Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?

+5
Rovine
Caro
Tania
Rumble
Sweety
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 11:46

Pussycat schreef:Mijn vriend mag best een nieuwe vrouwelijke vriendin krijgen, maar dan wil ik ook wel even voorgestelt worden. En eventueel een hapje met z'n allen eten o.i.d zodat ik weet wat voor een type het is. En als ik me er niet fijn bij zou voelen dan zou mijn vriend die ''relatie'' afkappen.

Heb het al eens meegemaakt. Vriend stelde mij netjes voor aan een ''goede vriendin'' we gingen uit met z'n allen. Maar bij het voorstellen keek ze me al geen eens recht in de ogen en de rest van de avond heeft ze me ontweken.
Dus ik zei gelijk al dat, dat fout zat.

Later kwamen we haar nog eens tegen in de trein... gelijk uitgebreid zwaaien en hallo roepen naar mijn vriend en ik ''hing'' er maar naast ze zei tegen mij geen woord! Dus heb ook niks tegen haar gezegd en ben weggelopen (kon er gewoon niet tegen)
Mijn vriend kwam gelijk achter me aan en zij helaas ook haha ze ging tegenover ons zitten maar het was maar 1 halte dus we zijn er ook verder niet op ingegaan ofzo, maar vreemd was het wel.

In ieder geval zo'n goede vriendin was ze dus niet, want als het een gewone vriendin is dan heeft ze ook wel interesse in de rest van zijn leven en wil ze die ook wel leren kennen. Als ze alleen maar interesse heeft in hem dan merk ik dat gauw genoeg.

Haha alleen is mijn vriend echt zo dom daarin! Hij heeft het nog geen eens door wanneer er met hem geflirt wordt laughcry
Uhhmmm........... never mind

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?

Bericht  Melis_je vr 10 jun 2011 - 19:05

@ Caro: Er is een duidelijk verschil tussen jaloezie/onzeker claimgedrag en terecht wantrouwen. Volgens mij ben je niet jaloers, maar vertrouw je het niet. Dat googlen vind ik om die reden geen claimgedrag. Reageerde je vriend ook terughoudend als je in het verleden wat vroeg over vriendinnen?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 19:28

Eerlijk gezegd vind ik dat jij in deze situatie alle recht hebt om tegen hem te zeggen dat je dit niet wilt. Zeker als het ook nog een oude verliefdheid is. Naar mijn idee is dat een beetje de kat op het spek binden..

Ontopic: ik vind dat niet fijn. Ik versta onder vriendschap hetzelfde als wat Noa doet. Ik zou niet willen dat mijn vriend zo'n band heeft met een andere vrouw.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?

Bericht  Sweety vr 10 jun 2011 - 21:27

Wat een k*t situatie Caro. Je maakt nu een hoop mee hug
Ik geef je groot gelijk dat je heb gegoogled naar haar. Als je man er niet eerlijk over kan zijn en je vertrouwt het niet dan moet je het heft in eigen handen nemen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?

Bericht  Pussycat vr 10 jun 2011 - 22:52

Noa schreef:
Uhhmmm........... never mind[/quote]

Vertel het maar hoor...?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 23:01

Ik vind het gewoon zo'n aparte opmerking "Mijn vriend ziet niet eens dat er met hem geflirt wordt'', alsof je spreekt over een halve mongool ofzo... Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?

Bericht  Pussycat vr 10 jun 2011 - 23:12

Dat zijn jouw woorden...
Hij zegt zelf ook dat het hem gewoon niet opvalt.
En dat is gewoon zo. Hij heeft een heel hoog iq, maar dat heeft er niks mee te maken.
Hij ziet dat gewoon echt niet. Misschien moeten die vrouwen duidelijker flirten ofzo haha de enige keer dat het hem opviel was toen hij letterlijk een hand in zijn schoot kreeg Rolling Eyes al gaat dat alweer verder dan flirten naar mijn idee...

Hij ziet wel dat vrouwen aardig tegen hem doen enzo, maar hij denkt dat heel veel dingen gewoon vriendschappelijk zijn. Als je voorzichtig met hem flirt zal hij dat echt niet doorhebben. Kijk als je nou uitgebreid gaat knipogen of het echt zegt dan pas is het duidelijk.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 23:27

Net als veel anderen in dit topic vind ik het prima dat mijn vriend oppervlakkig contact heeft met andere vrouwen, als in: eens wat drinken met een collega, een uur aan de telefoon hangen met mijn vriendinnen (dat gebeurt echt smile), etcetera. Ik zou het moeilijker hebben met een vriendschap met een vrouw, al zou ik dat uiteindelijk ook niet gaan verbieden, maar dan zou ik wel even moeten slikken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum