Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stapmaatje voor feestjes/festivals gezocht!

Ga naar beneden

Stapmaatje voor feestjes/festivals gezocht! Empty Stapmaatje voor feestjes/festivals gezocht!

Bericht  sgmvg vr 12 aug 2011 - 8:02

Hoi allemaal!

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: ik ben Sanne, 26 jaar en ik kom uit de buurt van Eindhoven!

Sinds 2 a 3 maanden is een vriendinnetje van me weggevallen met wie ik bijna ieder weekend uitging. Daardoor ga ik helaas niet meer zo vaak uit als ik zou willen. Ik merk echt dat het aan me begint te knagen, vooral nu het zomer is en ik al veel leuke dingen heb moeten laten schieten. Ik merk gewoon dat ik uitgaan nog te leuk vind om het te laten. Natuurlijk heb ik vriendinnen om me heen met wie ik uitga, maar dit is echter zelden. Vaak vormen andere muziekinteresses, het moeten werken in het weekend, het hebben van weinig tot geen geld en het reizen een probleem. Vandaar dat ik op zoek ben naar één of meerdere stapmaatjes en ik die via deze weg probeer te vinden :-) als het klikt, lijkt het me ook leuk om daarnaast gewoon af te spreken, zodat het misschien meer de vriendschapkant op kan gaan :-)

Uitgaan is voor mij een echte uitlaatklep; het liefst doe ik het ieder weekend. Het leuke aan uitgaan vind ik het dansen op muziek die ik leuk vind, de sfeer en het hebben van gezellige en vrolijke mensen om me heen. Een drankje op z’n tijd mag ook niet ontbreken!

Ik ga graag naar feestjes en festivals. Mijn muzieksmaak is erg breed en gevarieerd en ik sta overal voor open. Om je een beeld te geven van welk soort feestjes en festivals ik graag bezoek:
• R&b/hiphop/soul/slowjams/jazz feestjes
• Uk garage/2step
• Dubstep/drum ’n bass feestjes
• Festivals, zoals Rock Werchter (BE), Feest in het park (BE), Lokerse Feesten (BE), Dour Festival (BE), Pukkelpop (BE), Melt Festival (DUI), Sziget (Bulgarije), Lowlands (NL), North Sea Jazz (NL), Festival Mundial (NL), Latin Village (NL), Appelsap (NL), maar ook feestjes en festivals waar allerlei soorten muziek samen komen, zoals Solar (NL), Extrema (NL), Crazy Sexy Cool, Latin Lovers, etcetera
• Concerten

Ik kom dus uit Eindhoven en als ik uitga, is dat meestal in Rotterdam, Amsterdam of omgeving en zelfs het buitenland. Reizen en geld vormen voor mij dus geen probleem. Ik werk doordeweeks, dus in het weekend heb ik ook alle tijd om uit te gaan. Ik ben op zoek naar één of meerdere stapmaatjes voor langere periode die deze interesses met me delen :-) waar je vandaan komt, maakt me niet uit!

Dus houd jij ook van feestjes en festivals en ben jij iemand met dezelfde muzieksmaak? Dan vind ik het leuk als je reageert! Ook al voel je je niet direct aangesproken, je kan altijd reageren :-) ik ben namelijk ook bereid om me aan jou aan te passen, aangezien ik erg openminded ben en ik overal voor open sta. Ik ben wel op zoek naar serieuze reacties!

Dus lijkt het je wat? Reageer gerust!

Groetjes,
Sanne
sgmvg
sgmvg
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 8
Registratiedatum : 06-07-11
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum