Eerlijke opmerkingen
+19
Jezzie
Sorella
nina
Guusje
SoGood
Zora
ekiaam87
Dolphinne
SuperGrover
Toet
Niekske
Caro
Blond
TGR
girli
Flippin' Bitch
Joontjuh
Sjaantje
Zininzon
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Eerlijke opmerkingen
Toen ik klein was en mijn moeder in verwachting was van mijn zusje vond ik dat helemaal geweldig. Toen we naar de supermarkt gingen stonden we achter een vrouw, dus ik riep van kijk mama, zij krijgt ook een baby! En mijn moeder zo van ehhh... nou niet echt, en die vrouw zei toen van wel. Die vrouw schaamde zich zo met al die mensen om ons heen af en toe komen we die vrouw nog tegen, en mijn moeder voelt zich dan nog steeds ongemakkelijk haha!
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Ik had voor de schoolfoto wat schuimgel in mijn haar gedaan, waardoor ik 'krullen' kreeg.
Zegt een kleuter uit mijn klas 'Ehm.... Juf... Wanneer doe je je haar weer normaal ?'
Zegt een kleuter uit mijn klas 'Ehm.... Juf... Wanneer doe je je haar weer normaal ?'
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Auxo schreef:Jezzie89 schreef:Wat een leuke opmerkingen allemaal!
Ik moest laatst invallen op de buitenschoolse opvang. Vroeg een jongen van 8 aan mij:
"Ben jij een invalster?"
Ik: "Ja ik ben een invalster"
Hij: "Onee, die zijn altijd heel saai!!"
Je hebt het tegendeel toch wel bewezen zeker he
Ja natuurlijk!!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een Iphone en de kinderen van mijn vriendin zijn daar dol op. Foto's kijken, spelletje spelen. De jongste vroeg aan mij of hij mocht spelen met mijn telefoon. Ik zei toen tegen hem: je vind Sweety alleen maar leuk vanwege haar telefoon he. Waarop hij me aankeek, lachte en zei: ja!
Haha.. heerlijk..
Haha.. heerlijk..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
nina schreef:Laatst zei een leerling uit de tweede klas van het VMBO tegen mij (ik weet al niet meer precies waarom):
Goh Mevrouw, u bent toch eigenlijk best cool..
Daar doe je het voor. Ik zou echt wel een beetje smelten dan, ook al komt het van een puber
Gast- Gast
Het is niet echt een eerlijke opmerking maar wel een leuke.
Ik loop stage in een groep 7/8 en groep 7 is nu op kamp. Daardoor zaten er vandaag maar 9 kinderen in de klas. Een jongen uit groep 8 verveelde zich heel erg, want al zijn vrienden zitten in groep 7. Hij zat helemaal raar op zijn tafel te hangen en was niet aan het werk te krijgen. Toen ik zei dat hij normaal moest gaan zitten en aan het werk moest gaan zei hij: ''juf ik vind het saai... En ik voel me niet zo lekker, mag ik naar huis?''
Toen zei ik: '' Dus als ik vanmiddag over de kermis loop kom ik jou niet tegen?''. Toen zag ik hem echt zo schrikken en zei hij: uhh okeee laat maar
Ik loop stage in een groep 7/8 en groep 7 is nu op kamp. Daardoor zaten er vandaag maar 9 kinderen in de klas. Een jongen uit groep 8 verveelde zich heel erg, want al zijn vrienden zitten in groep 7. Hij zat helemaal raar op zijn tafel te hangen en was niet aan het werk te krijgen. Toen ik zei dat hij normaal moest gaan zitten en aan het werk moest gaan zei hij: ''juf ik vind het saai... En ik voel me niet zo lekker, mag ik naar huis?''
Toen zei ik: '' Dus als ik vanmiddag over de kermis loop kom ik jou niet tegen?''. Toen zag ik hem echt zo schrikken en zei hij: uhh okeee laat maar
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ja ik vond/vind het geweldigChipp schreef:Daar doe je het voor. Ik zou echt wel een beetje smelten dan, ook al komt het van een pubernina schreef:Laatst zei een leerling uit de tweede klas van het VMBO tegen mij (ik weet al niet meer precies waarom):
Goh Mevrouw, u bent toch eigenlijk best cool..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Hoe komt het dat je allemaal littekens op je zij hebt? Het is echt vet lelijk!
Schoonfamilie-nichtjes van 11 die op striae wezen op m'n heupen.
Schoonfamilie-nichtjes van 11 die op striae wezen op m'n heupen.
Gast- Gast
Mn nichtje van 9 toen ik daar vorig jaar op vakantie was en me aan het omkleden was omdat we langs haar vader zouden gaan die in een restaurant werkte (Portugal):
'Leonie, je hoeft je niet zo op te tutten hoor, we gaan gewoon maar naar mijn vader....'
Om vervolgens te zeggen toen ik mijn kamer uit kwam met een (vind ik zelf leuke) rok aan:
'Leonie... Dit kan echt niet hoor?!?!?!?!?'
'Leonie, je hoeft je niet zo op te tutten hoor, we gaan gewoon maar naar mijn vader....'
Om vervolgens te zeggen toen ik mijn kamer uit kwam met een (vind ik zelf leuke) rok aan:
'Leonie... Dit kan echt niet hoor?!?!?!?!?'
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jullie eerlijke mening graag! Jumpsuit
» Rare opmerkingen
» Stomme opmerkingen maken
» Stomme opmerkingen
» Vervelende opmerkingen