Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoonmaakster

+25
Lejow
minoessepoes
Bolleke
JD
Sjaantje
Raindrop
Tazz
CCC
Marcellah89
Lynn_
Inge
Susan
blondje1313
Melis_je
Fearie
Rouxxxe
rapa nui
nijntje4
Antibes
Pien
bolus26
Linda
xxjojootjexx
Paper Crown
Prosecco
29 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Schoonmaakster - Pagina 6 Empty Re: Schoonmaakster

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:26

Fauve schreef:Maar ehh, vraagje, waarom strijken jullie de overhemden van je vriend? Hij heeft toch zelf handen?

Omdat hij weer andere dingen doet?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:26

Fauve schreef:
_Donnaa schreef:
Fauve schreef:Maar ook voor andere dingen kun je het nodig hebben, ik heb bijvoorbeeld de nieuwe gordijnen gestreken (de zoom erin etc) :P
Daar zou ik niet eens zelf aan beginnen.. Embarassed

Hoe wil je dan gordijnen op maat maken?
Op maat laten maken? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:27

Marin schreef:
Isabella schreef:

Ik zou het in de situatie van ABE niet doen.

En waarom niet?

Omdat als je alleen woont, overdag nooit thuis woont, en als je elke avond wat doet, en het gewoon bijhoudt dan is het prima, en ziet je huis er gewoon schoon uit, en ik woon op het dubbele qua m2.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:28

Isabella schreef:
Fauve schreef:Maar ehh, vraagje, waarom strijken jullie de overhemden van je vriend? Hij heeft toch zelf handen?

Ahh maar dan strijk jij dus sowieso al dingen? Ja dat doe ik niet, ik strijk niks. Als ik wel zou strijken zou ik het misschien ook wel meenemen, maar ik ga niet de strijkplank pakken alleen voor die rotoverhemden van mijn vriend, doet ie maar mooi zelf!

Donnaa, ahhh dat vind ik zonde van het geld, 2 uurtjes en ik heb 6 kant-en-klaar-gordijnen op maat gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:29

ABE: neem lekker een schoonmaakster joh, als jij dat prettig vind. Ik kan het me wel voorstellen, zeker als je er gewoon een spuughekel aan hebt en het geld ervoor hebt. Ik vind het voor mezelf nu niet nodig maar zou het denk ik later wel willen, voor de grote klussen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:31

Fauve schreef:
Isabella schreef:

Ahh maar dan strijk jij dus sowieso al dingen? Ja dat doe ik niet, ik strijk niks. Als ik wel zou strijken zou ik het misschien ook wel meenemen, maar ik ga niet de strijkplank pakken alleen voor die rotoverhemden van mijn vriend, doet ie maar mooi zelf!

Donnaa, ahhh dat vind ik zonde van het geld, 2 uurtjes en ik heb 6 kant-en-klaar-gordijnen op maat gemaakt.

Ik strijk zelf niks hoor, mijn blousjes komen goed uit de droger, dus zijn puur overhemden van vriend.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:31

Isabella schreef:
Marin schreef:
Isabella schreef:

En waarom niet?

Omdat als je alleen woont, overdag nooit thuis woont, en als je elke avond wat doet, en het gewoon bijhoudt dan is het prima, en ziet je huis er gewoon schoon uit, en ik woon op het dubbele qua m2.

Nou ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb 's avonds dan echt geen energie om ook maar iets aan het huishouden te doen. Afwasmachine nog net. Neem aan dat jij je daar wel wat bij kan voorstellen. Ik kan me goed voorstellen dat ABE daar geen puf/zin in heeft. Dus als je het kunt missen en dat betekent dat jij rustiger kunt zitten of op stap kunt gaan (maar net wat je met je vrije tijd wilt doen), waarom niet.

Ik zou trouwens ook niet de overhemden van m'n vriend gaan strijken, tenzij ik zelf aan 't strijken zou zijn en het dan wel meenemen. Maar als zijn overhemden het enige is, mag ie 't lekker zelf doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:33

Oh okee, nou ja ik vind dat mijn vriend dat lekker zelf mag doen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:34

Marin schreef:
Isabella schreef:
Marin schreef:
Isabella schreef:

En waarom niet?

Nou ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb 's avonds dan echt geen energie om ook maar iets aan het huishouden te doen. Afwasmachine nog net. Neem aan dat jij je daar wel wat bij kan voorstellen. Ik kan me goed voorstellen dat ABE daar geen puf/zin in heeft. Dus als je het kunt missen en dat betekent dat jij rustiger kunt zitten of op stap kunt gaan (maar net wat je met je vrije tijd wilt doen), waarom niet.

Ik zou trouwens ook niet de overhemden van m'n vriend gaan strijken, tenzij ik zelf aan 't strijken zou zijn en het dan wel meenemen. Maar als zijn overhemden het enige is, mag ie 't lekker zelf doen.

Ik zeg toch ook niet dat ze het moet doen? Er wordt om meningen gevraagd, en die geef ik. I

k doe elke avond iets, vaatwasser kost 5 minuten, was in de machine ook, was vouwen doe ik terwijl tv zit te kijken, strijken ook. En ik kan me er iets bij voorstellen, maar vind het nog een kleine moeite - als je ook op het forum kunt zitten, kun je op dat moment ook de was opvouwen. Maar dat neemt niet weg dat ze het zelf moet weten uiteraard, maar ik zou het alleen wellicht voor grote klussen om de week laten doen bv.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:37

Oh ja dat laatste zou wel een idee kunnen zijn.

Nou ja ik ben sowieso heel moeilijk in het huishouden doen. Ik ben echt trots op mezelf dat ik nu gewoon zelf de was doe met regelmaat. Klinkt stom, maar ik ben daar gewoon echt niet goed in, dat soort dingen. Als ik het zou kunnen laten doen, zou het dus zo veel beter gaan, dan wanneer ik 't zelf doe.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:41

Dat scheelt sowieso al misschien, ik ben een perfectionist en ben altijd aan het opruimen en schoonmaken en het is voor mij dus een hele kleine moeite om het bij te houden (en vriend doet ook wel wat), want ik kan niet rustig zitten als ik weet dat er nog iets gedaan moet worden, hoe moe ik ook ben.

Ik hoef vandaag bv. alleen de vaatwasser leeg te maken en te koken, de rest heb ik de afgelopen dagen al gedaan, dat is ideaal, en kost weinig tijd. Wat sommige mensen helpt is een schema maken of elke dag een ruimte, dus wc/douche - keuken - slaapkamer - woonkamer en dan 1 dag alles goed dweilen, stofzuigen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:44

Ik heb vandaag de badkamer schoongemaakt, de keuken schoongemaakt, het hele huis stofgezogen, en dat vind ik wel weer genoeg voor de komende weken :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:49

Haha. Hoe vaak stofzuig jij met de kat? Want ik blijf stofzuigen voor mijn gevoel.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 14 jun 2011 - 3:50

Ik zou me echt rot voelen als ik de hele dag niets te doen had, en hij moet smorgens vroeg opstaan om te werken en ik kan nog blijven liggen dat ie extra vroeg zijn nest uit moet omdat ie een shirt aan moet.

En btw, dat doe je toch even voor elkaar? Mijn man hangt ook mijn was op hoor, en gooit ook mijn overhemden erop als ie met die van hemzelf bezig is.

Isabella, cheers Dat ding is echt Gods gift to ehm, ons! Heb je ook de bosch?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown di 14 jun 2011 - 3:51

Isabella schreef:Dat scheelt sowieso al misschien, ik ben een perfectionist en ben altijd aan het opruimen en schoonmaken en het is voor mij dus een hele kleine moeite om het bij te houden (en vriend doet ook wel wat), want ik kan niet rustig zitten als ik weet dat er nog iets gedaan moet worden, hoe moe ik ook ben.

Ik hoef vandaag bv. alleen de vaatwasser leeg te maken en te koken, de rest heb ik de afgelopen dagen al gedaan, dat is ideaal, en kost weinig tijd. Wat sommige mensen helpt is een schema maken of elke dag een ruimte, dus wc/douche - keuken - slaapkamer - woonkamer en dan 1 dag alles goed dweilen, stofzuigen.

Zo doe ik het idd ook. Kwestie van gewoon verstand op nul en doen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:52

Volgens mij wel! We nemen hem over van een collega die hem 2x! gebruikt heeft iig haha. Ik ben benieuwd!! En de was is mijn taak/ding, vriend doet weer de vuilnis, en dat is ook mijn vuilnis Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:53

Isabella schreef:Haha. Hoe vaak stofzuig jij met de kat? Want ik blijf stofzuigen voor mijn gevoel.

Mijn stofzuiger is echt verrot, en mijn vloer ook, want er zitten allemaal voegen in mijn vloer, en mijn stofzuiger pakt die niet gewoon..Dus ik moet met alleen de slang zonder dat opzetstuk op de grond gaan zitten en zo de hele vloer over schuiven en de hele vloer en elke voeg helemaal leeg gaan zuigen. Echt super irritant. Daarom doe ik dat maar 1x in de paar weken want dat is zo'n klote werkje op die manier. En verder heb ik een stoffer en blik, en daar haal ik tussendoor het haar wat zich ophoopt mee weg. Maar volgens mij haar ik net zo veel uit als Mitz, want dat van mij ligt er ook tussen :P
Mijn bank zit ook onder de haren, maar dat krijg ik er niet af met de stofzuiger. Daar gebruik ik zo'n kledingroller voor en dat werkt wel redelijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:54

2CKC2 schreef:Ik zou me echt rot voelen als ik de hele dag niets te doen had, en hij moet smorgens vroeg opstaan om te werken en ik kan nog blijven liggen dat ie extra vroeg zijn nest uit moet omdat ie een shirt aan moet.

Wie heeft hier niets te doen dan volgens jou?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 14 jun 2011 - 3:54

Isabella schreef:Volgens mij wel! We nemen hem over van een collega die hem 2x! gebruikt heeft iig haha. Ik ben benieuwd!! En de was is mijn taak/ding, vriend doet weer de vuilnis, en dat is ook mijn vuilnis Very Happy

Nou kijk, bij ons staat ie op zolder, dan haal ik de natte was eruit en doe ik gelijk 1 overhemd erop terwijl ik de rest aan het rek hang, en dan vouw ik onze kleding op die al droog waren en ondertussen doe ik weer 1 en weer 1 en weer 1! En minder favorite hang ik te drogen, en die maken we met een plantenspuit nat als hij ze aanwil en er weer op!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 14 jun 2011 - 3:55

Marin schreef:
2CKC2 schreef:Ik zou me echt rot voelen als ik de hele dag niets te doen had, en hij moet smorgens vroeg opstaan om te werken en ik kan nog blijven liggen dat ie extra vroeg zijn nest uit moet omdat ie een shirt aan moet.

Haha voel je je aangesproken? Nee, ik doelde eigenlijk op niemand in het specifiek maar gewoon bij wijze van spreken!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:56

2CKC2 schreef:
Marin schreef:

Haha voel je je aangesproken? Nee, ik doelde eigenlijk op niemand in het specifiek maar gewoon bij wijze van spreken!

Nee ik heb geen vriend dus ik voelde me niet aangesproken. Ik dacht dat je op Fauve doelde, omdat zij zei dat ze in haar bed ligt als haar vriend zijn overhemd strijkt. Maar dan was ik heel boos op je geworden als je op haar doelde :P

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 14 jun 2011 - 3:57

Marin schreef:
2CKC2 schreef:
Marin schreef:

Nee ik heb geen vriend dus ik voelde me niet aangesproken. Ik dacht dat je op Fauve doelde, omdat zij zei dat ze in haar bed ligt als haar vriend zijn overhemd strijkt. Maar dan was ik heel boos op je geworden als je op haar doelde :P

Nee hoor ik doelde eigenlijk op niemand, ik zag alleen mezelf al bitchy tegen mijn man zeggen: OPSTAAN! WANT JE MOET JE OVERHEMD NOG STRIJKEN!! Twisted Evil

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:58

Hahahaa nou ja, als dat zijn taak is, en hij blijft maar liggen en hij moet naar z'n werk, mag je 'm dat best zeggen hoor :P

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 14 jun 2011 - 4:01

Marin schreef:Hahahaa nou ja, als dat zijn taak is, en hij blijft maar liggen en hij moet naar z'n werk, mag je 'm dat best zeggen hoor :P

Nee, sorry. Ik vind mijn man erg lief en de keren dat hij dingen voor mij doet is ontelbaar. Ik zou dat niet kunnen.. ik ben niet zijn sloofje en als ik boos op hem ben dan mag ie echt door de grond zakken, maar hij is wel mijn lief I love you dus ik doe het met alle liefde voor hem.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 4:06

Ja maar als het zijn taak is dan hoef jij er toch niet voor op te staan, als jij kunt uitslapen? Dat vind ik ook totaal niet eerlijk overkomen. Dat kan ie best zelf.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: