Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke stad zou jij een jaar willen wonen?

+25
TGR
Sterre
VeryCherry
Blond
GeKKiE
Guus
Japie
Jeanette
Vancity_girl
_Lacey_
iloverocknroll1984
Middleme
Rouxxxe
Monte
minoessepoes
SnowWhite
nijntje4
Zora
Silva
SoGood
rapa nui
mzcharlotte
Caro
Zwoesj
Mizzie
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke stad zou jij een jaar willen wonen? Empty Welke stad zou jij een jaar willen wonen?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 7:33

De titel zegt t al: in welke stad zou jij wel een jaar kunnen/willen wonen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke stad zou jij een jaar willen wonen? Empty Re: Welke stad zou jij een jaar willen wonen?

Bericht  Mizzie ma 27 dec 2010 - 7:34

Barcelona!!!!!

Lijkt me heerlijk! Mooie stad, cultuur, strand, tapas!
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Welke stad zou jij een jaar willen wonen? Empty Re: Welke stad zou jij een jaar willen wonen?

Bericht  Zwoesj ma 27 dec 2010 - 7:36

Ik vond Oslo een geweldige stad, lijkt me erg rustgevend om daar te wonen.
Maar Londen... oow dat lijkt me ook zo stoer, echt een stad die altijd wakker is smile
Erg dicht bij huis, maar wel erg leuk!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Caro ma 27 dec 2010 - 7:37

Afgezaagd maar new York of san fransisco. In de buurt van SF heb ik al een jaar gewoond en ik zou er zo terug willen. NY: tja... Moet ik dat nog uitleggen waarom? Wink
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  mzcharlotte ma 27 dec 2010 - 7:40

Ik zou ergens niet-Westers willen wonen, waar ik ook nog eens kan "helpen". Ik denk met name aan Nairobi (Kenia) of New Delhi (India).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  rapa nui ma 27 dec 2010 - 7:40

Oh zo veel: een jaar is wel te overzien en lijkt me heerlijk in een grote stad om alle cultuur en leuke dingen te ontdekken: Wenen, Zurich (en dan Zwitzerland in die tijd ontdekken), Barcelona, Londen, Parijs, Berlijn, New York (ben er nog nooit geweest maar volgens mij kun je je er prima een jaar verblijven) en nog wel veel meer plekken.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  SoGood ma 27 dec 2010 - 7:41

New York!!

Bijna onmogelijk.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 7:42

Calgary. In de buurt van de Rockies zodat je in het weekend de rust van de bergen en de natuur kunt opzoeken, en doordeweeks alle gemakken van de stad in de buurt hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 7:42

Lijkt me ook heerlijk Caro!

Als ik geen rekening houd met werk (en dus taal):
- Barcelona
- tokyo
- Rio de Janeiro
- Buenos Aires

Wel rekening houden met werk (en taal)
- New York
- San Fransisco
- Melbourne
- Sydney

Gast
Gast

Bericht  Silva ma 27 dec 2010 - 7:43

Parijs! Of Valencia of Barcelona.

Verder in Nederland zou ik wel weer terug willen naar Nijmegen. Vond ik heerlijk om te wonen, veel gezellige mensen onder de rivieren smile
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 7:44

Sogood schreef:New York!!

Bijna onmogelijk.
Waarom is dat bijna onmogelijk voor jou SoGood?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 7:45

Doe mij maar gewoon Amsterdam Very Happy Voel me toch het meeste thuis in NL..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 7:49

zegmaar_ schreef:Ik zou ergens niet-Westers willen wonen, waar ik ook nog eens kan "helpen". Ik denk met name aan Nairobi (Kenia) of New Delhi (India).
Wat bijzonder! Ben je er weleens geweest?

Gast
Gast

Bericht  Silva ma 27 dec 2010 - 7:49

Reeza schreef:Doe mij maar gewoon Amsterdam Very Happy Voel me toch het meeste thuis in NL..

Lijkt me ook leuk om een tijdje te wonen smile
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Zora ma 27 dec 2010 - 8:05

Ik heb altijd al een tijd in Parijs willen wonen. Vind dat zo'n magische stad! En als ik toch aan het dromen ben, New York wil ik ook graag een tijd wonen.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  nijntje4 ma 27 dec 2010 - 8:11

Berlijn, Londen of een stad in Italie smile
New York!

Of gewoon Amsterdam smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 8:36

Londen, New York, Dublin, Stockholm, Sydney, Buenos Aires.

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite ma 27 dec 2010 - 8:51

Londen! En wellicht dat dit ook gaat gebeuren in de toekomst.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 8:51

't Liefst ga ik mijn o zo geliefde Heemskerk niet uit... Dus Haarlem is dan 't meest dichtbij denk ik. Amsterdam vind ik te vies.. Den Haag vind ik wel leuk.. En verder is alles te ver weg van mijn durpie.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 8:53

Hmm Kaapstad:D.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes ma 27 dec 2010 - 8:55

Amsterdam stond hoog op mijn lijstje en daar woon ik nu, dus die kan ik afstrepen.

NY, lijkt me ook geweldig, ik ben er al eens op vakantie geweest maar zou er wel een jaar of iets dergelijks willen wonen. Mijn vriend zou het ook wel willen, dus mocht het ooit op ons pad komen dan staan we daar wel voor open. Mocht mijn vriend daar werk kunnen krijgen dan zou ik ook meegaan, ook zonder baan voor mezelf dus, voor een jaar is dat allemaal wel te overzien!

@Trisha: Amsterdam vies? Wat bedoel je daar mee?
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 8:58

Trisha schreef:'t Liefst ga ik mijn o zo geliefde Heemskerk niet uit... Dus Haarlem is dan 't meest dichtbij denk ik. Amsterdam vind ik te vies.. Den Haag vind ik wel leuk.. En verder is alles te ver weg van mijn durpie.
woon je al je hele leven in heemskerk? waarom wil je daar zo graag blijven?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:00

SnowWhite schreef:Londen! En wellicht dat dit ook gaat gebeuren in de toekomst.
waar laat je dat vanaf hangen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:00

Overal in Europa, Noord-Amerika en Oceanie met voorkeur voor New York, San Francisco, Washington DC, London, Parijs, Sofia, Sydney. Maar ook Moskou lijkt me fantastisch. Of Stockholm of Riga ofzo. Een stad leer je pas echt kennen als je er woont en daarom zou ik zo overal ja op zeggen om te wonen. Alleen heb ik praktisch in Kopenhagen gewoond en dat viel dus tegen. Valt geen zak te beleven. Terwijl Sofia weer onwijs bruisend is. Dus dat is leuk, daar kom je vaak pas achter als je ergens woont.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:03

wat houdt je tegen Marin?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: