Nieuwe mannelijke vrienden tijdens je relatie?
+7
Miccie
RYW
_DoI
Tullow
Guus
Sterre
Sweety
11 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nieuwe mannelijke vrienden tijdens je relatie?
Ja, zo erg heb ik het nou weer niet Noa, maar ik weet dat ze het wel zouden willen.. Het is niet dat ze er alles aan doen om me zover te krijgen of me in bed proberen te lullen, maar in the end zouden ze geen nee zeggen..
Gast- Gast
a) nee, niet iédere man, ik heb ook twee vrienden waarmee ik al 7 jaar bevriend ben, maar het komt wel belachelijk vaak voor inderdaad. Het lijkt wel alsof veel mannen al blij zijn met een beetje aandacht en interesse in hun leven, dat is voor hen gelijk een trigger om je leuk te gaan vinden...Goochempie schreef:
enneuh Noa, wat je zegt 'dan krijgen ze weer gevoelens' vind ik eigenlijk best een arrogante gedachte, a) dus iedereman die jou beter leert kennen wordt automatisch verliefd op je? b) het kan ook zomaar zijn dat jij verliefd wordt op iemand anders toch?
b)Nou het is me in de drie en een half jaar relatie niet gebeurd eigenlijk.... Tuurlijk is het altijd mogelijk, maar ik zie het niet zo snel gebeuren eigenlijk... ben nog veel te verliefd op mijn vriend!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nope, ik ga met ze allemaal hetzelfde om en ik lok dat soort reacties niet uit ofzo.. Maar vroeg of laat wil 90% van die mannen dat toch wel.. Misschien ligt het wel aan mij hoor, zou kunnen, want ik kan ook vaak beter met mannen omgaan dan met vrouwen..
Misschien tref ik alleen maar super goudeerlijke mannen die daar gewoon voor uit komen, ik weet het niet hoor.. Het veranderd trouwens ook niks aan de situatie.. Gelukkig maar, anders had ik nu geen vrienden meer over..
Oh en zij hebben die vibe met mij he, ik niet met hen..
Nee dit bedoelde ik ook meer op het laatste zinnetje van je eerste stukje naar mij (maar dat werd me iets te ingewikkeld quoten haha) maar zie nu dat ik dat verkeerd gelezen heb, vatte het meer andersom op dat als iemand dat niet wil je daar minder mee hebt en daarom dus verder van je afstaat. Maar jij bedoelde dat die verder van je afstaat en jij daardoor minder met hem hebt denk ik ( snap jij m nog? )
Maar denk je dan niet dat je losse manier van omgaan met mannen, en het type wat je bent er iets mee te maken kan hebben? En nee hiermee zeg ik niet dat je het uitlokt, of dat het bewust gaat dat je dat eigenlijk wil. Maar meer dat het je natuurlijke manier van omgaan is die mannen aantrekkelijk kunnen vinden.
Maar het gaat er bij mij niet in dat 'wij' wel een man aardig kunnen vinden zonder hem geil te vinden, maar mannen 'ons' altijd in bed willen hebben.
@ Noa, dat bedoel ik ook niet. Tuurlijk ga jij niet met iemand om als je weet dat daar gevoelens zitten. Dat zou ik ook niet doen, helemaal met je eens dat zou ik ook oneerlijk vinden naar mijn vriend toe.
het puntje wat ik arrogant vond over komen is het feit dat je het zegt alsof alle mannen uiteindelijk gevoelens voor jou zullen krijgen en het absoluut uitgesloten is dat het andersom zou zijn. Je zegt dat je al een paar mannelijke vrienden hebt, van voor dat je je vriend had, hebben die ook gevoelens voor je gehad? waarom kan het bij die wel maar bij een nieuw iemand niet?
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Noa schreef:a) nee, niet iédere man, ik heb ook twee vrienden waarmee ik al 7 jaar bevriend ben, maar het komt wel belachelijk vaak voor inderdaad. Het lijkt wel alsof veel mannen al blij zijn met een beetje aandacht en interesse in hun leven, dat is voor hen gelijk een trigger om je leuk te gaan vinden...Goochempie schreef:
enneuh Noa, wat je zegt 'dan krijgen ze weer gevoelens' vind ik eigenlijk best een arrogante gedachte, a) dus iedereman die jou beter leert kennen wordt automatisch verliefd op je? b) het kan ook zomaar zijn dat jij verliefd wordt op iemand anders toch?
b)Nou het is me in de drie en een half jaar relatie niet gebeurd eigenlijk.... Tuurlijk is het altijd mogelijk, maar ik zie het niet zo snel gebeuren eigenlijk... ben nog veel te verliefd op mijn vriend!
haha dit had ik nog niet gelezen bij mn vorige reactie
Guus- Kletskop
Ik snap wat je bedoeld met je eerste stukje hahaGoochempie schreef:
Nee dit bedoelde ik ook meer op het laatste zinnetje van je eerste stukje naar mij (maar dat werd me iets te ingewikkeld quoten haha) maar zie nu dat ik dat verkeerd gelezen heb, vatte het meer andersom op dat als iemand dat niet wil je daar minder mee hebt en daarom dus verder van je afstaat. Maar jij bedoelde dat die verder van je afstaat en jij daardoor minder met hem hebt denk ik ( snap jij m nog? )
Maar denk je dan niet dat je losse manier van omgaan met mannen, en het type wat je bent er iets mee te maken kan hebben? En nee hiermee zeg ik niet dat je het uitlokt, of dat het bewust gaat dat je dat eigenlijk wil. Maar meer dat het je natuurlijke manier van omgaan is die mannen aantrekkelijk kunnen vinden.
Maar het gaat er bij mij niet in dat 'wij' wel een man aardig kunnen vinden zonder hem geil te vinden, maar mannen 'ons' altijd in bed willen hebben.
Het zou kunnen dat mijn manier van omgaan met die jongens er wel mee te maken heeft.. Misschien komt het ook wel omdat ik juist zo one of the guys ben hoor.. Ik ben erg nuchter, grote bek, zeur niet (zeggen ze ) en best makkelijk.. Niet qua seks bedoel ik, maar gewoon in de omgang, chill, relaxed..
Ik denk dat veel mannen zoiets hebben van 'Okay ziet er leuk uit, daar kan ik het wel op en dat zou ik zo doen' en dat vrouwen sneller iets hebben van 'Okay ziet er leuk uit, daar zou ik het eventueel wel op kunnen, maar ik doe het niet'..
Natuurlijk ziet een groot deel van die mannen er ook aantrekkelijk uit, maar ik doe het gewoon niet..
*Dwaal ik af? *
Gast- Gast
Donnaa, ik heb wel een beetje dezelfde verstandhouding met mannen. Ik kan gewoon heel relaxed met ze omgaan en ben zelf ook best mannelijk in mijn denken. Dat vinden veel mannen wel aantrekkelijk. Een meisje dat niet zeikt en gewoon bier kan drinken en dom ouwehoeren en niet gelijk kwaad wordt als je eens een botte opmerking maakt.
Gast- Gast
haha gelukkig maar, ikzelf bijna niet meer namelijk
Ik dnek ook dat jij naar de mannen vrij open bent over seks, klopt dat? Ik heb een periode gehad dat ik ook heel erg one of the guys was en ik moet wel zeggen dat ik het toen vaker had... Nu ga ik nogsteeds mee kaarten, drink wiskey en kan meepraten over de F1 maar toch sta ik er sinds ik een relatie heb anders in, vrouwelijker.
En dat komt dan meer doordat mijn relatie me uberhaupt heeft 'verwijfd' dan dat ik het bewust bij mijn vrienden doe.
En wat dan als die man ook een relatie heeft? is er dan nogsteeds dat 'wantrouwen'? kan je die daarin dan beter vertouwen, of juist minder omdat hij al een relatie heeft onddanks toch het gezelschap van andere vrouwen opzoekt?
ben benieuwd waar de grens ligt, misschien ben ik wel naief maar ik denk dat het verschil tussen man en vrouw hierin veel minder groot is.
Ik dnek ook dat jij naar de mannen vrij open bent over seks, klopt dat? Ik heb een periode gehad dat ik ook heel erg one of the guys was en ik moet wel zeggen dat ik het toen vaker had... Nu ga ik nogsteeds mee kaarten, drink wiskey en kan meepraten over de F1 maar toch sta ik er sinds ik een relatie heb anders in, vrouwelijker.
En dat komt dan meer doordat mijn relatie me uberhaupt heeft 'verwijfd' dan dat ik het bewust bij mijn vrienden doe.
En wat dan als die man ook een relatie heeft? is er dan nogsteeds dat 'wantrouwen'? kan je die daarin dan beter vertouwen, of juist minder omdat hij al een relatie heeft onddanks toch het gezelschap van andere vrouwen opzoekt?
ben benieuwd waar de grens ligt, misschien ben ik wel naief maar ik denk dat het verschil tussen man en vrouw hierin veel minder groot is.
Guus- Kletskop
Noa schreef:Donnaa, ik heb wel een beetje dezelfde verstandhouding met mannen. Ik kan gewoon heel relaxed met ze omgaan en ben zelf ook best mannelijk in mijn denken. Dat vinden veel mannen wel aantrekkelijk. Een meisje dat niet zeikt en gewoon bier kan drinken en dom ouwehoeren en niet gelijk kwaad wordt als je eens een botte opmerking maakt.
die omgang heb ik ook nogsteeds, bij mij is alleen de harde humor en de opmerkingen over seks minder geworden.
Guus- Kletskop
Als er opmerkingen of geintjes gemaakt worden over seks hou ik me niet stil nee, haha..
Ik heb verder niet een soort van wantrouwen hoor, maar als een man een vriendin heeft ga ik er niet vanuit dat hij mij alsnog zou willen neuken.. Al is dat al eens anders gebleken, normaliter ga ik daar niet vanuit nee.
Maar zowel met vrijgezelle mannen als met bezette mannen ga ik hetzelfde om. En voor mij veranderd het feit dat ze me best wel eens zouden willen nemen niets aan onze vriendschap.. Ik heb echt zoiets van yeah, boeiend haha..
Ik heb verder niet een soort van wantrouwen hoor, maar als een man een vriendin heeft ga ik er niet vanuit dat hij mij alsnog zou willen neuken.. Al is dat al eens anders gebleken, normaliter ga ik daar niet vanuit nee.
Maar zowel met vrijgezelle mannen als met bezette mannen ga ik hetzelfde om. En voor mij veranderd het feit dat ze me best wel eens zouden willen nemen niets aan onze vriendschap.. Ik heb echt zoiets van yeah, boeiend haha..
Gast- Gast
Ik maak gewoon nog steeds harde grappen hoor. Alleen ik ben wel iets voorzichtiger geworden met harde grappen over seks. Het moet wel respectvol blijven t.o.v. mijn vriend. Al kent mijn vriend me echt door en door en als hij zoiets lomps hoort wat ik heb gezegd, dan heeft hij echt zoiets van: schatje toch! Whaha, maar dat zegt hij dan wel met een big smile en met enig sarcasme, als je begrijpt wat ik bedoel
Gast- Gast
In Nederland heb ik, naast twee vriendinnen, alleen maar mannelijke vrienden. Hier in Zweden heb ik een paar vrouwelijke kennisen waar ik eens in de zoveel tijd eens mee afspreek, maar verder ga ik eigenlijk alleen maar met mannen om. Mijn vriend heeft er totaal geen problemen mee, gelukkig
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Ik heb 1 vriend, verder vriendinnen, maar het zou mijn vriend niks uitmaken.
Gast- Gast
Het gaat om niéuwe vrienden maken he?! Heb je t topic gelezen?Isabella schreef:Ik heb 1 vriend, verder vriendinnen, maar het zou mijn vriend niks uitmaken.
Gast- Gast
Noa schreef:Het gaat om niéuwe vrienden maken he?! Heb je t topic gelezen?Isabella schreef:Ik heb 1 vriend, verder vriendinnen, maar het zou mijn vriend niks uitmaken.
Ja, ik heb het gelezen. Conclusie, die heb ik dus niet, maar dat zou mijn vriend niks uitmaken. Maar ik leer alleen maar vrouwen kennen en ga daar dus mee om.
Gast- Gast
Ik heb dat wel. Nooit een probleem eigenlijk.
Heb er een goede vriend bij gekregen, nog niet zo lang geleden, daar ben ik heel blij mee. We gaan regelmatig even met elkaar op stap, bespreken echt vrijwel alles dan, tussendoor spreken we elkaar dan weer weinig. Ik zie waarom andere vrouwen op hem zouden kunnen vallen, het is een mooie man, maar ik val er zelf niet op. Anderom is dat precies hetzelfde, dat hebben we ergens in het begin ooit besproken. Ik zie daar echt nóóit iets mee gebeuren. Maar er is een enorme klik, we denken hetzelfde ofzo, maar het voelt meer alsof we broer en zus zijn dan iets anders.
Er zijn wel mensen die denken dat we stiekem iets met elkaar hebben, maar dat gaat echt nooit gebeuren. Mijn man heeft er geen enkel probleem mee, hij weet hoe het zit (zelfs in zijn meest jaloerse periodes is hij niet jaloers op deze man), zijn vrouw heeft het er wat moeilijker mee, ze weet niet dat we erg veel bespreken, denkt meer dat we gewoon af en toe samen stappen en ouwehoeren, terwijl dat het niet echt is.
Ik ga veel met mannen om. Heb pas sinds de laatste jaren ook weleens vriendinnen, meestal had ik alleen vrienden. Als ik tussen de mannen zit en er wordt gezegd 'vrouwen doen altijd ...' en ik zeg iets, dan krijg ik altijd de reactie, 'ja, maar jij telt niet'. Terwijl ik toch echt wel een vrouw ben
Maar mannelijke vrienden maak ik vaak makkelijker dan vrouwelijke.
Heb er een goede vriend bij gekregen, nog niet zo lang geleden, daar ben ik heel blij mee. We gaan regelmatig even met elkaar op stap, bespreken echt vrijwel alles dan, tussendoor spreken we elkaar dan weer weinig. Ik zie waarom andere vrouwen op hem zouden kunnen vallen, het is een mooie man, maar ik val er zelf niet op. Anderom is dat precies hetzelfde, dat hebben we ergens in het begin ooit besproken. Ik zie daar echt nóóit iets mee gebeuren. Maar er is een enorme klik, we denken hetzelfde ofzo, maar het voelt meer alsof we broer en zus zijn dan iets anders.
Er zijn wel mensen die denken dat we stiekem iets met elkaar hebben, maar dat gaat echt nooit gebeuren. Mijn man heeft er geen enkel probleem mee, hij weet hoe het zit (zelfs in zijn meest jaloerse periodes is hij niet jaloers op deze man), zijn vrouw heeft het er wat moeilijker mee, ze weet niet dat we erg veel bespreken, denkt meer dat we gewoon af en toe samen stappen en ouwehoeren, terwijl dat het niet echt is.
Ik ga veel met mannen om. Heb pas sinds de laatste jaren ook weleens vriendinnen, meestal had ik alleen vrienden. Als ik tussen de mannen zit en er wordt gezegd 'vrouwen doen altijd ...' en ik zeg iets, dan krijg ik altijd de reactie, 'ja, maar jij telt niet'. Terwijl ik toch echt wel een vrouw ben
Gast- Gast
Op de één of andere manier beland ik ook altijd tussen de mannen. De vrouwen waar ik een klik mee heb zijn schaars. Zet mij in een volle kamer en binnen 10 minuten zit ik tussen de groep mannen. In een groep vrouwen weet ik nooit wat ik moet doen. Ik heb met vrouwen meestal niet zoveel gemeen, ik weet nooit zo goed waar ik het dan over kan hebben ofzo.
En over het krijgen van gevoelens: er kan best een soort aantrekkingskracht of klik zijn, maar daar hoef je toch niets mee te doen? Dat heb ik eigenlijk met alle mensen waar ik een vriendschap mee heb, of het nou vrouwen of mannen zijn. Niet per se seksueel, maar je gaat toch niet om met mensen waar het niet mee klikt?
En over het krijgen van gevoelens: er kan best een soort aantrekkingskracht of klik zijn, maar daar hoef je toch niets mee te doen? Dat heb ik eigenlijk met alle mensen waar ik een vriendschap mee heb, of het nou vrouwen of mannen zijn. Niet per se seksueel, maar je gaat toch niet om met mensen waar het niet mee klikt?
Gast- Gast
Het is trouwens wel eens voorgekomen dat een vriend gevoelens voor mij kreeg, maar daar heb ik nooit iets mee gedaan. Mijn vriend weet dit. Zelf heb ik mij nog nooit aangetrokken gevoeld tot een van m'n vrienden.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Ja, en zij weet vast ook dat jíj met je vriend een open relatie hebt... dat lijkt me ook wel weer anders.Persephone schreef:Ik heb dat wel. Nooit een probleem eigenlijk.
Gast- Gast
Ik hoef ook zo nodig niet nieuwe mannelijke vrienden, maar als het enorm goed klikt met iemand, er ontstaat een vriendschap en toevallig is het met een man, dan ga ik het ook niet uit de weg.
Wel zou ik erg gespitst zijn op signalen, denk ik. Mijn vroegere beste vriend bleek gevoelens te hebben, en toen ik mijn vriends beste vriend/huisgenoot ontmoette kreeg hij ook gevoelens voor me. Beide keren had ik niks door maar moest er op een andere manier achter komen. Daarom ben ik wel wat alerter bij mannen, denk ik.
Mijn vriend vindt denk ik bijna alles wel best, alleen dat van zijn vriend/huisgenoot, daarover was hij not amused. Maar meer in de zin van: waarom moet je van al die vrouwen op de wereld nou net mijn vriendin leuk vinden? Echt boos is hij niet. Je kan er tenslotte niets aan doen.
Wel zou ik erg gespitst zijn op signalen, denk ik. Mijn vroegere beste vriend bleek gevoelens te hebben, en toen ik mijn vriends beste vriend/huisgenoot ontmoette kreeg hij ook gevoelens voor me. Beide keren had ik niks door maar moest er op een andere manier achter komen. Daarom ben ik wel wat alerter bij mannen, denk ik.
Mijn vriend vindt denk ik bijna alles wel best, alleen dat van zijn vriend/huisgenoot, daarover was hij not amused. Maar meer in de zin van: waarom moet je van al die vrouwen op de wereld nou net mijn vriendin leuk vinden? Echt boos is hij niet. Je kan er tenslotte niets aan doen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Noa schreef:Ja, en zij weet vast ook dat jíj met je vriend een open relatie hebt... dat lijkt me ook wel weer anders.Persephone schreef:
Zij was in eerste instantie een vriendin van me, dat is ze nog steeds. Dus ze weet heus dat ik níet iets met haar man begin. Dat ik een open relatie heb wil niet zeggen dat ik zomaar elke kerel bespring die op mijn pad komt of dat ik er geen rekening meer mee hou of ze getrouwd zijn of niet.
Gast- Gast
Hahaha, zo herkenbaar!Persephone schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, zo herkenbaar!Persephone schreef:
En ik ben gewoon écht niet mannelijk ofzo. Ik loop in jurkjes en op hakken, draag make-up, gedraag me ook niet als een kerel, ben echt niet zo'n halve vent geloof ik. Maar volgens mijn vrienden ben ik een soort vent met tieten. Ik geloof ook niet dat gemengde vriendschappen altijd uitlopen op een verliefdheid eigenlijk, daar merk ik nooit iets van iig. Wel dat ik vaak van mannen hoor 'was mijn vrouw maar meer zoals jij' als ze piepen over dat hun vrouw loopt te zeuren, maar dat menen ze niet want in 9 van de 10 gevallen zouden ze het niet met me uithouden
Gast- Gast
Dat is ook niet helemaal een eerlijke strijd natuurlijk. In een relatie heeft iedereen wel eens iets te zeuren... Terwijl ze met jou waarschijnlijk gewoon een hoop lol hebben, maar je niet zien als jij eens in een zeikstemming bent omdat de keuken een bende is etc.Persephone schreef:_Donnaa schreef:Hahaha, zo herkenbaar!Persephone schreef:
En ik ben gewoon écht niet mannelijk ofzo. Ik loop in jurkjes en op hakken, draag make-up, gedraag me ook niet als een kerel, ben echt niet zo'n halve vent geloof ik. Maar volgens mijn vrienden ben ik een soort vent met tieten. Ik geloof ook niet dat gemengde vriendschappen altijd uitlopen op een verliefdheid eigenlijk, daar merk ik nooit iets van iig. Wel dat ik vaak van mannen hoor 'was mijn vrouw maar meer zoals jij' als ze piepen over dat hun vrouw loopt te zeuren, maar dat menen ze niet want in 9 van de 10 gevallen zouden ze het niet met me uithouden
Gast- Gast
Dat is dus precies wat ik tegen ze zeg Plus, ik ben idd geen zeurpiet, dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat ik makkelijk ben om mee samen te leven.Noa schreef:Dat is ook niet helemaal een eerlijke strijd natuurlijk. In een relatie heeft iedereen wel eens iets te zeuren... Terwijl ze met jou waarschijnlijk gewoon een hoop lol hebben, maar je niet zien als jij eens in een zeikstemming bent omdat de keuken een bende is etc.Persephone schreef:_Donnaa schreef:Hahaha, zo herkenbaar!Persephone schreef:
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. je vriend nieuwe vrouwelijke vrienden in de relatie?
» nieuwe relatie en je hebt een kindje...
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Nieuwe vrienden, of juist niet?
» Nieuwe relatie van je ex
» nieuwe relatie en je hebt een kindje...
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Nieuwe vrienden, of juist niet?
» Nieuwe relatie van je ex
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: