Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kapsel van je vriend en je relatie ;)

+18
Lonely Goatherd
Bliss
Shisha
Fortissimo
Parisienne
Middleme
Niekske
Oasis
Beachgirl
Mamsie
Lady Starstruck
Highway
Feline
Mees
Sam
Zora
Rush
Guus
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 5:39

Wat vindt je van je vriend zijn kapsel? En wat voor een soort haar heeft hij.

Mijn vriend is de laatste tijd nogal met zijn haar bezig. Hij wilt het laten 'groeien'. Vroeger stond het altijd wat meer rechtop of was het kort, maar hij vind dat zijn inhammen te groot zijn geworden en met lang haar kan hij het er overheen doen. Ik vind het alleen steeds minder leuk. Hij heeft ook een bril, dus zijn gezicht wordt helemaal bedekt. (haha dit klinkt zo raar.. maar vroeger kon ik hem lekker op zijn gezicht aanraken o.i.d.) en nu heb ik het idee dat er steeds meer tussen ons instaat. (dit klinkt echt raar, maar zo voelt het gewoon).

Poeeh maar ik krijg hem maar niet overtuigd om een ander kapsel te nemen omdat ik zelf ook niet weet wat leuk is. De dingen die wij beide leuk vinden bij een man die kunnen dus niet omdat hij geen rechte haarlijn heeft :P

Wie heeft er tips of leuke plaatjes! Ik wil mijn vriend weer op zijn gezicht kunnen aanraken haha :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 5:42

Het zit nu trouwens ongeveer zo en dan nog een bril erbij op (zwart, rechthoekig montuur).

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Mens_hairstyles_fashion_trends_2012_2013_cool_ha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Guus wo 2 jan 2013 - 5:44

aaah L heeft ook 'last' van z'n inhammen, maar als hij ze te groot vindt worden gaat hij al z'n krullen er vanaf halen Cry

ik denk dat K zo'n hipster 'wave' dus dat je maar aan een kant z'n inham ziet, als je nog begrijpt wat ik bedoel smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 5:46

Guus schreef:aaah L heeft ook 'last' van z'n inhammen, maar als hij ze te groot vindt worden gaat hij al z'n krullen er vanaf halen Cry

ik denk dat K zo'n hipster 'wave' dus dat je maar aan een kant z'n inham ziet, als je nog begrijpt wat ik bedoel smile

Ja dat vind ik echt heel stoer! Maar dan vindt hij de inham zo opvallen.. (Jah duhh haha). Ik kan daar alleen geen goede plaatjes van vinden zodat ik het kan uitleggen.

Het zit zeg maar echt zo.. Ik weet gewoon ook niet wat ik er van vind. Bij sommige mannen vind ik het tof, maar bij mijn vriend vind ik het een beetje suffig staan haha.

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Mens_Short_Hairstyle_8

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Guus wo 2 jan 2013 - 5:55

maar als hij het vanaf die kant de andere kan op kamt valt het toch wel mee als je het een beetje laat golven? het is niet alsof je het strak achterover kamt...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Guus wo 2 jan 2013 - 5:57

Kapsel van je vriend en je relatie ;) M7
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Rush wo 2 jan 2013 - 5:58

Mijn vriend heeft aziatisch haar, zonder gel is het net een teddy, zo'n zacht bolletje. Hij heeft gewoon korte stekels, weinig bijzonders en dat hoeft voor mij niet anders!

Dat laatste kapsel van Guus is mooi!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 6:01

Rush schreef:Mijn vriend heeft aziatisch haar, zonder gel is het net een teddy, zo'n zacht bolletje. Hij heeft gewoon korte stekels, weinig bijzonders en dat hoeft voor mij niet anders!

Dat laatste kapsel van Guus is mooi!

Een kuikentje! Haha!

Mijn vriend heeft gewoon eh ja.. hahaha. Gewoon haar. Ietwat langig. Hij vindt ook dat hij inhammen krijgt maar ik vind het wel meevallen. Ik hoop niet dat hij zijn hoofd kaal gaat scheren net zoals zijn vader, want ik hou van zijn haar!

Ik denk dat K. het leuker staat als hij het wat omhoog doet inderdaad. Dus inderdaad kort geschoren zijkanten en dan een toffe lok bovenop.

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Sympathique-2-1024x911

Een beetje dit, maar dan minder gay. Deze meneer heeft ook inhammen, staat hem hartstikke leuk.


Laatst aangepast door Harrison op wo 2 jan 2013 - 6:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Zora wo 2 jan 2013 - 6:02

Ik vind dat kapsel wat jij post soms wel leuk Punk'd, maar ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt smile

Mijn vriend had al jaren issues met zijn haar. Het werd zo dun, en er was echt zo weinig van nog. Ik zei al jaren tegen hem dat hij het gewoon moest afscheren. Paar jaar geleden heeft hij dat ook gedaan, en staat echt zooo goed! Omdat 'ie blond haar heeft, zie je de inhammen ook niet echt Very Happy Nu heeft 'ie spijt dat hij het niet eerder heeft gedaan laughcry

Oh, en mijn vriend heeft ook zo'n dikke bril.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 6:23

Mijn vriend heeft een grote bos met krullen en doet daar gel in om geen gigantische bos op zijn hoofd te hebben, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Sam wo 2 jan 2013 - 6:27

Dat kapsel dat Harrie post lijkt me leuk!

Mijn vriend heeft gewoon kort haar..
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 6:29

Mijn vriend scheert zijn kop altijd kaal en ik vind dat erg mooi staan.
Als ik foto's van hem van een paar jaar geleden zie, toen hij nog wel haar had, verbied ik hem altijd dat hij het weer laat groeien :P

Hij wordt uit zichzelf trouwens niet kaal en heeft geen inhammen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Mees wo 2 jan 2013 - 6:34

Mijn vriend heeft ook van die (enorme) inhammen en is daarom zijn haar sinds ongeveer 1,5 jaar aan het millimeteren. Moest ik eerst erg aan wennen, maar nu is het juist leuk. En is het zo lekker zacht als ie het net geschoren heeft smile.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Feline wo 2 jan 2013 - 6:43

Dat kapsel van Guus heeft mijn vriend.. Maar hij heeft heel dik haar met een slag erin
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Highway wo 2 jan 2013 - 7:36

Guus schreef:Kapsel van je vriend en je relatie ;) M7

Dit vindik een mooi kapsel!

Mijn man heeft haar tot halverwege zijn rug, dik met een slag erin. Van mij mag hij ht niet eraf halen smile hij krijgt wel een beetje inhammen nu, erg zonde
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 7:40

@ Guus, ja dat is mooi! Maar K. heeft wel een diepere inham. Vooral wat smaller.

Maar we zijn samen aan het zoeken haha. Hij snapt namelijk wel wat ik bedoel met een 'vol' gezicht. Hij ziet het nu zelf ook bij plaatjes (mannen met een 'pony' en een bril). Sowieso gaat hij binnekort een keer lenzen proberen. Voor de afwisseling, omdat ik dat wil :P .. Ik vind zijn haar echt niet heel stom, maar met bril gewoon te veel.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 7:42

Zo, al is het nu iets langer en tijd voor de kapper!

Weg!


Laatst aangepast door Chipp op wo 2 jan 2013 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Lady Starstruck wo 2 jan 2013 - 7:44

Mijn vriend heeft lang grijs/donker krullend haar. En hij mag het er absoluut niet afhalen van mij. Maar het word dunner voor op zijn hoofd. Hij heeft al eens geroepen dat hij het kaal gaat scheren. Ik ben echt als de dood dat hij een keer thuis komt en hij kaal is :S.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 7:45

Wauww wat een volume heeft jou vriend op zijn hoofd zeg! Dat zie je niet heel vaak bij mannen met stijl haar... Nu ga ik twijfelen.. Of heeft hij nu een slag haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 7:47

Hij heeft een klein beetje slag, maar vooral veel en dik haar I love you
Bij de kapper laat hij het altijd uitdunnen. Onze kindjes zullen vast een grote, volle bos haar krijgen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 7:48

Bedoel je de vriend van chipp? Die heeft toch wel slag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 7:48

Chipp schreef:Hij heeft een klein beetje slag, maar vooral veel en dik haar I love you
Bij de kapper laat hij het altijd uitdunnen. Onze kindjes zullen vast een grote, volle bos haar krijgen smile
Hahaha dat denk ik ook ja! Vet lieve kindjes met krulletjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 7:52

Harrison schreef:
Chipp schreef:Hij heeft een klein beetje slag, maar vooral veel en dik haar I love you
Bij de kapper laat hij het altijd uitdunnen. Onze kindjes zullen vast een grote, volle bos haar krijgen smile
Hahaha dat denk ik ook ja! Vet lieve kindjes met krulletjes.

Jaaahh!! lieve krullenkoppies.

Mijn vader had (met de nadruk op had hahaha) ook heel veel krullen. Ik hoop altijd dat onze kindjes dat dan nog kunnen krijgen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Mamsie wo 2 jan 2013 - 7:59

Mijn vriend heeft donker kroes haar. Als hij er geen vet in doet is hij net Kramer van seinfeld. Hij heeft het wat langer. Hij heeft het ooit ook gemillimeterd en dat was opzich ook wel leuk.


Laatst aangepast door Mamsie op wo 2 jan 2013 - 8:02; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 8:01

Mijn man zegt altijd dat ik er maar weer iets moois van moet maken als hij weer geknipt moet worden. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum