Welke festivals ga jij nog bezoeken dit jaar?
+40
Oasis
Barbabella
Sarah1985
Juul
Smurf
Saxy
Rush
Caresses
Buddha88
Kabouter
M_as
blondje1313
Pannetoet
Sterre
Stitch
Nietjuuh
SoGood
Belle1985
bolus26
loura
Zonnetje
Mizz_S
SuperGrover
Toet
smooch
CCC
Laquisia
Mida4you
Zininzon
Atelier Madame
Zwoesj
Bliss
ingrid82
Suus
Effie_O
Jeanette
leeuw
VeryCherry
Lejow
Error
44 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Welke festivals ga jij nog bezoeken dit jaar?
Odilia schreef:Is dat tegenwoordig een festival?Mirjam4you schreef:Sensation White
Haha nee, zat niet helemaal op te letten
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Sowieso defqon, zwarte cross, mysteryland, free festival en q-base.
Emporium zit er alweer op.. Misschien nog decibel en dominator.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben gisteren een dag naar Pinkpop geweest, en ik ga naar Appelpop.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Zwoesj schreef:Bliss schreef:Daar ben ik nog nooit geweest! Wanneer is dat?
Ik geloof begin augustus, de 10 of de 13e staat me bij. Is op het terrein bij Ulft / Silvolde. Vorig jaar was het erg gezellig, ga dit jaar weer kijken. Is niet zo massaal, vind ik wel lekker! En aangezien jij er vandaan komt (uit die hoek)
12 en 13 augustus in Ulft idd! Daar ga ik waarschijnlijk ook wel naar toe, meestal wel gratis kaartjes.
http://www.huntenpop.nl/
Ook ga ik nog naar de Zwarte Cross (wel om te werken) en mysteryland. Denk ook dat er nog wel iets bijkomt!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Paraplu schreef:Zwoesj schreef:Bliss schreef:Daar ben ik nog nooit geweest! Wanneer is dat?
Ik geloof begin augustus, de 10 of de 13e staat me bij. Is op het terrein bij Ulft / Silvolde. Vorig jaar was het erg gezellig, ga dit jaar weer kijken. Is niet zo massaal, vind ik wel lekker! En aangezien jij er vandaan komt (uit die hoek)
12 en 13 augustus in Ulft idd! Daar ga ik waarschijnlijk ook wel naar toe, meestal wel gratis kaartjes.
Ook ga ik nog naar de Zwarte Cross (wel om te werken) en mysteryland. Denk ook dat er nog wel iets bijkomt!
Dan kom ik je misschien nog wel tegen Baal dat ik alleen kaartjes voor zaterdag heb gedaan, nu ik hoor wie er vrijdag komt, had ik toch liever beide dagen gegaan!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Paraplu schreef:
Dan kom ik je misschien nog wel tegen Baal dat ik alleen kaartjes voor zaterdag heb gedaan, nu ik hoor wie er vrijdag komt, had ik toch liever beide dagen gegaan!
Ja, wie weet! Waar kom jij dan vandaan Zwoesj?
Kaartjes voor vrijdag kun je vaak tegen die tijd nog wel ergens gratis vandaan halen! Moet je natuurlijk wel die avond ook kunnen
Error- Prater
Zand Almere.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Mystery land, valtifest en loverland
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
concert at sea en lowlands
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Latin village, Dance Valley en Loveland.
Belle1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10
toetje_ schreef:Sowieso defqon, zwarte cross, mysteryland, free festival en q-base.
Decibel is al uitverkocht..
Gast- Gast
Auxo schreef:toetje_ schreef:Sowieso defqon, zwarte cross, mysteryland, free festival en q-base.
I know. Ik heb een kaartje maar weet nog niet of ik hem hou. Ben er 4 keer geweest en eigenlijk wel een beetje op uitgekeken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
toetje_ schreef:Auxo schreef:toetje_ schreef:Sowieso defqon, zwarte cross, mysteryland, free festival en q-base.
I know. Ik heb een kaartje maar weet nog niet of ik hem hou. Ben er 4 keer geweest en eigenlijk wel een beetje op uitgekeken.
Ah op die manier
Gast- Gast
Sogood schreef:Extrema
Ik ook
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Paraplu schreef:Zwoesj schreef:Paraplu schreef:
Kaartjes voor vrijdag kun je vaak tegen die tijd nog wel ergens gratis vandaan halen! Moet je natuurlijk wel die avond ook kunnen
Ik werk in SHB, en 3/4 van mijn collega's komt uit de achterhoek. Dus dan wordt je vanzelf meegesleurd erin
Ik weet nog wel dat daar vorig jaar zo'n rel om was, dat ze ze weggaven bij zoveel flessen cola ofzo. Dit jaar maar weer in de gaten houden!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Paraplu schreef:Zwoesj schreef:Paraplu schreef:
Ik werk in SHB, en 3/4 van mijn collega's komt uit de achterhoek. Dus dan wordt je vanzelf meegesleurd erin
Ik weet nog wel dat daar vorig jaar zo'n rel om was, dat ze ze weggaven bij zoveel flessen cola ofzo. Dit jaar maar weer in de gaten houden!
Oh wat grappig :p
Jaa idd, zal vast wel weer een actie zijn ook dit jaar! ik heb vaak gratis kaarten van bedrijven die het sponsoren.
Error- Prater
Hebben we het nu over de zwarte cross of over dat festival in Ulft?
Denk trouwens niet dat je zo snel bekenden tegenkomt op zon festival met 100.000 bezoekers.
Denk trouwens niet dat je zo snel bekenden tegenkomt op zon festival met 100.000 bezoekers.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Lowlands
En mn lief komt morgen weer terug na een weekend gratis Pinkpop...
En mn lief komt morgen weer terug na een weekend gratis Pinkpop...
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Ik ben een trouwe Lowlander, al begin ik steeds meer te twijfelen door de (inmiddels al een paar keer) superieure line up van Pinkpop.
Ik heb me laten vertellen dat de sfeer van Pinkpop niet zo leuk is als Lowlands (waar ik de logica ook wel in zie) en ik heb geen zin om helemaal naar het eind van de wereld te reizen ervoor, maar Lowlands mag wel weer eens over de brug komen met een paar knallers...
Niet dat ik het ECHT vervelend vind dat ze onbekendere bandjes boeken, maar van een Kings of Leon of een Coldplay ben ik echt niet vies. Ik betaal er genoeg voor!
Ik zit dit jaar nog steeds stiekem te hopen op Muse. Ze zijn in de buurt .... (maar ja.... zal wel weer niet)
Ik heb me laten vertellen dat de sfeer van Pinkpop niet zo leuk is als Lowlands (waar ik de logica ook wel in zie) en ik heb geen zin om helemaal naar het eind van de wereld te reizen ervoor, maar Lowlands mag wel weer eens over de brug komen met een paar knallers...
Niet dat ik het ECHT vervelend vind dat ze onbekendere bandjes boeken, maar van een Kings of Leon of een Coldplay ben ik echt niet vies. Ik betaal er genoeg voor!
Ik zit dit jaar nog steeds stiekem te hopen op Muse. Ze zijn in de buurt .... (maar ja.... zal wel weer niet)
Gast- Gast
Jaaa, ik wil ook Muse op Lowlands! Ben ook naar Pinkpop geweest en vind de sfeer daar ook prima hoor Alleen jammer dat er soms zoveel dagkaarten verkocht worden, ik vond het de eerste dag echt veel te druk. En dat terwijl er blijkbaar maandag meer mensen waren, maar toen voelde het minder druk en hoefde ik niet steeds zo lang te wachten bij de wc's
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben dit jaar en vorig jaar beide keren 1 dagje naar Pinkpop geweest (sorry Suus ;-) ) en vind de sfeer wel anders dan op Lowlands. Ook leuk, maar anders. Op Lowlands is er meer te doen tussen de optredens door, en heb je net iets meer keuze aan bands om naar toe te gaan. Op Pinkpop kan je wel bijna alle headliners zien, maar dan sta je ook met het hele festival voor één podium. PP voelt meer als verschillende concerten achter elkaar ipv als een festival. Maar het kan ook zijn dat ik het festival gevoel miste doordat ik maar 1 dag ben gegaan
Dit jaar heb ik geen tickets voor LL. Snif! Wel ga ik volgende week naar Parkpop en pak ik nog een dancefestival mee aan het eind van de zomer.
Dit jaar heb ik geen tickets voor LL. Snif! Wel ga ik volgende week naar Parkpop en pak ik nog een dancefestival mee aan het eind van de zomer.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik ga 25juni met een vriendin naar Evidance in Breda.. outdoor dance-festival
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik vond Pinkpop qua sfeer altijd juist leuker dan Lowlands (komt misschien omdat ik uit Brabant kom, dat Limburg me toch meer trekt), maar dat is al ongeveer 10 jaar terug (begin me oud te voelen).
Als ik me over 3 weken nog goed genoeg voel ga ik een weekendje naar Rock Werchter, heb er veel zin in!
Als ik me over 3 weken nog goed genoeg voel ga ik een weekendje naar Rock Werchter, heb er veel zin in!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Festivals 2012
» Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?
» Welke stad zou jij een jaar willen wonen?
» Stapmaatje voor feestjes/festivals gezocht!
» Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?
» Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?
» Welke stad zou jij een jaar willen wonen?
» Stapmaatje voor feestjes/festivals gezocht!
» Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: