Rommelmarkt koninginnenacht/dag
+11
ekiaam87
SleepingBeauty
Japie
rapa nui
Blond
Tinus
Monte
Pien
girli
Prosecco
Mida4you
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rommelmarkt koninginnenacht/dag
Kopen jullie weleens iets van de koninginnerommelmarkt?
Wij verkopen meestal op koninginnenacht (avond) en lopen dan op koninginnedag zelf een rondje. Dit jaar gaan we niet verkopen, dus kunnen we zelf vanavond. Ik wil kijken voor leesboeken voor de vakantie ( vind het altijd zonde om boeken. Van 15-20 euro te kopen als ik ze in 4uur uit heb...) en misschien kussentjes voor op de bank of andere aankleding voor de woonkamer....
Ik zou niet zo snel kleding kopen. Vooral omdat ik niet kan passen.
Wij verkopen meestal op koninginnenacht (avond) en lopen dan op koninginnedag zelf een rondje. Dit jaar gaan we niet verkopen, dus kunnen we zelf vanavond. Ik wil kijken voor leesboeken voor de vakantie ( vind het altijd zonde om boeken. Van 15-20 euro te kopen als ik ze in 4uur uit heb...) en misschien kussentjes voor op de bank of andere aankleding voor de woonkamer....
Ik zou niet zo snel kleding kopen. Vooral omdat ik niet kan passen.
Gast- Gast
Re: Rommelmarkt koninginnenacht/dag
Ik kom niet zo heel vaak op een rommelmarkt maar als ik wat koop is het meestal voor mijn dochtertje.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik vind het heerlijk om over de marktjes te struinen, dus dat is wat ik vanavond en morgen ga doen. Of ik wat koop hangt natuurlijk van het aanbod af. Vorig jaar heb ik hele mooie antieke foto's gekocht. boeken zou ik ook kopen als ik er een zie die ik nog graag wil lezen, maar die kast is al aardig vol dus echt nodig heb ik ze niet. Wel ga ik nu specifiek op zoek naar een hobbelpaard/stokpaardje omdat mijn tante dat gevraagd heeft. Ben benieuwd of ik het vind!
Als ik leuke kleding zie pas ik het gewoon over wat ik aanheb, maar dan moet het er wel goed uitzien en echt heel leuk zijn.
Als ik leuke kleding zie pas ik het gewoon over wat ik aanheb, maar dan moet het er wel goed uitzien en echt heel leuk zijn.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik vind rommelmarkten altijd leuk! Ik ga niet specifiek voor iets kijken, maar ik vind het gewoon leuk om er rond te lopen.
Al heb ik trouwens nog nooit gehoord van rommelmarkten bij Koninginnenacht.
Al heb ik trouwens nog nooit gehoord van rommelmarkten bij Koninginnenacht.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Bij ons is altijd de avond ervoor vanaf 18:00 rommelmarkt. Dan is het ook suuuuuuuuperdruk, drukker dan op koninginnedag zelf. Je mag ook de hele nacht blijven zitten. Hebben wij 1 keer gedaan... Maar op koninginnedag verkochten we niet meer zoveel. Dus toen besloten om gewoon alleen de avond ervoor te zitten.
Gast- Gast
Ik moet morgenochtend eerst werken, 's middags hoop ik eventjes samen met mijn dochter hier in de wijk de kleedjes langs te kunnen gaan. Kijken voor wat leuk nieuw speelgoed voor haar! Ik ben niet tegen tweedehands kopen, als het maar gewassen/ schoon gemaakt kan worden.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik koop juist eerst dingen op een rommelmarkt dan op marktplaats, omdat je dan kan zie van wie je het koopt.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
En omdat je het beter kan controleren of het werkt of dat het stuk is o.i.d.Monte schreef:Ik koop juist eerst dingen op een rommelmarkt dan op marktplaats, omdat je dan kan zie van wie je het koopt.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Mijn zus en ik gaan morgen lekker de rommelmarktjes in de buurt af. Meestal kijk ik dan voor boeken die je meestal voor een leuk prijsje kan kopen. En wie weet wat ik verder nog op de kop kan tikken.Vind het scheumen ook al gezellig.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik vind het wel leuk om er te lopen, maar koop zelden wat. Vroeger wel, dan kochten mn zusje en ik heel veel barbiespullen . We hebben wel eens een super gave koets met paard gekocht.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Vanavond is hier voornamelijk muziek, geen rommelmarkt.
De rommelmarkt start morgen vroeg in de ochtend.
Ik weet nog niet precies wat wij gaan doen. Morgen in elk geval een rondje lopen door het centrum en voor vanavond moeten we nog maar zien.
De rommelmarkt start morgen vroeg in de ochtend.
Ik weet nog niet precies wat wij gaan doen. Morgen in elk geval een rondje lopen door het centrum en voor vanavond moeten we nog maar zien.
Gast- Gast
Ik ga maandagochtend in Zwolle naar de rommelmarkt. Aktijd leuk en gezellig, heb niet echt iets waar ik naar op zoek ben maar kom vaak wel wat tegen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik vind het leuk om de rommelmarkt door te lopen, maar ik koop bijna nooit iets. Dit jaat ga ik kijken of ik nog leuke boeken kan scoren. Scheelt vaak een hoop geld.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Wij kopen niet vaak wat op de rommelmarkt. Meestal omdat het dan toch gebruikt is...
Ik koop nog wel eens boeken...
Morgen is hier in dorp ook vanalles te doen. We zien meestal wel wat we gaan doen.
Ik koop nog wel eens boeken...
Morgen is hier in dorp ook vanalles te doen. We zien meestal wel wat we gaan doen.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Morgen is er een rommelmarkt. Ze mogen vannacht wel op hun plek zitten, maar verkopen mag niet. Ik kom er niet. Er is geen doorkomen aan. En dan is het ook gewoon niet leuk om even te struinen.
Gast- Gast
Ik v ind het heerlijk om te struinen! Maar het is voornamelijk speelgoed waar we morgen op gaan lopen.
Gast- Gast
SleepingBeauty schreef:Wij kopen niet vaak wat op de rommelmarkt. Meestal omdat het dan toch gebruikt is...
Ik ook niet, vind dat toch vaak wat 'viezig'
Gast- Gast
Ik ga liever naar een gewone rommelmarkt denk ik maar mss ga ik morgen even met mijn moeder en zusje mee.
Gast- Gast
Ik ga bij ons in het dorp, aantal van mijn leerlingen zitten er ook Ga een aantal dingen opzoeken voor op school
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Bij ons is het morgen, ik ga voor het eerst in jaren weer eens wat verkopen. Aangezien we over niet al te lange tijd ons nieuwe huis in kunnen, gaat er een hoop oude zooi weg. Ook heb ik nog een hoop kleding welke ik ga verkopen.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wij gaan morgenochtend eerst naar de kleedjesmarkt op de camping en 's middags naar de vrijmarkt in het dorp bij de camping. Ik hoop op leuk speelgoed, leuke boeken en misschien nog wat tijdschriften.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Bij ons is het alleen op 30 april zelf. Wij gaan er morgen wel even over heen. Even kijken of er nog wat leuke boeken te vinden zijn, ben er weer aan toe!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik vind het 'jammer' dat we morgen naar de Efteling gaan, had ook wel op zoek willen gaan naar wat speelgoed op een rommelmarkt
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Aangezien ik toch vroeg wakker ben heb ik straks nog wel ff de tijd om te kijken. Vind het altijd leuk om even rond te struinen. Veel kopen doe ik eigenlijk niet. Soms een boek of iets anders waar je dan net tegenaan loopt. Kleding heb ik nog nooit gekocht op een rommelmarkt/via marktplaats.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Plannen Koninginnenacht + dag?
» Nav. koop je zelf dingen in de kringloop of op rommelmarkt?
» hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?
» Nav. koop je zelf dingen in de kringloop of op rommelmarkt?
» hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: