon
Zwerver
Olijfje
Rush
Lejow
Toet
nina
Caroow
Raindrop
Tsjip
_Lacey_
Gizmo
SoGood
47 plaatsers

Pagina 6 van 18 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Phileine za 18 jun 2011 - 8:20

'Vroeger' kocht ik wel broeken van 150 euro. Mijn duurste aankoop toen was een leren jasje van Replay voor 300 euro :shock:

Tegenwoordig geef ik niet zoveel geld meer uit aan kleding, simpelweg omdat ik niet genoeg meer over heb aan het einde van de maand. Daarnaast wil ik ook sparen, dus dan ga ik liever voor wat goedkopere kleding op dit moment en dan wat meer sparen. Ik koop graag Didi rokken, maar die zijn soms best duur (80 euro), dus die koop ik dan voor een euro of 15 via marktplaats Very Happy

Als ik het geld wel zou hebben, zou ik wellicht iets vaker dure laarzen kopen, maar ik denk niet dat ik dan meteen naar Chanel ed grijp. Gewoon omdat het niet mijn smaak en stijl is. Ik denk trouwens niet dat er heel veel mensen zijn die zoveel shopbudget hebben CKC, maar ik vind het wel tof wat variatie in merken te zien in het laatst gekocht topic Wink
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:21

Melis_je schreef:Daar gaan we weer. Al zou ze in ieder topic een printscreen van haar banksaldo plaatsen, op welke manier heb je er last van?

Dat is toch al gezegd door meerderen? Het is een terugkerend fenomeen bij CKC, ze profileert zich gewoon op een bepaalde manier die de meeste forummers blijkbaar niet aanstaat. Mij ook niet. Het kan me geen reet schelen of ze een tientje of tienduizend euro per maand uitgeeft, maar ze kan ook wel eens even wat minder hoog van de toren blazen.

Dus ja, daar gaan we weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:23

Tea-Leaf schreef:
Nyah schreef:Zolang ik het geld er voor heb, geef ik ook gerust achterlijk hoge bedragen uit aan dingen. En ja, daar kan ik heel gelukkig van worden. :-)

Maar dat iets duur is wil niet zeggen dat het persé heel goed van kwaliteit is. Doe je het dan gewoon om het merk? Wat is het dan dat je zo gelukkig maakt dat je er zoveel aan uit wil geven? Ik zie namelijk het verschil tussen schoenen van 600 euro en 100 euro écht niet.

Ik heb heel goedkope en tevens leuke kleding/schoenen in mijn kast die al jaren meegaan, en ook dure kleding gehad die veel sneller versleten was.

Ik vraag me dat serieus af. De Grazia lees ik vaak, en daar zie ik echt hele leuke schoenen en kleding in staan. Maar als ik dan de prijzen zie, denk ik echt :shock:

Nee ik geef het wel heel specifiek uit hoor. Ik koop geen dingen alleen omdat het duur is. Vaak zijn mijn dure aankopen gezichtcreme, make-up ed. Ik heb een hele moeilijke huid en vraag vrijwel altijd eerst proefjes (zeker als het heel duur is), maar als het dan voor mij werkt heb ik het er voor over.

Schoenen van 600 euro heb ik nog nooit gekocht, zou ik dat willen uitgeven dan zou ik heel veel geld moeten hebben en dan moeten ze wel echt heeeeel mooi zijn. Maar ik weet dat sommige mensen ook het geld dat ik wel uitgeef aan broeken/schoenen/jassen belachelijk vinden. Ja soms vind ik iets zo mooi dat ik dat bedrag er voor over heb, maar als ik iets goedkoops tegen kom wat ik heel mooi vind dan koop ik het net zo lief. Ik koop gewoon graag dingen die ik mooi vind :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:24

Ik snap je Nyah smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Melis_je za 18 jun 2011 - 8:24

Tea-Leaf schreef:
Dat is toch al gezegd door meerderen? Het is een terugkerend fenomeen bij CKC, ze profileert zich gewoon op een bepaalde manier die de meeste forummers blijkbaar niet aanstaat. Mij ook niet. Het kan me geen reet schelen of ze een tientje of tienduizend euro per maand uitgeeft, maar ze kan ook wel eens even wat minder hoog van de toren blazen.

Dus ja, daar gaan we weer.
Die de meeste forummers niet interesseert.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:24

Tea-Leaf schreef:
Melis_je schreef:Daar gaan we weer. Al zou ze in ieder topic een printscreen van haar banksaldo plaatsen, op welke manier heb je er last van?

Dat is toch al gezegd door meerderen? Het is een terugkerend fenomeen bij CKC, ze profileert zich gewoon op een bepaalde manier die de meeste forummers blijkbaar niet aanstaat. Mij ook niet. Het kan me geen reet schelen of ze een tientje of tienduizend euro per maand uitgeeft, maar ze kan ook wel eens even wat minder hoog van de toren blazen.

Dus ja, daar gaan we weer.

Het gaat inderdaad niet om haar banksaldo, het gaat om hoe ze zich profileert. Tea zegt het goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:25

Melis_je schreef:
Tea-Leaf schreef:
Dat is toch al gezegd door meerderen? Het is een terugkerend fenomeen bij CKC, ze profileert zich gewoon op een bepaalde manier die de meeste forummers blijkbaar niet aanstaat. Mij ook niet. Het kan me geen reet schelen of ze een tientje of tienduizend euro per maand uitgeeft, maar ze kan ook wel eens even wat minder hoog van de toren blazen.

Dus ja, daar gaan we weer.
Die de meeste forummers niet interesseert.
Spreek jij maar gewoon ff voor jezelf, want ik ben het eigenlijk wel met Tea eens. Het irriteert me, die interessantdoenerij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  tweeling za 18 jun 2011 - 8:25

Tea-Leaf schreef:
Melis_je schreef:Daar gaan we weer. Al zou ze in ieder topic een printscreen van haar banksaldo plaatsen, op welke manier heb je er last van?

Dat is toch al gezegd door meerderen? Het is een terugkerend fenomeen bij CKC, ze profileert zich gewoon op een bepaalde manier die de meeste forummers blijkbaar niet aanstaat. Mij ook niet. Het kan me geen reet schelen of ze een tientje of tienduizend euro per maand uitgeeft, maar ze kan ook wel eens even wat minder hoog van de toren blazen.

Dus ja, daar gaan we weer.

CKC geeft toch gewoon antwoord op wat er in dit topic gevraagd wordt? Iedereen zegt in dit topic wat hun zouden uitgeven aan een broek, als CKC er veel aan uitgeeft kan ze dat toch gewoon zeggen? Het komt op mij helemaal niet opschepperig over, het is maar net hoe je het wilt opvatten:)
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:26

Melis_je schreef:
Tea-Leaf schreef:
Dat is toch al gezegd door meerderen? Het is een terugkerend fenomeen bij CKC, ze profileert zich gewoon op een bepaalde manier die de meeste forummers blijkbaar niet aanstaat. Mij ook niet. Het kan me geen reet schelen of ze een tientje of tienduizend euro per maand uitgeeft, maar ze kan ook wel eens even wat minder hoog van de toren blazen.

Dus ja, daar gaan we weer.
Die de meeste forummers niet interesseert.

Vind jij. Kom op hey. Gaan we nou lopen katten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 8:27

Susan schreef:
Maple schreef:Als jij het zat bent om aangesproken te worden op je uitgaven, misschien moest je dan eens overwegen je uitgaven hier niet zo pontificaal neer te zetten. Want ook dáár doelt Tea op, denk ik, dat kijk-mij-eens-gehalte.

Eens.

Het interesseert mij niks hoeveel jouw schoenen kosten, maar jij wil vaak zo ontzettend laten merken hoeveel je wel niet te besteden hebt.

Vind je dan dat ik nooit iets mag plaatsen omdat toevallig ik duurdere dingen heb gekocht in het laatst gekochte topic? Want ik heb alleen daar de schoenen laten zien, en hier in dit topic nog eens benoemd.. zou toch beetje raar zijn,als ik niet dezelfde 'rechten' heb als ieder ander hier? Ik ben net zo blij als iemand anders met haar aankopen maar somehow, moet ik het altijd horen. Kan best dat het opschepperig over kan komen, of dat mensen me stom vinden daarom maar ik ben best lief vind ik zelf, dus ik lap jullie commentaar toch wel aan mijn laars *of in dit geval mijn dure schoenen* ik steel niet, ik verdien mijn geld op een eerlijke manier dus ben er trots op dat ik bepaalde dingen voor mezelf kan kopen.. als blijk van waardering voor mijn harde werken. smile
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan za 18 jun 2011 - 8:31

Nee, CKC, ik vind zeker niet dat jij niet je aankopen mag showen, maar jij laat zo ontzettend vaak 'terloops' vallen dat jullie het financieel heel ruim hebben dat ik op die momenten alleen nog maar kan denken: daar héb je haar weer. Rolling Eyes
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 8:32

Tea-Leaf schreef:
Melis_je schreef:Daar gaan we weer. Al zou ze in ieder topic een printscreen van haar banksaldo plaatsen, op welke manier heb je er last van?

Dat is toch al gezegd door meerderen? Het is een terugkerend fenomeen bij CKC, ze profileert zich gewoon op een bepaalde manier die de meeste forummers blijkbaar niet aanstaat. Mij ook niet. Het kan me geen reet schelen of ze een tientje of tienduizend euro per maand uitgeeft, maar ze kan ook wel eens even wat minder hoog van de toren blazen.

Dus ja, daar gaan we weer.

Maar Tea Leaf, ik ben gewoon mezelf. Ik blaas ook niet hoog van de toren. En dat ik me zo profileer is misschien zo omdat ik gewoon zo ben... ik vind wel dat je erg kleinerend doet, dat verdien ik nou ook weer niet,wel?

Het spijt me dat ik blijkbaar mensen irriteer.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 8:37

Susan schreef:Nee, CKC, ik vind zeker niet dat jij niet je aankopen mag showen, maar jij laat zo ontzettend vaak 'terloops' vallen dat jullie het financieel heel ruim hebben dat ik op die momenten alleen nog maar kan denken: daar héb je haar weer. Rolling Eyes

Ok, dat kan. Is niet leuk om te horen dat mensen dat van je vinden, ookal doe ik het niet express. Misschien is dat beeld dat van me gevormd is eenmaal het beeld dat mensen van mij hebben,hier.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:37

En dat wat je nu plaatst, maakt dat het me stoort. Je mag plaatsen wat je wil meid, natuurlijk. Maar die houding van je, dat is waar mensen over vallen. Weglachen en zeggen dat je je geld uitgeeft zoals jij dat wil, en altijd maar weer benoemen hoe hard je er voor werkt. Waarom die slachtofferrol? Zeg gewoon dat je iemand bent die van dure dingen houdt, en geef toe dat je weet dat t niet gemiddeld is.
Je beter voelen dan de rest en dan ook nog eens al het commentaar aan je dure schoenen lappen maakt het er niet beter op.

Ik lees nu dat Susan reageert heeft tussentijds: dat dus.

Ik doe niet kleinerend, vind ik. Ik geef gewoon aan hoe je overkomt. Heb absoluut geen hekel aan je, echt niet. Maar het komt echt over zoals ik het formuleerde. Sorry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  nina za 18 jun 2011 - 8:39

even tussendoor:
Is er al een foto geplaatst van DE spijkerbroek in kwestie?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:39

nina schreef:even tussendoor:
Is er al een foto geplaatst van DE spijkerbroek in kwestie?

Volgens mij niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:41

Tea, wat plaats je sterke reacties de laatste tijd. Heerlijke verandering Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:44

James schreef:Tea, wat plaats je sterke reacties de laatste tijd. Heerlijke verandering Very Happy

Haha dat zei Twellie ook al! Dank je, ik weet ook niet wat ik heb. Het zal wel goed zijn :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:45

Tea-Leaf schreef:
James schreef:Tea, wat plaats je sterke reacties de laatste tijd. Heerlijke verandering Very Happy

Haha dat zei Twellie ook al! Dank je, ik weet ook niet wat ik heb. Het zal wel goed zijn :P

Je excuseert je niet meer voor je reacties, dus dan komen ze automatisch sterker over. Vind ik dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:46

James schreef:
Tea-Leaf schreef:
James schreef:Tea, wat plaats je sterke reacties de laatste tijd. Heerlijke verandering Very Happy

Haha dat zei Twellie ook al! Dank je, ik weet ook niet wat ik heb. Het zal wel goed zijn :P

Je excuseert je niet meer voor je reacties, dus dan komen ze automatisch sterker over. Vind ik dan.

Ik vind ook dat ik geen excuus nodig heb voor mijn mening smile

Edit: al doe ik het nog wel 1 x voor de oplettende lezer, haha


Laatst aangepast door Tea-Leaf op za 18 jun 2011 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:46

2CKC2 schreef:
Susan schreef:Nee, CKC, ik vind zeker niet dat jij niet je aankopen mag showen, maar jij laat zo ontzettend vaak 'terloops' vallen dat jullie het financieel heel ruim hebben dat ik op die momenten alleen nog maar kan denken: daar héb je haar weer. Rolling Eyes

Ok, dat kan. Is niet leuk om te horen dat mensen dat van je vinden, ookal doe ik het niet express. Misschien is dat beeld dat van me gevormd is eenmaal het beeld dat mensen van mij hebben,hier.
Maar dat je terloops even laat vallen dat je tickets hebt gekocht voor meerdere personen, met welke insteek plaats je dat dan, vraag ik me af... Ik kan er niks anders van maken dan dat het puur interessant doen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:46

Daarom smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Melis_je za 18 jun 2011 - 8:48

Maple schreef:
Melis_je schreef:
Tea-Leaf schreef:
die de meeste forummers blijkbaar niet aanstaat. Mij ook niet.
Die de meeste forummers niet interesseert.
Spreek jij maar gewoon ff voor jezelf, want ik ben het eigenlijk wel met Tea eens. Het irriteert me, die interessantdoenerij.

Omdat jij het met Tea eens bent, hoeft zij niet voor zichzelf te spreken en ik wel? Alsjeblieft zeg.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:49

Maar ik snap niet waarom anderen mensen daar een probleem van maken. Ze is wie ze is, en dat mag ze toch ook vertellen? Waarom zij niet? Er zijn hier ook mensen die vertellen dat ze alleen bij de Zeeman kleding kopen - en mensen die hele dure cadeau's aan anderen geven. What's the problem? Ik vind dat er nogal gezeurd wordt nu. En ik vind het onzin dat zij het niet mag vertellen.


Laatst aangepast door Pippa op za 18 jun 2011 - 8:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Melis_je za 18 jun 2011 - 8:49

Tea-Leaf schreef:
Vind jij. Kom op hey. Gaan we nou lopen katten?
Ik kat je niet af. Ik begrijp echt niet waarom het je interesseert. Zij is hier niet voor jouw vermaak.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 6 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 18 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum