paniekaanval om niks
+6
Zora
GreenGrass
Gympie
Vanilla Queen
Starla
Marsy28
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
paniekaanval om niks
Gisteren gingen we hiken in the blue moutains (voor diegene die hier zijn geweest). Prachtige dag en een route van 6 uren klimmen en klauteren en prachtige oneindige uitzichten. Ik genoot op en top met mijn vriend en vriendin. Totdat we een stukje door het regenwoud moesten, waar de grond ook nattig was. Mijn vriend riep opeens: wacht ff, er zit een bloedzuiger op mijn voet. Ik kijk naar beneden naar mijn eigen voeten en benen en oh mijn God, óveral enorme vieze gore bloedzuigers op mijn voeten en benen. Ik ben nog nooit bang voor dieren geweest dus ik weet niet waarom, maar ik flipte de pan uit. Ik heb gegild alsof ik gestoken werd door een mes en ik was gewoon tot niks meer in staat. Vriend en vriendin moesten ze eraf halen en vervolgens heb ik 30 minuten alleen maar gerend door het woud. Ik was gewoon niet meer te stoppen. En hoewel een stukje hersenen zeiden dat ik me aanstelde, was het gewoon niet mogelijk om te stoppen met panieken. En toen ik later nog 1 vond die was blijven hangen en waar het bloed langs mijn been liep, kreeg ik een extreme paniekaanval, met echt onbedaarlijk hard huilen en hyperventileren. Nou jaaaaaaah. Godzijdank waren mijn vriend en vriendin heeeel rustig en namen me 100% serieus. Maar ik heb de uren erna echt niet meer kunnen genieten. Was ook kapot van de adrenaline stoot en sta nog verbaasd van mezelf. Ik blijf namelijk meestal kalm in panieksituaties. Dus ik heb een fobie voor bloedzuigers, awesome. Volgende hike nemen we zout mee, dan vallen ze er meteen af. Brrr... Ze schijnen trouwens alles behalve slecht voor je te zijn, vroeger werden ze gebruikt voor medicinale doeleinden. Maar ze zijn zó vies en laten gewoon je huid niet los. Bah bah bah.
Vraag is, wie herkent dit? Van helemaal niks of iets kleins compleet de pan uitflippen?
Vraag is, wie herkent dit? Van helemaal niks of iets kleins compleet de pan uitflippen?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Re: paniekaanval om niks
Ah wat balen, als je dat hebt op zo'n mooie dag.
Ik heb dat toen ik een jaar of 14 was wel een keer gehad toen mijn broer een heel grote vieze dikke larve op me had gegooid toen ik lag te zonnen. Ik ben ook helemaal niet bang voor beesten, maar dat vond ik echt zo'n smerig beest, word er nog naar van als ik er aan terug denk. Slaat helemaal nergens op, daarna ook niet meer gehad, en ik ben juist altijd zo'n rustig iemand haha.
Ik heb dat toen ik een jaar of 14 was wel een keer gehad toen mijn broer een heel grote vieze dikke larve op me had gegooid toen ik lag te zonnen. Ik ben ook helemaal niet bang voor beesten, maar dat vond ik echt zo'n smerig beest, word er nog naar van als ik er aan terug denk. Slaat helemaal nergens op, daarna ook niet meer gehad, en ik ben juist altijd zo'n rustig iemand haha.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Paniek ken ik wel, maar ik heb een paniekstoornis. Het zweet kom uit mijn handpalmen gutsen als ik in in de rij moet staan voor een kassa. Dát is pas aanstelleritis als je het reëel bekijkt.
Een bloedzuiger is gewoonweg disgusting, een vies beest dat aan je vast blijft plakken en door je huid heen prikt... mijn hemel... als ik geen paniekstoornis had dan was ik in jouw geval ook een marathon gaan rennen door dat oerwoud.
Dus nee, ik vind je het geen aansteller...
Een bloedzuiger is gewoonweg disgusting, een vies beest dat aan je vast blijft plakken en door je huid heen prikt... mijn hemel... als ik geen paniekstoornis had dan was ik in jouw geval ook een marathon gaan rennen door dat oerwoud.
Dus nee, ik vind je het geen aansteller...
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha, thanks Vanilla Queen. Dat van jou lijkt me overigens echt heel erg rot vooral! En Starla, jij weet dus inderdaad hoe ik me voelde t.o.z. van vieze beesten en paniek..
Marsy28- Prater
O, wat erg! Ik vind je paniekaanval niet raar, hoor. Ik zou echt finaal flippen! Brrr.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ow The blue mountains zijn zo mooi! Ik heb daar ook een dag rondgewandeld!
Het bloedzuigerverhaal herken ik wel, een deel van onze groep heeft ook ergens in een moereas bloedzuigers opgedaan. Zij kwamen er alleen pas achter toen ze thuis waren... en al grote rode kringen op hun huid hadden!
Het bloedzuigerverhaal herken ik wel, een deel van onze groep heeft ook ergens in een moereas bloedzuigers opgedaan. Zij kwamen er alleen pas achter toen ze thuis waren... en al grote rode kringen op hun huid hadden!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ohh wat heftig! Ik vind je altijd overkomen (hier althans) als heel rustig en evenwichtig, dus ik kan me voorstellen dat je hier in retrospect wel even van geschrokken bent, dat je zo extreem reageerde. Maar ik kan het me wel goed voorstellen hoor... je schrikt, wil die dingen weghebben, en dan gáán ze er niet vanaf... brrr!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm ik ben ook altijd heel rustig en voor geen enkel diertje bang maar als mijn benen vol met bloedzuigers zaten zou ik ook even niet meer weten waar ik het zoeken moet. Ik ben ook al niet gek op naaktslakken dus het idee dat dat soort slijmerige beestjes op je zitten? Gatverdamme. Ik vind het niet vreemd dus, maar het lijkt me wel erg vervelend. Ik zou zelf niet meer door die modderige gebieden gaan
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Oh GreenGrass, ik was denk ik volledig doorgedraaid als ik ze thuis pas had gezien!
Marsy28- Prater
Ik zou hierdoor ook in paniek kunnen raken. Nu ik eraan denk heb ik al de behoefte om te gaan gillen.. bah!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Haha, Marsy ik moet om je lachen. Het is toch niet vreemd? Man ik zou ook flippen!!! Gore vieze beesten!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zou hetzelfde hebben hoor! Gore beesten, gatver..
Zelf heb ik ook ooit een paniekaanval gehad. Vond het zelf ook zo bizar. Dat was tijdens een festival (Decibel). Na afloop van het feest ging ik naar de uitgang en ik werd helemaal gek van al die mensen die tegelijk naar buiten wilde. Ik begon te hyperventileren en had hartkloppingen van hier tot Tokio. Mensen die daar op de camping stonden en gewoon naar de festival gangers keken, kwamen naar mij toe en hebben me op een stoel gezet en water gebracht. We hebben toen gewacht tot de grootste drukte weg was en zijn toen pas naar huis gegaan. Vond het zo bizar, is ook eenmalig dat ik zoiets mee heb gemaakt.
Zelf heb ik ook ooit een paniekaanval gehad. Vond het zelf ook zo bizar. Dat was tijdens een festival (Decibel). Na afloop van het feest ging ik naar de uitgang en ik werd helemaal gek van al die mensen die tegelijk naar buiten wilde. Ik begon te hyperventileren en had hartkloppingen van hier tot Tokio. Mensen die daar op de camping stonden en gewoon naar de festival gangers keken, kwamen naar mij toe en hebben me op een stoel gezet en water gebracht. We hebben toen gewacht tot de grootste drukte weg was en zijn toen pas naar huis gegaan. Vond het zo bizar, is ook eenmalig dat ik zoiets mee heb gemaakt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Paniekaanval
» Paniekaanval/hyperventilatie hoe...
» Paniekaanval zonder paniek, kan dat?
» paniekaanval/hyperventilatie(ervaringen/tips alles welkom)
» Zo heb je niks..
» Paniekaanval/hyperventilatie hoe...
» Paniekaanval zonder paniek, kan dat?
» paniekaanval/hyperventilatie(ervaringen/tips alles welkom)
» Zo heb je niks..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: