Schoonmaakster
+25
Lejow
minoessepoes
Bolleke
JD
Sjaantje
Raindrop
Tazz
CCC
Marcellah89
Lynn_
Inge
Susan
blondje1313
Melis_je
Fearie
Rouxxxe
rapa nui
nijntje4
Antibes
Pien
bolus26
Linda
xxjojootjexx
Paper Crown
Prosecco
29 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Schoonmaakster
Als ik genoeg geld zou hebben, tsja waarom niet? Het heeft alleen geen zin bij mij want de meeste tijd ben ik kwijt aan stofzuigen (om de dag, met dank aan mn kat). Alle andere dingen plan ik zo dat ik iedere dag 2/3 dingen doe, heb zelfs een schoonmaakrooster op mn koelkast hangen Maar dat werkt prima hoor, na het eten ruim ik de vaat op en dan zie ik staan 'stofzuigen, planten water geven & wc schoonmaken' en dan ben ik in 30 min klaar
Gast- Gast
Linda schreef:Inge schreef:*zucht*
Lijkt mij heerlijk een interieur verzorgster, als ik het geld er voor over zou hebben.
Heb echt een hekel aan het huishouden
Lijkt mij ook heerlijk hoor! En als ik echt veel geld zou hebben, dan zou ik zo'n strijkding kopen en dan mag de schoonmaakster hem gebruiken.
+1
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Puuc schreef:Jouw huis is toch 50m2 ofzo? Ik vind het wel raar dat je daar een schoonmaakster voor nodig zou hebben. Ik werk ook ongeveer 40 uur (mijn man ook en die doet niet heel veel in het huishouden). Wij hebben een huis van 120m2 en ik kan dat prima af zonder schoonmaakster. Ik denk dat het een kwestie is van bijhouden en niet als je thuis komt van je werk alleen maar eten en op de bank ploffen. Maar inderdaad in het weekend ben ik wel vaak met het huishouden bezig. Hoelang dat ligt eraan of ik heb laten versloffen door de weeks.
Hmmm... Wat is er mis mee? Jij kiest om het zelf te doen, de ander wilt liever een huishoudelijke hulp... Ik zie het probleem niet of het rare hiervan... Kwestie van prioriteiten, en dat is voor iedereen persoonlijk.
Ik zou het heerlijk vinden, wij hebben een huis van 100m2 en werken beide 40 uur, en zou het echt heerlijk vinden. Zou veel meer tijd overhouden om leuke dingen te doen. Verder houden wij het samen zoveel mogelijk bij wanneer dit kan, de ene keer doet mijn vriend meer dan ik en andersom, en soms samen. Ik vind het helaas het geld nu niet waard, als ik het makkelijk zou missen zou ik er ook aan gaan denken.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@CKC: Juist, precies om aan te geven dat ieder zijn geld op een andere manier uitgeeft..
Ik zou zo'n shirtmaster nooit kopen en ook niet nodig hebben. Ik strijk zo goed als niks
De een geeft het geld uit aan een shirtmaster, weer een ander aan een huishoudster.. Maar zo is het
toch overal mee. De een koopt een dure auto, de ander geeft geld uit aan dure vakanties..
Maar om dan iemand voor lui uit te maken die kiest voor wat meer gemak, dat vind ik
Ik zou zo'n shirtmaster nooit kopen en ook niet nodig hebben. Ik strijk zo goed als niks
De een geeft het geld uit aan een shirtmaster, weer een ander aan een huishoudster.. Maar zo is het
toch overal mee. De een koopt een dure auto, de ander geeft geld uit aan dure vakanties..
Maar om dan iemand voor lui uit te maken die kiest voor wat meer gemak, dat vind ik
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Maple, je hebt m'n grap gestolen, ik maakte 'm al op pagina 2. Maar het is je vergeven hoor
Enne interieur verzorgster? Is dat de nieuwe politiek correcte term?
Mijn moeder heeft overigens een schoonmaakster en een strijkster. Die laatste komt de was doen en strijken. Best wel een luxe, maar toch ook wel heel prettig in zo'n groot gezin (al zijn we natuurlijk niet allemaal thuis meer, maar toch is er altijd genoeg was). Waarom ook niet?
Enne interieur verzorgster? Is dat de nieuwe politiek correcte term?
Mijn moeder heeft overigens een schoonmaakster en een strijkster. Die laatste komt de was doen en strijken. Best wel een luxe, maar toch ook wel heel prettig in zo'n groot gezin (al zijn we natuurlijk niet allemaal thuis meer, maar toch is er altijd genoeg was). Waarom ook niet?
Gast- Gast
Marin schreef:Maple, je hebt m'n grap gestolen, ik maakte 'm al op pagina 2. Maar het is je vergeven hoor
Oh echt? Sorry, kun je het me vergeven?
Had ik niet gelezen
Gast- Gast
Goede grappen mogen best 2x gemaakt wordenMaple schreef:Marin schreef:Maple, je hebt m'n grap gestolen, ik maakte 'm al op pagina 2. Maar het is je vergeven hoor
Oh echt? Sorry, kun je het me vergeven?
Had ik niet gelezen
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Als je 't financieel kan missen en het je gelukkig maakt; gewoon doen! Al woon je in boomhut...
Gast- Gast
Bazinga schreef:Al woon je in boomhut...
Wel lekker makkelijk verdienen voor die schoonmaakster, moet ze alleen geen hoogtevrees hebben.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Bazinga schreef:Al woon je in boomhut...
Wel lekker makkelijk verdienen voor die schoonmaakster, moet ze alleen geen hoogtevrees hebben.
True. Maar ze moet wel alles met een kruimeldief doen...
Gast- Gast
Gast- Gast
heerlijk! Als we het konden betalen zouden wij het ook doen, zelfs als ik straks thuis werk.
En als je haar niet alleen wil laten in jouw huis dan ga jij toch helpen met schoonmaken, als je het samen doet dan hebben jullie het huis sneller schoon, ben jij minder lang bezig en hoef je haar ook minder te betalen en kan ze ook niet rondsnuffelen.
En als je haar niet alleen wil laten in jouw huis dan ga jij toch helpen met schoonmaken, als je het samen doet dan hebben jullie het huis sneller schoon, ben jij minder lang bezig en hoef je haar ook minder te betalen en kan ze ook niet rondsnuffelen.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Als je er geld voor over hebt waarom niet. Zelf doe ik het huishouden gewoon zelf
Gast- Gast
Als je het geld kan missen, dan zou ik zeker een schoonmaakster nemen!
Ik zou zelf niet snel een schoonmaakster nemen. Ik vind het geen fijn idee als een vreemd iemand aan onze spullen zit. Of het moet familie ofzo zijn, dan zou ik het wel willen.
Ik zou zelf niet snel een schoonmaakster nemen. Ik vind het geen fijn idee als een vreemd iemand aan onze spullen zit. Of het moet familie ofzo zijn, dan zou ik het wel willen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
ABE, het is jammer dat je niet in omgeving Amsterdam woont, kijk eens wat ik tegenkwam: Sjaan pakt aan
Edit: he.. helaas is het niet voor poetswerk, wel voor opruimen enzo...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:ABE, het is jammer dat je niet in omgeving Amsterdam woont, kijk eens wat ik tegenkwam: Sjaan pakt aan
Whahahahaha! Het is een goede, Sjaan!
Gast- Gast
heb er ook wel eens over na zitten denken, maar kwam al snel tot de conclusie dat ik t niet wilde. Eigenlijk puur omdat ik te wantrouwig ben en bang ben dat ze gaat rondsnuffelen of dingen jat ofzo....
en ik weet hoe pietje precies ik ben, en dat ik het toch liever zelf doe, al kan ik me heel erg goed voorstellen dat het heerlijk is!
Dus als je het geld kunt missen, gewoon lekker doen!!
en ik weet hoe pietje precies ik ben, en dat ik het toch liever zelf doe, al kan ik me heel erg goed voorstellen dat het heerlijk is!
Dus als je het geld kunt missen, gewoon lekker doen!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik vind om voor 50m2 een schoonmaakster te nemen ook wel overdreven, alleen mijn bovenverdieping is al 40m2, en ik kan echt niet zeggen dat dat groot is, laat staan voor een heel huis. Maar ieder zijn ding natuurlijk, ik zou het persoonlijk niet doen, maar dan vanwege het feit dat ik niet iemand anders in mijn huis wil hebben rondsnuffelen.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
kruimelje schreef:Ik vind om voor 50m2 een schoonmaakster te nemen ook wel overdreven, alleen mijn bovenverdieping is al 40m2, en ik kan echt niet zeggen dat dat groot is, laat staan voor een heel huis.
Over 10 meter extra stoffen, stofzuigen en dweilen doe ik misschien 10 minuten. Maar ook op een klein oppervlakte heb je een paar keer een was/strijk/vouw, hetzelfde werk aan een douche etc. Het is niet de vloer die mij veel tijd kost, het zijn juist die klusjes die niet samenhangen met oppervlakte.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Als ik mijn hele huis grondig schoonmaak ben ik 2 uur bezig, en de klusjes doe ik er iedere dag gewoon een van. Als je een gezin hebt met 4 kinderen dan kan ik begrijpen dat dat veel werk is, maar als je alleen woont niet.
Buiten dat, de mensen met een schoonmaakster, maken jullie zelf door de week dan helemaal niets schoon?? Ik kan mij niet voortstellen dat je maar 1x per week stofzuigt, dweilt, de wc poetst etc. Je moet dan alsnog dingen zelf doen lijkt mij.
Buiten dat, de mensen met een schoonmaakster, maken jullie zelf door de week dan helemaal niets schoon?? Ik kan mij niet voortstellen dat je maar 1x per week stofzuigt, dweilt, de wc poetst etc. Je moet dan alsnog dingen zelf doen lijkt mij.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Ik doe inderdaad helemaal niks verder. Behalve af en toe stofzuigen. Maar goed wij zijn dan ook veel buiten de deur.
Gast- Gast
Ik zou het wel doen in ABE's geval, lekker toch als je het kunt betalen en zo toch lekker een vrij weekend kunt hebben. Ik kan het me heel goed indenken, en ik vind dat ook niet lui, iedereen is daar gelukkig vrij in.
Ik heb dan wel een redelijk groot huis met 3 verdiepingen, en idd, 4 kinderen, en ik doe het wel zelf. Maar ik werk (ok, heb nu nog verlof) ook maar heel weinig, en ik vind het niet prettig om alles door een ander te laten doen. Ik doe het veel liever zelf. Ik krijg nu ook genoeg hulp aangeboden, maar dan voel ik me wel heel lui, ik zit dan maar op de bank, en een ander poetst, nee, dat is niks voor mij.
Maar goed, als je dus veel werkt, en je hebt er het geld voor, lekker doen!
Ik heb dan wel een redelijk groot huis met 3 verdiepingen, en idd, 4 kinderen, en ik doe het wel zelf. Maar ik werk (ok, heb nu nog verlof) ook maar heel weinig, en ik vind het niet prettig om alles door een ander te laten doen. Ik doe het veel liever zelf. Ik krijg nu ook genoeg hulp aangeboden, maar dan voel ik me wel heel lui, ik zit dan maar op de bank, en een ander poetst, nee, dat is niks voor mij.
Maar goed, als je dus veel werkt, en je hebt er het geld voor, lekker doen!
Gast- Gast
Ik vind het niet overdreven, als je het kan betalen gewoon lekker doen. Lijkt me heerlijk.
Gast- Gast
IeuwOdilia schreef:Ik doe inderdaad helemaal niks verder. Behalve af en toe stofzuigen. Maar goed wij zijn dan ook veel buiten de deur.
Gast- Gast
Storm schreef:IeuwOdilia schreef:Ik doe inderdaad helemaal niks verder. Behalve af en toe stofzuigen. Maar goed wij zijn dan ook veel buiten de deur.
Wat is daar ieuw aan? Ze heeft toch een schoonmaakster voor de rest?
Gast- Gast
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Schoonmaakster
» Heb jij een schoonmaakster?
» Schoonmaakster
» nav schoonmaakster/werkster
» Schoonmaakster aannemen
» Heb jij een schoonmaakster?
» Schoonmaakster
» nav schoonmaakster/werkster
» Schoonmaakster aannemen