Nieuwe mannelijke vrienden tijdens je relatie?
+7
Miccie
RYW
_DoI
Tullow
Guus
Sterre
Sweety
11 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nieuwe mannelijke vrienden tijdens je relatie?
Ja precies! Ik denk dat iedereen binnen een relatie wel eens zo'n zeikmoment heeft, of gewoon een jankbui ofzo, of een je-geeft-me-niet-genoeg-aandacht bui etc. Het is dan heel makkelijk om in de kroeg te denken bij iemand die daar lachend en stralend staat en waarmee je een geweldig leuk gesprek hebt: met die zou het allemaal veel makkelijker zijn, maar dat is dus niet de realiteit
Gast- Gast
Noa schreef:Ja precies! Ik denk dat iedereen binnen een relatie wel eens zo'n zeikmoment heeft, of gewoon een jankbui ofzo, of een je-geeft-me-niet-genoeg-aandacht bui etc. Het is dan heel makkelijk om in de kroeg te denken bij iemand die daar lachend en stralend staat en waarmee je een geweldig leuk gesprek hebt: met die zou het allemaal veel makkelijker zijn, maar dat is dus niet de realiteit
Het gaat wel om mannen die me wat beter kennen Dus niet alleen mensen die ik alleen in de kroeg zie. Maar vaak denken ze dat ik enorm ongecompliceerd ben omdat ik de meeste 'typisch vrouwelijke' trekjes niet zo heb. Maar ik heb weer andere dingen en dat zijn denk ik dingen waar de meeste mannen niet erg goed tegen kunnen. Daarbij vind ik mannen die tegen mij gaan roepen dat hun vrouw zo saai en vervelend is buitengewoon onaantrekkelijk.
Gast- Gast
Ja precies, ik vind het zo disrespectvol als iemand zich zo uitlaat over zijn vriendin... Dat doe je toch niet? Waarom ben je dan nog samen met iemand? Dat snap ik nooit zo goed... Ik ben blij dat mijn vriend altijd heel voorzichtig is met zich negatief uitlaten over mij, of persoonlijke dingen vertellen over mij... Natuurlijk heb je altijd wel eens irritaties of iets wat niet lekker gaat, maar het is nogal een verschil of je hierover op een normale manier met iemand praat, en ook je eigen aandeel erin betrekt, of gaat lopen roepen hoe saai en vervelend iemand ís...Persephone schreef:Noa schreef:Ja precies! Ik denk dat iedereen binnen een relatie wel eens zo'n zeikmoment heeft, of gewoon een jankbui ofzo, of een je-geeft-me-niet-genoeg-aandacht bui etc. Het is dan heel makkelijk om in de kroeg te denken bij iemand die daar lachend en stralend staat en waarmee je een geweldig leuk gesprek hebt: met die zou het allemaal veel makkelijker zijn, maar dat is dus niet de realiteit
Het gaat wel om mannen die me wat beter kennen Dus niet alleen mensen die ik alleen in de kroeg zie. Maar vaak denken ze dat ik enorm ongecompliceerd ben omdat ik de meeste 'typisch vrouwelijke' trekjes niet zo heb. Maar ik heb weer andere dingen en dat zijn denk ik dingen waar de meeste mannen niet erg goed tegen kunnen. Daarbij vind ik mannen die tegen mij gaan roepen dat hun vrouw zo saai en vervelend is buitengewoon onaantrekkelijk.
Gast- Gast
Ik heb wel nieuwe mannelijk vrienden gekregen. 1 mannelijke collega van mij is een vriend geworden. We hebben een groep van ongeveer 5/6 mensen op het werk waar we regelmatig mee afspreken. Gewoon gezellig wat eten en kletsen.
De vrienden van mijn vriend die hij al had voor onze relatie zijn absoluut niet mijn type vrienden en beschouw ik dus ook niet zo. Op 1 vriend na. Die is echt heel leuk. Hij heeft wel nieuwe vrienden gekregen in de tussentijd en daar kan ik het prima mee vinden. Ook met de vriendinnen van deze jongens. Met een stel zijn we wel goede vrienden geworden. Daar doen we het meeste mee en die vriendin is ook mijn getuige straks.
Ik doe niets met die jongens alleen, maar ga wel gerust een praatje maken als mijn vriend er niet is.. (sportvereniging)
De vrienden van mijn vriend die hij al had voor onze relatie zijn absoluut niet mijn type vrienden en beschouw ik dus ook niet zo. Op 1 vriend na. Die is echt heel leuk. Hij heeft wel nieuwe vrienden gekregen in de tussentijd en daar kan ik het prima mee vinden. Ook met de vriendinnen van deze jongens. Met een stel zijn we wel goede vrienden geworden. Daar doen we het meeste mee en die vriendin is ook mijn getuige straks.
Ik doe niets met die jongens alleen, maar ga wel gerust een praatje maken als mijn vriend er niet is.. (sportvereniging)
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Ik heb zelf al jaren een vriend, en ben daarna bevriend geworden met een jongen die ik nog ken van vroeger. Ik kom daar vaak genoeg over de vloer, lig bij hem op bed een filmpje te kijken, gaan een stukje rijden ofzo en we kletsen over van alles en nog wat, maar er gebeurt niks.. Toch kunnen mensen in mijn omgeving zich dit niet voorstellen en daar irriteer ik me mateloos aan. Waarom zou je dit wel met een vriendin kunnen doen en niet met een vriend? Mijn vriend heeft hier overigens geen problemen mee. Als hij dat wel zou hebben, zou ik wel stiekem gaan afspreken.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Zou je dan echt stiekem gaan afspreken?
Ondanks mijn geflirt beschouwen mijn mannelijke vrienden mij ook gewoon als een chille vriend. Hier zou dus ook niets mee gebeuren, never. Maak gewoon makkelijk vrienden met mannen, vrouwen zijn op latere leeftijd toch moeilijker te bevrienden. En ja, daar zit ik dan ook avonden om de bank over mannendingen te praten en voetbal te kijken. En ik ben ook geen halve vent haha. Al zien ze me ook in mijn pj's en op pantoffels.
Kan gewoon prima lekker en leuk uit elkaar houden. Dus ja heb ook weleens mannen als logee en daar gebeurt ook echt niets mee!
Maar stiekem afspreken zou ik niet zo snel doen, dat voelt toch meer als verraad tov de partner. Maar dan ook weer, mijn toekomstige vriend moet maar alles aan mij accepteren ook de andere mannen in mijn leven.
Ondanks mijn geflirt beschouwen mijn mannelijke vrienden mij ook gewoon als een chille vriend. Hier zou dus ook niets mee gebeuren, never. Maak gewoon makkelijk vrienden met mannen, vrouwen zijn op latere leeftijd toch moeilijker te bevrienden. En ja, daar zit ik dan ook avonden om de bank over mannendingen te praten en voetbal te kijken. En ik ben ook geen halve vent haha. Al zien ze me ook in mijn pj's en op pantoffels.
Kan gewoon prima lekker en leuk uit elkaar houden. Dus ja heb ook weleens mannen als logee en daar gebeurt ook echt niets mee!
Maar stiekem afspreken zou ik niet zo snel doen, dat voelt toch meer als verraad tov de partner. Maar dan ook weer, mijn toekomstige vriend moet maar alles aan mij accepteren ook de andere mannen in mijn leven.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
freakielief schreef:
Zelf ben ik tijdens mijn huidige relatie nog nooit in de situatie terechtgekomen dat ik een nieuwe mannelijke vriend zou kunnen maken. In mijn vorige relatie wel en met die destijds nieuwe mannelijke vriend ben ik nugetrouwdverloofd, dus tsja...
+1. Ik denk dat mijn man het niet kan waarderen als ik nu bevriend raak met een andere man, daar is hij iets te jaloers voor en zal er dan ook wat achter zoeken.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
ja hoor, geen problemen mee. andersom ook niet. zou niet weten waarom, 100 procent vertrouwen hebben wij dus geen concurrentie
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?
» nieuwe relatie en je hebt een kindje...
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Nieuwe vrienden, of juist niet?
» Nieuwe relatie van je ex
» nieuwe relatie en je hebt een kindje...
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Nieuwe vrienden, of juist niet?
» Nieuwe relatie van je ex
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: