Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Begin van een nieuwe relatie.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Begin van een nieuwe relatie. Empty Begin van een nieuwe relatie.

Bericht  Stuiterbal zo 9 jun 2013 - 6:40

Oh man oh man zo makkelijk is dat niet allemaal.
Inmiddels vandaag 4 maanden samen en samen hebben we toch al het een en ander doorstaan.
Qua gevoel zit het onwijs goed. Ik mis hem enorm als we niet samen zijn en dat gevoel word met de dag sterker.
Voor hem hetzelfde al is hij er nuchterder in dan mij. Ik word verliefder met de dag dat ik er buikpijn van heb als hij niet bij me is.
We zijn nog volop bezig met het elkaar leren kennen en dat vind ik soms best lastig en maakt me mega onzeker.
Doe ik het wel goed ? Houd hij nog van me ? Is er een toekomst voor ons ?
We zijn beide heel druk en hebben dan ook nog de 3 jongens erbij. Tijd voor ons 2 moeten we inplannen.

Maar buiten dat hebben we ook wat probleempjes wat veroorzaakt worden door 2 andere mensen. Een ex scharrel van mijn vriend en haar (ex) vriend.
Ik word al een poosje via facebook gestalkt en er worden verhalen de wereld in geholpen die gewoon niet waar zijn.
Ben het helemaal na gegaan en mijn vriend kon gewoon bewijzen dat het gelogen was en puur een streek om ons uit elkaar te krijgen.
Ik word zo onzeker van dit alles. Ik ben al in het verleden bedrogen en mijn vertrouwen is al nihil. Bij hem voel ik me echt heel veilig en ik weet gewoon dat we samen horen en samen een toekomst hebben. Maar de omgeving maakt het me moeilijk.
Momenteel heb ik me door alles zo kwetsbaar open gesteld, dat ik het ene moment alle vertrouwen heb en het andere moment me weer voel vallen en wantrouwend word.

Ik weet niet goed wat ik hiermee wil maar moet het gewoon even kwijt.
Ben wel benieuwd of die onzekerheid herkenbaar is in een prille relatie ? En of het herkenbaar is dat wanneer je elkaar zo goed leert kennen, ook wat strubbelingen komen ?

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Begin van een nieuwe relatie. Empty Re: Begin van een nieuwe relatie.

Bericht  Roza zo 9 jun 2013 - 7:22

Ik kan je qua relatie niet helpen, maar ik wilde wel even zeggen dat ik het heel leuk vind dat je zo gelukkig bent met je nieuwe lover! hug

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Begin van een nieuwe relatie. Empty Re: Begin van een nieuwe relatie.

Bericht  Stuiterbal zo 9 jun 2013 - 7:23

Ahh dat is lief dank je wel Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Begin van een nieuwe relatie. Empty Re: Begin van een nieuwe relatie.

Bericht  Gast zo 9 jun 2013 - 7:39

Mijn ex heeft er alles aan gedaan om ons uit elkaar te krijgen, omdat hij het niet kon hebben dat ik gelukkig begon te worden met iemand anders. Ik herken de onzekerheid dus wel, omdat ik zeker wist dat het allemaal niet waar was, en mijn vriend me wel geloofde, maar toch ook onzeker werd van alle verhalen die vertelt werden.

Zolang je maar open en eerlijk bent tegen elkaar, je onzekerheden uitspreekt en bespreekt, dan komen jullie er wel uit. Jullie hebben beide natuurlijk een rugzak door je verleden en de kinderen, maar als je praat met elkaar en tijd voor elkaar neemt, komt het vast wel goed.. Je klinkt enorm happy in ieder geval!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Begin van een nieuwe relatie. Empty Re: Begin van een nieuwe relatie.

Bericht  Bazinga zo 9 jun 2013 - 7:42

Blijven communiceren, eerlijk zijn tegen elkaar en tegen de ander en niet teveel focussen op kleine dingen.

En héél belangrijk; je hebt niet een partner nodig om gelukkig te zijn! Heb 't leuk samen, maar laat je geluk niet direct afhangen van een ander.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Begin van een nieuwe relatie. Empty Re: Begin van een nieuwe relatie.

Bericht  Burn zo 9 jun 2013 - 7:54

Knuffel voor jou lieverd! hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Begin van een nieuwe relatie. Empty Re: Begin van een nieuwe relatie.

Bericht  Exogenesis zo 9 jun 2013 - 7:58

Logisch toch dat je je onzeker voelt?! Je hebt zoveel meegemaakt, bent een aantal keer flink gekwetst geweest, bent door een diep dal gegaan.. Zolang je je niet te afhankelijk opstelt, merk je vanzelf dat het vertrouwen weer terugkomt, waarschijnlijk. Komt vast goed schatje! Begin van een nieuwe relatie. 699888 En hij is echt leeeeeeeuk!!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Begin van een nieuwe relatie. Empty Re: Begin van een nieuwe relatie.

Bericht  Stuiterbal zo 9 jun 2013 - 8:29

Hahaha ja jullie 2 hebben hem vandaag ontmoet Very Happy

Het is vooral mijn onzekerheid aan hem twijfel ik echt geen moment. Vooral als de tegen partij niet eens bewijzen heeft en al bezig waren met dreigen naar hem toe.
Communiceren doen we gelukkig heel goed. Hij ziet toch altijd meteen aan mijn ogen als ik ergens mee zit en blijft dan net zo lang met mij praten tot mijn onzekerheid weer gezakt is.

Bazinga je uitspraak klopt natuurlijk als een bus. Ik was al heel gelukkig en hij is mijn aanvulling in mijn geluk. Maar alleen red ik het net zo goed.

Ik ben gewoon echt zo dol blij met mijn vriend. En soms gewoon te bang het weer kwijt te raken terwijl ik weet dat ik van elk moment moet genieten.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Begin van een nieuwe relatie. Empty Re: Begin van een nieuwe relatie.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum