Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Paniekaanval/hyperventilatie hoe...

+2
Minx
Pussycat
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Paniekaanval/hyperventilatie hoe... - Pagina 2 Empty Re: Paniekaanval/hyperventilatie hoe...

Bericht  _Jet zo 12 jun 2011 - 7:44

Ik had het ook altijd dat ik me ervoor schaamde en zo werd het alleen maar erger, omdat ik er met niemand over sprak. Op een gegeven moment durfde ik ook echt het huis niet meer uit en ben ik toch maar naar de huisarts gegaan. Ondertussen zit ik al heel wat jaren aan de medicijnen. Ik heb 2 keer geprobeerd om af te bouwen, maar dat werd echt niks (wonderbaarlijk is het tijdens mijn zwangerschap wel gelukt). Een week na mijn zwangerschap zat ik alweer aan de medicijnen (sertraline). Bij ons in de familie komt het voor en mijn huisarts denkt dat ik gewoon een stofje mis. Nu gaat het weer erg goed met me.

Ik wil je heel veel sterkte wensen, want ik weet maar al te goed hoe het je leven kan beïnvloeden. Veel mensen kunnen zich er niks bij voorstellen en dat maakt het er niet makkelijker op.

Een dikke knuffel voor jou!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Paniekaanval/hyperventilatie hoe... - Pagina 2 Empty Re: Paniekaanval/hyperventilatie hoe...

Bericht  loesje zo 12 jun 2011 - 7:50

Ik heb een paar keer gehad in de de eerste 3 maanden na mijn zwangerschap en is gelukkig vanzelf weer weg gegaan.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 7:50

Een (goede) (eerstelijns) psycholoog graaft niet dieper als nodig is, als jij dit niet wilt. Ik heb er heel veel aan gehad, ben zo goed als van mijn paniekaanvallen/hyperventilatie af.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: