Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe relatie van je ex

+12
Caramba
Liz
Jeanette
SoGood
Sugarfall
Melis_je
Atelier Madame
Sweety
RioolSpook
ladycat
xxDila
sanne-84
16 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 7:34

Hoe voelt dat bij jullie? Bij mijn ex met wie ik heb samengewoond voelde dat heel erg gewoon. Heel leuke meid met wie hij nu ook een kindje heeft, ik kan het goed met haar vinden. Daarna kreeg ik een soort net niet relatie met een jongen die maar steeds niet wist wat hij wilde en ook verschillende keren met andere meiden in bed heeft gelegen (terwijl hij tegen mij zei dat ik de enige was en dat hij van me hield enzo). Eindelijk heb ik hem los kunnen laten en ik heb sinds een half jaar een vriend met wie ik helemaal gelukkig ben. Nou hoorde ik dat die vorige jongen een nieuw meisje heeft (is ook nog geen officiele relatie). En het doet me niet echt iets in de zin dat ik er verdrietig van word ofzo, maar zij is dus ergens begin 20 (22 ofzo geloof ik) en hij is 38. Dus ik vind het wel een heel groot verschil, wetende dat hij meisjes zo voor de gek kan houden. Dus ben wel een beetje "bang" dat hij haar nu ook weer zo gaat kwetsen. Weet dat ik me daar niet druk om hoef te maken, maar hoop echt dat zij dat niet hoeft mee te maken wat hij bij mij heeft gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 7:40

Mijn ex gaat trouwen hoorde ik. Gun hem alle geluk van de wereld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  sanne-84 wo 14 sep 2011 - 7:49

zal er ook aan liggen hoe je uit elkaar bent gegaan en hoe en of je nog contact hebt.
heb zelf weinig ervaring, ben nog bij mn eerste (echte) vriend
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:00

Mijn ex heeft vorig jaar een huisje gekocht en heeft nu zijn 3e vriendin na mij. We zijn 4,5 jaar samen geweest waarvan we 2,5 jaar samen woonde. We zijn nu 3,5 jaar uit elkaar. Ik vind het leuk voor hem dat hij een eigen huisje heeft en een vaste baan. En zijn nieuwe vriendin tsja ook leuk natuurlijk maar ik heb wel opgevangen dat hij een beetje de weg kwijt is met de vrouwen en ieder meisje is een lustobject voor hem en of hij dit meisje nu heeft omdat hij haar echt leuk vind geen idee. Maar het komt vast wel goed met hem en dat gun ik hem ook wel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  xxDila wo 14 sep 2011 - 13:29

Ik hoorde vanavond van een vriendin dat mijn ex een kindje krijgt met zijn nieuwe vriendin. Volgens haar zijn ze nog maar een half jaar samen. Ik heb geen idee, wist niet eens dat hij een nieuwe vriendin had.. Ik wens haar(nieuwe vriendin) veel geluk met hem.. & hoop er voor haar & het kindje maar het beste van...

Een andere ex heeft nu bijna net zolang als mij weer een nieuwe partner. Wij spreken elkaar nog wel eens als we elkaar toevallig tegen komen. Ik gun hem alle geluk van de wereld. Hij is altijd goed voor mij geweest, alleen was bij ons gewoon de koek op. Vonden elkaar aardig en leuk, maar dat was het ook.. smile
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  ladycat wo 14 sep 2011 - 13:42

Persoonlijk zou ik medelijden hebben met de nieuwe vriendin van m'n ex als ik te horen zou krijgen dat ze kinderen krijgen of getrouwd zijn.
Sowieso heb ik geen idee wat hij nu doet. Misschien maar beter ook. laughcry
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  RioolSpook wo 14 sep 2011 - 14:08

Het deed mij eigenlijk niets. Ik vond het eerder lachwekkend te horen hoe hij aan zijn nieuwe vriendin was gekomen (soort van postorder gedoe in ieder geval). Vlak daarna sprak ik hem nog en hoorde ik dat het niet al te best ging. Stond er niet bepaald van te kijken.

RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Sweety wo 14 sep 2011 - 20:51

Ik hoorde dat mijn eerste ex ( 4 jaar relatie ) na mij met een meisje kreeg (a), hij bedonderde haar met een collega (b), een andere collega (c) kwam daar achter en daar ging hij dus toen ook mee vreemd, van de ouders van A kregen ze geld om op vakantie te gaan, bij terug komst bleek B zwanger te zijn van mijn ex, zij kreeg een miskraam en hij is toen gestopt met vreemdgaan met B, C wilde hem voor haarzelf en toen heeft mijn ex het uitgemaakt met A. Het laatste wat ik ervan weet is dat hij dus nu een relatie heeft met C en dat ze samen een kindje hebben. C wilde hem eigenlijk alleen omdat ze een miskraam had gehad van haar ex en ze wilde nu gewoon weer een kind.

Ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen. Toen het uit ging tussen ons blowde hij erg veel en wat ik ervan begreep nadat het uit was slikte hij ook weleens pillen. Ben blij dat ik ervan af ben. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Atelier Madame wo 14 sep 2011 - 20:54

wow wat een verhaal sweety :shock:

Mijn ex heeft sinds het uit is gegaan ruim 2,5 geleden geloof ik nog geen nieuwe vriendin, denk wel dat het meisje stevig in haar schoenen moet staan maar ik gun hem wel een leuke relatie.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Melis_je wo 14 sep 2011 - 20:59

Sweety schreef:Ben blij dat ik ervan af ben. Very Happy
Ik kan het me voorstellen! :shock:

Ik gun die van mij al het geluk van de wereld.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Sweety wo 14 sep 2011 - 21:00

Atelier Madame schreef:wow wat een verhaal sweety :shock:

Mijn ex heeft sinds het uit is gegaan ruim 2,5 geleden geloof ik nog geen nieuwe vriendin, denk wel dat het meisje stevig in haar schoenen moet staan maar ik gun hem wel een leuke relatie.
Nou toen ik het hoorde had ik zoiets van: is dit wel waar? Maar het gebeurde allemaal in het restaurant waar ik ook had gewerkt. ( hij was kok en ik bediening ) Meisje A kwam na mij in de bediening, Meisje B werkte in de keuken en Meisje C kwam ook na mij in de bediening. Iedereen wist wat hij deed behalve A. Ik hoorde het eerst van mijn beste vriendin die toen nog in de bediening werkte daar, toen nog van een oude collega in de keuken en toen nog van een oude collega in de bediening :shock: Dus het was wel waar.. Ach ja, hij heeft het druk gehad laten we het daar maar op houden Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Sugarfall wo 14 sep 2011 - 21:03

Ik was heel erg verdrietig toen ik hoorde dat mijn ex een nieuwe vriendin had (vertelde hij me zelf), ben er echt even goed ziek van geweest. Ik kwam ze vorige week samen tegen in de stad en het deed me bijna niets meer, ik vind het nog steeds een beetje raar, maar niet op een manier dat het me nog echt bezig houdt. Ik vind ze goed bij elkaar passen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  SoGood wo 14 sep 2011 - 21:08

Dit verhaal klinkt me bekend in de oren Bobby.. (Man 38, 'scharrelt' met mooie vrouwen tegen wie hij stuk voor stuk zegt van haar te houden, nu nieuwe vriendin, 22 enz.) Het is waarschijnlijk toevallig maar ik ben nu wel benieuwd met welke letter de naam van deze man begint? Ik geloof dat jij in de buurt woont.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Jeanette wo 14 sep 2011 - 21:58

Mijn ex kickt op aandacht. Hij stuurt me nog steeds berichten (en het is inmiddels al bijna 3 jaar uit!!!) Ik hoor weleens van anderen dat ie ieder meisje afgaat. Hij gaat maar lekker zijn gang, ik hoef niks met die gast meer te maken te hebben.

Van ex-scharrels boeit het mij eigenlijk ook niet als ze nu een vriendin hebben.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 22:04

Toen het nog niet zo lang uit was tussen mijn ex en mij vond ik het wel even moeilijk als hij een nieuwe vriendin had, omdat we beide wisten dat we nog wel gevoelens voor elkaar hadden wat moest slijten. We hadden na onze relatie ook nog goed contact met elkaar en uit zijn verhalen kon ik op maken dat hij die meiden meer had om zichzelf een beetje gelukkiger en niet alleen te voelen. Die relaties haalde allemaal de drie maanden niet.

Nadat het verdriet gesleten was stond ik zelf ook weer open voor relaties en deed het niet meer zoveel pijn als hij weer een nieuwe relatie had omdat ik het voor mezelf had afgesloten en wist dat ik zo beter af was. En nu ben ik al weer een aantal jaar samen met mijn huidige vriend en heeft hij kort daarna ook zijn huidige vriendin ontmoet, een hele leuke gezellige meid. We hebben dus nog steeds contact en zijn afgelopen zomer met hun en nog een aantal vrienden op vakantie geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 0:13

Ik heb geen idee, want ik heb met geen van mijn exen meer contact eigenlijk. Eerste vriendje op facebook, en die wisselt vaak van vriendin, maar dat zijn wel leuke meiden om te zien allemaal, en dat gun ik hem ook. De andere twee kunnen wat mij betreft in de stront zakken! Al weet ik van 1 via via dat hij een hele lelijke vriendin heeft, en een net zo lelijk kindje met haar heeft gekregen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Liz do 15 sep 2011 - 0:26

Mijn ex is samen met het meisje met wie hij tijdens onze relatie al vreemd ging. Ze is afschuwelijk lelijk dus ach, ik gun het hem.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Caramba do 15 sep 2011 - 0:44

Ik gun mijn ex al het geluk van de wereld. Ik spreek hem amper meer.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Angela_1986 do 15 sep 2011 - 1:07

Ondanks dat mijn ex zei vrij te willen zijn, enzovoorts, enzovoorts, had hij 3 maanden later 'n nieuwe vriendin. Ik vond dat op dat moment helemaal niet leuk en het raakte me ontzettend. Er speelde op dat moment heel veel in mijn leven en wij hadden dan ook nog contact. Toen het contact tussen ons minder werd vond ik het allemaal wel prima.

De eerste keer dat ik ze samen zag was wel apart. Nu zie ik ze 'n paar keer per jaar en heb daar verder geen moeite mee. Ik vind het alleen 'n beetje jammer van hem dat hij mij negeert als zij erbij is terwijl hij heel spontaan tegen mij doet en zelf contact zoekt als zij er niet (meer) bij is.
Zijn vrouw (hij is ondertussen getrouwd) en ik praten ook gewoon tegen elkaar als we toevallig samen ergens zijn.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Niekske do 15 sep 2011 - 22:15

Mijn eerste ex (is alweer bijna 10 jaar geleden dat wij iets kregen, we zijn 2 jaar samen geweest) kreeg na een paar jaar een vriendin, die zei dat ze niet zwanger kon worden. Toen was ze toch ineens zwanger en nu hebben ze al twee kinderen. Het doet me allemaal niks, ik heb vooral medelijden met zijn vriendin, mijn ex was echt heel erg bezitterig en jaloers. Zo iemand die zich niet zou moeten voort planten Wink

Mijn tweede ex had vrij snel een nieuwe vriendin, wij waren een jaar samen geweest en ik vond het echt niet leuk. Maar toen ik haar een keer gezien had, trok ik al bij. Op zich geen lelijk meisje, maar ze had een iets te grote neus... en dat tekent eigenlijk meteen het hele gezicht. Na een tijd gingen zij uit elkaar, maar inmiddels zijn ze weer samen en wonen ook samen. Het is nu inmiddels zo lang geleden, dus het doet me niks meer.

Mijn derde ex heeft niet echt meer een relatie gehad sinds wij drie jaar geleden uit elkaar gingen. Ik hoop voor hem heel erg dat hij een leuke meid zal treffen.

En mijn laatste ex had ook vrij snel een nieuwe vriendin, ik vond het vreselijk, maar ergens had ik het idee dat zij echt een rebound was. Ergens gaf het me ook wel rust, want al meteen nadat het uit was, stortte hij zich in het vrijgezellenleven en scharrelde wat af. Dat vond ik eigenlijk nog erger dan die nieuwe vriendin. Na een paar maanden gingen zij uit elkaar, ik had toen net mijn huidige vriend leren kennen en stiekem stak het me toch een beetje dat we elkaar 'misliepen' zeg maar. Mijn ex is nu helemaal klaar met dat 'rebound' meisje en ik ben klaar met hem. Hij is nu weer op en top vrijgezel en hij doet maar.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 2:13

Mijn 1e ex (van ruim 6 jaar geleden) kreeg kort nadat hij vreemdging ook met dat meisje een relatie, daar was ik erg boos om! nu heeft hij inmiddels al 4 jaar een nieuwe vriendin en spreek hem nog regelmatig het is ook een super lief meisje dus dat gun ik hem zeker!

Mijn 2e ex, dat was een klootzak en heeft nadat hij mij dumpte geen relatie meer gehad..

En mijn laatste ex is inmiddels getrouwd en een kindje, of ik hem dat gun? nee..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 21:54

Deze week kwam ik erachter dat mijn ex een vriendin heeft. We zijn al 2 jaar uit elkaar maar ik ben er behoorlijk overstuur van geweest. En nog steeds vind ik het k*t.

Het voelt als of ik een wedstrijd heb verloren. Ik heb na mijn ex nog niet eens met iemand anders gezoend! En ik wil mijn ex echt niet terug, maar toch voel ik me echt k*t. Het voelt alsof hij verder is gegaan met zijn leven en ik nog stil sta.

En ik ben echt heel onredelijk, maar eigenlijk vind ik dat hij pas een nieuwe vriendin mag als ik een nieuwe vriend heb.

*zucht*


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Burn vr 16 sep 2011 - 22:00

Toen ik hoorde dat mijn ex een date had, werd ik heel boos en jaloers! Want hij hoorde bij mij! Ik had op dat moment net voor mezelf besloten dat ik hem terug wil.

En wat Confusion verder zegt, zo voelde ik het ook echt. Ik moest eerst een nieuwe vriend, en dan mocht hij wel een nieuwe vriendin!

Maar met zijn date is het niets geworden.. En nu zijn wij weer bezig met een relatie aan het opbouwen! I love you

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Roxi3 vr 16 sep 2011 - 22:11

Ik vind het wel heel moeilijk, nog steeds. Ik weet eigenlijk niet goed waarom maar als ik hoor dat hij weer een nieuwe relatie heeft dat blijft dat steken. Hij had een tijdje een vriendin en als ik daarmee geconfronteerd werd vond ik dat erg vervelend (foto's, als ik ze tegen kwam of iemand over ze hoorde praten). Inmiddels is het uit en toen ik dat hoorde voelde ik een soort van opluchting. Mijn ex is nooit goed voor me geweest en ik heb nu een super leuke vriend dus ik wil het echt graag los kunnen laten.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe relatie van je ex Empty Re: Nieuwe relatie van je ex

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum