aso parkeerders, wat zouden jullie doen?
+14
Olijfje
Minx
Sweety
Miccie
Pussycat
Moonlight
Zora
mzcharlotte
Linnie1985
Melis_je
Zwerver
rapa nui
Susan
Beachgirl
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: aso parkeerders, wat zouden jullie doen?
Een net briefje toch? Ja heb je en nee kan je krijgen.
Hier is het ook al zo erg in deze straat heb je meerdere plekken waar je met 3 auto's kan staan.
Maar 9 van de 10 keer staan er overal maar 2 en kan er geen derde bij omdat ze hun auto gewoon in het midden neerzetten pff... zet de eerste hem eindelijk goed komt er een tweede die het teveel moeite vind om even naar achteren te rijden... maar ja.
Hier is het ook al zo erg in deze straat heb je meerdere plekken waar je met 3 auto's kan staan.
Maar 9 van de 10 keer staan er overal maar 2 en kan er geen derde bij omdat ze hun auto gewoon in het midden neerzetten pff... zet de eerste hem eindelijk goed komt er een tweede die het teveel moeite vind om even naar achteren te rijden... maar ja.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ga het gewoon ff aankijken nu, na de briefjes...
En anders ga ik het zeker melden bij de wijkregisseur.
Nu alleen hopen dat het droog blijft vannacht! Anders heeft het nog geen zin...
En anders ga ik het zeker melden bij de wijkregisseur.
Nu alleen hopen dat het droog blijft vannacht! Anders heeft het nog geen zin...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik herken jouw frustratie helemaal. Ik vind dat je een net briefje hebt gemaakt en hopelijk helpt het!
Bij ons in de wijk heeft bijna iedereen wel 2 auto's (ook vanwege leaseauto's). Wij hebben ook weing plekken, maar de mensen uit de straat ernaast gaan ook hun auto bij ons parkeren waardoor wij vooral in het weekend en na 19:00 onze auto niet meer in onze eigen straat kwijt kunnen. De mensen uit de straat naast ons hebben precies dezelfde parkeerplekken, maar omdat zij precies achter onze parkeerplaats wonen is dat voor hun net 5 meter dichterbij. Vind ik ook zo asociaal, maar je kunt er niets van zeggen want het zijn openbare plekken. Gelukkig parkeren zij wel netjes binnen de lijntjes.
De gemeente heeft nu extra parkeerplekken gemaakt, maar het lijkt wel alsof iedereen ineens een extra auto heeft. Het staat nog steeds bomvol.
Bij ons in de wijk heeft bijna iedereen wel 2 auto's (ook vanwege leaseauto's). Wij hebben ook weing plekken, maar de mensen uit de straat ernaast gaan ook hun auto bij ons parkeren waardoor wij vooral in het weekend en na 19:00 onze auto niet meer in onze eigen straat kwijt kunnen. De mensen uit de straat naast ons hebben precies dezelfde parkeerplekken, maar omdat zij precies achter onze parkeerplaats wonen is dat voor hun net 5 meter dichterbij. Vind ik ook zo asociaal, maar je kunt er niets van zeggen want het zijn openbare plekken. Gelukkig parkeren zij wel netjes binnen de lijntjes.
De gemeente heeft nu extra parkeerplekken gemaakt, maar het lijkt wel alsof iedereen ineens een extra auto heeft. Het staat nog steeds bomvol.
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Een net briefje. Hoop dat het werkt.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ohw ik ken dat helemaal. Bij mijn vriend staat tegenwoordig een bedrijfsauto bijna voor de deur van het portiek half op de stoep geparkeerd waardoor indraaien in de vakken heel moeilijk word. En dat is niet omdat er parkeerplaatsen te kort zijn. Want hij woont echt op de hoek en de straat ernaast heeft meer dan genoeg plekken. Die is heel breed met altijd lege vlakken. Denk dat ik daar ook maar eens een briefje onder ga hangen. Want het is dat mijn vriend een kleine auto heeft maar anders kon je heel moeilijk in en uit parkeren.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
net briefje, dit kan prima!
Hier hebben we iemand die het nodig vindt om zijn auto achter de parkeerplekken te zetten, voor het huis waar hij moet zijn. Toevallig staat mijn auto daar meestal ook, dus dan kan ik er niet uit, omdat hij zijn auto pontificaal achter de mijne heeft staan, dát vind ik pas asociaal. De eerste keer kon ik bij alle huizen na om te vragen of ze wisten van wie die auto was. Ik snap niet waarom je dat doet, wij hebben hier helemaal geen parkeerproblemen, 5 of 6 vakken verderop is er dan meestal gewoon plaats.
Hier hebben we iemand die het nodig vindt om zijn auto achter de parkeerplekken te zetten, voor het huis waar hij moet zijn. Toevallig staat mijn auto daar meestal ook, dus dan kan ik er niet uit, omdat hij zijn auto pontificaal achter de mijne heeft staan, dát vind ik pas asociaal. De eerste keer kon ik bij alle huizen na om te vragen of ze wisten van wie die auto was. Ik snap niet waarom je dat doet, wij hebben hier helemaal geen parkeerproblemen, 5 of 6 vakken verderop is er dan meestal gewoon plaats.
Gast- Gast
O, stop nou eens met dat stomme 'verwijzen naar caribeanlover'. Gewoon maar er over door blijven gaan en door blijven gaan.. Nu weten we het wel.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Dromertje schreef:net briefje, dit kan prima!
Jaa, dat heb ik vorige week zondag ochtend ook nog moeten doen! Was een half uur kwijt om iedereen uit zijn bed te bellen om te horen van wie die auto was, en of die aub weggehaald kon worden zodat ik naar mijn werk kon. Echt vreselijk, snap dat ook echt niet.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Olijfje schreef:O, stop nou eens met dat stomme 'verwijzen naar caribeanlover'. Gewoon maar er over door blijven gaan en door blijven gaan.. Nu weten we het wel.
Heb ik ergens iets gemist?
Volgenss mij heb ik nergens CBL voorbij zien komen...
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Olijfje schreef:O, stop nou eens met dat stomme 'verwijzen naar caribeanlover'. Gewoon maar er over door blijven gaan en door blijven gaan.. Nu weten we het wel.
Zie openingspost
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
_Femme schreef:Hazeltje schreef:Olijfje schreef:O, stop nou eens met dat stomme 'verwijzen naar caribeanlover'. Gewoon maar er over door blijven gaan en door blijven gaan.. Nu weten we het wel.
Zie openingspost
Oh shit. Dat heb ik niet eens gelezen hahaha.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Olijfje schreef:O, stop nou eens met dat stomme 'verwijzen naar caribeanlover'. Gewoon maar er over door blijven gaan en door blijven gaan.. Nu weten we het wel.
Ja, af en toe wordt er in topics gelinkt naar haar. 'Misschien een beetje een Lucky-topic..' 'Ik dacht bij de titel dat het een topic van CBL was!' of als iemand over dieren praat 'Doet me aan iemand denken..'
Dat soort dingen dus. Ik vind het onderhand wel vervelend worden eigenlijk.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Schroef de kentekentplaten eraf of steek de banden lek...voor een auto zonder kentekenplaten komt de politie zoiezo . En ik weet van iemand in Rotterdam dat hij regelmatig de banden lekstak van een Pool die dubbel stond en er niemand meer bij kon staan dat ie ze dan lek prikte, politie belde en dan werd de auto afgesleept. Maar goed, als ze jou dan betrappen bij het losschroeven of leksteken ben je wel de sjaak natuurlijk !. Maar parkeerproblemen heb je tegenwoordig overal. En rekening houden met een ander lijkt ook ver verleden tijd te zijn. Is er geen wijkagent? OF anders de gemeente aanschrijven. Suc6 iig!
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Kqip schreef:Schroef de kentekentplaten eraf of steek de banden lek...voor een auto zonder kentekenplaten komt de politie zoiezo . En ik weet van iemand in Rotterdam dat hij regelmatig de banden lekstak van een Pool die dubbel stond en er niemand meer bij kon staan dat ie ze dan lek prikte, politie belde en dan werd de auto afgesleept. Maar goed, als ze jou dan betrappen bij het losschroeven of leksteken ben je wel de sjaak natuurlijk !. Maar parkeerproblemen heb je tegenwoordig overal. En rekening houden met een ander lijkt ook ver verleden tijd te zijn. Is er geen wijkagent? OF anders de gemeente aanschrijven. Suc6 iig!
Ik hoop toch voor die buseigenaar dat het hem lukt binnen de lijntjes te parkeren én dat hij niet in jouw straat, op de door jou geclaimde plek staat.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Miccie schreef:Ik herken jouw frustratie helemaal. Ik vind dat je een net briefje hebt gemaakt en hopelijk helpt het!
Nou precies! Dat lijkt hier ook wel zo! Vorig jaar extra parkeerplekken erbij gekregen, en nog steeds staat t vol!
Beachgirl- Kletskop
Olijfje schreef:O, stop nou eens met dat stomme 'verwijzen naar caribeanlover'. Gewoon maar er over door blijven gaan en door blijven gaan.. Nu weten we het wel.
Nouja ik bedoel er verder niks mee.... Had alleen zoiets van: Krijg straks vast een reactie met Je lijkt Lucky wel! Je mag tegenwoordig niet meer lekker klagen hier want dan krijg je meteen die naam toegewezen.
Even OT:
Vanochtend waren er al 3 bussen vertrokken dus die hebben het briefje zeker gelezen! Er staan nu 2 bussen. Eentje stond er al, en nog eentje die ik gister een briefje heb gegeven, maar die staat nu netjes recht geparkeerd.
Dus het lijkt te werken
Beachgirl- Kletskop
Beachgirl_24 schreef:
Even OT:
Vanochtend waren er al 3 bussen vertrokken dus die hebben het briefje zeker gelezen! Er staan nu 2 bussen. Eentje stond er al, en nog eentje die ik gister een briefje heb gegeven, maar die staat nu netjes recht geparkeerd.
Dus het lijkt te werken
Haha, hier in de straat is het ook al een probleem, de buren van 3 huizen verder parkeren standaard scheef voor onze deur en wij hebben vaak geen plek. die van 3 huizen verder die parkeren gewoon op de stoep als er geen plek is in de straat.
Ook aso.
Hopelijk kan je snel weer op je eigen pleintje parkeren.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zouden jullie doen?
» Zouden jullie dit doen?
» Zouden jullie dit doen ???