Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke festivals ga jij nog bezoeken dit jaar?

+40
Oasis
Barbabella
Sarah1985
Juul
Smurf
Saxy
Rush
Caresses
Buddha88
Kabouter
M_as
blondje1313
Pannetoet
Sterre
Stitch
Nietjuuh
SoGood
Belle1985
bolus26
loura
Zonnetje
Mizz_S
SuperGrover
Toet
smooch
CCC
Laquisia
Mida4you
Zininzon
Atelier Madame
Zwoesj
Bliss
ingrid82
Suus
Effie_O
Jeanette
leeuw
VeryCherry
Lejow
Error
44 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Welke festivals ga jij nog bezoeken dit jaar?  - Pagina 6 Empty Re: Welke festivals ga jij nog bezoeken dit jaar?

Bericht  Fred wo 27 jul 2011 - 4:34

Ik ga naar net als andere jaren naar Lowlands (al heb ik pas recent via een reguliere manier) aan kaarten kunnen komen.

Ik vind de line-up best oke. Veel namen die de afgelopen 8 jaar nog niet geweest zijn zoals Skuk Anansie, Apex Twin etc..

Stiekem hoopte ik op Radiohead, maar goed die hebben de afgelopen 10 jaar of zo al niet meer op Lowlands gestaan. Wel een paar jaar geleden op Pukkelpop en toen hadden ze afgesproken om ook om Lowlands aan te doen, maar goed daar wacht ik al een paar jaar op.

@ Joontjuh.. Festyland is echt binnen een paar jaar bekend geworden. Daar kan ik zowat met de fiets naar toe, maar het is niet mijn type muziek dus ik ben er nog nooit geweest.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke festivals ga jij nog bezoeken dit jaar?  - Pagina 6 Empty Re: Welke festivals ga jij nog bezoeken dit jaar?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 21:04

Zijn de Lowlanders er een beetje klaar voor? smile

Ik heb er zin in. Minder dan afgelopen jaren (weer een domper dat Foster the People niet komt, kan er nog wel even boven op - ik ben dit jaar echt een klager betreft de line up) maar ik kan niet wachten om een broodje kip te eten :P

Ik heb inmiddels besloten dat ik volgend jaar naar Sziget ga. Nee, wil. Ik moet eerst mensen mee zien te krijgen... scratch

Tenzij Lowlands Muse binnen haalt. Maar dat zal wel weer niet. En zo wel, dan doet Sziget dat vast ook...

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 16 aug 2011 - 21:02

Joee!! Zaterdag naar Decibel! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bliss di 16 aug 2011 - 21:50

Ik wil volgend jaar naar Pinkpop!! Zeg dit nu al tien jaar, maar elke keer komt het er niet van, komt het niet goed uit etc. Maar ik heb komend jaar gewoon een week pinkstervakantie, dus er is geen excuus meer om het niet te doen, het is meant to be! Very Happy Hopelijk komt er weer een goede line up, maar dat zal wel, PP heeft altijd goede bands. Misschien wel Muse I love you smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: