Welke festivals ga jij nog bezoeken dit jaar?
+40
Oasis
Barbabella
Sarah1985
Juul
Smurf
Saxy
Rush
Caresses
Buddha88
Kabouter
M_as
blondje1313
Pannetoet
Sterre
Stitch
Nietjuuh
SoGood
Belle1985
bolus26
loura
Zonnetje
Mizz_S
SuperGrover
Toet
smooch
CCC
Laquisia
Mida4you
Zininzon
Atelier Madame
Zwoesj
Bliss
ingrid82
Suus
Effie_O
Jeanette
leeuw
VeryCherry
Lejow
Error
44 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Welke festivals ga jij nog bezoeken dit jaar?
Haha, verwilderde blonde meisjes... Ik vermoed dat er daar wel meer van rondlopen
Oh en als je me ziet, niet mn forumnaam noemen! Discretie vereist Sta jij nou achter de bar ergens?
Oh en als je me ziet, niet mn forumnaam noemen! Discretie vereist Sta jij nou achter de bar ergens?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nee ik niet, dat is Paraplu!Bliss schreef:Haha, verwilderde blonde meisjes... Ik vermoed dat er daar wel meer van rondlopen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Oh ja idd. Dus jij staat zelf gewoon drie dagen op de camping? Respect!
Bliss- Lady Post-a-lot
Drie dagen? Bijna vijf joh :p we komen donderdagmiddag rond 16u aan en gaan maandagochtend pas weer weg En dat voor de eerst keer! En je moet wel eventjes bedenken dat mijn zwager en vriend diehard jovink fans zijn.. :face:
Ik zal je trouwens niet bij je forumnaam noemen, zal wel iets zeggen in de trend van 'hoi'
Ik zal je trouwens niet bij je forumnaam noemen, zal wel iets zeggen in de trend van 'hoi'
Atelier Madame- Ratel
Wow, ik ben een rasechte Achterhoekse én een festivalganger, maar de camping bij de ZC gaat me te ver :p Tenminste, wat ik er altijd van zie op tv enzo. Haha, ik ben dus benieuwd hoe je t gaat ervaren Zal vast wel gezellig worden hoor. Als je meiden in schorten ziet; ik ben blond en de langste van het stel.
Alvast veel plezier gewenst, lekker høken
Alvast veel plezier gewenst, lekker høken
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha ik ben een rasechte Utrechtse dus wat dat betreft gaat het denk ik echt wel afzien worden misschien
Maar gaat helemaal goedkomen, heb er zin in
Nu moeten alleen de weersvoorspellingen nog wat beter worden
Maar gaat helemaal goedkomen, heb er zin in
Nu moeten alleen de weersvoorspellingen nog wat beter worden
Atelier Madame- Ratel
Haha ik sta niet meer achter de bar omdat het lopen en lang staan me nog niet zo goed af gaat. Ik sta nu donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag op het 'gemeentehuis' op de camping. Soort van infostand! Maar ben buiten mijn werktijden daar om nog wel op het festivalterrein zelf te vinden!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
wij gaan met vrienden naar glemmer gratis altijd leuk
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
haha leuk hoor hoeveel uur moet je werken in totaal? Krijg je dan gewoon je festivalkaartje gratis of krijg je ook echt betaald? En heb je nog leuke insideinfo?Paraplu schreef:Haha ik sta niet meer achter de bar omdat het lopen en lang staan me nog niet zo goed af gaat. Ik sta nu donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag op het 'gemeentehuis' op de camping. Soort van infostand! Maar ben buiten mijn werktijden daar om nog wel op het festivalterrein zelf te vinden!
Atelier Madame- Ratel
+1Smurf schreef:DECIBEL!
heb er zin in
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
haha leuk hoor hoeveel uur moet je werken in totaal? Krijg je dan gewoon je festivalkaartje gratis of krijg je ook echt betaald? En heb je nog leuke insideinfo?
Werk alle dagen van 16:00 uur tot ongeveer 3:00 uur. Krijg geloof ik iets van 8 euro per uur en ik kan alle dagen waarop ik werk gratis het festival bezoeken. Ook zit er een goed verzorgd lunchpakket bij en zijn alle drankjes een halve munt. Dus opzich wel lekker werken haha! :d Heb heel veel info (en de helft moet ik nog lezen) maar wat wil je weten? :d
Error- Prater
Paraplu schreef:haha leuk hoor hoeveel uur moet je werken in totaal? Krijg je dan gewoon je festivalkaartje gratis of krijg je ook echt betaald? En heb je nog leuke insideinfo?
Werk alle dagen van 16:00 uur tot ongeveer 3:00 uur. Krijg geloof ik iets van 8 euro per uur en ik kan alle dagen waarop ik werk gratis het festival bezoeken. Ook zit er een goed verzorgd lunchpakket bij en zijn alle drankjes een halve munt. Dus opzich wel lekker werken haha! :d Heb heel veel info (en de helft moet ik nog lezen) maar wat wil je weten? :d
Ooh dat is best wel netjes zeg! Haha nee ik dacht mss komen er nog verrassingsacts ofzo laat het lekker op me af komen
Atelier Madame- Ratel
Haha ik heb werkelijk geen idee, meeste hoor ik woensdag pas.. Weet wel dat Ivon Jaspers komt met alle boeren van boer zoekt vrouw, voor een speciaal iets
Error- Prater
Oehhh Gijsbert
Bliss- Lady Post-a-lot
oooooooooooooohParaplu schreef:Haha ik heb werkelijk geen idee, meeste hoor ik woensdag pas.. Weet wel dat Ivon Jaspers komt met alle boeren van boer zoekt vrouw, voor een speciaal iets
Atelier Madame- Ratel
OOh, ben net thuis van het werken maar wat een zooitje daar! Mensen die geen tent meer hebben, mensen met lekke luchtbedden, mensen waarvan de slaapzak + luchtbedden gejat zijn, mensen die niets meer hebben. Heel wat tenten zijn de lucht al in gegaan, overal ligt modder en alles is nat en vies. Bleeeh haha!
Hebben nog een heel gebouw omgebouwd tot noodgebouw om in te slapen.. Hoop dat jij het wat beter hebt daar Atelier Madame!
Hebben nog een heel gebouw omgebouwd tot noodgebouw om in te slapen.. Hoop dat jij het wat beter hebt daar Atelier Madame!
Error- Prater
Nu al zo'n zooitje daar, en dan is het nog niet eens echt begonnen...
Hopelijk blijft het wel een beetje droog, maar ik geloof dat de voorspellingen niet zo goed zijn
Hopelijk blijft het wel een beetje droog, maar ik geloof dat de voorspellingen niet zo goed zijn
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik wil naar Rock Werchter nog een keer en ik ga misschien met wat meiden van hier naar Appelpop.
Gast- Gast
Jaaa, Appelpop ga ik ook heen! De zaterdag dan, voor Delain vooral
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Paraplu schreef:OOh, ben net thuis van het werken maar wat een zooitje daar! Mensen die geen tent meer hebben, mensen met lekke luchtbedden, mensen waarvan de slaapzak + luchtbedden gejat zijn, mensen die niets meer hebben. Heel wat tenten zijn de lucht al in gegaan, overal ligt modder en alles is nat en vies. Bleeeh haha!
Ooh wat erg joh! Haha, ik ben zó blij dat ik maar één dagje ga
Bliss- Lady Post-a-lot
Nou, anders ik wel Een dagje is volgens mij meer dan genoeg
Gast- Gast
Storm schreef:Ik wil naar Rock Werchter nog een keer en ik ga misschien met wat meiden van hier naar Appelpop.
Cool! Dan kunnen we meeten, ik woon daar om de hoek
Dat is trouwens het tweede weekend van september, rond de 10e geloof ik.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
@Storm, misschien Rock Werchter volgend jaar maar doen dan, er is een redelijke kans dat het voor de laatste keer op die locatie is, daarna is het een stuk dieper België in misschien.
Voor ons wordt het volgend jaar goed nadenken of we willen gaan en hoe lang ivm ons kleine meisje.
Voor ons wordt het volgend jaar goed nadenken of we willen gaan en hoe lang ivm ons kleine meisje.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Festivals 2012
» Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?
» Welke stad zou jij een jaar willen wonen?
» Stapmaatje voor feestjes/festivals gezocht!
» Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?
» Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?
» Welke stad zou jij een jaar willen wonen?
» Stapmaatje voor feestjes/festivals gezocht!
» Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: