schoonmaakster vraagjes.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
schoonmaakster vraagjes.
ik zit er hard aan te denken om een schoonmaakster te zoeken maar manlief is er nog niet helemaal uit....
Wat waren voor jullie de redenen om een schoonmaakster te nemen?
Hoe heb je haar gevonden?
En waar let je op of je iemand geschikt vind?
Laat je haar in huis als je er bent of niet en heeft ze dan een sleutel?
Hoevaak en hoelang komt ze?
Wat betalen jullie per uur??
Verder nog tips waar ik op moet letten?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: schoonmaakster vraagjes.
duckie schreef:ik zit er hard aan te denken om een schoonmaakster te zoeken maar manlief is er nog niet helemaal uit....
Wat waren voor jullie de redenen om een schoonmaakster te nemen? Beide een hekel aan schoonmaken en vonden het zonde van onze vrije tijd, pure luxe dus
Hoe heb je haar gevonden? Marktplaats
En waar let je op of je iemand geschikt vind? Of er een klik is bij het kennismaken, en na de eerste schoonmaak een kritische terugkoppeling geven en kijken of ze daar de keer er na wat mee doet.
Laat je haar in huis als je er bent of niet en heeft ze dan een sleutel? Ze heeft een sleutel. De eerste 2 x heb ik haar er in gelaten omdat dat zo uit kwam.
Hoevaak en hoelang komt ze? 1x per 2 weken. Ze doet dan 3 uurtjes.
Wat betalen jullie per uur?? € 10,-
Verder nog tips waar ik op moet letten? Wij vonden het belangrijk dat ze goed met onze kat om kan gaan. Of ze betrouwbaar is, merk je pas na een paar keer Heb wel de eerste paar keren de iPad en m'n camera in een kast gestopt en die op slot gedaan. Gewoon voor m'n eigen gevoel. Nu doe ik dat niet meer.
Oh en nodig een paar schoonmaaksters uit om kennis te laten maken en om duidelijk aan te geven wat jullie wensen zijn.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Re: schoonmaakster vraagjes.
Ik heb er heel lang aan getwijfeld en ik was er eigenlijk principieel tegen. Zonde van het geld, ik mankeer toch niets etc.
Uiteindelijk toch overstag gegaan.....zie antwoorden op je vragen.
Wij zijn de trotse ouders van een tweeling geworden, 4 jaar geleden. Tot een half jaar geleden heb ik het huishouden zelf gedraaid, naast mijn 32 urige baan en de opvoeding van mijn zoontjes. Doordat wij veel wrken, dit financieel ook nodig hebben, resulteerde dit dat ik in het weekend op zowel zaterdag als zondag stond schoon te maken. En er altijd dingen vies bleven omdat ik daar gewoon niet aan toe kwam, zoals de oven, de koelkast en bijvoorbeeld de afzuigkap. Ik werd er gek van en er ging kostbare tijd van mijn gezinsleven af. Althans zo ervaarde ik dat persoonlijk.
Zij maakt al jaren schoon bij een collega van me. Daardoor wist ik dat ze betrouwbaar is.
Ik wil iemand die ook het vuil dat je niet direct ziet schoonmaakt. Zoals bijvoorbeeld boven op de douchewand en achter op de kast. Niet alleen zichbaar vuil. Ook wil ik dat ze mijn spullen laat staan zoals ze staan en met respect omgaat met mijn spullen.
Verder wonen wij heel klein en loop ik letterlijk in de weg als ik thuis zou zijn wanneer zij er is. Ik wil dus dat ze daadwerkelijk betrouwbaar is, omdat ze alleen in mijn huis is.
Zie antwoord op de vorige vraag :-)
Ze komt 1x in de 14 dagen, 3,5 - 4 uur en daar is ze financieel ook eerlijk in. Ik leg altijd geld voor 4 uur klaar en als ze dan maar 3,5 uur bezig is geweest dan laat ze ook een beetje liggen.
12,50 euro.
Doordat ik haar via-via ken heb ik niet echt geselecteerd en weet dus niet zo goed tips te geven. Wel realiseer ik mij dat ze mijn zooi staat op te ruimen. Ik zorg er dus altijd voor dat ze wel echt kan schoonmaken en ze niet eerst nog bergen spullen aan de kant moet ruimen. tevens is dit voor mij een goede stok achter de deur om op te ruimen. Ze maakt ook alleen schoon, ze doet bij ons neit de was en de strijk enzo. dat wil ik niet. Ik leg altijd een vriendelijk briefje neer en af en toe een kleinigheidje. Doosje merci en met kerst had ik een fles wijn en een kerstster neergezet. Ik waardeer haar werk echt, ik voel me er blij van en ik heb mijn weekenden terug. Ik zie haar wel echt als een grote hulp niet alleen als een schoonmaker zeg maar.
Succes met je keuze en de zoektocht naar een geschikt iemand!
Uiteindelijk toch overstag gegaan.....zie antwoorden op je vragen.
Wij zijn de trotse ouders van een tweeling geworden, 4 jaar geleden. Tot een half jaar geleden heb ik het huishouden zelf gedraaid, naast mijn 32 urige baan en de opvoeding van mijn zoontjes. Doordat wij veel wrken, dit financieel ook nodig hebben, resulteerde dit dat ik in het weekend op zowel zaterdag als zondag stond schoon te maken. En er altijd dingen vies bleven omdat ik daar gewoon niet aan toe kwam, zoals de oven, de koelkast en bijvoorbeeld de afzuigkap. Ik werd er gek van en er ging kostbare tijd van mijn gezinsleven af. Althans zo ervaarde ik dat persoonlijk.
Zij maakt al jaren schoon bij een collega van me. Daardoor wist ik dat ze betrouwbaar is.
Ik wil iemand die ook het vuil dat je niet direct ziet schoonmaakt. Zoals bijvoorbeeld boven op de douchewand en achter op de kast. Niet alleen zichbaar vuil. Ook wil ik dat ze mijn spullen laat staan zoals ze staan en met respect omgaat met mijn spullen.
Verder wonen wij heel klein en loop ik letterlijk in de weg als ik thuis zou zijn wanneer zij er is. Ik wil dus dat ze daadwerkelijk betrouwbaar is, omdat ze alleen in mijn huis is.
Zie antwoord op de vorige vraag :-)
Ze komt 1x in de 14 dagen, 3,5 - 4 uur en daar is ze financieel ook eerlijk in. Ik leg altijd geld voor 4 uur klaar en als ze dan maar 3,5 uur bezig is geweest dan laat ze ook een beetje liggen.
12,50 euro.
Doordat ik haar via-via ken heb ik niet echt geselecteerd en weet dus niet zo goed tips te geven. Wel realiseer ik mij dat ze mijn zooi staat op te ruimen. Ik zorg er dus altijd voor dat ze wel echt kan schoonmaken en ze niet eerst nog bergen spullen aan de kant moet ruimen. tevens is dit voor mij een goede stok achter de deur om op te ruimen. Ze maakt ook alleen schoon, ze doet bij ons neit de was en de strijk enzo. dat wil ik niet. Ik leg altijd een vriendelijk briefje neer en af en toe een kleinigheidje. Doosje merci en met kerst had ik een fles wijn en een kerstster neergezet. Ik waardeer haar werk echt, ik voel me er blij van en ik heb mijn weekenden terug. Ik zie haar wel echt als een grote hulp niet alleen als een schoonmaker zeg maar.
Succes met je keuze en de zoektocht naar een geschikt iemand!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Schoonmaakster
» Heb jij een schoonmaakster?
» Schoonmaakster
» Schoonmaakster
» nav schoonmaakster/werkster
» Heb jij een schoonmaakster?
» Schoonmaakster