Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Dát is nou een goed idee! of geld over voor iets wat je nu kan gebruikenProudMama schreef:Neeeeee... juist nu laarzen kopen, met 70% korting ofzo.Lily schreef:dan bewaar je je geld tot het najaar en koop je dan laarzen
Hou je extra geld over voor nog een paar en nog een paar en nog een paar...
Kan je niet in de buurt kijken wat er allemaal te doen is aan cursussen?
Of de rest even bewaren voor na het afvallen, heb je meteen extra motivatie dat je zo snel mogelijk nieuwe kleren wilt kopen
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Mooi! Ik zou ze zo kopen als ik ze zou passen.Patriesje schreef:
Wat vinden jullie van deze laarzen?
Gast- Gast
moi ik vind ze niet zo, onderkant wel maar de bovenkant niet. Lijkt alsofie glimt en dat vind ik er goedkoop uitzien
Gast- Gast
Lily schreef:moi ik vind ze niet zo, onderkant wel maar de bovenkant niet. Lijkt alsofie glimt en dat vind ik er goedkoop uitzien
Daar val ik ook een beetje over.
Het zijn wel laarzen van 160 euro en als het echt zo glimmend is...
Het zijn de enige paar laarzen die ik mooi vind en zeer waarschijnlijk ga passen met mijn dikke kuiten.
Gast- Gast
London, Bremen, Rotterdam, Hoofddorp..Lily schreef:waar zit eigenlijk overal een primark? Wil er eigenlijk ook eens heen maar geloof niet dat er hier een in de buurt zit.
Verder geen idee.. Ik ga naar Bremen, dat is het handigst voor ons uit Friesland.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Blehhh ik heb honger. Ben sinds gisteren weer begonnen met afvallen en moet even door deze eerste dagen heen, maar blehhhh.... Heb vanochtend om 7 uur ontbeten met magere yoghurt en muesli, om kwart over 10 een appel en 3 wortels gegeven en net maar een cracker met sandwichspread gemaakt, maar dat helpt nog niet echt.
Wow! Daar zou ik echt vol van zitten ...
Gast- Gast
Ik ga altijd naar de Primark in Liverpool! In Rotterdam ook geweest, vond er niks aan...
Overigens verveel ik me hier zo erg dat ik nu zelfs het papier in de papierbak netjes heb gezet. Ik heb geen zin meer!
Overigens verveel ik me hier zo erg dat ik nu zelfs het papier in de papierbak netjes heb gezet. Ik heb geen zin meer!
Gast- Gast
Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Blehhh ik heb honger. Ben sinds gisteren weer begonnen met afvallen en moet even door deze eerste dagen heen, maar blehhhh.... Heb vanochtend om 7 uur ontbeten met magere yoghurt en muesli, om kwart over 10 een appel en 3 wortels gegeven en net maar een cracker met sandwichspread gemaakt, maar dat helpt nog niet echt.
Serieus? Ik zou steviger ontbijten juist. Als ik dit zie dan zou ik tegen 12.00 al van mijn stokkie gegaan zijn.
Gast- Gast
Dat zal best. Alleen heb ik de afgelopen maanden bijna structureel veel te veel gegeten dus dan is dit ineens best weinig. M'n maag moet nog ff wennen denk ik. Het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Blehhh ik heb honger. Ben sinds gisteren weer begonnen met afvallen en moet even door deze eerste dagen heen, maar blehhhh.... Heb vanochtend om 7 uur ontbeten met magere yoghurt en muesli, om kwart over 10 een appel en 3 wortels gegeven en net maar een cracker met sandwichspread gemaakt, maar dat helpt nog niet echt.
Gast- Gast
+1 en goed ontbijten is gezond, dacht ik meld t nog evenZusje schreef:Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Blehhh ik heb honger. Ben sinds gisteren weer begonnen met afvallen en moet even door deze eerste dagen heen, maar blehhhh.... Heb vanochtend om 7 uur ontbeten met magere yoghurt en muesli, om kwart over 10 een appel en 3 wortels gegeven en net maar een cracker met sandwichspread gemaakt, maar dat helpt nog niet echt.
Serieus? Ik zou steviger ontbijten juist. Als ik dit zie dan zou ik tegen 12.00 al van mijn stokkie gegaan zijn.
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
+1, van alleen die appel al, maar dat terzijdeAlex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Blehhh ik heb honger. Ben sinds gisteren weer begonnen met afvallen en moet even door deze eerste dagen heen, maar blehhhh.... Heb vanochtend om 7 uur ontbeten met magere yoghurt en muesli, om kwart over 10 een appel en 3 wortels gegeven en net maar een cracker met sandwichspread gemaakt, maar dat helpt nog niet echt.
Gast- Gast
Haha, ik zou ook nog trek hebben hoor, begin de dag graag met brood, en twee uur later eet ik alweer een broodje_Donnaa schreef:+1, van alleen die appel al, maar dat terzijdeAlex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Blehhh ik heb honger. Ben sinds gisteren weer begonnen met afvallen en moet even door deze eerste dagen heen, maar blehhhh.... Heb vanochtend om 7 uur ontbeten met magere yoghurt en muesli, om kwart over 10 een appel en 3 wortels gegeven en net maar een cracker met sandwichspread gemaakt, maar dat helpt nog niet echt.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Op zich zou brood of muesli niet uit moeten maken. De hoeveelheid muesli die ik eet, staat gelijk aan 3 boterhammen, omdat ik direct na 't ontbijt 17 km naar m'n werk fiets (3 kwartier fietsen).Suus schreef:Haha, ik zou ook nog trek hebben hoor, begin de dag graag met brood, en twee uur later eet ik alweer een broodje_Donnaa schreef:+1, van alleen die appel al, maar dat terzijdeAlex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Blehhh ik heb honger. Ben sinds gisteren weer begonnen met afvallen en moet even door deze eerste dagen heen, maar blehhhh.... Heb vanochtend om 7 uur ontbeten met magere yoghurt en muesli, om kwart over 10 een appel en 3 wortels gegeven en net maar een cracker met sandwichspread gemaakt, maar dat helpt nog niet echt.
Gast- Gast
+1Zusje schreef:Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Blehhh ik heb honger. Ben sinds gisteren weer begonnen met afvallen en moet even door deze eerste dagen heen, maar blehhhh.... Heb vanochtend om 7 uur ontbeten met magere yoghurt en muesli, om kwart over 10 een appel en 3 wortels gegeven en net maar een cracker met sandwichspread gemaakt, maar dat helpt nog niet echt.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Op zich zou brood of muesli niet uit moeten maken. De hoeveelheid muesli die ik eet, staat gelijk aan 3 boterhammen, omdat ik direct na 't ontbijt 17 km naar m'n werk fiets (3 kwartier fietsen).Suus schreef:Haha, ik zou ook nog trek hebben hoor, begin de dag graag met brood, en twee uur later eet ik alweer een broodje_Donnaa schreef:+1, van alleen die appel al, maar dat terzijdeAlex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Blehhh ik heb honger. Ben sinds gisteren weer begonnen met afvallen en moet even door deze eerste dagen heen, maar blehhhh.... Heb vanochtend om 7 uur ontbeten met magere yoghurt en muesli, om kwart over 10 een appel en 3 wortels gegeven en net maar een cracker met sandwichspread gemaakt, maar dat helpt nog niet echt.
Jij fietst dat in zo weinig tijd?
Ok maar als ik het dus lees verbrand je gelijk je ontbijt. Dan zou ik na het fietsen nog een keer stevig ontbijten want dat heeft je lichaam dan wel echt nodig hoor.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=9494
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: