Nieuwe mannelijke vrienden tijdens je relatie?
+7
Miccie
RYW
_DoI
Tullow
Guus
Sterre
Sweety
11 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Nieuwe mannelijke vrienden tijdens je relatie?
Even n.a.v. het topic: "Jaloers": Maken jullie wel eens nieuwe mannelijke vrienden terwijl je een relatie hebt?
Ik dus eigenlijk niet, omdat het er (voor mij) altijd op neer komt dat ze gevoelens krijgen en dat levert een hoop gezeur op. Verder zie ik iemand pas als een vriend wanneer ik met deze persoon over zo ongeveer alles kan praten en iemand heel dichtbij me staat. Een nieuwe vrouwelijke vriendin laat ik veel sneller toe dan een man. Met een mannelijke vriend zou ik bijvoorbeeld ook geen moeilijke relatie dingen bespreken, omdat ik dit als verraad zie t.o.v. mijn vriend.
Ik heb wel drie mannelijke vrienden, maar die ken ik al echt al jaren en ook toen ik vrijgezel was bestond er geen spanning tussen ons. Eén ervan is homo. Ik merk dat ik veel vrijer kan zijn naar hem toe. Met een hetero man hou ik toch altijd wat afstand, omdat ik het anders niet eerlijk vindt naar mijn vriend toe.
Doe ik hier nou te anaal over, of hoe zien jullie dit?
Ik dus eigenlijk niet, omdat het er (voor mij) altijd op neer komt dat ze gevoelens krijgen en dat levert een hoop gezeur op. Verder zie ik iemand pas als een vriend wanneer ik met deze persoon over zo ongeveer alles kan praten en iemand heel dichtbij me staat. Een nieuwe vrouwelijke vriendin laat ik veel sneller toe dan een man. Met een mannelijke vriend zou ik bijvoorbeeld ook geen moeilijke relatie dingen bespreken, omdat ik dit als verraad zie t.o.v. mijn vriend.
Ik heb wel drie mannelijke vrienden, maar die ken ik al echt al jaren en ook toen ik vrijgezel was bestond er geen spanning tussen ons. Eén ervan is homo. Ik merk dat ik veel vrijer kan zijn naar hem toe. Met een hetero man hou ik toch altijd wat afstand, omdat ik het anders niet eerlijk vindt naar mijn vriend toe.
Doe ik hier nou te anaal over, of hoe zien jullie dit?
Gast- Gast
Re: Nieuwe mannelijke vrienden tijdens je relatie?
Ja, sommige mannelijke collega's zijn vrienden geworden en ik ben ook nog altijd goed bevriend met de ex van een vriendin. En ik ben bevriend gebleven met mijn 2e ex. Allemaal tijdens mijn relatie opgedaan maar nooit naar op zoek geweest. Ook heb ik al jaren een homo-vriend.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Twellie op do 9 jun 2011 - 0:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Noa schreef:Doe ik hier nou te anaal over, of hoe zien jullie dit?
Te anaal?? Is dat een schrijffoutje of een uitdrukking die ik dan niet ken?
Ik heb ook geen (blijvende) mannelijke vrienden erbij gekregen tijdens mijn relatie. Wel eens met een oud-collega naar de bioscoop geweest of met een kennis naar een concert, maar dat waren meer kennissen. Ik kan verder wel goed opschieten met een aantal van mijn vriends vrienden. Ik heb trouwens uberhaupt geen goede mannelijke vrienden, alleen maar vriendinnen.[/quote]
Gast- Gast
Oeps, wilde de quote kleiner maken, maar nu twee keer geplaatst, sorry!
Gast- Gast
Twellie schreef:Noa schreef:Doe ik hier nou te anaal over, of hoe zien jullie dit?
Nee, dat is een uitdrukking! Weet alleen niet of het een gangbare uitdrukking is, of meer iets wat in mijn subcultuurtje normaal is om te gebruiken
Gast- Gast
Ik denk dat jíj sowieso gewoon moet doen waar jij je prettig bij voelt.
Zelf ben ik tijdens mijn huidige relatie nog nooit in de situatie terechtgekomen dat ik een nieuwe mannelijke vriend zou kunnen maken. In mijn vorige relatie wel en met die destijds nieuwe mannelijke vriend ben ik nu getrouwd, dus tsja...
Ik heb er niet echt regels of principes over, mocht het ooit (denk niet gauw, ben sowieso zowel qua mannen als vrouwen vrij kieskeurig in m'n vriendschappen) zover komen, kijk ik dan wel hoe ik ermee omga.
Zelf ben ik tijdens mijn huidige relatie nog nooit in de situatie terechtgekomen dat ik een nieuwe mannelijke vriend zou kunnen maken. In mijn vorige relatie wel en met die destijds nieuwe mannelijke vriend ben ik nu getrouwd, dus tsja...
Ik heb er niet echt regels of principes over, mocht het ooit (denk niet gauw, ben sowieso zowel qua mannen als vrouwen vrij kieskeurig in m'n vriendschappen) zover komen, kijk ik dan wel hoe ik ermee omga.
Gast- Gast
Whaha, vanavond heb ik verjaardag, dan ga ik hem ook eens in de groep gooien.
Gast- Gast
Whaha, mijn man gebruikt het ook weleens, maar ik kan het met mijn dirty mind toch nooit laten om een beetje te gniffelen dan.Noa schreef:Nee, dat is een uitdrukking! Weet alleen niet of het een gangbare uitdrukking is, of meer iets wat in mijn subcultuurtje normaal is om te gebruiken
Gast- Gast
Ik heb hem in elk geval nog nooit eerder gehoordNoa schreef:Twellie schreef:Noa schreef:Doe ik hier nou te anaal over, of hoe zien jullie dit?
Nee, dat is een uitdrukking! Weet alleen niet of het een gangbare uitdrukking is, of meer iets wat in mijn subcultuurtje normaal is om te gebruiken
Gast- Gast
Ik heb 1 mannelijke vriend en hij is ook homo. Tegen hem vertel ik alles, toen het ook uit ging met mij en mijn ex kwam hij me vaak troosten en vrolijkte hij mij weer op. Ik zou best nog wel meer mannelijke vrienden willen hebben. De vriend van mijn vriendin kan ik ook wel tot een vriend rekenen maar hij is redelijk gesloten. Dus daar vertel ik ook niet alles tegen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, om precies dezelfde reden die jij ook aandraagt.
Gast- Gast
En hoe zit het dan met zijn vrienden? Of zie je die niet als vrienden? :-)
Gast- Gast
Als ik nu gewoon bevriend zou raken met een andere man, zou hij dat totaal geen probleem vinden. Net als dat ik het ook heel normaal vind als hij bevriend raakt met een andere vrouw.
Gast- Gast
Die zie ik inmiddels wel als gezamenlijke vrienden, maar daar spreek ik nooit mee af zonder mijn man._Donnaa schreef:En hoe zit het dan met zijn vrienden? Of zie je die niet als vrienden? :-)
Gast- Gast
Ja voor mij hetzelfde, met sommige kan ik het echt súpergoed vinden en ik zie hun ook echt wel als nabije mensen, zeg maar. Ik vertel ook best persoonlijke dingen tegen ze etc. Alleen vrienden vind ik een te groot woord. Ik ga niet iets doen met een van hen (al zou het wel kunnen hoor, als het eens zo uit zou komen), en ik weet zeker dat als het uit zou gaan met mijn vriend, dat onze band dan ook zou verdwijnen, of in elk geval veranderen. Onze band is dus echt afhankelijk van mijn relatie met mijn vriend en dat noem ik geen vrienden.freakielief schreef:Die zie ik inmiddels wel als gezamenlijke vrienden, maar daar spreek ik nooit mee af zonder mijn man._Donnaa schreef:En hoe zit het dan met zijn vrienden? Of zie je die niet als vrienden? :-)
Gast- Gast
Nee, geen nieuwe vrienden. In de tijd dat ik mijn vriend leerde kennen ging ik ook weleens wat drinken met een andere jongen, vanuit mij gewoon vriendschappelijk. Dit was best sporadisch, waardoor hij niet wist dat ik op een gegeven moment een relatie had en hij me een valentijnskaart stuurde . Anoniem, maar ik weet bijna zeker dat het van hem afkomstig was. Einde beginnende vriendschap dus...
Ik heb wel een paar studievrienden waar ik regelmatig mee afspreek, ook soms individueel. Dat gaat prima, we kennen elkaar al zo lang en er is geen enkele spanning in die zin. Ook de vrienden van mijn vriend zie ik als mijn vrienden, maar zoals Noa ook aangeeft zijn dat geen vrienden for life mocht de relatie stuklopen.
Verder leer ik natuurlijk wel eens nieuwe mannen kennen waar ik het mee kan vinden zoals tijdens mijn fotografiecursus, maar dat blijft op het niveau van kennis. Af en toe drinken we wat in de kroeg na afloop maar nooit 1 op 1. Dat hoeft voor mij ook niet.
Ik heb wel een paar studievrienden waar ik regelmatig mee afspreek, ook soms individueel. Dat gaat prima, we kennen elkaar al zo lang en er is geen enkele spanning in die zin. Ook de vrienden van mijn vriend zie ik als mijn vrienden, maar zoals Noa ook aangeeft zijn dat geen vrienden for life mocht de relatie stuklopen.
Verder leer ik natuurlijk wel eens nieuwe mannen kennen waar ik het mee kan vinden zoals tijdens mijn fotografiecursus, maar dat blijft op het niveau van kennis. Af en toe drinken we wat in de kroeg na afloop maar nooit 1 op 1. Dat hoeft voor mij ook niet.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
haha ik ken alleen de engelse Anal, in het nederlands alleen banaal... denk dat ik hetzelfde gniffel probleem zou hebben freaky! *oh the joy forever*
ik spreek wel af zonder hem met vrienden van hem, zijn oud huis genoot kende ik al wel voordat ik mijn vriend leerde kennen maar is nu echt ook wel een vriend van mij en zou er 0 problemen mee hebben om daarmee af te spreken. zo zou ik het ook niet erg vinden als hij dat met vriendinnen van mij zou doen. We hebben inmiddels zo'n hechte vriendenclub, iedereen is onderling ook echt bevriend met elkaar. Het zijn meer dan 'gemeenschappelijke vrienden' want die hebben we ook wel.
Ik denk dat als ik een gezellige collega zou hebben, of via sprt oid... tsja ik voel het meteen of het gewoon vriendschappelijke bedoelingen zijn of dat er iets zit, bij dat tweede zou ik de boot direct afhouden.
enneuh Noa, wat je zegt 'dan krijgen ze weer gevoelens' vind ik eigenlijk best een arrogante gedachte, a) dus iedereman die jou beter leert kennen wordt automatisch verliefd op je? b) het kan ook zomaar zijn dat jij verliefd wordt op iemand anders toch?
ik spreek wel af zonder hem met vrienden van hem, zijn oud huis genoot kende ik al wel voordat ik mijn vriend leerde kennen maar is nu echt ook wel een vriend van mij en zou er 0 problemen mee hebben om daarmee af te spreken. zo zou ik het ook niet erg vinden als hij dat met vriendinnen van mij zou doen. We hebben inmiddels zo'n hechte vriendenclub, iedereen is onderling ook echt bevriend met elkaar. Het zijn meer dan 'gemeenschappelijke vrienden' want die hebben we ook wel.
Ik denk dat als ik een gezellige collega zou hebben, of via sprt oid... tsja ik voel het meteen of het gewoon vriendschappelijke bedoelingen zijn of dat er iets zit, bij dat tweede zou ik de boot direct afhouden.
enneuh Noa, wat je zegt 'dan krijgen ze weer gevoelens' vind ik eigenlijk best een arrogante gedachte, a) dus iedereman die jou beter leert kennen wordt automatisch verliefd op je? b) het kan ook zomaar zijn dat jij verliefd wordt op iemand anders toch?
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Verliefd is een groot woord, maar vaak willen ze best wel even van bil..Goochempie schreef:
Ik ben nog geen man tegen gekomen waarmee ik close ben die vroeg of laat een keer aangaf toch wel seks met me te willen.. Mannen die verder van me af staan, heb ik minder mee en ik denk dat die dat ook niet willen, zoals vrienden van m`n vriend o.i.d.
Gast- Gast
maar is het dan ook niet de manier waarop je zelf met ze omgaat?
ik heb namelijk zat mannelijke vrienden waarvan ik dat verzoek nog nooit heb gekregen en waar ik wel close mee ben... en volgens mij ben ik ook weer niet een onaantrekkelijk aseksueel mormel oid
zegt het dan niet iets dat de jongens waarmee je die 'vibe' niet hebt niet zo interessant vind?
ik heb namelijk zat mannelijke vrienden waarvan ik dat verzoek nog nooit heb gekregen en waar ik wel close mee ben... en volgens mij ben ik ook weer niet een onaantrekkelijk aseksueel mormel oid
zegt het dan niet iets dat de jongens waarmee je die 'vibe' niet hebt niet zo interessant vind?
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik kan het juist vaak beter met de mannen vinden dan met de vrouwen Sinds we samenwonen in een nieuw dorp hebben we natuurlijk een aantal nieuwe vrienden gemaakt (vooral ook stellen) en in de meeste gevallen kan ik het gewoon beter vinden met de man. Niet dat ik een hekel heb aan hun vrouwen, daar ga ik ook gewoon lekker mee shoppen enzo, maar ik weet niet waar het aan ligt eigenlijk.
Mijn vriend zit ook bij de brandweer en als we daar zijn praat ik eigenlijk ook alleen met de mannen. Die vrouwen daar vind ik trouwens ook allemaal ontzettend schijnheilig
Maar, als het gewoon vriendschappelijk is, waarom dan niet? Als ze weten dat je een vriend hebt, dan doen de meeste vast geen poging om van bil te gaan
Verliefd worden kan uiteraard altijd, maar ik denk dat de meeste dat dan wel voor zich houden, vooral als jij al een langere relatie hebt.
En ik neem aan dat als je nieuwe mannen leert kennen dat je dan ook gewoon vermeld dat je een relatie hebt?
Mijn vriend zit ook bij de brandweer en als we daar zijn praat ik eigenlijk ook alleen met de mannen. Die vrouwen daar vind ik trouwens ook allemaal ontzettend schijnheilig
Maar, als het gewoon vriendschappelijk is, waarom dan niet? Als ze weten dat je een vriend hebt, dan doen de meeste vast geen poging om van bil te gaan
Verliefd worden kan uiteraard altijd, maar ik denk dat de meeste dat dan wel voor zich houden, vooral als jij al een langere relatie hebt.
En ik neem aan dat als je nieuwe mannen leert kennen dat je dan ook gewoon vermeld dat je een relatie hebt?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Nope, ik ga met ze allemaal hetzelfde om en ik lok dat soort reacties niet uit ofzo.. Maar vroeg of laat wil 90% van die mannen dat toch wel.. Misschien ligt het wel aan mij hoor, zou kunnen, want ik kan ook vaak beter met mannen omgaan dan met vrouwen..
Misschien tref ik alleen maar super goudeerlijke mannen die daar gewoon voor uit komen, ik weet het niet hoor.. Het veranderd trouwens ook niks aan de situatie.. Gelukkig maar, anders had ik nu geen vrienden meer over..
Oh en zij hebben die vibe met mij he, ik niet met hen..
Misschien tref ik alleen maar super goudeerlijke mannen die daar gewoon voor uit komen, ik weet het niet hoor.. Het veranderd trouwens ook niks aan de situatie.. Gelukkig maar, anders had ik nu geen vrienden meer over..
Laatst aangepast door _Donnaa op do 9 jun 2011 - 2:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik doe eigenlijk nooit iets met zijn vrienden, en hij nooit met mijn vriendinnen._Donnaa schreef:En hoe zit het dan met zijn vrienden? Of zie je die niet als vrienden? :-)
Gast- Gast
Hier kan ik me helemaal bij aansluiten. Arrogant vind ik het niet. Ik heb het over feiten, niet over wat ik van mezelf denk ofzoiets. Ik voel me er niet helemaal gemakkelijk bij om steeds met iemand af te spreken waarvan ik weet dat hij me eigenlijk gewoon wil neuken. Dat vind ik ook gewoon apart t.o.v. mijn vriend, daarmee voed je het ook alleen maar. Ik neem dan toch afstand van iemand en diegene van mij (want vaak voelen ze zich keihard afgewezen, terwijl ze wéten dat ik al jaren een vriend heb...) Ik vind het ook geen prettig idee om urenlang te kletsen of leuke dingen te ondernemen met iemand die er uiteindelijk op uit is mij in bed te lullen... Daar zit ik gewoon totaal niet op te wachten._Donnaa schreef:Nope, ik ga met ze allemaal hetzelfde om en ik lok dat soort reacties niet uit ofzo.. Maar vroeg of laat wil 90% van die mannen dat toch wel.. Misschien ligt het wel aan mij hoor, zou kunnen, want ik kan ook vaak beter met mannen omgaan dan met vrouwen..
Ik heb trouwens ook wel collega's waarmee ik soms wat ga drinken, maar nooit 1 op 1, gewoon met een groepje en dat blijft ook vrij oppervlakkig. Dat noem ik dus ook geen vrienden, maar collega's of kennissen.
Gast- Gast
Nee, ik geef nooit aanleiding om te denken dat ik op die manier geïnteresseerd in ze ben.Goochempie schreef:maar is het dan ook niet de manier waarop je zelf met ze omgaat?
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?
» nieuwe relatie en je hebt een kindje...
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Nieuwe vrienden, of juist niet?
» Nieuwe relatie van je ex
» nieuwe relatie en je hebt een kindje...
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Nieuwe vrienden, of juist niet?
» Nieuwe relatie van je ex
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: