Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

+27
Flippin' Bitch
girli
Prosecco
Chocolate Cookie
SuperGrover
ekiaam87
Joli86
Blond
Arwyn
Spring
Plien84
Mizz_S
Phileine
Jeanette
Fearie
Mida4you
Happydobby
maiadebij
Sofie
Dolphinne
duckie
PiP
PapillonRose
Liadan
Filoria
Mizzie
loesje
31 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  loesje za 30 apr 2011 - 3:43

ik heb een leuk winni de pooh loopkarretje gehaald
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Mizzie za 30 apr 2011 - 4:31

HET boek van dokter Spock: baby- en kinderverzorging & opvoeding
en een slaapzakje, t-shirtje en rompertje.

Vooral met de eerste ben ik heel blij. Had hem bijna bij bol.com gekocht voor 25,- en nu voor maar 1,-
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Filoria za 30 apr 2011 - 4:37

Dat heb je goed voor elkaar! Ik heb ook 30 euro ofzo voor dat boek betaald.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Liadan za 30 apr 2011 - 5:09

Een houten loopfietsje, een paar puzzels, een dominospelletje en een paar boekjes van nijntje/dora/kikker.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  PapillonRose za 30 apr 2011 - 6:40

Ja, ik heb heel veel leuke dingetjes gevonden!
- Wat merkkleertjes (2 spijkerbroekjes, een spijkerrokje en een spijkerjurkje)
- een babywalker met licht en geluid
- een badstoeltje voor als ze kan zitten
- wat boekjes
- een geweldig hobbelpaard (heeft ze van opa gekregen)
- een klein strandstoeltje (ook van opa gekregen)
- een paar roze havaianas voor baby's (helemaal gaaf en voor maarliefst 25 cent :P )
- een zomerslaapzakje
- 2 setjes babylepeltjes nog nieuw in de verpakking

En voor mezelf een tuniekje en topje wat ik van een buurvrouw heb gekocht. Zelf ook bij mijn ouders gezeten en een paar kleine dingetjes verkocht maar dat was de moeite niet echt. Zelf wat kopen en verder zitten voor de gezelligheid was wel erg leuk Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  PiP za 30 apr 2011 - 7:01

Een BabyBorn met bedje en potje.
Ze is er erg blij mee!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  duckie za 30 apr 2011 - 7:05

niets gekocht maar wel heel veel leuke dingen gezien.... nu nog even geen ruimte om dingen voor later te kopen... bij een volgende rommelmarkt kan ik mn slag slaan Very Happy
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 7:57

Een babygym van fisher price in de winkel kost dat ding een godsvermogen en nu 5euro! :xd:;
En nog 2 disney dvd's, kunnen we saampjes kijken hihi...

Voormezelf wat pruttel voor in huis! Nieuwe bloempotten & 2 super leuke kandelaars!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Dolphinne za 30 apr 2011 - 8:07

Hier zijn we samen naar de oranjemarkt hier in het centrum geweest.

Ik heb voor mijn zoontje 20 auto's/bussen/tractors/vrachtwagens etc gekocht in allerlei formaten en een bob de bouwer werkbankje. En dat alles samen voor nog geen 10 euro!
Zijn vader had een grote kiepauto (meter lang ong) voor maar 3 euro. Ook een berg auto's/tractors etc en een ridderkasteel.

Ons zoontje heeft dus voorlopig weer genoeg om mee te spelen Wink.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 8:15

Wij hebben een brommer-loopfietsje gekocht voor hem.
Hij zag hem staan en riep maar: brommer rijden?
Vervolgens heeft ie er aan vastgeplakt gezeten tot ie naar bed moest. Goeie aankoop geweest dus smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Sofie za 30 apr 2011 - 8:35

- Een bak met 200 abrick blokken voor een euro (wilde ze al gaan kopen voor haar nieuwe tafeltje, dus kwam helemaal mooi uit).
- 2 puzzeltjes (woezel & pip en winnie the pooh).
- Little people; kermis, koets en huis, alle drie voor 11 euro.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  maiadebij za 30 apr 2011 - 8:43

Bij de eerste stap op de markt zag ik zo'n leuk speeltafeltje met stoeltje! Het blad kan open zodat je er boekjes in kunt leggen en aan de achterkant staat een verhoginkje waar je wat dingetjes op kunt zetten, ziet er nog uit als nieuw!

Verder een hobbelpaard van hout
een kleine houten gitaar (van opa gekregen)
dvd van barbapappa

en een leuk (nieuw) blousje voor mezelf voor maar € 2,50!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 9:53

Allerlei soorten rammelaars omdat T. daar momenteel helemaal verzot op is (veel retro uit mijn eigen kinderjaren), daar hoeven geen batterijen in en komen dus ook geen vervelende geluidjes uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Happydobby za 30 apr 2011 - 10:18

Mijn schoonmoeder had voor een een kruik gevonden met kruikzak voor een euro.
Ze had voor zichzelf een luieremmer en waskussen gekocht zodat ze de kleinkinderen kan verschonen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Mida4you za 30 apr 2011 - 10:19

Ik heb zelf niets gekocht want ik ben niet heen geweest. Wel heb ik van mijn schoonmoeder het Jip en Janneke boek gekregen. Zo lief!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Fearie za 30 apr 2011 - 21:59

Wat rompertjes, een setje babykleertjes, 2 slabbers, 2 speeltjes, 2 winnie the pooh dvd's Very Happy en een matrashoesje.
En een luieremmer met 3 van die cassettes.

Was eigenlijk op zoek naar een leuke elektrische schommelwieg, maar die hadden ze niet Sad

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Jeanette za 30 apr 2011 - 22:13

Helemaal niks, want ben niet op de rommelmarkt geweest.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Phileine za 30 apr 2011 - 22:43

Ik heb een spel voor de Wii gekocht voor een tientje en vriendin heeft een tas + een riem gekocht. En nog een lekkere appelkoek voor haar bij een kraampje en een verse jus voor mij.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Mizz_S zo 1 mei 2011 - 0:05

Helemaal niets, want ik vond het allemaal zooi eigenlijk!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Plien84 zo 1 mei 2011 - 0:07

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Foto-VZ7HUZJW
2 van deze voor 2 euro

de weduwnaar van Kluun en afgunst & een goed huwelijk van Saskia Noort

Ow ja en een bakje kibbeling:)

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Spring zo 1 mei 2011 - 0:08

Daarom heet het ook een rommelmarkt;)
Voornamelijk troep waar mensen van af willen maar af en toe ook nog wat bruikbaars.

Heb zelf niets gekocht. Mijn vriend wel een aantal games en een paar bladen geloof ik.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Arwyn zo 1 mei 2011 - 0:33

Ik was de hele dag aan het werk, dus helaas niet op de rommelmarkt geweest!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 0:35

Zelf heb ik niets gekocht. Ben niet eens op de vrijmarkt geweest. Was ook niet nodig, aangezien ik erboven woon.

Ik zag een vrouw om 10.00u alle kinderkleding en dergelijke netjes ophangen op een hangertje. Ze ging als een tierelier. En om 14.00u was ze al los en heeft ze "alles" weer ingepakt. Toch mooi dat zoiets op een Koninginnedag kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Mizz_S zo 1 mei 2011 - 0:45

Biancy schreef:Daarom heet het ook een rommelmarkt;)
Voornamelijk troep waar mensen van af willen maar af en toe ook nog wat bruikbaars.

Heb zelf niets gekocht. Mijn vriend wel een aantal games en een paar bladen geloof ik.

Tsja dat weet ik wel, maar vaak kun je toch nog wel wat leuks vinden, ik vind oud glaswerk vaak leuk, bijvoorbeeld vaasjes of glazen weckpotten ofzo. Maar zoiets zag ik dit jaar gewoon niet, en als ik het zag was het echt ontiegelijk lelijk... Moet je gewoon een beetje geluk mee hebben...
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Blond zo 1 mei 2011 - 0:47

Niets.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum