Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
grrr ik loop me echt op te fucken nu.. tis slecht voor mn hart..
Wij hebben zijn vriendin uiteindelijk voor hem geholpen.. hij was een vriend van mijn vriend en een vriend van mij (zo hebben we elkaar leren kennen) en omdat hij ruzie heeft met haar ouders, hebben wij hulp aangeboden.
Wij hebben zijn vriendin uiteindelijk voor hem geholpen.. hij was een vriend van mijn vriend en een vriend van mij (zo hebben we elkaar leren kennen) en omdat hij ruzie heeft met haar ouders, hebben wij hulp aangeboden.
Gast- Gast
Je ware gevoelens komen er vanzelf wel een keer uit,is het niet nu dan later,Leah!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Hoi Stuiterbal en Alex, hoe is het met jullie dames?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
niet doen, is nergens goed voor. ga lekker met je vriend samen schilderen en laat hem in z'n sop gaar koken. als het op zo'n manier moet zou het voor mij al niet meer hoeven. en met je vriend samen schilderen kan stiekem best leuk zijn weet ik uit ervaringJade schreef:grrr ik loop me echt op te fucken nu.. tis slecht voor mn hart..
Gast- Gast
En ik stuiter vandaag alhoewel ik nu weer back to reality ben... vergaat het stuiteren me ook wel weer....Snoes schreef:Hoi Stuiterbal en Alex, hoe is het met jullie dames?
Gast- Gast
Ava schreef:niet doen, is nergens goed voor. ga lekker met je vriend samen schilderen en laat hem in z'n sop gaar koken. als het op zo'n manier moet zou het voor mij al niet meer hoeven. en met je vriend samen schilderen kan stiekem best leuk zijn weet ik uit ervaringJade schreef:grrr ik loop me echt op te fucken nu.. tis slecht voor mn hart..
ja.. kreeg nu ineens berichtje..
wil er geen ruzie om makne.. wist niet dat je krap zat, maar dan leef ik wel een weekje krap en kom ik je gewoon helpen.
Ik heb terug gesmst: Het is niet nodig dat jij krap moet leven. Bedankt voor je aanbod, maar ik sla het af.
Hij werkt overigens fulltime, woont thuis, heeft geen hobby's oid. dus 10 euro.. ik wist nite dat t zoveel problemen op zou leveren
Mijn vriend en ik gaan dus lekker samen schilderen!
Gast- Gast
Alex, je hoeft er niet over te praten hoor.
Stuiterbal, back to reality? Wat speciaal gedaan?
Snoes- Lady Post-a-lot
groot gelijk, zou ik ook lekker doen! zorg er alleen wel voor dat dit niet jullie vriendschap gaat verpesten, zou toch zonde zijn om 10 euro..
ik vind overigens dat je zijn werk- en leefsituatie er niet bij moet betrekken, het is aan hem zelf wat hij met zijn geld doet en wat hij veel en weinig geld vindt.
ik vind overigens dat je zijn werk- en leefsituatie er niet bij moet betrekken, het is aan hem zelf wat hij met zijn geld doet en wat hij veel en weinig geld vindt.
Gast- Gast
What's up Stylegirl?
Snoes- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Stylegirl schreef:Kut ik!
Wat? Waarom?
Baal gewoon heel erg van mezelf en heb het gevoel dat niemand iets om me geeft..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Snoes schreef:Alex, je hoeft er niet over te praten hoor.
Vandaag een dagje uit gehad en even lekker genoten. En eenmaal thuis val je toch meteen weer terug in de realiteit ! Maar ik ga zo naar bed zodat ik het lekkere gevoel nog even vast kan houden. Morgen zal wellicht weer een baaldag worden !
Gast- Gast
Ava schreef:groot gelijk, zou ik ook lekker doen! zorg er alleen wel voor dat dit niet jullie vriendschap gaat verpesten, zou toch zonde zijn om 10 euro..
+1
VMerk ik trouwens steeds meer, dat mensen elkaar beoordelen op uitgave patroon.
Wij willen dit jaar 2x op vakantie, maar volgens velen kan dit niet want we hebben een kind gekregen, huis gekocht, etc. etc.....
En wanneer we feestje oid overslaan omdat we anders aan het spenderen blijven, krijg je te horen 'maar wel 2x op vakantie'
Gast- Gast
Mevrouw u heeft PM terug.
Stylegirl & Alex,
Stylegirl & Alex,
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Soms moet je ook even lekker er tussenuit en genieten Stuiterbal!
Jade, ik ben het met Ava eens dat ik ook niet die vriendschap op het spel zou zetten voor 10 euro hoor.
Jade, ik ben het met Ava eens dat ik ook niet die vriendschap op het spel zou zetten voor 10 euro hoor.
Snoes- Lady Post-a-lot
_Leah_ schreef:Mevrouw u heeft PM terug.
Stylegirl & Alex,
Hahahahaha ik lig echt helemaal dubbel hier op de bank ! Maar ik heb hem gelezen. Thnxx en heel erg lief en morgen ga ik reageren want mevr gaat naar bed !!!
Gast- Gast
ivax schreef:Ava schreef:groot gelijk, zou ik ook lekker doen! zorg er alleen wel voor dat dit niet jullie vriendschap gaat verpesten, zou toch zonde zijn om 10 euro..
+1
VMerk ik trouwens steeds meer, dat mensen elkaar beoordelen op uitgave patroon.
Wij willen dit jaar 2x op vakantie, maar volgens velen kan dit niet want we hebben een kind gekregen, huis gekocht, etc. etc.....
En wanneer we feestje oid overslaan omdat we anders aan het spenderen blijven, krijg je te horen 'maar wel 2x op vakantie'
Dat is misschien ook zo.
Maar jij zegt dan niet eerst dat het geen probleem is.. en later dat je geen geld hebt.
Zeg dan gewoon dat je het geld liever aan iets anders uitgeeft.. of dat je het nu niet hieraan wilt uitgeven.
dan is het prima.
Gast- Gast
Vervelend Alex, zag dat jij je ook even klote voelt !
En sorry dat ik even niet op anderen verhalen reageer, maar mijn hoofd zit bomvol, ik lees het wel, maar kan geen passende reactie bedenken...
En sorry dat ik even niet op anderen verhalen reageer, maar mijn hoofd zit bomvol, ik lees het wel, maar kan geen passende reactie bedenken...
Laatst aangepast door Stylegirl op do 9 jun 2011 - 9:27; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
De manier waarop hij het heeft gebracht is ook erg kinderachtig hoor, dat vind ik nog steeds! Maar misschien heeft hij wel net een flinke financiële tegenvaller gehad, moet hij veel terugbetalen aan de belastingdienst of zo. Dat weet je natuurlijk ook niet. Maar nogmaals, dan had hij het ook anders kunnen (en moeten) brengen.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: