Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerlijke opmerkingen

+19
Jezzie
Sorella
nina
Guusje
SoGood
Zora
ekiaam87
Dolphinne
SuperGrover
Toet
Niekske
Caro
Blond
TGR
girli
Flippin' Bitch
Joontjuh
Sjaantje
Zininzon
23 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Caro do 16 jun 2011 - 1:56

Mag dit ook over oudere mensen gaan die geen remmingen meer hebben?

Afgelopen zondag was familiefeest en een zus van mijn (overleden) oma was er ook. Menske is ruim in de 80, maar was altijd heel erg bij tot recent. Ze zegt álles wat in haar op komt:

zij: Hoi Kind: hoe is het met je?

Ik: Prima, hoe is het met u?

zij: (tegen mijn tante): jammer he: dat ze in onze familie allemaal zo uitdijen

Ik: Hmmm jajaa, glimlachen

zij: en zie ik dat nu goed? (over mijn buik wrijven) ben je zwanger? Euhnnn nee: das gewoon mijn rol (letje).

Tja: leuke binnenkomer he! Klein detail: haar dochter is ongeveer 2x zo dik als ik.. Wat moet die wel niet te horen krijgen?

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Niekske do 16 jun 2011 - 2:09

Een paar jaar geleden zat ik zo'n 6-persoons coupé in de trein, alleen, tot er en hele klas kinderen instapten, op schoolreisjes ofzo. 7 stuks werden bij mij in de coupé gezet. Waar ze het zelf over hadden was al hilarisch (twee meisjes die tegenover elkaar zaten waren aan het bekvechten wie er nu achteruit ging) en op een gegeven moment begonnen ze tegen mij te praten. Hoe oud ik was. Toen was ik 23 ofzo. Oeh, dat was oud... of ik getrouwd was? Ik lachen, nee dat was ik niet smile of ik dan wel 'verkering' had? Ja dat had ik wel. Of ik een foto bij me had? Dus ik haalde een foto van mijn toenmalige vriend uit mijn portemonnee, zegt een van die meisjes vol afkeer: 'iiieeeew, die heeft een bril!!' Very Happy twee klasgenootjes van haar droegen ook een bril trouwens, maar ja, op die leeftijd vind je dat blijkbaar nog lelijk Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Toet do 16 jun 2011 - 2:13

Oja, mijn neefje, 10 jaar maar licht verstandelijk gehandicapt: wat heb jij op je hoofd? Een puist. Oh dat is mooi, dat wil ik ook. Ja, haha ik spreek je over een paar jaar wel.

En pas was hij hier logeren, ik kwam uit bed en zag er heel slaperig/brak uit. Toen ging ik me douchen, aankleden, opmaken etc. Liep ik naar buiten, waar hij op een tuinstoel lag. Kijkt hij ineens omhoog: woow, jij bent mooi. Dat was echt lief want het is een heel stoer/lomp kind waarvan je zo'n opmerking totaal niet verwacht.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  SuperGrover do 16 jun 2011 - 2:32

Bij het zien van een hele dikke man, op de stoel ertegenover in de trein: "Mama, is dat allemaal 1 meneer? :shock: "
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 2:42

Op mijn stage vorig jaar. Een jongentje van 3 zei ineens tegen mij; 'Jij hebt de dikste billen van het heeeeele land'. Ik stond toen wel even met mijn mond vol tanden, maar kon het wel hebben. Ik houd juist van de eerlijkheid van kleine kinderen.

En ik heb er nog éen van kinderen onder elkaar. We hebben een wijsneus op de groep van 3,5. Hij zei tegen een meisje van net 1 met wat bollere wangen; 'Zij eet teveel, daarom heeft ze dikke wangen'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Niekske do 16 jun 2011 - 2:58

Nog eentje, maar niet van een kind smile

Ik heb een collega uit Korea, toen hij hier kwam, sprak hij amper Engels, laat staan Nederlands. Zijn begeleider nam hem mee de hele gang over om hem aan iedereen voor te stellen. Hij knikte braaf lachend naar iedereen tot hij bij één van mijn kamergenootjes kwam. Hij schudde haar de hand met 'wow, you are beautiful!' smile ze wist niet war ze moest kijken, haha!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Dolphinne do 16 jun 2011 - 3:13

Ik had gisteren eerst een jurkje met wat langere mouwen aan en ging me even snel omkleden in iets luchtigers.
Kom ik weer in de kamer, waar mijn zoontje ook aan het spelen was.
Oh, mama mooie kleren aan!

Op mijn werk (zwemonderwijzer) ben ik wel een paar keer door kinderen gevraagd of ik zwanger was/er een baby in mijn buik zit. In badpak is die vetrol blijkbaar nog vrij goed te zien.... Embarassed
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 3:28

Van kinderen kan ik confronterende eerlijke opmerkingen heel goed hebben, en er vaak wel om lachen ook. En lieve complimentjes zijn natuurlijk helemaal leuk, van wie dan ook.

Laatst stond ik buiten bij de supermarkt te praten met een meneer, over legitimatie laten zien als je drank koopt. Ik zei dat het me nog heel lang gevraagd werd toen ik het al mocht kopen, en ik nog altijd jonger geschat word. Meneer vraagt hoe oud ik ben, dus ik antwoordde "bijna 30"
Zegt hij: "wat heb je dan een mooi glad gezicht, prachtig. Je ziet er helemaal niet uit als 30!" Very Happy

Ik krijg wel eens de vraag of ik zwanger ben, omdat ik nogal een buikje heb. Van kinderen kan ik dat dan wel hebben, maar van volwassenen niet. Zeker niet omdat ik wou dat ik er ja op kon antwoorden Wink
Heb wel een keer ja geantwoord, ik stond in een discotheek met een glas wijn in mijn handen en toen kwam die vraag. Eh? Ik heb WIJN in mijn handen confused
Dus toen zei ik maar: "Ja, ik ben zwanger leuk he. Oooh wat is die wijn hier heerlijk, ik loop even naar de bar voor nog een glas"


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  ekiaam87 do 16 jun 2011 - 3:53

SuperGrover schreef:Bij het zien van een hele dikke man, op de stoel ertegenover in de trein: "Mama, is dat allemaal 1 meneer? :shock: "

Hier moest ik wel even hardop om lachen, zie dat ook zo voor me smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Zora do 16 jun 2011 - 5:32

Haha Caro lekker die oudjes. Mijn oma zei een aantal jaar geleden opeens ook vol trots tegen me "ah jij krijgt ook al lekker een bolle toet!" Pffff!

Rain, dat is wel echt heel erg zeg :shock:

Een kindje van mijn werk was laatst vol trots aan vertellen dat zij en haar zus hun a- en b-diploma al hebben. Ze zij echt met zo'n air: "Ja, wij zijn echte waterwratten'' Very Happy Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 5:38

Een kind uit groep 6 zei een poosje geleden: 'Wauw, u ziet eruit als een filmster!'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  SoGood do 16 jun 2011 - 5:47

Tea-Leaf schreef:Van kinderen kan ik confronterende eerlijke opmerkingen heel goed hebben, en er vaak wel om lachen ook. En lieve complimentjes zijn natuurlijk helemaal leuk, van wie dan ook.

Laatst stond ik buiten bij de supermarkt te praten met een meneer, over legitimatie laten zien als je drank koopt. Ik zei dat het me nog heel lang gevraagd werd toen ik het al mocht kopen, en ik nog altijd jonger geschat word. Meneer vraagt hoe oud ik ben, dus ik antwoordde "bijna 30"
Zegt hij: "wat heb je dan een mooi glad gezicht, prachtig. Je ziet er helemaal niet uit als 30!" Very Happy

Ik krijg wel eens de vraag of ik zwanger ben, omdat ik nogal een buikje heb. Van kinderen kan ik dat dan wel hebben, maar van volwassenen niet. Zeker niet omdat ik wou dat ik er ja op kon antwoorden Wink
Heb wel een keer ja geantwoord, ik stond in een discotheek met een glas wijn in mijn handen en toen kwam die vraag. Eh? Ik heb WIJN in mijn handen confused
Dus toen zei ik maar: "Ja, ik ben zwanger leuk he. Oooh wat is die wijn hier heerlijk, ik loop even naar de bar voor nog een glas"


Ik zou het nooit in mijn hoofd halen om te vragen of iemand zwanger is, en al helemaal niet bij een onbekende. Wie doet dat nou? Question

Wel leuk om te horen dat je nog lang geen 30 wordt geschat! Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  SoGood do 16 jun 2011 - 5:50

TGR schreef:"Wat een lange mevrouw".

Dat is volgens mij het enige dat ik ooit heb gehoord van kindjes over mij.

Haha, dat zei ook een keer een jongetje tegen mij. Hij zat op een stoeltje, ik stond achter hem. Kijkt hij om, naar mijn benen. Je zag langzaam die blik omhoog gaan. Zij hij ineens: "Zo!" Jij bent wel een lange meis!" Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Flippin' Bitch do 16 jun 2011 - 6:13

ekiaam87 schreef:
SuperGrover schreef:Bij het zien van een hele dikke man, op de stoel ertegenover in de trein: "Mama, is dat allemaal 1 meneer? :shock: "

Hier moest ik wel even hardop om lachen, zie dat ook zo voor me smile

Haha wat erg!


Ook eentje over mijn oma (niet dementerends of iets). Ze lag in het ziekenhuis, samen met een andere oude vrouw op de kamer en wij waren op bezoek. Mijn opa deelde pepermuntjes uit. Hij vroeg aan mijn oma, of hij die andere vrouw ook iets zo geven.
Oma: ' ach, ze is stookdoof, dat merkt ze toch niet' Vervolgens: 'ja, en ze heeft ook van die KLOMPVOETEN!' Ik schaamde me echt kapot.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Guusje do 16 jun 2011 - 6:18

Dat vind ik nou echt het heerlijkste aan kinderen die geweldige opmerkingen. Ik krijg vaak opmerkingen van kinderen, omdat ik nu eenmaal 'anders' loop. Maar deze vond ik wel een van de leukste:

Ik was aan het fietsen op m'n aangepaste (driewiel) fiets komt er een jongetje voorbij lopen en die zegt: "Mama ik hoef niet zonder zijwieltjes te fietsen want die mevrouw heeft ook nog steeds zijwieltjes!" En dan dat onschuldige koppie erbij.. Laughing
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  nina do 16 jun 2011 - 6:51

Laatst zei een leerling uit de tweede klas van het VMBO tegen mij (ik weet al niet meer precies waarom):
Goh Mevrouw, u bent toch eigenlijk best cool.. smile
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Sorella do 16 jun 2011 - 7:09

Mijn zus is ooit getrouwd geweest met een man die al een kindje (jaartje of 5) had. Ik logeerde daar heel vaak, ook met die kleine erbij. We hebben een keertje (middden in de woonkamer) in een tent geslapen, toen ik 's ochtends wakker werd was hij al wakker en keek hij me aan, legde zijn handje op m'n borst en zegt : "Wat heb jij grote tietjes" !! Zijn eigen moeder en m'n zus hebben allebei een heel bescheiden cup. Mán, wat schaamde ik me zeg!!

En een keer was ik in huis bij zus de hond aan het wassen en trimmen, hartstikke warm, had een shortje en een topje met spaghettibandjes aan. Komen ze met z'n drietjes thuis, kijkt dat jochie me van boven tot onder aan en zei: "Met jou wil ik later trouwen"!! Hoe schattig!!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Jezzie do 16 jun 2011 - 7:18

Wat een leuke opmerkingen allemaal!

Ik moest laatst invallen op de buitenschoolse opvang. Vroeg een jongen van 8 aan mij:
"Ben jij een invalster?"
Ik: "Ja ik ben een invalster"
Hij: "Onee, die zijn altijd heel saai!!"

Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Sorella do 16 jun 2011 - 7:21

Tea-Leaf schreef:Ik krijg wel eens de vraag of ik zwanger ben, omdat ik nogal een buikje heb. Van kinderen kan ik dat dan wel hebben, maar van volwassenen niet. Zeker niet omdat ik wou dat ik er ja op kon antwoorden Wink
Heb wel een keer ja geantwoord, ik stond in een discotheek met een glas wijn in mijn handen en toen kwam die vraag. Eh? Ik heb WIJN in mijn handen confused
Dus toen zei ik maar: "Ja, ik ben zwanger leuk he. Oooh wat is die wijn hier heerlijk, ik loop even naar de bar voor nog een glas"


Haha, dat heb je wel geweldig opgelost!! Enige opmerking!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Joontjuh do 16 jun 2011 - 7:23

Smikkell schreef:
Joontjuh schreef:Ik werk als onderwijsassistent op een basisschool.
Nu gaan we morgen op schoolreis en de kinderen zijn sinds gisteren aan het vissen waar we heen gaan.
Vroeg een van de meiden uit groep 8, waarmee ik al veel in clinch heb gelegen, Juf Joni, ga jij ook mee op schoolreis?
Ik zo, ja dat denk ik wel, anders heb ik een vrije dag, denk ik. Waarop ze zegt, als jij niet mee mag, ga ik wel met de directeur praten. Echt zo lief van haar.
Maar ik neem aan dat je wel weet of je mee gaat of niet? scratch

ik ben inderdaad meegeweest vandaag. Een beetje jammer dat het zoveel regende, maarja dat deerde de kinderen natuurlijk niet.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:26

Ik heb vroeger een keer tegen mijn juf gezegd: mijn moeder heeft een vriendin, die heet Ineke en die kent jou en heeft gezegd dat je een stomme slome juf bent met een uilebril.

Die vriendin was net op bezoek geweest en ik vond het zo grappig dat ik het de volgende dag meteen enthousiast vertelde laughcry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:33

Jezzie89 schreef:Wat een leuke opmerkingen allemaal!

Ik moest laatst invallen op de buitenschoolse opvang. Vroeg een jongen van 8 aan mij:
"Ben jij een invalster?"
Ik: "Ja ik ben een invalster"
Hij: "Onee, die zijn altijd heel saai!!"


Je hebt het tegendeel toch wel bewezen zeker he Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Zininzon do 16 jun 2011 - 7:42

girli schreef:Nichtje van 3: ben jij zwanger?

nee, gewoon veel te zwaar Rolling Eyes

Haha, doet me er aan herinneren dat ik als 16-jarige bij mijn nichtjes van 6 en 8 logeerde.
Die zagen me vast als 'volwassen mevrouw', want ze vroegen wanneer ik een baby kreeg...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:57

Sorella schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik krijg wel eens de vraag of ik zwanger ben, omdat ik nogal een buikje heb. Van kinderen kan ik dat dan wel hebben, maar van volwassenen niet. Zeker niet omdat ik wou dat ik er ja op kon antwoorden Wink
Heb wel een keer ja geantwoord, ik stond in een discotheek met een glas wijn in mijn handen en toen kwam die vraag. Eh? Ik heb WIJN in mijn handen confused
Dus toen zei ik maar: "Ja, ik ben zwanger leuk he. Oooh wat is die wijn hier heerlijk, ik loop even naar de bar voor nog een glas"


Haha, dat heb je wel geweldig opgelost!! Enige opmerking!

Vond ik ook wel haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 9:21

mozzarella schreef:Ik heb vroeger een keer tegen mijn juf gezegd: mijn moeder heeft een vriendin, die heet Ineke en die kent jou en heeft gezegd dat je een stomme slome juf bent met een uilebril.

Die vriendin was net op bezoek geweest en ik vond het zo grappig dat ik het de volgende dag meteen enthousiast vertelde laughcry .

Hahahaha, o my, wat genant voor die vrouw. lol! Ik lach me echt kapot. Dat je dat gezégd hebt, geweldig.

Hoe reageerde je juf?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen - Pagina 2 Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum