Wat zouden jullie doen?
+16
Minx
Snoopy
Zora
Tsjip
Bay
Paper Crown
Lady4
Xanna
Kqip
schuddebuikje
Ibbeltje
Polly
Rumble
loura
Rush
Niene
20 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wat zouden jullie doen?
Normaal weet ik wel hoe ik bepaalde dingen op zou lossen,maar nu weet ik het gewoon echt niet. Vandaar dit topic om jullie meningen te horen.
Het gaat om het volgende :
Afgelopen zondag heb ik mijn iPhone 4 op marktplaats gezet. Toestel is helemaal in orde,geen krassen e.d en werkte naar behoren.
Als snel kreeg ik veel reacties en 1 daarvan was een vrouwtje hier uit de buurt die ik nog van vroeger kende ( denk dat dat mijn 'probleem' is ) Ze wilde maandag avond langs komen om de telefoon werkend te zien en eventueel meteen te kopen. Prima,zo gezegd zo gedaan.
Ze heeft de telefoon werkend gezien met mijn simkaart erin,heeft er even mee 'gespeeld' en besloot 'm te kopen.
Meteen s'avonds kreeg ik een mail,dat de telefoon toch wel anders werkte als haar ipad.....
Ze wilde het nog een dag aanzien en anders wilde ze hem terug brengen. Ik had al zoiets van uhm..Voordat je een telefoon koopt op ga je toch eerst even neuzen op internet hoe het allemaal werkt? De volgende ochtend kreeg ik een mail dat de home knop toch wel zwaar gaat en dat ze 'm hard in moet drukken. Ik heb hier zelf nooit hinder van ondervonden,en dat ook aangegeven,ze heeft maandag avond hier de telefoon gebruikt en toen werkte de home knop nog prima.
Nu wil ze de telefoon terug brengen en haar geld terug terwijl ik 100% zeker weet dat alles perfect werkte toen ik 'm verkocht...
Lang verhaal,maar het vreet aan me,krijg een beetje het idee dat ze spijt heeft en nu wat 'verzint' om haar geld terug te krijgen. Wat zouden jullie doen?
Het gaat om het volgende :
Afgelopen zondag heb ik mijn iPhone 4 op marktplaats gezet. Toestel is helemaal in orde,geen krassen e.d en werkte naar behoren.
Als snel kreeg ik veel reacties en 1 daarvan was een vrouwtje hier uit de buurt die ik nog van vroeger kende ( denk dat dat mijn 'probleem' is ) Ze wilde maandag avond langs komen om de telefoon werkend te zien en eventueel meteen te kopen. Prima,zo gezegd zo gedaan.
Ze heeft de telefoon werkend gezien met mijn simkaart erin,heeft er even mee 'gespeeld' en besloot 'm te kopen.
Meteen s'avonds kreeg ik een mail,dat de telefoon toch wel anders werkte als haar ipad.....
Ze wilde het nog een dag aanzien en anders wilde ze hem terug brengen. Ik had al zoiets van uhm..Voordat je een telefoon koopt op ga je toch eerst even neuzen op internet hoe het allemaal werkt? De volgende ochtend kreeg ik een mail dat de home knop toch wel zwaar gaat en dat ze 'm hard in moet drukken. Ik heb hier zelf nooit hinder van ondervonden,en dat ook aangegeven,ze heeft maandag avond hier de telefoon gebruikt en toen werkte de home knop nog prima.
Nu wil ze de telefoon terug brengen en haar geld terug terwijl ik 100% zeker weet dat alles perfect werkte toen ik 'm verkocht...
Lang verhaal,maar het vreet aan me,krijg een beetje het idee dat ze spijt heeft en nu wat 'verzint' om haar geld terug te krijgen. Wat zouden jullie doen?
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Wat zouden jullie doen?
Jammer, maar ze heeft 'm gekocht toch? Mijn HTC tablet werkt ook niet volledig hetzelfde als m`n HTC telefoon.
Alleen het vervelende is inderdaad dat je haar 'kent'. Dat maakt het altijd moeilijk.
Alleen het vervelende is inderdaad dat je haar 'kent'. Dat maakt het altijd moeilijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zou gewoon het geld terug geven en hem weer op int zetten, er zijn echt genoeg mensen die een iphone willen kopen. Je raakt hem sowieso wel kwijt. Ik zou ook mensen laten bieden want het kan zelfs wel zo zijn dat je er dan nog meer voor krijgt als je een tijdje wacht.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ja datzelfde dacht ik ook. Gekocht is gekocht,je hebt 'm werkend gezien,je was tevreden dus klaar.
Kennen is een groot woord,heb vroeger bij haar in de klas gezeten,maar dat zou eigenlijk niet mee moeten spelen.
Ik wacht nog even meerdere meningen af en dan ga ik haar mailen,anders moet ze 'm zelf maar op marktplaats zetten en zo haar geld terug verdienen.
Kennen is een groot woord,heb vroeger bij haar in de klas gezeten,maar dat zou eigenlijk niet mee moeten spelen.
Ik wacht nog even meerdere meningen af en dan ga ik haar mailen,anders moet ze 'm zelf maar op marktplaats zetten en zo haar geld terug verdienen.
Niene- Prater
Ik zou er niks mee doen. Verkocht is verkocht. Lullig voor haar, maar als ze er zo graag vanaf wil zet ze hem zelf maar weer op marktplaats.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
loura schreef:Ik zou gewoon het geld terug geven en hem weer op int zetten, er zijn echt genoeg mensen die een iphone willen kopen. Je raakt hem sowieso wel kwijt. Ik zou ook mensen laten bieden want het kan zelfs wel zo zijn dat je er dan nog meer voor krijgt als je een tijdje wacht.
Ik weet dat ik 'm zo weer kwijt ben,en daar gaat het ook niet om. Het is meer een principe kwestie.
En bieden,ja klopt,had binnen een half uur 15 bieders
Niene- Prater
Hoe groot is de kans dat je er meer voor zult krijgen als je hem nu weer op MP zet? Als die kans groot is zou ik de telefoon terug nemen, anders heeft ze lekker pech en probeert ze hem zelf maar kwijt te raken.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Ruilen is alleen met bon, toch?
Ja inderdaad! En die heeft ze niet
Niene- Prater
Ben je blij dat hij verkocht is? Dan zou ik hem niet meer terug nemen. Hangt er wel vanaf wat je ondertussen tegen haar gezegd hebt, als je door hebt laten schemeren dat je hem eventueel wel terug zou nemen dan wordt het moeilijk, maar anders zou ik gewoon zoiets hebben van "jammer dan" en dan kan ze hem makkelijk zelf via marktplaats weer verkopen. Je bent toch geen Iphone dealer?
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
_Jackie schreef:Hoe groot is de kans dat je er meer voor zult krijgen als je hem nu weer op MP zet? Als die kans groot is zou ik de telefoon terug nemen, anders heeft ze lekker pech en probeert ze hem zelf maar kwijt te raken.
Als ik de telefoon er langer op laat staan,kan ik er denk ik meer voor krijgen.
Heb 'm echt voor een prikkie aan d'r verkocht.
Maar het gaat mij niet om het geld,ti's meer dat ik het idee krijg dat ze er nu spijt van heeft en er onderuit wil en daarom zegt dat de home knop niet werkt..
Niene- Prater
Niene schreef:_Jackie schreef:Hoe groot is de kans dat je er meer voor zult krijgen als je hem nu weer op MP zet? Als die kans groot is zou ik de telefoon terug nemen, anders heeft ze lekker pech en probeert ze hem zelf maar kwijt te raken.
Maar het gaat mij niet om het geld,ti's meer dat ik het idee krijg dat ze er nu spijt van heeft en er onderuit wil en daarom zegt dat de home knop niet werkt..
Dan kun je hem ook voor meer verkopen, ook prima toch?
Polly- Kletskop
Polly schreef:Ben je blij dat hij verkocht is? Dan zou ik hem niet meer terug nemen. Hangt er wel vanaf wat je ondertussen tegen haar gezegd hebt, als je door hebt laten schemeren dat je hem eventueel wel terug zou nemen dan wordt het moeilijk, maar anders zou ik gewoon zoiets hebben van "jammer dan" en dan kan ze hem makkelijk zelf via marktplaats weer verkopen. Je bent toch geen Iphone dealer?
Ja ben inderdaad blij dat ie verkocht is.Heb tegen haar gezegd dat als er wat was wat ze niet snapte ze mij mocht mailen. Nooit door laten schemeren dat ze 'm terug mocht brengen.
Ben inderdaad geen iPhone dealer haha!
Niene- Prater
Polly schreef:Niene schreef:_Jackie schreef:Hoe groot is de kans dat je er meer voor zult krijgen als je hem nu weer op MP zet? Als die kans groot is zou ik de telefoon terug nemen, anders heeft ze lekker pech en probeert ze hem zelf maar kwijt te raken.
Dan kun je hem ook voor meer verkopen, ook prima toch?
Het gaat mij niet om het geld,het voelt nu gewoon niet oké hoe ze het speelt.En daarom wilde ik wat meningen over hoe jullie het zouden doen.
Niene- Prater
Ik denk dat ik het zo zou laten. Ze koop particulier en niet via een een bedrijf. je kan niet zomaar iets terug gaan brengen, dan moet ze hem maar in een winkel kopen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat heb ik haar inderdaad gemeld,dat dit een particuliere aankoop is.Heb haar net een mail gestuurd en kreeg terug dat ze daar geen boodschap aan had en eiste het geld terug... Want ze had het mij gemaild dat volgens haar die home toets niet werkt ( in de vorige mail werkte de toets nog te zwaar en nu doet ie niks meer )
Zucht..Lastig dit hoor. Denk dat ik maar gewoon de telefoon terug moet nemen,ik weet het anders ook niet.
Zucht..Lastig dit hoor. Denk dat ik maar gewoon de telefoon terug moet nemen,ik weet het anders ook niet.
Niene- Prater
Je kan aantonen met de mail dat hij nog werkte begrijp ik?
Plus ze heeft hem werkend gezien...ik zou echt niet er op in gaan verder en ja gekocht is gekocht nu iig.
Plus ze heeft hem werkend gezien...ik zou echt niet er op in gaan verder en ja gekocht is gekocht nu iig.
Niene schreef:Dat heb ik haar inderdaad gemeld,dat dit een particuliere aankoop is.Heb haar net een mail gestuurd en kreeg terug dat ze daar geen boodschap aan had en eiste het geld terug... Want ze had het mij gemaild dat volgens haar die home toets niet werkt ( in de vorige mail werkte de toets nog te zwaar en nu doet ie niks meer )
Niet doen!!! Ze heeft daar geen boodschap aan? Excuse me? Laat het haar lekker uitzoeken, ik zou er echt klaar mee zijn na zoiets.
Polly- Kletskop
Ze heeft hem inderdaad werkend gezien ja,heb ook de mail waarin staat dat hij het nog doet,en waarin ze in eerste instantie zegt dat hij zwaar gaat. Daarna kwam de mail dat de knop haperde en nu is er een mail waarin staat dat hij niet meer werkt,
Ik zou nooit iets verkopen waarvan ik weet dat het niet werkt oid.Dus ik weet dat ik momenteel niet fout zit en dat ik iets heb verkocht wat in uitstekende conditie verkeerde.
Kan er gewoon niet zo goed tegen dat iemand dan zo moeilijk gaat doen,en dan om van het gezeik af te zijn denk ik ' ach ik neem 'm wel terug'
Maar ondertussen kook ik van binnen door de toon van haar mail. Ik wacht het nog even af,ik reageer nu even niet meer,heb gezegd hoe ik erover denk ( gekocht is gekocht ) en verder is het aan haar wat ze doet. Zolang ze maar niet onaangekondigd hier op de stoep staat...
Edit: Er was zelfs iemand bij die ook kan aantonen dat ze de telefoon werkend en in goede staat gezien heeft
Ik zou nooit iets verkopen waarvan ik weet dat het niet werkt oid.Dus ik weet dat ik momenteel niet fout zit en dat ik iets heb verkocht wat in uitstekende conditie verkeerde.
Kan er gewoon niet zo goed tegen dat iemand dan zo moeilijk gaat doen,en dan om van het gezeik af te zijn denk ik ' ach ik neem 'm wel terug'
Maar ondertussen kook ik van binnen door de toon van haar mail. Ik wacht het nog even af,ik reageer nu even niet meer,heb gezegd hoe ik erover denk ( gekocht is gekocht ) en verder is het aan haar wat ze doet. Zolang ze maar niet onaangekondigd hier op de stoep staat...
Edit: Er was zelfs iemand bij die ook kan aantonen dat ze de telefoon werkend en in goede staat gezien heeft
Niene- Prater
Oh je hebt iemand die het ook gezien heeft.
En dan nog. Ik zou het even laten zoals het is en idd niets mailen nu maar laten rusten. Wie weet houdt ze wel op.
En dan nog. Ik zou het even laten zoals het is en idd niets mailen nu maar laten rusten. Wie weet houdt ze wel op.
Ja een vriend zat op de bank,en die weet ook wel dat ik niks verkoop wat prut is haha.
Ik laat het inderdaad even rusten en dan zie ik wel.
Vind het in ieder geval super dat jullie even meedenken! Fijn forum dit
Ik laat het inderdaad even rusten en dan zie ik wel.
Vind het in ieder geval super dat jullie even meedenken! Fijn forum dit
Niene- Prater
je verkoopt een werkende telefoon aan iemand.
en neemt hem stuk weer terug... hoeveel krijg je er voor nu hij defect is ?
never nooit niet dat ik hem terug zou nemen.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Graag gedaan en ja fijn om wat meningen te horen he
schuddebuikje schreef:je verkoopt een werkende telefoon aan iemand.
Ze zegt dat hij defect is... Ik geloof er eerlijk gezegd niks van. Volgens mij moet je aardig lomp met die telefoon omgaan om die home knop kapot te krijgen.
Niene- Prater
Ibbeltje schreef:Graag gedaan en ja fijn om wat meningen te horen he
Absoluut!
Niene- Prater
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie doen?
» Zouden jullie dit doen?
» Zouden jullie dit doen?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: