Nav. koop je zelf dingen in de kringloop of op rommelmarkt?
+37
_Cyn_
CarpeDiem
Rush
Jeanette
redd
Erin
Ibbeltje
luenca
Alias
TNMN
VeryCherry
Atelier Madame
Dolphinne
Shisha
Flippin' Bitch
Qiara
Printje
TukTuk
Happydobby
M-G
SarahKey
Error
Rosa
Rev3rie
Susan
Effie_O
Caresses
girli
Oasis
Joli86
bolus26
PapillonRose
Mida4you
Rouxxxe
Prosecco
Laquisia
rapa nui
41 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nav. koop je zelf dingen in de kringloop of op rommelmarkt?
Leuke vazen en bloempotten, af en toe servies. Laatst had ik een mooie gietijzeren pan gekocht voor 2,50! winkelwaarde is het 60 euro ofzo. Helaas heb ik nooit tijd om rond te snuffelen bij de rommelmarkten.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Ik hou van kringloopwinkels en rommelmarkten. Leuk brocant servies, mooie vazen of ander glaswerk, mooie meubels van goed hout wachtend op een likje verf Ik vind het altijd wel leuk om te kijkenof ik iets moois kan scoren.
Kleding koop ik er niet vaak, maar dat is meer omdat ik er zelden iets leuk vind, heb er verder geen problemen mee dat het tweedehands is, een keertje in de wasmachine/stomerij en het is weer als nieuw. Overigens vind ik die vintage-winkeltjes ook heel leuk, maar belachelijk duur.
Ik kan niet wachten om op mezelf te gaan wonen en allerlei leuke gebruikte meubels en aparte accessoires te gaan pimpen!
Kleding koop ik er niet vaak, maar dat is meer omdat ik er zelden iets leuk vind, heb er verder geen problemen mee dat het tweedehands is, een keertje in de wasmachine/stomerij en het is weer als nieuw. Overigens vind ik die vintage-winkeltjes ook heel leuk, maar belachelijk duur.
Ik kan niet wachten om op mezelf te gaan wonen en allerlei leuke gebruikte meubels en aparte accessoires te gaan pimpen!
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Rommelmarkten niet zo, maar rondkijken en kopen op marktplaats vind ik wel leuk! Met name boeken, meubels etc. Heb er nu voor me huis ook heel veel kunnen vinden. Vind het ook leuk om het dan zelf nog wat op te knappen enzo! Kleding zou ik minder snel kopen, maar koop het ook soms wel eens 2de hands.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik kom zelden op een rommelmarkt, maar vind het op zich leuk om te snuffelen
Gast- Gast
Ik vind het heerlijk om rond te snuffelen op een markt of kringloopwinkels. Vooral kookboeken scoren doet mij lief
Ik schaam me er ook niet voor, ben elke keer weer blij met mijn koopjes.
Ik schaam me er ook niet voor, ben elke keer weer blij met mijn koopjes.
Ja ik mag er altijd graag even tussen neuzen. op een rommelmarkt of op markplaats. Soms koop ik wat en dat varieert van een bloempotten tot tijdschriften tot kleding tot meubels. Het maakt mij echt niet uit of iets 2e hands is, dat was ik wel weer of ik maak het schoon. Er zijn maar een aantal artikelen die ik niet 2e hands zou kopen: ondergoed, sokken en verder zou ik het niet direct weten. Over het algemeen is het allemaal wel weer schoon en netjes te krijgen. Als iets echt vies is, koop ik het ook niet.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Soms als er wat leuks tussen zit.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het heerlijk om op een rommelmarkt rond te struinen! Ik koop vooral boeken en spellen etc. Kleding koop ik wel eens via MP, maar eigenlijk zelden op een rommelmarkt.. Vaak komt dat ook omdat mensen het dan op een hoop gegooit hebben en ik geen zin heb al die bergen kleding door te spitten..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben echt een enorme miep hoor maar hou daar helemaal niet van. Heb voor ons zoontje wel een paar keer speelgoed via marktplaats gekocht maar een rommelmarkt maak je mij, en mijn man al helemaal niet blij mee.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik kom gemiddeld 1 x per maand bij de kringloop en koop dan meestal wat boeken. Ik vind het heerlijk snuffelen!
Gast- Gast
Ik koop weleens dingen bij de kringloop. Ik moet er binnenkort maar weer eens heen.
Op rommelmarkten kom ik eigenlijk niet meer, omdat ik er als kind echt teveel onzin kocht, maar misschien moet ik er toch maar weer eens gaan kijken en dan ook behoorlijk kritisch zijn...
Op rommelmarkten kom ik eigenlijk niet meer, omdat ik er als kind echt teveel onzin kocht, maar misschien moet ik er toch maar weer eens gaan kijken en dan ook behoorlijk kritisch zijn...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik krijg wel regelmatig dingen van de kringloop, bijvoorbeeld mijn oranje jaren '70 Brabantiaspul. Mijn kledingkast is een antieke kast van marktplaats (mijn vaders cadeau omdat ik op mezelf ging). Mijn fietsen (ook oldtimers) komen ook van marktplaats af, net als mijn ene Didi-colbertje.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Op rommelmarkten niet, omdat ik over het algemeen echt oude meuk vind wat er ligt. Bij de kringloop heb ik al een paar keer een leren tas gekocht, bloempotten en boeken. Ook een keer een meubelstuk die ik heb gepimpt maar het is hier voornamelijk echt rommel qua meubels.
Kreeg wel eens de tip van een ander dat je eens bij de kringloop in het Gooi moet kijken. Zij gaat daar elk jaar geen en komt met allemaal mooie spullen terug die zo goed als nieuw zijn. Allemaal dure merken enzo.
Kreeg wel eens de tip van een ander dat je eens bij de kringloop in het Gooi moet kijken. Zij gaat daar elk jaar geen en komt met allemaal mooie spullen terug die zo goed als nieuw zijn. Allemaal dure merken enzo.
Gast- Gast
Flippin' Bitch schreef:Ik krijg wel regelmatig dingen van de kringloop, bijvoorbeeld mijn oranje jaren '70 Brabantiaspul. Mijn kledingkast is een antieke kast van marktplaats (mijn vaders cadeau omdat ik op mezelf ging). Mijn fietsen (ook oldtimers) komen ook van marktplaats af, net als mijn ene Didi-colbertje.
Oh die oranje Brabantiaspullen i love it!! Ik wil nog altijd een keer zo'n broodtrommel...zo'n grote om je brood in te bewaren.
Gast- Gast
Ik koop voornamelijk meubels via de kringloop of marktplaats en dan knap ik ze zelf op. Ik heb zelfs nog een kastje waar nu de tv op staat die langs de kant van de weg stond.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ja, ik hou echt van tweedehands, ik koop regelmatig op Marktplaats kleding, dat was ik gewoon een keer, dan vind ik het echt niet vies ofzo! Het zijn vaak nog hele mooie kleren die te klein zijn geworden, dat is toch zonde om weg te doen? Ik doe het ook omdat ik zo het milieu spaar en natuurlijk omdat ik met minder geld vét mooie en eigenlijk dure kleren kan kopen van goede kwaliteit. Verder ook wel eens boeken en toen ik nog op een studentenkamer woonde haalde ik mijn hele inrichting van de kringloop. Hartstikke leuk juist! Het zijn weer eens andere spullen dan van de Ikea, je kunt er makkelijk een bijzonder ratjetoe van spullen van maken. Vaak verfde ik zelf nog wat of knapte wat op en dan zei iedereen: wat heb jij t leukkkkk ingericht!!! Whaha als ik dan vertelde wat alles had gekocht, dan zaten ze echt zovan
Gast- Gast
Ik ga eigenlijk bijna nooit naar rommelmarkten etc.
Afgelopen koninginnedag wel naar die hier in de stad geweest en dat is wel erg goed bevallen.
Kwamen met tassen vol speelgoed (vooral auto's etc) terug voor mijn zoontje en voor in totaal nog geen tientje!
Kleding zou ik niet zo snel kopen tweedehands. Maar voor speelgoed is het echt een vondst!
Afgelopen koninginnedag wel naar die hier in de stad geweest en dat is wel erg goed bevallen.
Kwamen met tassen vol speelgoed (vooral auto's etc) terug voor mijn zoontje en voor in totaal nog geen tientje!
Kleding zou ik niet zo snel kopen tweedehands. Maar voor speelgoed is het echt een vondst!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Toevallig afgelopen weekend is een keertje bij de kringloop geweest, had nog wat dingen voor mn uitzet nodig. Uiteindelijk ook op de kledingafdeing terecht gekomen, en tot mijn grote verbazing hadden ze me er toch leuke spulletjes! Kleding koop ik voor de rest wel veel vaker op marktplaats.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Op de rommelmarkt koop ik nooit wat, dat is niet mijn ding. Maar ik kom wel eens in de kringloopwinkel en daar staan supermooie spullen! Pas kocht ik daar nog gloednieuwe pumps van Dolcis voor maar € 5,75. En mijn zusje heeft een mooie kinderwagen (zo'n ouderwetse) gekocht voor € 7,50. Echt geen geld. Ik kom er graag! De ene keer hebben ze minder leuke dingen dan de andere keer, dus ik kom om de zoveel weken, er is dan altijd weer wat nieuws.
Gast- Gast
Ons halve interieur komt bij de kringloop/rommelmarkten vandaan. Ik vind het geweldig, mijn vriend vind het helemaal niks
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
i rommelmarkten en de kringloop. Koop er dan ook regelmatig dingen en ja ook kleding. Een keer goed wassen en het is weer schoon. Ook sta ik zelf 1 keer per jaar op een rommelmarkt, zo haal je toch weer een leuk zakcentje binnen.
En theedoosje ik zal voor je rondkijken voor die broodtrommel
En theedoosje ik zal voor je rondkijken voor die broodtrommel
Gast- Gast
Ja, vrijwel al mijn meubels komen van de kringloop/ marktplaats/ krijgertjes van ouders en vrienden.
Toen ik naar dit huis verhuisde en alles meubels stonden keek ik er eigenlijk van op hoe goed alles bij elkaar paste, was echt superleuk om te zien!
Ik koop alleen liever geen kleding in de kringloop.
Toen ik naar dit huis verhuisde en alles meubels stonden keek ik er eigenlijk van op hoe goed alles bij elkaar paste, was echt superleuk om te zien!
Ik koop alleen liever geen kleding in de kringloop.
Gast- Gast
Ja hoor koop verschillende dingen via MP, Rommelmarkt of de kringloop..en het ligt er ook uit hoe het eruit ziet! Zo had ik pas geleden een Benneton Zwarte Pantalon voor 3euro helemaal NIEUW!
In de winkel kostte die broek een godsvermogen
In de winkel kostte die broek een godsvermogen
Gast- Gast
Oh ja Hier in de UK zijn er minimaal 5 tweedehands winkeltjes per winkel straat, dus genoeg keus! Veel spulletjes in mijn huis komen uit een tweedehands/antiek winkel; borden, kopjes, boeken, dienbladen, vazen, kaarsen etc. Als ik mijn eigen meubels had, dan was 70% antiek geweest denk ik Ik koop niet vaak kleding of schoenen, maar dat komt omdat ik er vaak niets leuks tussen zie hangen.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik kom er nooit, dat komt niet als 1e in me op als ik iets wil hebben.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Kleding inleveren bij de kringloop winkel
» Rommelmarkt koninginnenacht/dag
» hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?
» Heftige dingen..
» Kat dingen afleren
» Rommelmarkt koninginnenacht/dag
» hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?
» Heftige dingen..
» Kat dingen afleren
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: