Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:En je foto's zijn zooo leuk je straalt van oor tot oor, geweldig om te zien!Stuiterbal schreef:Storm schreef:Stuiterbal!!!
Hoi Schat !!!!! lief je reactie op mijn www !
Ik heb ook echt een fijne dag gehad !
Hoe is het met jou ??
Gast- Gast
Mwoah, het gaat wel, het huis is een troep en ik heb verrekte keelpijn
En moet morgen gewoon weer werken helaas....maar daarna weekend
Gast- Gast
Luana schreef:Kijken jullie ook gepest?
Ja, ik wel.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo!
Alex hoe ging je gesprek? Ben te lui om terug te lezen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Hallo!
Ooh, dat ging wel aardig geloof ik. Er zijn nog een stuk of 8 kandidaten die op gesprek komen de komende dagen, dus eind volgende week hoor ik meer.
Gast- Gast
Alex schreef:Zwoesj schreef:Hallo!
Ooh, dat ging wel aardig geloof ik. Er zijn nog een stuk of 8 kandidaten die op gesprek komen de komende dagen, dus eind volgende week hoor ik meer.
Spannend, dan blijf ik nog even voor je duimen.
Maar verder gaat het niet zo goed?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Storm, hoe is het bij de dokter gegaan gister?
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
@ Stuiterbal: Ik zie net dat onze boys op dezelfde dag geboren/jarig zijn Alleen S is een jaartje ouder
Gast- Gast
Dus ik krijg geen update,Leah?!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
aniet schreef:Dus ik krijg geen update,Leah?!
Sorry, ik heb er over heen gelezen denk ik. Waar wil je een update over?
Laquisia- Prater
Dames Fijne avond!! Ik ga ervandoor!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
@ Leah:Iedereen reageert zo begripvol en lief tegen je,vroeg me af wat er met je was..
aniet- Kletskop
oke.. sorry.. ik was nog even weg.. maar daar komt ie..
zaterdag wordt mijn woonkamer geschilderd.. ik heb mijn vriend + een goede vriend gevraagd om mij daarbij te komen helpen. Met zn 3-en is het een klusje die in 1 dag klaar is.
Die goede vriend kan op de heenweg hiernaartoe met mijn vriend meerijden. Dit kost hem dus niets. Voor de terug weg hadden we afgesproken dat hij de helft, en ik de helft van het treinkaartje betaald (ieder 10 euro). Dit omdat ik behoorlijk krap zit. Op dat moment zei hij tegen mij dat hij me graag wilde helpen en dat hij een bijdrage van mij niet nodig vindt. Ik heb gezegd dat ik de helft mee wil betalen omdat hij voor mij komt. Prima geregeld. Ik de helft, hij de helft.
Nu krijg ik net een smsje: Jij betaald mijn treinkaartje toch?
Ik: euhmm we hadden toch 50/50 afgesproken?
hij: ja, maar ik heb nagedacht en ben niet van plan te betalen voor t feit dat ik jou help
ik: maar waarom heb je dat dan niet meteen gezegd. Ik vind het nu een beetje raar.
hij: omdat ik zelf ook een beetje krap zit nu
ik: oke, jammer. Ik heb het geld op dit moment niet, die 10 euro is voor mij momenteel al veel geld. Dan moet ik helaas van je vriendendienst afzien.
Nu baal ik er eigenlijk behoorlijk van! Helemaal omdat mijn vriend en ik vorig weekend een aanhanger hebben geregeld om zijn vriendin te helpen verhuizen (aanhangerkosten + benzinegeld). Mijn vriend heeft hier ook niets voor gevraagd.
Mijn vriend wilde best die 10 euro bijbetalen en zegt ook dat hij wel snapt dat hij niet wil betalen. Ik had het gesnapt als hij het meteen had gezegd (afgelopen maandag) en niet zo scheinheilig smst van 'jij betaald mijn treinkaartje toch?".
Nu is het ook zo dat hij vorige week ook al een afspraak heeft afgezegd nadat hij eerst toe zegt en dan vervolgens een dag van te voren moeilijk gaat lopen doen..
wat zeggen jullie? ben ik nu kinderachtig dat ik die 10 euro extra niet bij wil betalen? En moet ik niet zeuren?
zaterdag wordt mijn woonkamer geschilderd.. ik heb mijn vriend + een goede vriend gevraagd om mij daarbij te komen helpen. Met zn 3-en is het een klusje die in 1 dag klaar is.
Die goede vriend kan op de heenweg hiernaartoe met mijn vriend meerijden. Dit kost hem dus niets. Voor de terug weg hadden we afgesproken dat hij de helft, en ik de helft van het treinkaartje betaald (ieder 10 euro). Dit omdat ik behoorlijk krap zit. Op dat moment zei hij tegen mij dat hij me graag wilde helpen en dat hij een bijdrage van mij niet nodig vindt. Ik heb gezegd dat ik de helft mee wil betalen omdat hij voor mij komt. Prima geregeld. Ik de helft, hij de helft.
Nu krijg ik net een smsje: Jij betaald mijn treinkaartje toch?
Ik: euhmm we hadden toch 50/50 afgesproken?
hij: ja, maar ik heb nagedacht en ben niet van plan te betalen voor t feit dat ik jou help
ik: maar waarom heb je dat dan niet meteen gezegd. Ik vind het nu een beetje raar.
hij: omdat ik zelf ook een beetje krap zit nu
ik: oke, jammer. Ik heb het geld op dit moment niet, die 10 euro is voor mij momenteel al veel geld. Dan moet ik helaas van je vriendendienst afzien.
Nu baal ik er eigenlijk behoorlijk van! Helemaal omdat mijn vriend en ik vorig weekend een aanhanger hebben geregeld om zijn vriendin te helpen verhuizen (aanhangerkosten + benzinegeld). Mijn vriend heeft hier ook niets voor gevraagd.
Mijn vriend wilde best die 10 euro bijbetalen en zegt ook dat hij wel snapt dat hij niet wil betalen. Ik had het gesnapt als hij het meteen had gezegd (afgelopen maandag) en niet zo scheinheilig smst van 'jij betaald mijn treinkaartje toch?".
Nu is het ook zo dat hij vorige week ook al een afspraak heeft afgezegd nadat hij eerst toe zegt en dan vervolgens een dag van te voren moeilijk gaat lopen doen..
wat zeggen jullie? ben ik nu kinderachtig dat ik die 10 euro extra niet bij wil betalen? En moet ik niet zeuren?
Gast- Gast
Het verhaal samengevat in een ultrakorte versie.
Ik kreeg maandagavond een telefoontje van mijn nicht dat ze mijn vriend samen zag met mijn beste vriendin, hand in hand lopend in de stad. De volgende dag heb ik hen er beide mee geconfronteerd en ze bleken al 3 weken met elkaar het bed te delen. Zijn (extra) toilettas was ook al ingeburgerd in haar badkamer.
Laquisia- Prater
Storm schreef:Mwoah, het gaat wel, het huis is een troep en ik heb verrekte keelpijn
Ahhh nog steeds zo'n last van je keel. Wat zei de dokter ???
Morgen idd de laatste dag werken en dan lekker genieten !
Gast- Gast
Doei Jordana, fijne avond nog en trusten voor zometeen.
Laquisia- Prater
:affraid: Jeetje meis en hoe voel je je er nu onder?_Leah_ schreef:Ik ben gewoon een hele lieve meid.
Ik kreeg maandagavond een telefoontje van mijn nicht dat ze mijn vriend samen zag met mijn beste vriendin, hand in hand lopend in de stad. De volgende dag heb ik hen er beide mee geconfronteerd en ze bleken al 3 weken met elkaar het bed te delen. Zijn (extra) toilettas was ook al ingeburgerd in haar badkamer.
controle + alt+ delete die gozer!!
aniet- Kletskop
Jade, door het feit dat jij en je vriend de aanhangerkosten en het bezinegeld hebben betaald vind ik het inderdaad kinderachtig dat hij de helft van zijn treinkaartje niet wil betalen. Ook de manier waarop hij het mededeelt vind ik stom.
Edit: Niet goed gelezen. Het was voor zijn vriendin, niet voor hem. Maar eens met Ava.
Edit: Niet goed gelezen. Het was voor zijn vriendin, niet voor hem. Maar eens met Ava.
Laatst aangepast door _Leah_ op do 9 jun 2011 - 9:01; in totaal 1 keer bewerkt
Laquisia- Prater
Voor dat soort dingen hoef ik echt geen vergoeding, ik kom helpen omdat ik dat graag doe. Andersom zou ik ook raar staan te kijken als iemand die mij komt helpen, om een vergoeding vraagt.Jade schreef: *****
Maar goed, dat was niet jouw vraag want jullie hadden deze afspraak nu eenmaal al. Ik vind de manier waarop hij er onderuit probeert te komen erg kinderachtig, zeker aangezien jij al eerder had aangeboden alles te betalen.
Dat jullie kosten hebben gemaakt voor zijn vriendin vind ik dan weer niet helemaal relevant, tenzij ze bijv. samenwonen en hij er ook van profiteert. Maar jullie hebben dat voor haar gedaan, niet voor hem.
Gast- Gast
Ava schreef:Voor dat soort dingen hoef ik echt geen vergoeding, ik kom helpen omdat ik dat graag doe. Andersom zou ik ook raar staan te kijken als iemand die mij komt helpen, om een vergoeding vraagt.Jade schreef: *****
Maar goed, dat was niet jouw vraag want jullie hadden deze afspraak nu eenmaal al. Ik vind de manier waarop hij er onderuit probeert te komen erg kinderachtig, zeker aangezien jij al eerder had aangeboden alles te betalen.
Dat jullie kosten hebben gemaakt voor zijn vriendin vind ik dan weer niet helemaal relevant, tenzij ze bijv. samenwonen en hij er ook van profiteert. Maar jullie hebben dat voor haar gedaan, niet voor hem.
Eens.
Gast- Gast
Helemaal mee eens!Alex schreef:Ava schreef:Voor dat soort dingen hoef ik echt geen vergoeding, ik kom helpen omdat ik dat graag doe. Andersom zou ik ook raar staan te kijken als iemand die mij komt helpen, om een vergoeding vraagt.Jade schreef: *****
Eens.
aniet- Kletskop
aniet schreef::affraid: Jeetje meis en hoe voel je je er nu onder?_Leah_ schreef:Ik ben gewoon een hele lieve meid.
controle + alt+ delete die gozer!!
Ik voel me goed. Maar dat komt omdat ik mijn ware emoties en gevoelens wegstop. Ik durf ze niet te erkennen.
Laquisia- Prater
Een goedeavond allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40