Welke festivals ga jij nog bezoeken dit jaar?
+40
Oasis
Barbabella
Sarah1985
Juul
Smurf
Saxy
Rush
Caresses
Buddha88
Kabouter
M_as
blondje1313
Pannetoet
Sterre
Stitch
Nietjuuh
SoGood
Belle1985
bolus26
loura
Zonnetje
Mizz_S
SuperGrover
Toet
smooch
CCC
Laquisia
Mida4you
Zininzon
Atelier Madame
Zwoesj
Bliss
ingrid82
Suus
Effie_O
Jeanette
leeuw
VeryCherry
Lejow
Error
44 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Welke festivals ga jij nog bezoeken dit jaar?
Paraplu schreef:haha leuk hoor hoeveel uur moet je werken in totaal? Krijg je dan gewoon je festivalkaartje gratis of krijg je ook echt betaald? En heb je nog leuke insideinfo?
Werk alle dagen van 16:00 uur tot ongeveer 3:00 uur. Krijg geloof ik iets van 8 euro per uur en ik kan alle dagen waarop ik werk gratis het festival bezoeken. Ook zit er een goed verzorgd lunchpakket bij en zijn alle drankjes een halve munt. Dus opzich wel lekker werken haha! :d Heb heel veel info (en de helft moet ik nog lezen) maar wat wil je weten? :d
en gratis naar het toilet haha. Maar bij ons werden steeds drankjes gebracht, onder werktijd. Dat was super ideaal. Zondag mag ik weer, dan in de megatent!! Heuj als het net zo leuk wordt als gister, dan teken ik er voor
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Is het een aanrader om regenlaarzen aan te schaffen voor de Zwarte Cross?
Gast- Gast
Megara schreef:Is het een aanrader om regenlaarzen aan te schaffen voor de Zwarte Cross?
Jaa! Nu valt het nog mee, maar volgens mij wordt er veel regen voorspelt. En ach, er lopen zoveel mensen nu al in regenlaarzen.
M_as- Prater
Jaa zeker even doen!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik was blij met mn laarzen! Hallelujah, wel droge voeten gehouden Heb het heel leuk gehad vandaag tot het begon te regenen om uur of 7 (zoiets???). Toen nog even vrolijk met de poncho's verder gedanst maar op een gegeven moment was de koek op. Dus de taxi maar gebeld om ons naar huis te laten brengen. Nu lekker gedoucht en al weer thuis.......
Gast- Gast
Ik heb de keus tussen All Stars en laarzen.
Gast- Gast
De Zwarte Cross was echt te gek zondag! Hoe hebben de meiden het gehad die ook heen zijn geweest?
Mijn volgende festival die op de planning staat is Geuzenpop. Dit keer het hele weekend op de camping daar.
Mijn volgende festival die op de planning staat is Geuzenpop. Dit keer het hele weekend op de camping daar.
Gast- Gast
Ik vond het hele weekend ook echt super leuk! Alleen wat een modderzooi, maar gelukkig dat het gisteren droog is gebleven!
Error- Prater
Het was echt helemaal top gisteren, we hebben zo'n mazzel gehad met t weer!! Heb me uitstekend vermaakt, nu alweer zin in volgend jaar
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben weer terug, en we hebben het super leuk gehad het was e eerste dag wel een blubber zooi maar daarna zoveel geluk gehad met het weer . Geen spullen kwijtgeraakt, hooguit wat baldadige jongens bij de caravan die het een en ander hebben gemold . Wij hadden sowieso 3 caravans met onze groep en vriend+ik sliepen daarnaast in een tent. Caravangedeelte was ook stukken rustiger dan het tentgedeelte volgens mij! Zeker als je je tent heel dicht bij het festivalterrein had neergezet liep je snel de kans dat er dingen uit gejat werden volgens mij!
Ik had laarzen gekocht, was heel chill, droge voeten gehouden. Ook de tent was waterdicht :p.
Hele leuke muziek vond ik! Normaal, jovink, ilse de lange, die zangeres van krezip, miss montreal, motorband etc.. cross was ook tof om te zien!
Oh bliss ik heb gisteren de hele dag opgelet of ik meisjes met schorts om zag maar helaas
En paraplu ik ben niet in het gemeentehuis geweest dus denk dat ik jou niet heb gezien!
Ik had laarzen gekocht, was heel chill, droge voeten gehouden. Ook de tent was waterdicht :p.
Hele leuke muziek vond ik! Normaal, jovink, ilse de lange, die zangeres van krezip, miss montreal, motorband etc.. cross was ook tof om te zien!
Oh bliss ik heb gisteren de hele dag opgelet of ik meisjes met schorts om zag maar helaas
En paraplu ik ben niet in het gemeentehuis geweest dus denk dat ik jou niet heb gezien!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Haha jammer dat je ons niet hebt gezien
Ik heb trouwens nog ff een praatje gemaakt met boer Frank van BZV en met boer Peter van het vorige seizoen (die paardenboer, die uiteindelijk voor Hanneke koos)! Was wel lachen. Ik vroeg nog aan Frank hoe t met Anita was en toen wees hij naast zich, stond ze daar dus. Maar hij zei dat ze "hele dikke vrienden" waren en lachte er zo'n beetje bij, dus ik weet nu nog niet of ze echt vrienden zijn of dat het nog steeds wat is.
Verder zag ik Geraldine van BNN ook nog, die waren aan t filmen daar.
Ik heb trouwens nog ff een praatje gemaakt met boer Frank van BZV en met boer Peter van het vorige seizoen (die paardenboer, die uiteindelijk voor Hanneke koos)! Was wel lachen. Ik vroeg nog aan Frank hoe t met Anita was en toen wees hij naast zich, stond ze daar dus. Maar hij zei dat ze "hele dikke vrienden" waren en lachte er zo'n beetje bij, dus ik weet nu nog niet of ze echt vrienden zijn of dat het nog steeds wat is.
Verder zag ik Geraldine van BNN ook nog, die waren aan t filmen daar.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik vond het super leuk om te werken op de zwarte cross! Vrijdagavond stonden we bij het hoofdpodium in de buurt. Zondagmiddag in de mega-tent. Onwijs druk, maar heeeel veel shirts verkocht En wat een gezelligheid op de crew-camping! Top-weekend!
M_as- Prater
Aah wat grappig dat jij er ook hebt gewerkt M_as! Ik vond het ook erg leuk om er te werken! Heb nog goed opgelet of ik je zag op de camping, maar het was zo druk haha!
Ik ben nog even gefilmd voor de vpro, 3 on stage maar ben niet uitgezonden geloof ik.
Ik ben nog even gefilmd voor de vpro, 3 on stage maar ben niet uitgezonden geloof ik.
Error- Prater
oh dan heb Ik Jou wss wel gezien want Ik heb daar nog gekeken met mn vriend voor een shirt!M_as schreef:Ik vond het super leuk om te werken op de zwarte cross! Vrijdagavond stonden we bij het hoofdpodium in de buurt. Zondagmiddag in de mega-tent. Onwijs druk, maar heeeel veel shirts verkocht En wat een gezelligheid op de crew-camping! Top-weekend!
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:oh dan heb Ik Jou wss wel gezien want Ik heb daar nog gekeken met mn vriend voor een shirt!M_as schreef:Ik vond het super leuk om te werken op de zwarte cross! Vrijdagavond stonden we bij het hoofdpodium in de buurt. Zondagmiddag in de mega-tent. Onwijs druk, maar heeeel veel shirts verkocht En wat een gezelligheid op de crew-camping! Top-weekend!
Zit er dik in Ik stond met kleine meiden te verkopen..zelf stak ik er enorm bovenuit haha (ziet er op onze eigen fotos nogal dom uit)
M_as- Prater
Ik heb een kaartje voor Decibel, maar ik denk dat ik ga proberen om 'm te verkopen. Heb niemand meer om mee te gaan, en alleen is ook maar allen.
Gast- Gast
Gaan er hier nog meer mensen naar Geuzenpop in het weekend van 5 augustus?
Gast- Gast
Auxo schreef:Ik heb een kaartje voor Decibel, maar ik denk dat ik ga proberen om 'm te verkopen. Heb niemand meer om mee te gaan, en alleen is ook maar allen.
Zonde joh, is zo'n mooi feest! Ik zou gewoon gaan, je ontmoet toch wel iemand!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
@M_as: je komt me niet bekend voor helaas
Atelier Madame- Ratel
Buddha88 schreef:
Hoe vond jij het?
Ow lees het nu pas . Ik vond het, ondanks het regenachtige weer een leuk feestje. Ben voornamelijk in 1 tent gebleven vanwege het weer ook, en daar was het gezellig, er ging een aangename sfeer. En jij dan?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Muse is al twee keer op Lowlands geweest toch, vrij recent? Iig 1 keer, want toen heb ik ze gezien en ze waren SUPERZero schreef:Ik ben een trouwe Lowlander, al begin ik steeds meer te twijfelen door de (inmiddels al een paar keer) superieure line up van Pinkpop.
Ik heb me laten vertellen dat de sfeer van Pinkpop niet zo leuk is als Lowlands (waar ik de logica ook wel in zie) en ik heb geen zin om helemaal naar het eind van de wereld te reizen ervoor, maar Lowlands mag wel weer eens over de brug komen met een paar knallers...
Niet dat ik het ECHT vervelend vind dat ze onbekendere bandjes boeken, maar van een Kings of Leon of een Coldplay ben ik echt niet vies. Ik betaal er genoeg voor!
Ik zit dit jaar nog steeds stiekem te hopen op Muse. Ze zijn in de buurt .... (maar ja.... zal wel weer niet)
De sfeer op Pinkpop vind ik een stuk minder inderdaad. Heb het idee dat mensen daar vooral voor de grote namen komen. Niet om nieuwe bands te ontdekken ofzo. Lowlands is veel diverser: leukere (gekkere) mensen, meer soorten muziek, meer te beleven (dans, theater etc.)
Oké: de line-up is de laatste jaren wat bagger, maar daardoor heb je juist extra tijd om die nieuwe bandjes te ontdekken
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Oja, ik ga deze zomer naar:
Into The Great Wide Open
Op Vlieland. Ben er vorig jaar niet geweest (dit is geloof ik de tweede editie). Ben erg benieuwd.
Ben een paar weken geleden naar Dauwpop geweest trouwens.
Into The Great Wide Open
Op Vlieland. Ben er vorig jaar niet geweest (dit is geloof ik de tweede editie). Ben erg benieuwd.
Ben een paar weken geleden naar Dauwpop geweest trouwens.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik ga nog naar Decibel en Summer Dreamers. Verder houd ik het rustig dit jaar
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Hier staat nog Lowlands op het programma en Festyland.
Heel misschien gaan we nog naar BOA (Bavaria Open Air), maar dat ligt eraan, ons huisje gaat namelijk voor.
Daags voor we naar Lowlands vertrekken, krijgen we de sleutel :-)
Ik heb dit jaar al Paaspop achter de rug.
Heel misschien gaan we nog naar BOA (Bavaria Open Air), maar dat ligt eraan, ons huisje gaat namelijk voor.
Daags voor we naar Lowlands vertrekken, krijgen we de sleutel :-)
Ik heb dit jaar al Paaspop achter de rug.
Filoria schreef:Muse is al twee keer op Lowlands geweest toch, vrij recent? Iig 1 keer, want toen heb ik ze gezien en ze waren SUPERZero schreef:Ik ben een trouwe Lowlander, al begin ik steeds meer te twijfelen door de (inmiddels al een paar keer) superieure line up van Pinkpop.
Ik heb me laten vertellen dat de sfeer van Pinkpop niet zo leuk is als Lowlands (waar ik de logica ook wel in zie) en ik heb geen zin om helemaal naar het eind van de wereld te reizen ervoor, maar Lowlands mag wel weer eens over de brug komen met een paar knallers...
Niet dat ik het ECHT vervelend vind dat ze onbekendere bandjes boeken, maar van een Kings of Leon of een Coldplay ben ik echt niet vies. Ik betaal er genoeg voor!
Ik zit dit jaar nog steeds stiekem te hopen op Muse. Ze zijn in de buurt .... (maar ja.... zal wel weer niet)
Nee, 2006 was voor het laatst. Ik baal ook best hard dat ze dit jaar niet komen, volgens de organisatie toeren veel grote bands niet deze zomer, maar Muse is wel in de buurt en toert, dus wat voor k*tsmoes ze hebben om die niet te krijgen.....
Ik kan weinig met de line up van dit jaar. Ik snap de discussie die nu via de media gaande is; mensen die klagen over de line up en mensen die klagen over mensen die klagen over de line up.
Ik zal me toch bij die eerste groep moeten scharen, ik vind onbekende bands echt geen probleem maar de balans is weg. Dit vind ik geen line up voor een festival dat binnen 2 uur is uitverkocht en voor een recordprijs kaartjes verkoopt.
Maar goed, ik ga me wel vermaken. Maar bleh wat baal ik stiekem toch dat Muse weer niet komt.
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Festivals 2012
» Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?
» Welke stad zou jij een jaar willen wonen?
» Stapmaatje voor feestjes/festivals gezocht!
» Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?
» Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?
» Welke stad zou jij een jaar willen wonen?
» Stapmaatje voor feestjes/festivals gezocht!
» Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: