Wat zouden jullie doen?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zouden jullie doen?
Ik heb aangenomen voor callcenterwerk, naast mijn studie en morgen is de eerste dag van mijn 8 daagse training. Over 2 weken begint ook een training, maar ik heb bij het uitzendbureau aangegeven dat ik zo snel mogelijk wou beginnen.
Maar nu ben ik dus ziek..Sinds donderdag ben ik snot maar dan ook snotverkouden. Ik zit helemaal vast en vol en heb sinds een paar dagen een neusbijholteontsteking. Sinds donderdag heb ik ook de hele dag verhoging en 's nachts koorts. Al met al voel ik me dus echt knap belabberd. De neusspray werkt nog amper, hoogstens 2 uurtjes en dan zit ik weer helemaal vast. De verhoging kan ik momenteel wel onderdrukken door 3x per dag 2 paracetamol + 1 ibuprofen te slikken. Maar nog voel ik me belabberd, er komt nog steeds hoofdpijn doorheen en ik ben continue aan het snuiven en pijnstillers end aan het slikken.
En nu twijfel ik dus of ik het uitzendbureau moet bellen en moet vragen of ik toch over 2 weken mee kan doen aan de training of gewoon moet doorzetten morgen. Ik neig sterk naar het tweede, ik ben alleen ergens bang dat ik het niet volhoud, omdat ik tot nu toe alleen maar zieker wordt i.p.v. dat het beter wordt en daardoor halverwege de training moet staken en daar zullen ze sowieso niet blij mee zijn.
Daarom de vraag: Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik vind het lastig:(
Maar nu ben ik dus ziek..Sinds donderdag ben ik snot maar dan ook snotverkouden. Ik zit helemaal vast en vol en heb sinds een paar dagen een neusbijholteontsteking. Sinds donderdag heb ik ook de hele dag verhoging en 's nachts koorts. Al met al voel ik me dus echt knap belabberd. De neusspray werkt nog amper, hoogstens 2 uurtjes en dan zit ik weer helemaal vast. De verhoging kan ik momenteel wel onderdrukken door 3x per dag 2 paracetamol + 1 ibuprofen te slikken. Maar nog voel ik me belabberd, er komt nog steeds hoofdpijn doorheen en ik ben continue aan het snuiven en pijnstillers end aan het slikken.
En nu twijfel ik dus of ik het uitzendbureau moet bellen en moet vragen of ik toch over 2 weken mee kan doen aan de training of gewoon moet doorzetten morgen. Ik neig sterk naar het tweede, ik ben alleen ergens bang dat ik het niet volhoud, omdat ik tot nu toe alleen maar zieker wordt i.p.v. dat het beter wordt en daardoor halverwege de training moet staken en daar zullen ze sowieso niet blij mee zijn.
Daarom de vraag: Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik vind het lastig:(
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Wat zouden jullie doen?
Ik zou dan de training over 2 weken volgen. Je krijgt best wel veel informatie en dat is best vermoeiend als je de hele dag zit en niet lekker bent.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zou ook over 2 weken pas gaan. Als je niet lekker bent zit je op zon moment alleen jezelf in de weg.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Nou ik heb gebeld naar het uitzendbureau en ze hebben overlegd en om 1 of andere reden die ik niet helemaal begrijp, is het wel de bedoeling dat ik morgen ga.
Dus ga ik toch morgen, bepakt en bezakt met ladingen neusspray en medicijnen en hoop ik dat ik wat mee ga krijgen van de training
Dus ga ik toch morgen, bepakt en bezakt met ladingen neusspray en medicijnen en hoop ik dat ik wat mee ga krijgen van de training
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ik begrijp niet dat het uitzendbureau persé wil dat je morgen gaat. Je bent ziek, je hebt koorts, je bent snotverkouden, .. Willen ze dan dat je toekomstige collega's zo ook kans hebben om ziek te worden? En dan nog, het is jouw lichaam en als jij je niet goed voelt, dan heeft jouw lichaam nu gewoon even rust nodig.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat ik in jouw plaats sowieso was gegaan. Het is in mijn hoofd gewoon geen optie om me ziek te melden op mijn eerste werkdag. Het zal echt niet leuk zijn, maar het is niet zo dat je straks je collega's onderkotst haha.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik denk dat ik in jouw plaats sowieso was gegaan. Het is in mijn hoofd gewoon geen optie om me ziek te melden op mijn eerste werkdag. Het zal echt niet leuk zijn, maar het is niet zo dat je straks je collega's onderkotst haha.
Ik ook. Ik meld me sowieso bijna nooit ziek. (eigenlijk slecht, zo steek ik iedereen aan).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie doen?
» Help, wat zouden jullie doen?
» Help, wat zouden jullie doen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: