Nav. koop je zelf dingen in de kringloop of op rommelmarkt?
+37
_Cyn_
CarpeDiem
Rush
Jeanette
redd
Erin
Ibbeltje
luenca
Alias
TNMN
VeryCherry
Atelier Madame
Dolphinne
Shisha
Flippin' Bitch
Qiara
Printje
TukTuk
Happydobby
M-G
SarahKey
Error
Rosa
Rev3rie
Susan
Effie_O
Caresses
girli
Oasis
Joli86
bolus26
PapillonRose
Mida4you
Rouxxxe
Prosecco
Laquisia
rapa nui
41 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nav. koop je zelf dingen in de kringloop of op rommelmarkt?
Zelda schreef:Ik kom er veeeel te weinig, maar ik ben van plan zondag een vlooienmarkt te gaan bezoeken, als ik dan tijd heb.
er is er een vlakbij mijn werk zaterdag zag ik met het wandelen vandaag met de kindjes op het werk.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Leine schreef:Is dat in E.?
Ja. Weet je het belastingkantoor en de daarbij vlakbij liggende ROC ?
Leuk! Als ik zaterdag tijd heb wil ik erIbbeltje schreef:Zelda schreef:Ik kom er veeeel te weinig, maar ik ben van plan zondag een vlooienmarkt te gaan bezoeken, als ik dan tijd heb.
er is er een vlakbij mijn werk zaterdag zag ik met het wandelen vandaag met de kindjes op het werk.
Misschien wel even langs gaan.
Gast- Gast
Ik ben er niet bekend, maar heb het even opgezocht.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Leine schreef:Ik ben er niet bekend, maar heb het even opgezocht.
Het is dan op het sportveld daar tegen het park aan. Geen idee hoe de straat heet of zo. Er stond een grote tent iig.
Wat leuk zelda, ben benieuwd of je iets vind
Gast- Gast
Ik ga zo naar een kringloop Ben benieuwd wat voor aanbod deze heeft.
Waar zoeken jullie (voornamelijk) naar in de kringloop?
Gast- Gast
Ik heb zelf wel het een en ander tweedehands, maar het meeste heb ik cadeau gekregen of gekocht en zelf opgeknapt.
En dan heb ik nog een hoop spullen die wel tweedehands zijn, maar dan gekregen van bekenden. Heb veel spullen van mijn vader's vriendin gekregen, van toen zij bij mijn vader in trok.
En dan mijn nieuwe aanwinst, waar ik wel heel trots op ben. Een salontafel die nog van mijn vader's opa is geweest, die vervolgens in het huis van mijn ouders heeft gestaan, waar ik aan de rand van de tafel heb leren lopen. En die heb ik nu weer helemaal opgeknapt van mijn vader gekregen, bijpassend bij mijn interieur.
- Mijn hele jaren '70 Brabantia verzameling heb ik gekregen, ouders nemen regelmatig iets mee van de rommelmarkt. Heb er beschuitbussen van, een rechaud, keukenrolhouder, ontbijtkoekblikken, koektrommels...
- Een van mijn kroonluchters komt van de kringloop, verfje er overeen en het was een heel ander (en leuk!) ding. Op het moment is ie lime, paars en fuchsia, maar voor een volgend huis wil ik 'm wit verven.
- Mijn kledingkast is een antieke kast. Heeft mijn vader via MP voor mij gekocht en zelf voor me opgeknapt.
- Mijn fiets. Een oude Gazelle uit de jaren '50. Heb 'm inmiddels al weer 10 jaar en die is ook al van verschillende kleuren verf & patronen voorzien geweest.
- Mijn vorige fiets, ook een oude omafiets. Dat was mijn eerste fietsenverfprojectje op m'n 14e.
En dan heb ik nog een hoop spullen die wel tweedehands zijn, maar dan gekregen van bekenden. Heb veel spullen van mijn vader's vriendin gekregen, van toen zij bij mijn vader in trok.
En dan mijn nieuwe aanwinst, waar ik wel heel trots op ben. Een salontafel die nog van mijn vader's opa is geweest, die vervolgens in het huis van mijn ouders heeft gestaan, waar ik aan de rand van de tafel heb leren lopen. En die heb ik nu weer helemaal opgeknapt van mijn vader gekregen, bijpassend bij mijn interieur.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Vlak bij mijn huis in E. zit trouwens ook een nieuwe kringloop. Ben er vorige week even binnen geweest. Standaard kringloop zoals ik ze ken. Weinig meubels (waarschijnlijk door het formaat van de winkel), veel prulletjes, kleding, schoenen, tassen, dvd's, spelletjes enzo. En heel veel lelijke beeldjes.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb een tijdje kringloopspullen gekocht en opgeknapt maar was daar eigenlijk ontzettend snel op uitgekeken.
Gast- Gast
Kom trouwens zelden in de kringloop, vind het altijd veel te duur. Wat ik nog wel eens deed was afvalcontainers aflopen. Ik woonde in een vrij sjieke buurt, dus vond naast die containers vaak de gaafste spullen. Een fiets bijvoorbeeld (moest alleen de banden nog plakken), een Tiroler cassettebandjes-collectie of boxen voor mijn computer. En een keer vlak voor ik op vakantie ging een enorme koffer, die zocht ik toevallig nog maar vond ik te duur. In de berging staat nog een kastje vol spullen, dat kastje heb ik ook eens gevonden en heeft jarenlang dienst gedaan als badkamerkast. Of een salontafeltje, had ik gevonden en opgeknapt, heeft ook nog jaren in huis gestaan. Had het idee dat ik bij containers veel mooiere pareltjes tegenkwam, of ik werd gewoon verblind door de gratis-heid ervan. Een enkele keer zetten we ook nog wel eens gevonden dingen op MP.
Op een warme dag vonden we ook eens een ventilator. Meegenomen en hij werkte. Het voelt echt als schatzoeken en soms vind je exact waar je naar op zoek was.
Op een warme dag vonden we ook eens een ventilator. Meegenomen en hij werkte. Het voelt echt als schatzoeken en soms vind je exact waar je naar op zoek was.
Rovine- Ratel
Smikkell schreef:Waar zoeken jullie (voornamelijk) naar in de kringloop?
Leuke dingetjes voor op een dienblad te zetten op mijn tafeltje, of net als ik wat nodig heb , verschillend eigenlijk.
Rovine schreef:Kom trouwens zelden in de kringloop, vind het altijd veel te duur. Wat ik nog wel eens deed was afvalcontainers aflopen. Ik woonde in een vrij sjieke buurt, dus vond naast die containers vaak de gaafste spullen. Een fiets bijvoorbeeld (moest alleen de banden nog plakken), een Tiroler cassettebandjes-collectie of boxen voor mijn computer. En een keer vlak voor ik op vakantie ging een enorme koffer, die zocht ik toevallig nog maar vond ik te duur. In de berging staat nog een kastje vol spullen, dat kastje heb ik ook eens gevonden en heeft jarenlang dienst gedaan als badkamerkast. Of een salontafeltje, had ik gevonden en opgeknapt, heeft ook nog jaren in huis gestaan. Had het idee dat ik bij containers veel mooiere pareltjes tegenkwam, of ik werd gewoon verblind door de gratis-heid ervan. Een enkele keer zetten we ook nog wel eens gevonden dingen op MP.
Mijn vriend verhuisde als student naar een voor hem nieuw appartementje waar nog een koelkast in stond van de vorige bewoner. De stekker was al even uit het stopcontact, maar bij openen bleek dat er nog vlees in lag wat echt aan het rotten was. Dus mijn vriend en schoonvader hebben die koelkast dicht geplakt met ducttape en dat ding al kokhalzend naar beneden gebracht en bij het grofvuil gezet. Een kwartier later was hij al door mensen meegenomen
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Oow gadver Minoessepoes
minoessepoes schreef:Rovine schreef:Kom trouwens zelden in de kringloop, vind het altijd veel te duur. Wat ik nog wel eens deed was afvalcontainers aflopen. Ik woonde in een vrij sjieke buurt, dus vond naast die containers vaak de gaafste spullen. Een fiets bijvoorbeeld (moest alleen de banden nog plakken), een Tiroler cassettebandjes-collectie of boxen voor mijn computer. En een keer vlak voor ik op vakantie ging een enorme koffer, die zocht ik toevallig nog maar vond ik te duur. In de berging staat nog een kastje vol spullen, dat kastje heb ik ook eens gevonden en heeft jarenlang dienst gedaan als badkamerkast. Of een salontafeltje, had ik gevonden en opgeknapt, heeft ook nog jaren in huis gestaan. Had het idee dat ik bij containers veel mooiere pareltjes tegenkwam, of ik werd gewoon verblind door de gratis-heid ervan. Een enkele keer zetten we ook nog wel eens gevonden dingen op MP.
Mijn vriend verhuisde als student naar een voor hem nieuw appartementje waar nog een koelkast in stond van de vorige bewoner. De stekker was al even uit het stopcontact, maar bij openen bleek dat er nog vlees in lag wat echt aan het rotten was. Dus mijn vriend en schoonvader hebben die koelkast dicht geplakt met ducttape en dat ding al kokhalzend naar beneden gebracht en bij het grofvuil gezet. Een kwartier later was hij al door mensen meegenomen
Ja, dat checkten we ook altijd wel en zodra er ergens vocht op zat moesten we het ook niet. Maar er waren ook echt "professionals" bezig in die buurt. Reden met een busje containers af, racen heel snel door de spullen, laden alles wat er goed uitziet in en knippen overal de snoeren vanaf. Die nemen totaal niet de tijd om iets te bekijken.
Rovine- Ratel
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Opmerkelijke dingen
» Rommelmarkt koninginnenacht/dag
» hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?
» Grappige dingen
» Hartverwarmende dingen
» Rommelmarkt koninginnenacht/dag
» hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?
» Grappige dingen
» Hartverwarmende dingen
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: