Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nieuwe relatie en je hebt een kindje...

+12
Pompoen
Lady4
Elliot
Coco
Rumble
Rush
Shine86
Parisienne
Linnie1985
Lousanne
Discordia
Habbi87
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Habbi87 do 23 aug 2012 - 22:47

He meiden,

Ik heb een dochter van 1,5 jaar.
De vader van Abbi is een paar weken voor haar geboorte overleden.(geschept door dronken vrachtwagen chauffeur...).
Ik heb alles al een tijdje weer helemaal op de rit en ben en beetje op paiq (een datingsite) aan het kletsen geraakt en heb nu sinds een paar weken leuk contact met iemand.

Alleen... hoe snel ga ik Abbi betrokken maken bij hem...... hoe doe ik dat?
Ik werk onregelmatg en daarom is ze al vrij veel bij opa en oma's en oppas en ik heb natuurlijk geen vader die om het weekend haar komt halen....
Ik wil eigenlijk Abbi niet nog vaker naar een oppas sturen... maar zijn er mensen met ervaring in een nieuwe relatie en dan je kindje betrokken maken... Hij heeft geen problemen met de situatie is erg nieuwsgierig naar haar... maar we hebben elkaar pas een paar keer gezien en ik wil haar niet laten hechten aan iemand als het niks word.. maar toch... ik wil haar ook niet steeds naar de oppas sturen...lastig...

help...wie? hoe deed jij dat??

liefs,

Hanna

Habbi87
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 23-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Discordia do 23 aug 2012 - 23:01

Ik geloof -nu al- niets meer van je verhalen die je gaat plaatsen hier.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Lousanne do 23 aug 2012 - 23:10

Waarom niet discordia? Het is opzich toch geen rare vraag?
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 23:11

Lousanne schreef:Waarom niet smikkel? Het is opzich toch geen rare vraag?
Waar zie je Smikkel?

Ik vind het wel een gewaagde uitspraak Discordia, als je het verkeerd hebt dan vind ik 'm ook behoorlijk ongepast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Linnie1985 do 23 aug 2012 - 23:12

Ik ken het zelf niet.

Mijn vriend was 6 maanden toen hij zijn vader heeft verloren, dus heeft zn echte vader nooit leren kennen. Verder weet ik dat mn vriend toen hij heel klein was bij zn opa en oma heeft gewoond. Wat ik ook weet is sinds hij een jaar of 2 was hij een stiefvader heeft, die hij echt als zn vader beschouwd. Ook heeft hij 2 halfzusjes, waar hij met de oudste 6 jaar scheeld.

Ik denk niet dat je heel veel aan mijn reactie hebt. Maar als het echt goed voeld de relatie, zou ik het gewoon doen!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Parisienne do 23 aug 2012 - 23:12

Ik vraag me ook af waarom niet, Discordia?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Lousanne do 23 aug 2012 - 23:13

Maple schreef:
Lousanne schreef:Waarom niet smikkel? Het is opzich toch geen rare vraag?
Waar zie je Smikkel?

Ik vind het wel een gewaagde uitspraak Discordia, als je het verkeerd hebt dan vind ik 'm ook behoorlijk ongepast.

Foutje, had even de verkeerde naam, weet niet hoe ik daarbij kwam, heb t al aangepast..
Verder ben ik het eens met je..je moet wel erg zeker van je zaak zijn om dit te zeggen
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Discordia do 23 aug 2012 - 23:33

Ik vind het een heel ongeloofwaardige eerste reactie op een forum.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 23:35

Ik vind de dood nou niet iets wat meteen in twijfel getrokken moet worden. Stel dat iemand jouw persoontje en de dood van jouw vader in twijfel zou trekken hier, hoe kapot zou jij daarvan zijn?

Ik vind de ongeloofwaardigheid er overigens niet vanaf stralen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Shine86 do 23 aug 2012 - 23:39

Jammer dat er nog niks veranderd is in vergelijking tot het verleden hier op het forum.
Altijd gezeur.

Deze speculaties van Discordia zijn werkelijk nergens op gebaseerd.
Shine86
Shine86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 19
Registratiedatum : 22-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 23:39

Wie was je voorheen dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Shine86 do 23 aug 2012 - 23:40

Maple schreef:Wie was je voorheen dan?
Heb niet voor niets een andere naam, wil anoniem blijven
Shine86
Shine86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 19
Registratiedatum : 22-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 23:41

Oke. Je bent niet bang dat je herkend wordt door je verhaal?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Rush do 23 aug 2012 - 23:42

Huh, Maple. Shine is toch niet de TO? nieuwe relatie en je hebt een kindje... 878948377
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Shine86 do 23 aug 2012 - 23:42

Maple schreef:Oke. Je bent niet bang dat je herkend wordt door je verhaal?
Nee hoor en anders is het jammer nieuwe relatie en je hebt een kindje... 561177
Shine86
Shine86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 19
Registratiedatum : 22-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Discordia do 23 aug 2012 - 23:42

Maple schreef:Ik vind de dood nou niet iets wat meteen in twijfel getrokken moet worden. Stel dat iemand jouw persoontje en de dood van jouw vader in twijfel zou trekken hier, hoe kapot zou jij daarvan zijn?

Ik vind de ongeloofwaardigheid er overigens niet vanaf stralen.

Daar zou ik niet kapot van zijn. Ik heb hier een hele groep mensen die mijn verhaal en de waarheid kent. Ik vind mensen die meteen met een heel drama verhaal een topic openen, heel ongeloofwaardig. Beetje "Marion" (die hier overigens ook weer komt dacht ik).
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 23:43

Rush schreef:Huh, Maple. Shine is toch niet de TO? nieuwe relatie en je hebt een kindje... 878948377
Lalalalala.... je hebt gelijk Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Shine86 do 23 aug 2012 - 23:46

Maple schreef:
Rush schreef:Huh, Maple. Shine is toch niet de TO? nieuwe relatie en je hebt een kindje... 878948377
Lalalalala.... je hebt gelijk Embarassed
Geeft niks nieuwe relatie en je hebt een kindje... 561177
Shine86
Shine86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 19
Registratiedatum : 22-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 0:03

Waarom zou dit niet waar kunnen zijn? Rolling Eyes

On-topic: Ik heb echt geen verstand van kinderen, maar hoe laat gaat jouw kindje slapen? Als dat vroeg is zou je date misschien 's avonds langs kunnen komen? En als dat niet kan zou ik eerst nog 1 of 2 dates doen zonder je kindje, dus toch naar de oppas brengen. Als je daarnaast kunt bellen/sms-en/skypen en hem dan nog steeds leuk vindt kunnen jullie misschien ergens afspreken wat leuk is voor je kindje. Dus een speeltuin ofzo, laat je je kindje lekker spelen met andere kinderen, dan is het niet zo dat zij gedwongen wordt met je date te zijn en is het wat 'losser' voor allebei.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Rumble vr 24 aug 2012 - 0:05

Discordia schreef:Ik vind het een heel ongeloofwaardige eerste reactie op een forum.

Misschien leest ze al een hele tijd mee en had ze nu opeens iets waar ze niet uitkwam en dacht; hee, dat wil ik even met het forum delen. *ik mis de smiley met het lampje boven zijn hoofd*
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Shine86 vr 24 aug 2012 - 0:50

Kan me goed voorstellen als het meisje in kwestie nu niks meer durf te posten.
Shine86
Shine86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 19
Registratiedatum : 22-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 0:56

Shine86 schreef:Kan me goed voorstellen als het meisje in kwestie nu niks meer durf te posten.
dat zal het zijn. Eerst is ze ongeloofwaardig en nu ook nog en lafaard. Wat weer een downer op dit forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Coco vr 24 aug 2012 - 0:57

Dit is toch helemaal geen drama verhaal? Ze heeft een drama meegemaakt, maar hoofdzaak van de post is de vraag wanneer ze haar dochter en potentiele vriend kennis kan laten maken.

TO: Niet hetzelfde natuurlijk, mijn zus is gescheiden, inmiddels ruim 3 jaar en ondertussen heeft ze 3 kortstondige relaties gehad. Een van deze mannen kenden de kinderen al, het was hun buurman, dus dat wisten ze vrijwel direct. De andere twee heeft ze ook niet lang mee gewacht om kennis te laten maken, maar daar heeft ze achteraf wel spijt van omdat die niet veel langer dan 3 maanden hebben geduurd. Een volgende keer zou zij, zoals ze er nu in staat, wachten tot iig de drie maanden voorbij zijn en de grootste vlinders plaats hebben gemaakt voor gezond verstand en de wetenschap of dit blijvend materiaal is of niet. Nu zijn haar kinderen al wel ouder.

Maar of je die optie hebt is natuurlijk ook maar de vraag. Als je een lange afstandsrelatie hebt, is dat al wat lastiger omdat je elkaar dan meestal niet maar voor enkele uurtjes ziet. En jouw dochter is natuurlijk altijd - op uitzonderingen na - 's nachts ook thuis. Moeilijk. Zijn jullie echt alleen nog aan het daten of spreken jullie al van een relatie?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Shine86 vr 24 aug 2012 - 0:57

Maura schreef:
Shine86 schreef:Kan me goed voorstellen als het meisje in kwestie nu niks meer durf te posten.
dat zal het zijn. Eerst is ze ongeloofwaardig en nu ook nog en lafaard. Wat weer een downer op dit forum.
Lafaard hoor je mij niet zeggen hoor, maar ik zou haar wel begrijpen, is niet leuk als je niet wordt geloofd.
Shine86
Shine86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 19
Registratiedatum : 22-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 0:58

Maar hij kan toch ook bij jou langskomen als jouw kleintje in bed ligt? Dan hoeft ze niet naar de oppas, en hoef jij ze niet gelijk aan elkaar voor te stellen? En dan kun je als het goed blijft klikken een keer overdag, met jouw kleintje wat leuks gaan doen samen met jouw date, kijken hoe dat klikt. Het hoeft niet gelijk een relatie te betekenen toch? Het kan ook een vriend zijn waarmee je wat leuks doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe relatie en je hebt een kindje... Empty Re: nieuwe relatie en je hebt een kindje...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum