Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal schreef:Ik heb een heerlijke dag gehad. Lekker genoten en rond gerend (oke gelopen dan) als een los geslagen puber. Ongestoord gegild in elke achtbaan en klets nat geworden in de waterbaan ! Kortom het was echt super !!!
Het was rustig in het park en mooi weer dus alles klopte mooi !
Ik ben even wat foto;s op hyves aan het zetten zal er zo 1 hier spammen
Ik voelde me vandaag eindelijk weer naamswaardig !!!
Klinkt goed!!
Gast- Gast
Wat is er Alex?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Suus schreef:Lavendel schreef:Klinkt leuk stuiterbal!! Fotoooo's
Heb je hem trouwens nog gesproken Leah? Of je vriendin?
Ik ga trouwens ook naar Pinkpop!! Irritant dat ik niet echt weet wat het weer doet.. nu moet ik zoveel mee!
Ja, dat maakt het wel lastig he? Maar heb er wel heel veel zin in!
owww ja vandaar Landgraaf hahah domme ik ! Het is Pinkpop !!!!
Gast- Gast
Hier in het zuiden is het altijd mooi weer! Er wordt al ruim een week elke dag regen voorspeld, maar het heeft pas 1x een half uurtje geregend. Vandaag ook weer lekker met blote benen naar buiten geweest!Lavendel schreef:Klinkt leuk stuiterbal!! Fotoooo's
Heb je hem trouwens nog gesproken Leah? Of je vriendin?
Ik ga trouwens ook naar Pinkpop!! Irritant dat ik niet echt weet wat het weer doet.. nu moet ik zoveel mee!
Gast- Gast
haha geweldig, heerlijk zo'n dag!
Wat is er Alex?
Wat is er Alex?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Blegh, we hadden het weer over een tweede kindje en over het leeftijdsverschil tussen A en haar toekomstige broertje of zusje. Mijn man had het erover dat hij 2 jaar het mooiste zou vinden, maar dat ging niet meer lukken. En 3 jaar verschil ook eigenlijk niet. Oftewel, ik moet dus gewoon nog 2 jaar wachten voor ik weer zwanger word misschien. Ik zie het ervan komen dat hij helemaal niet meer wil.
Gast- Gast
Ik weet dat ik eerlijk tegen mijzelf moet zijn en mijn ware emoties en gevoelens moet erkennen. Maar dat vind ik eng. Het liefst stop ik ze ver weg en denk ik nooit meer aan hetgeen wat er is voorgevallen. Maar dat is niet realistisch. Ik zal het onder ogen moeten zien. Anders zal ik het nooit een plekje kunnen geven.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik heb het ook heel erg weggestopt, heel kunstmatig. Veel afleiding gezocht in vriendinnen, eindeloos veel bellen, snoepen, controle over mezelf uitoefenen. En ik ben er geen klap mee opgeschoten, want het stond de verwerking volledig in de weg._Leah_ schreef:Ik weet dat ik eerlijk tegen mijzelf moet zijn en mijn ware emoties en gevoelens moet erkennen. Maar dat vind ik eng. Het liefst stop ik ze ver weg en denk ik nooit meer aan hetgeen wat er is voorgevallen. Maar dat is niet realistisch. Ik zal het onder ogen moeten zien. Anders zal ik het nooit een plekje kunnen geven.
Gast- Gast
Stuiterbal dat klinkt als een hele leuke dag en die foto laat het bewijs zien.
Je krijgt zo PM terug.
Je krijgt zo PM terug.
Laquisia- Prater
Misschien erg late reactie,Leah,maar wat is er met je aan de hand?
Kan je me een update geven,zodat ik mee kan kletsen..
Kan je me een update geven,zodat ik mee kan kletsen..
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Jade schreef:ik moet mijn frustratie kwijt..
Wat is er Jade...
Jordana- Ratel
Alex schreef:...
Gaan je behandelingen 2 jaar duren? Wat een rotsituatie..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Alex schreef:*.
Dat lijkt me echt frustrerend.. Kan je wel goed met hem praten alex?
Jordana- Ratel
Ah Alex Maar waarom denk je dat je man het straks helemaal niet meer wil?
Jade, gooi je frustraties in het dagcafé.
Jade, gooi je frustraties in het dagcafé.
Laquisia- Prater
Lavendel schreef:Alex schreef:...
Gaan je behandelingen 2 jaar duren? Wat een rotsituatie..
Nee, dat niet eens. Een jaar. Maar hij blijft maar terugkomen op wat hij zegt. Eerst van de AD af, dan ben ik daar vanaf, dan is het toch wel erg snel. Dan moet ik een baan hebben en redelijk stabiel zijn (met of zonder AD), en ineens moet ik klaar zijn met mijn eetstoornis. Krijg lekker ongelooflijk de tering.
Gast- Gast
@Alex: Je mag zeker even huilen vooral als jullie nu een kinderwens hebben en het gaat of mag niet. Maar heeft je man echt aangegeven er niet meer leeftijdverschil in te willen hebben dan ? Hij geeft aan dat 2 jaar wel leuk is en 3 ook. Maar ik weet niet of hij het daarna te groot vind en dus echt niet meer wilt of ben jij daar bang voor ?
Gast- Gast
Jordana schreef:Alex schreef:*.
Nee, ik kan absoluut niet met hem praten. Hij begrijpt mij gewoon niet en hij wíl me niet begrijpen. En hij zegt dat ik altijd alles voor hem bepaal en nu bepaalt hij eens een keer wat voor mij. Nou sorry, maar ik vind dat met een kind wel iets heel anders.
Gast- Gast
Kijken jullie ook gepest?
Laatst aangepast door Luana op do 9 jun 2011 - 8:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
En je foto's zijn zooo leuk je straalt van oor tot oor, geweldig om te zien!Stuiterbal schreef:Storm schreef:Stuiterbal!!!
Hoi Schat !!!!! lief je reactie op mijn www !
Gast- Gast
Alex schreef:Jordana schreef:Alex schreef:*.
Nee, ik kan absoluut niet met hem praten. Hij begrijpt mij gewoon niet en hij wíl me niet begrijpen. En hij zegt dat ik altijd alles voor hem bepaal en nu bepaalt hij eens een keer wat voor mij. Nou sorry, maar ik vind dat met een kind wel iets heel anders.
Maar wat hij voor jou bepaalt kan gewoon niet.. Dat zijn keuze's die jij zelf moet maken en dat kan hij niet voor jou... Hij kan niet voor jou bepalen dat je binnen een jaar van alles af bent.. Dat gaat gewoon niet..
Jordana- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: