Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoonmaakster

+25
Lejow
minoessepoes
Bolleke
JD
Sjaantje
Raindrop
Tazz
CCC
Marcellah89
Lynn_
Inge
Susan
blondje1313
Melis_je
Fearie
Rouxxxe
rapa nui
nijntje4
Antibes
Pien
bolus26
Linda
xxjojootjexx
Paper Crown
Prosecco
29 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Schoonmaakster - Pagina 5 Empty Re: Schoonmaakster

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 20:56

Marin schreef:
Storm schreef:
Odilia schreef:Ik doe inderdaad helemaal niks verder. Behalve af en toe stofzuigen. Maar goed wij zijn dan ook veel buiten de deur.
Ieuw Embarassed

Wat is daar ieuw aan? Ze heeft toch een schoonmaakster voor de rest?

Wou ik net zeggen, maar ik denk dat Storm daar overheen heeft gelezen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 21:00

Ik heb er idd overheen gelezen, ik las dat zij maar 1 keer in de week stofzoog (zuigde?) en voor de rest niks deed. Ik wist niet dat ze een schoonmaker had. Dan is mijn 'ieuw' toch niet raar.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes zo 12 jun 2011 - 21:08

Wij wonen op 45m2, werken beide zo'n 50 uur in de week en zijn elk weekend meestal een halve dag bezig met het huishouden, boodschappen, wassen, strijken, schoonmaken, alles bij elkaar.
Wij kunnen geen schoonmaakster laten komen hier in het hotel en we willen het ook niet via housekeeping regelen, maar anders hadden we al een schoonmaakster gehad. Misschien lui, maar als ik na een werkdag van 11 uur thuis kom dan kook ik eten, doen we de afwas en zijn we blij dat we op de bank zitten, dat zijn maximaal 2 uurtjes want ik moet op tijd naar bed omdat ik om 5 uur weer op moet staan.

Wij hebben al een heel gestructureerd leven smeren op zondag voor de hele week brood, doe 1 keer in de week boodschappen, koken aan de hand van een lijstje want anders zou het al niet te doen zijn en dan nog is het vaak een puinhoop omdat we er alle twee de puf niet voor hebben.

Mijn vrije tijd is stukken kostbaarder dan die paar tientjes die ik een eventuele schoonmaakster zou betalen, dus het gaat dan niet om lui zijn, maar om prioriteiten stellen.

Dus ik zeg als je het je kan veroorloven, lekker die schoonmaakster laten komen en vooral genieten van je vrije weekend!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow zo 12 jun 2011 - 21:41

Woon je in een hotel minoesepoes?
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een soort Rozenboom GTST idee?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 22:16

Ik zou het wel lekker vinden als ik zelf heel weinig in het huishouden zou hoeven doen, maar ik zou niet overwegen een schoonmaakster te nemen. Dat kan ik zelf wel hoor, al ben ik wel een lazy ass housewive :P

Als ik t wel zou willen en het geld ervoor ( over ) had, dan wel ja. Maar ik wil geen vreemde in mijn huis, ik vertrouw dat gewoon niet zo en vind het geen fijn idee, ook al heb ik t zelf ook bij mensen gedaan en ben ik dan heel betrouwbaar Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 22:22

OMG die shirtmaster, wat een achterlijk ding lol!

Ik strijk echt niks, ik vouw alles op en leg of hang het in de kast. Wil ik het aan, en moet het gestreken worden, dan doe ik dat. Ideaal Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Raindrop zo 12 jun 2011 - 23:27

kruimelje schreef:Als ik mijn hele huis grondig schoonmaak ben ik 2 uur bezig, en de klusjes doe ik er iedere dag gewoon een van. Als je een gezin hebt met 4 kinderen dan kan ik begrijpen dat dat veel werk is, maar als je alleen woont niet.
Buiten dat, de mensen met een schoonmaakster, maken jullie zelf door de week dan helemaal niets schoon?? Ik kan mij niet voortstellen dat je maar 1x per week stofzuigt, dweilt, de wc poetst etc. Je moet dan alsnog dingen zelf doen lijkt mij.

Ik heb laatst een baan gehad die me zo moe maakte (vanwege de druk en de stress) dat ik 's avonds echt geen puf meer had om iets in het houshouden te doen..
Zo vanzelfsprekend is het niet dat iedereen daar tijd of puf voor heeft.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  minoessepoes ma 13 jun 2011 - 22:12

Lejow schreef:Woon je in een hotel minoesepoes?
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een soort Rozenboom GTST idee?

Hahah ja precies!!

Nee hoor, zo luxe is het niet.Vroeger was het vrij gebruikelijk dat de directeur in het hotel zelf woonde, maar tegenwoordig is dat eigenlijk bijna nergens meer. Dat hebben ze bij ons in het hotel dus ook niet meer, maar daar voor in de plaats hebben ze een huismeester. En dat is mijn vriend. Hij heeft gewoon een baan bij reserveringen in het hotel, hij doet alle congeressen ed, maar hij is ook het aanspreekpunt bij calamiteiten, liftopsluiting, bhv, brand, dat soort dingen. Er is ook gewoon 24 uur per dag een manager on duty aanwezig dus het is het alleen voor calamiteiten, we kunnen ook gewoon weg, maar mijn vriend moet het wel melden als hij langer dan een uur reistijd van huis af is.
We hebben ook speciaal een huismeesters appartementje in het hotel, een volledig gemeubileerde en gestoffeerde hotel kamer en daar aan vast een woonkamer met eigen keuken ed en die hebben we wel zelf ingericht maar is door het hotel gestoffeerd. De was doen we ' s avonds en dan maken we gebruik van de wasmachines van housekeeping, beddengoed pakken we gewoon van de kar van housekeeping en hoeven we dus ook niet te wassen, we hebben een minibar in de slaapkamer, dat soort dingen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 22:53

Ik vind jouw stoeltjes altijd zo leuk, minoes! Mijn nieuwe stoel deed me al denken aan de jouwe!

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes ma 13 jun 2011 - 23:20

Marin schreef:Ik vind jouw stoeltjes altijd zo leuk, minoes! Mijn nieuwe stoel deed me al denken aan de jouwe!

Ja mij ook inderdaad toen ik jouw foto zag! Vind het ook een hele leuke stoel!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown di 14 jun 2011 - 1:12

Tea-Leaf schreef:OMG die shirtmaster, wat een achterlijk ding lol!

Ik strijk echt niks, ik vouw alles op en leg of hang het in de kast. Wil ik het aan, en moet het gestreken worden, dan doe ik dat. Ideaal Very Happy

Jij wil niet weten hoeveel tijd dit ons scheelt! Je doet een hemd uit de was direct op dat ding, en die blaast hem binnen 5 min kreukvrij! Mijn man draagt dagelijks een overhemd naar zijn werk. We pleuren ze allemaal tegelijk in de was 1x in de week en dan doet shirtmaster de rest!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Caroow di 14 jun 2011 - 1:17

Ik ben jaloers op de shirtmaster en op iedereen met een schoonmaakster. Als ik het geld had zou ik het zeker uitbesteden. Helemaal als je alleen woont en veel werkt heb je toch helemaal geen zin en tijd meer in die dingen.

En echt, het eerste wat ik koop als ik een groot geldbedrag win is die shirtmaster, wat een uitvinding.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 1:59

Fauve en ik willen de FlipFold, net als Sheldon uit de BBT.

http://www.flipfold.com/

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:13

Mijn vriend draagt ook elke dag een overhemd maar die staat gewoon elke ochtend te strijken. Ik doe niks Very Happy (ja in bed liggen hahahaah)

Jaaaa Marin, die wil ik echt!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:16

Ik heb nog nooit gestreken in m'n leven :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:17

Marin schreef:Ik heb nog nooit gestreken in m'n leven :P

*valt even binnen in het topic*

:shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:18

Ik strijk ook niet..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:18

Hahaha tja, thuis als kind deed m'n moeder het (en tegenwoordig de strijkster), en zelf vind ik het niet nodig, ik draag niets wat zo kreukt. Ik heb het voor m'n gevoel ook nooit gemist, anders had ik natuurlijk wel zo'n ding gekocht.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:19

Maar ook voor andere dingen kun je het nodig hebben, ik heb bijvoorbeeld de nieuwe gordijnen gestreken (de zoom erin etc) :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:20

Hmm ja, maar dan nog heb ik 't nog nooit echt nodig gehad :P

Op de campus van beide universiteiten stonden trouwens strijkplanken en bouten in de wasserette, dus daar had ik het kunnen gebruiken als ik had gewilt, maar nooit gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:21

Fauve schreef:Maar ook voor andere dingen kun je het nodig hebben, ik heb bijvoorbeeld de nieuwe gordijnen gestreken (de zoom erin etc) :P
Daar zou ik niet eens zelf aan beginnen.. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:24

_Donnaa schreef:
Fauve schreef:Maar ook voor andere dingen kun je het nodig hebben, ik heb bijvoorbeeld de nieuwe gordijnen gestreken (de zoom erin etc) :P
Daar zou ik niet eens zelf aan beginnen.. Embarassed

Hoe wil je dan gordijnen op maat maken?

Gast
Gast

Ik word gek van alle overhemden van vriend - hier komt volgende week de shirtmaster!!!!! Vooral door CKC zijn we om en gaan we ervoor nerd

Verder ruim ik het liefste zelf op, maar ik zou voor grote klussen wel een huishoudster willen, ramen lappen, dweilen, stofzuigen en alles uitsoppen. Dat kost soms veel energie, die ik eigenlijk niet heb.

Ik zou het in de situatie van ABE niet doen.

Gast
Gast

Maar ehh, vraagje, waarom strijken jullie de overhemden van je vriend als je het zo vervelend vind? Hij heeft toch zelf handen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:25

Isabella schreef:

Ik zou het in de situatie van ABE niet doen.

En waarom niet?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: