Schoonmaakster aannemen
+6
bolus26
mezzoforte
Marin
Paper Crown
Ooh La La!
Muus
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schoonmaakster aannemen
Is hier iemand die gebruikt maakt van een schoonmaker/ ster?
Wij zitten er namelijk over te denken om een schoonmaakster (hebben al iemand op het oog en dat weet ze ook) te nemen.
Alleen wat is een beetje een standaard uurloon?
En wat kan een schoonmaakster doen in 2 uurtjes?
Wij wonen kwa grote een 'normaal' huis (rijtjeshuis).
Wij zaten er zelf aan te denken dat we elke week de badkamer, wc beneden, dweilen beneden, boven stofafdoen (om de week de plintjes en deurposten mee) en beneden stofafdoen (om de week de plintjes en deurposten mee) willen laten doen.
De ene maand willen we dan dat de ramen beneden (binnen) worden gezeemd en de andere maand de ramen boven (binnen).
Voor de rest (ramen buiten zemen, keukenkastjes etc.) dachten we eraan om dit op aanvraag te doen.
Wij zitten er namelijk over te denken om een schoonmaakster (hebben al iemand op het oog en dat weet ze ook) te nemen.
Alleen wat is een beetje een standaard uurloon?
En wat kan een schoonmaakster doen in 2 uurtjes?
Wij wonen kwa grote een 'normaal' huis (rijtjeshuis).
Wij zaten er zelf aan te denken dat we elke week de badkamer, wc beneden, dweilen beneden, boven stofafdoen (om de week de plintjes en deurposten mee) en beneden stofafdoen (om de week de plintjes en deurposten mee) willen laten doen.
De ene maand willen we dan dat de ramen beneden (binnen) worden gezeemd en de andere maand de ramen boven (binnen).
Voor de rest (ramen buiten zemen, keukenkastjes etc.) dachten we eraan om dit op aanvraag te doen.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Re: Schoonmaakster aannemen
Ik heb geen ervaring met iemand inhuren.
Normale uurprijs ligt hier rond de 12,50-15 euro per uur als ik de mensen mag geloven.
Ik denk wel dat je te weinig tijd reserveert voor de wensen die je hebt. Als je zelf je badkamer grondig poetst, hoe lang ben je dan bezig? (Ligt natuurlijk ook aan de grote)
Zelf heb ik jaren geleden in de thuiszorg gewerkt en 3u was toch vrij normaal, met idd extra werkzaamheden erbij.
Als je wilt dat iemand dweilt, moet er dan eerst nog gezogen worden of heb je dat zelf al gedaan?
Normale uurprijs ligt hier rond de 12,50-15 euro per uur als ik de mensen mag geloven.
Ik denk wel dat je te weinig tijd reserveert voor de wensen die je hebt. Als je zelf je badkamer grondig poetst, hoe lang ben je dan bezig? (Ligt natuurlijk ook aan de grote)
Zelf heb ik jaren geleden in de thuiszorg gewerkt en 3u was toch vrij normaal, met idd extra werkzaamheden erbij.
Als je wilt dat iemand dweilt, moet er dan eerst nog gezogen worden of heb je dat zelf al gedaan?
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Wij hebben sinds een jaar een schoonmaakster, ben er echt super blij mee!
Ze krijgt van ons €10,- per uur en komt om de week 3 uurtjes schoonmaken.
Ze maakt dan de keuken en badkamer grondig schoon, slaapkamer en woonkamer worden gezogen en gedweild en 1x per maand worden de slaapkamer en woonkamer grondig schoongemaakt.
Ze krijgt van ons €10,- per uur en komt om de week 3 uurtjes schoonmaken.
Ze maakt dan de keuken en badkamer grondig schoon, slaapkamer en woonkamer worden gezogen en gedweild en 1x per maand worden de slaapkamer en woonkamer grondig schoongemaakt.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik heb er een. Ze vraagt €14.- per uur en komt zo'n 4 uurtjes per week.
Ze heeft een uur voor elke verdieping + nog een uur voor extra dingen zoals bijv de ramen/keukenkastjes/jaloezieen/shutters (die btw nog moeten komen). De ene week doet ze de ramen boven extra, de andere week de ramen beneden, dan weer een week de keukenkastjes en dan weer wat anders. Zo werkt het goed. Ze is bijv met de badkamer lang bezig, maar op zolder is stofzuigen en dweilen al voldoende.
Als ze komt, want ze belt wel vaak af.. dan ben ik ook wel echt tevreden. Soms leg ik een briefje neer als ik bijv iets extra's wil en dan schrijft zij weer op 't briefje dat ze 'iets' heeft gelaten om het andere te doen.
Ze heeft een uur voor elke verdieping + nog een uur voor extra dingen zoals bijv de ramen/keukenkastjes/jaloezieen/shutters (die btw nog moeten komen). De ene week doet ze de ramen boven extra, de andere week de ramen beneden, dan weer een week de keukenkastjes en dan weer wat anders. Zo werkt het goed. Ze is bijv met de badkamer lang bezig, maar op zolder is stofzuigen en dweilen al voldoende.
Als ze komt, want ze belt wel vaak af.. dan ben ik ook wel echt tevreden. Soms leg ik een briefje neer als ik bijv iets extra's wil en dan schrijft zij weer op 't briefje dat ze 'iets' heeft gelaten om het andere te doen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
De schoonmaakster bij m'n ouders was altijd bezig van 7 tot 12 en deed dan het hele huis. Dat is een groot huis, dus misschien zou je met 3 uurtjes ook wel uit kunnen? Ik zou in elk geval niet te kort plannen, want dan gaat ze vast haasten en het niet netjes doen. Dat is niet realistisch. Zij kreeg een tientje per uur, maar die prijs is al 20 jaar geleden vastgesteld, zo lang kwam ze al bij ons.
Zodra wij ook wat meer te besteden hebben, willen we ook wel een schoonmaakster in gaan huren. Lijkt me heel prettig.
Zodra wij ook wat meer te besteden hebben, willen we ook wel een schoonmaakster in gaan huren. Lijkt me heel prettig.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik lees even mee, want ben het ook aan het overwegen.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
een kennis van ons heeft een schoonmaakster daar,1 keer per twee weken komt ze om de badkamer en keuken uitgebreid te doen en gewoon stofzuigen ,dweilen. Ik geloof dat ze 3 uur komt, soms 4 en dat ze 15 euro per uur krijgt. Mocht je een telefoonnummer ofzo willen kan het wel voor je navragen?
edit: ow lees dat je al iemand op t oog hebt! 2 uur per week is trouwens niet echt veel maar dan zou ze bijv de ene week je badkamer goed en de andere week je keuken goed kunnen doen! Ik zou er ook wel 1 willen!
edit: ow lees dat je al iemand op t oog hebt! 2 uur per week is trouwens niet echt veel maar dan zou ze bijv de ene week je badkamer goed en de andere week je keuken goed kunnen doen! Ik zou er ook wel 1 willen!
Laatst aangepast door bolus26 op wo 14 nov 2012 - 23:56; in totaal 1 keer bewerkt
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@Bolus; Dat klopt ja, dat ik in H. woon (zou je het willen verwijderen uit je post), maar heb iemand gevonden die het voor 10 euro in het uur wilt doen.
Zij woont ook in H. Jij woont ook in Zeeland toch?
Als ik het zo lees is 3 uur inderdaad beter.
Ik ga in elk geval een afspraak met haar maken en misschien kan zij dan ook kijken hoeveel tijd ze nodig zou hebben.
@Mezzoforte; als ik wat meer weet, dan laat ik het hier ff weten. Misschien kun jij er dan ook wel iets mee kwa informatie.
@All; dank je voor de info!
Zij woont ook in H. Jij woont ook in Zeeland toch?
Als ik het zo lees is 3 uur inderdaad beter.
Ik ga in elk geval een afspraak met haar maken en misschien kan zij dan ook kijken hoeveel tijd ze nodig zou hebben.
@Mezzoforte; als ik wat meer weet, dan laat ik het hier ff weten. Misschien kun jij er dan ook wel iets mee kwa informatie.
@All; dank je voor de info!
litllejoy- Prater
ja in t zelfde dorp zelfs!
heb t aangepast hoor!
oeh 10 euro is echt niet veel.... als ik er nog es eentje zoek dan ga ik je PMen!
heb t aangepast hoor!
oeh 10 euro is echt niet veel.... als ik er nog es eentje zoek dan ga ik je PMen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Haha wist niet iemand van het forum in hetzelfde dorp woonde als bij, grappig haha!
Maar mocht je een schoonmaakster nodig hebben, dan PM je maar.
Maar mocht je een schoonmaakster nodig hebben, dan PM je maar.
litllejoy- Prater
@ Mezzoforte:
Ik zou nog wat laten weten over hoe en wat.
Vorige week woensdag is ze gestart. We hebben afgesproken dat ze 2 uurtjes werkt per week (10 euro per uur).
Daarin doet ze de badkamer, wc beneden en beneden en boven stofafdoen.
Voor de rest kan ik zelf dingen aangeven of pakt zij dingen op die ze ziet.
De eerste week heeft ze dan de badkamer, wc beneden, beneden en boven stofafdoen + randjes, plintjes en richeltjes gedaan.
Ze was binnen 1,5 uur klaar.
Afgelopen woensdag heeft de badkamer, wc beneden, boven en beneden stofafdoen, beneden dweilen en de afwas gedaan.
Hier deed ze 2 uurtjes over.
Ik vind het echt super zo gaan, ik zelf blijf de was doen en stofzuigen maar zelfs dat zou ze willen doen gaf ze aan.
En het is lekker fris en schoon als ik thuis kom
Vorige week woensdag is ze gestart. We hebben afgesproken dat ze 2 uurtjes werkt per week (10 euro per uur).
De eerste week heeft ze dan de badkamer, wc beneden, beneden en boven stofafdoen + randjes, plintjes en richeltjes gedaan.
Afgelopen woensdag heeft de badkamer, wc beneden, boven en beneden stofafdoen, beneden dweilen en de afwas gedaan.
Ik vind het echt super zo gaan, ik zelf blijf de was doen en stofzuigen maar zelfs dat zou ze willen doen gaf ze aan.
litllejoy- Prater
litllejoy schreef:@ Mezzoforte:
Haha. Van 'stofafdoen' heb ik echt nog nooit gehoord!
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Mint schreef:
Haha. Van 'stofafdoen' heb ik echt nog nooit gehoord!
Ik ook niet, geloof ook niet dat het een bestaand woord is Gewoon afstoffen dus!
Later als ik groot ben wil ik ook een schoonmaakster!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Even dit topic uppen. Wij hebben besloten ook een schoonmaakster te gaan zoeken omdat we allebei veel te lange dagen werken om het zelf bij te houden. Ik heb gezocht op diverse websites als marktplaats en werksters.nl en zo, maar vind het moeilijk om in te schatten of iemand betrouwbaar is of niet. Ik zou het liefst een schoonmaakster zoeken waar iemand anders al ervaring mee heeft, alleen kennen wij zelf niemand. Heeft hier nog iemand een tip voor DE site, of misschien zelf een goede ervaring met een schoonmaakster? Het gaat om 1x per 2 weken 3 uur, op de rand van Amsterdam Zuid en West.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Soortgelijke onderwerpen
» pakketjes aannemen
» Heb jij een schoonmaakster?
» nav schoonmaakster/werkster
» Schoonmaakster
» Schoonmaakster
» Heb jij een schoonmaakster?
» nav schoonmaakster/werkster