Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit belachelijk?

+43
Mamsie
Lavendel
Bubbelicious
marjoleinnn
Zwoesj
Monte
loura
Jeanette
Polly
Antibes
TNMN
Bolleke
mzcharlotte
Emma_
Buddha88
Phileine
tweeling
Possom
Susan
Melis_je
Pien
Suus
Blond
Paper Crown
Winegum
Arwyn
SuperGrover
smooch
Fearie
Atelier Madame
Zininzon
Zwerver
Olijfje
Rush
Lejow
Toet
nina
Caroow
Raindrop
Tsjip
_Lacey_
Gizmo
SoGood
47 plaatsers

Pagina 5 van 18 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:49

Fauve schreef:Doen jullie serieus jaren met een H&M broek? Jeetje mag ik dan het artikelnummer van die broek? Ik doe nog niet eens jaren met een dure broek (lees: over de 100 euro), en met H&M al helemaal niet! H&M is leuk, maar goede kwaliteit is het niet.

Ik heb nu een broek aan van H&M die al vijf jaar oud is en nog heel mooi Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:50

Tea-Leaf schreef:
Fauve schreef:Doen jullie serieus jaren met een H&M broek? Jeetje mag ik dan het artikelnummer van die broek? Ik doe nog niet eens jaren met een dure broek (lees: over de 100 euro), en met H&M al helemaal niet! H&M is leuk, maar goede kwaliteit is het niet.

Ik heb nu een broek aan van H&M die al vijf jaar oud is en nog heel mooi Very Happy

Goh Very Happy Nou pas ik die H&M broeken toch al nooit haha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:51

Ik loop letterlijk jaren in broeken van Bershka, kostten tussen de 20 en 35 euro. De oudste die ik heb is alweer 4 jaar oud en nog helemaal goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Possom za 18 jun 2011 - 7:51

Susan schreef:
Fauve schreef:Doen jullie serieus jaren met een H&M broek? Jeetje mag ik dan het artikelnummer van die broek? Ik doe nog niet eens jaren met een dure broek (lees: over de 100 euro), en met H&M al helemaal niet! H&M is leuk, maar goede kwaliteit is het niet.

Ja hoor, ik vind juist dat sommige kleren van H&M heel lang meegaan.

+1

Ik heb laatst een shirtje van de H&M aan mn zusje gegeven dat ik al zeker vijf jaar heb en het zag er nog heel goed uit.
Je hebt gelijk, Fauve, sommige dingen zijn echt poepkwaliteit maar soms ben ik ook echt verbaasd (en heel blij!) door de goede kwaliteit van sommige dingen Very Happy
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:52

Ik koop blijkbaar de verkeerde dingen van H&M laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Melis_je za 18 jun 2011 - 7:52

Fauve schreef:Doen jullie serieus jaren met een H&M broek?
Ja, sommige H&M'etjes blijven uitstekend. Ook topjes.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:52

Fauve schreef:Ik koop blijkbaar de verkeerde dingen van H&M laughcry

Of je wast ze te heet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:53

Ik ben trouwens enorme fan van H&M hoor, dat daar geen misverstanden over verstaan :P Ik hou net als andere meiden hier van én dure merkdingen én H&M.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:53

Tea-Leaf schreef:
Fauve schreef:Ik koop blijkbaar de verkeerde dingen van H&M laughcry

Of je wast ze te heet :P

Nee dat is het niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:54

Die gladde topjes gaan jaren mee. Ben nu gewoon blij als er een vlek in zit zodat ik een excuus heb om ze weg te gooien :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:54

Fauve schreef:Ik ben trouwens enorme fan van H&M hoor, dat daar geen misverstanden over verstaan :P Ik hou net als andere meiden hier van én dure merkdingen én H&M.

Weten we toch, dat jij H&M fan bent Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan za 18 jun 2011 - 7:55

Ik heb zo'n nette broek van H&M die een paar maanden geleden kapot is gegaan, maar ik had 'm ook al zeker acht jaar en heel vaak gedragen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:57

Zolang ik het geld er voor heb, geef ik ook gerust achterlijk hoge bedragen uit aan dingen. En ja, daar kan ik heel gelukkig van worden. :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:04

Nyah schreef:Zolang ik het geld er voor heb, geef ik ook gerust achterlijk hoge bedragen uit aan dingen. En ja, daar kan ik heel gelukkig van worden. :-)

Maar dat iets duur is wil niet zeggen dat het persé heel goed van kwaliteit is. Doe je het dan gewoon om het merk? Wat is het dan dat je zo gelukkig maakt dat je er zoveel aan uit wil geven? Ik zie namelijk het verschil tussen schoenen van 600 euro en 100 euro écht niet.

Ik heb heel goedkope en tevens leuke kleding/schoenen in mijn kast die al jaren meegaan, en ook dure kleding gehad die veel sneller versleten was.

Ik vraag me dat serieus af. De Grazia lees ik vaak, en daar zie ik echt hele leuke schoenen en kleding in staan. Maar als ik dan de prijzen zie, denk ik echt :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 8:09

Tea-Leaf schreef:CKC, sorry dat ik het zeg, maar je doet behoorlijk lacherig over je uitgaves. Snap je dan echt niet dat het niet normaal is om zoveel geld uit te geven aan schoenen en dat jij ver boven het landelijk gemiddelde uitgeeft? Dat jij dat wel normaal vind wil niet zeggen dat je het commentaar van de meesten hier maar weg moet lachen?

En verrotte eileiders, wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken? laughcry


Waarom is dat niet 'normaal' dan? Omschrijf normaal eens? Ik bedoel, voor HEEL veel mensen is het wel weer normaal dat je dit soort uitzonderlijke bedragen of meer uitgeeft aan spullen die je blij maken. Of denk je dat Chanel alleen open is voor mij (I wish!!)? Nee toch?Ik vind echt dat je overdrijft, Tea Leaf. Ik lach geen commentaar weg.. en ik ben het wel een beetje zat om aangesproken te worden op mijn uitgaven. Ik zou NOOIT iemand uitlachen of nare opmerkingen maken over schoenen van een paar euro.. ik zeg ook nog in dit topic dat mijn beste jeans 1 van de H&M is van E19,95. Dat mijn uitgavenpatroon een doorn in het oog van de meesten hier is, dan is dat maar zo.. Ik zie er wel kek uit, in mijn H&M jeans and dure schoenen smile

Ik refereerde naar mijn niet werkende eileiders, en ik weet zeker dat je me snapt! Maar nogmaals: je kan zakken met goud hebben, maar als je lichaam het laat afweten op wat voor manier dan ook, dan maken die zakken goud ook niet uit.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Melis_je za 18 jun 2011 - 8:11

Tea-Leaf schreef:
Ik zie namelijk het verschil tussen schoenen van 600 euro en 100 euro écht niet.
Het logo staat erop. Is dit belachelijk? - Pagina 5 Img-thing?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:11

Als jij het zat bent om aangesproken te worden op je uitgaven, misschien moest je dan eens overwegen je uitgaven hier niet zo pontificaal neer te zetten. Want ook dáár doelt Tea op, denk ik, dat kijk-mij-eens-gehalte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan za 18 jun 2011 - 8:13

Maple schreef:Als jij het zat bent om aangesproken te worden op je uitgaven, misschien moest je dan eens overwegen je uitgaven hier niet zo pontificaal neer te zetten. Want ook dáár doelt Tea op, denk ik, dat kijk-mij-eens-gehalte.

Eens.

Het interesseert mij niks hoeveel jouw schoenen kosten, maar jij wil vaak zo ontzettend laten merken hoeveel je wel niet te besteden hebt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:14

Susan schreef:
Maple schreef:Als jij het zat bent om aangesproken te worden op je uitgaven, misschien moest je dan eens overwegen je uitgaven hier niet zo pontificaal neer te zetten. Want ook dáár doelt Tea op, denk ik, dat kijk-mij-eens-gehalte.

Eens.

Het interesseert mij niks hoeveel jouw schoenen kosten, maar jij wil vaak zo ontzettend laten merken hoeveel je wel niet te besteden hebt.

Juist. En ik vind niet dat ik overdrijf, CKC.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  tweeling za 18 jun 2011 - 8:14

2CKC2 schreef:
Tea-Leaf schreef:CKC, sorry dat ik het zeg, maar je doet behoorlijk lacherig over je uitgaves. Snap je dan echt niet dat het niet normaal is om zoveel geld uit te geven aan schoenen en dat jij ver boven het landelijk gemiddelde uitgeeft? Dat jij dat wel normaal vind wil niet zeggen dat je het commentaar van de meesten hier maar weg moet lachen?

En verrotte eileiders, wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken? laughcry


Waarom is dat niet 'normaal' dan? Omschrijf normaal eens? Ik bedoel, voor HEEL veel mensen is het wel weer normaal dat je dit soort uitzonderlijke bedragen of meer uitgeeft aan spullen die je blij maken. Of denk je dat Chanel alleen open is voor mij (I wish!!)? Nee toch?Ik vind echt dat je overdrijft, Tea Leaf. Ik lach geen commentaar weg.. en ik ben het wel een beetje zat om aangesproken te worden op mijn uitgaven. Ik zou NOOIT iemand uitlachen of nare opmerkingen maken over schoenen van een paar euro.. ik zeg ook nog in dit topic dat mijn beste jeans 1 van de H&M is van E19,95. Dat mijn uitgavenpatroon een doorn in het oog van de meesten hier is, dan is dat maar zo.. Ik zie er wel kek uit, in mijn H&M jeans and dure schoenen smile

Ik refereerde naar mijn niet werkende eileiders, en ik weet zeker dat je me snapt! Maar nogmaals: je kan zakken met goud hebben, maar als je lichaam het laat afweten op wat voor manier dan ook, dan maken die zakken goud ook niet uit.

Eens met CKC, ik vind je reactie eerlijk gezegd een beetje overdreven Tea Leaf. Snap je probleem niet Neutral
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  tweeling za 18 jun 2011 - 8:16

Tea-Leaf schreef:
Susan schreef:
Maple schreef:Als jij het zat bent om aangesproken te worden op je uitgaven, misschien moest je dan eens overwegen je uitgaven hier niet zo pontificaal neer te zetten. Want ook dáár doelt Tea op, denk ik, dat kijk-mij-eens-gehalte.

Eens.

Het interesseert mij niks hoeveel jouw schoenen kosten, maar jij wil vaak zo ontzettend laten merken hoeveel je wel niet te besteden hebt.

Juist. En ik vind niet dat ik overdrijf, CKC.

Ik vind dat er hier op het forum ook veel meiden zijn die maar al te graag willen laten merken hoe goedkoop ze alles wel niet kopen, is dat dan ook het kijk-mij-eens-gehalte?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown za 18 jun 2011 - 8:16

Melis_je schreef:
Tea-Leaf schreef:
Ik zie namelijk het verschil tussen schoenen van 600 euro en 100 euro écht niet.
Het logo staat erop. Is dit belachelijk? - Pagina 5 Img-thing?

Fout, op die van mij staat alleen in mijn voetbed welk merk het is. En als ik ze aan heb, zie je daar echt niets van.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:16

Ik heb geen probleem hoor tweeling, ik zeg alleen wat ik vind Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:16

2CKC2 schreef:
Tea-Leaf schreef:CKC, sorry dat ik het zeg, maar je doet behoorlijk lacherig over je uitgaves. Snap je dan echt niet dat het niet normaal is om zoveel geld uit te geven aan schoenen en dat jij ver boven het landelijk gemiddelde uitgeeft? Dat jij dat wel normaal vind wil niet zeggen dat je het commentaar van de meesten hier maar weg moet lachen?

En verrotte eileiders, wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken? laughcry


Waarom is dat niet 'normaal' dan? Omschrijf normaal eens? Ik bedoel, voor HEEL veel mensen is het wel weer normaal dat je dit soort uitzonderlijke bedragen of meer uitgeeft aan spullen die je blij maken. Of denk je dat Chanel alleen open is voor mij (I wish!!)? Nee toch?Ik vind echt dat je overdrijft, Tea Leaf. Ik lach geen commentaar weg.. en ik ben het wel een beetje zat om aangesproken te worden op mijn uitgaven. Ik zou NOOIT iemand uitlachen of nare opmerkingen maken over schoenen van een paar euro.. ik zeg ook nog in dit topic dat mijn beste jeans 1 van de H&M is van E19,95. Dat mijn uitgavenpatroon een doorn in het oog van de meesten hier is, dan is dat maar zo.. Ik zie er wel kek uit, in mijn H&M jeans and dure schoenen smile

Ik refereerde naar mijn niet werkende eileiders, en ik weet zeker dat je me snapt! Maar nogmaals: je kan zakken met goud hebben, maar als je lichaam het laat afweten op wat voor manier dan ook, dan maken die zakken goud ook niet uit.

Waarom benoem je dat laatste dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Melis_je za 18 jun 2011 - 8:17

Daar gaan we weer. Al zou ze in ieder topic een printscreen van haar banksaldo plaatsen, op welke manier heb je er last van?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 5 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 18 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum