Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
hahaha nee niet tegen mij!!
mijn vriend lacht vaak in zijn slaap en dan maakt hij soms aparte geluiden...dan denk ik zooo wtf ben jij aan het dromen haha
dan vertel ik het de volgende dag maar die weet het nooit (zegttie)
ik onthoud vaak wel mijn dromen(helaas)tenzij het een leuke droom was dan vind ik het niet erg
ik heb een nieuwe buurvrouw blijkbaar en ze heeft zich niet eens netjes voorgesteld
haar balkon grenst aan de mijne en we wonen op een galerij, dus vind dat ze zich best even had kunnen voorstellen
ze hangt haar rekje over de tussenwand van mijn balkon en ze heeft zo'n klingel ding hangen, grrrrr
mijn vriend lacht vaak in zijn slaap en dan maakt hij soms aparte geluiden...dan denk ik zooo wtf ben jij aan het dromen haha
dan vertel ik het de volgende dag maar die weet het nooit (zegttie)
ik onthoud vaak wel mijn dromen(helaas)tenzij het een leuke droom was dan vind ik het niet erg
ik heb een nieuwe buurvrouw blijkbaar en ze heeft zich niet eens netjes voorgesteld
haar balkon grenst aan de mijne en we wonen op een galerij, dus vind dat ze zich best even had kunnen voorstellen
ze hangt haar rekje over de tussenwand van mijn balkon en ze heeft zo'n klingel ding hangen, grrrrr
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Mogge lady´s!!
Leah: Eerst ff een dikke knuffel voor jou, je bent echt een vrouw met ballen hoor
Ik heb vanmiddag pas controle, 14.30 een gesprek met verpleegkundige en 15.40 bij de gyn. Dus 16.30 aan de beurt als ik geluk heb, rond 17.00 klaar.
En blijven doen we niet aan, zwager is jarig, dus kan niet eens blijven! Op de verjaardag van mijn zusje lag ik ook al in het ziekenhuis, kan niet bezig blijven natuurlijk.
Zo ff lekker ontbijten, iemand trek in een tosti?
Leah: Eerst ff een dikke knuffel voor jou, je bent echt een vrouw met ballen hoor
Ik heb vanmiddag pas controle, 14.30 een gesprek met verpleegkundige en 15.40 bij de gyn. Dus 16.30 aan de beurt als ik geluk heb, rond 17.00 klaar.
En blijven doen we niet aan, zwager is jarig, dus kan niet eens blijven! Op de verjaardag van mijn zusje lag ik ook al in het ziekenhuis, kan niet bezig blijven natuurlijk.
Zo ff lekker ontbijten, iemand trek in een tosti?
Gast- Gast
ja.. zitten alleen met een 'eng' dilemma.
Mijn vriend wil weer gaan studeren, dat wordt waarschijnlijk een 4-jarige hbo opleiding. Nu zitten we alleen met het dilemma of hij de opleiding in zijn woonplaats gaat volgen (met als gevolgdat hij nog 4 jaar daar woont) of in mijn woonplaats (ik studeer hier ook nog).
Als hij hier komt studeren (vanaf feb. 2012) dan zou het dus voor de hand liggen dat hij dan bij mij intrekt. We vinden het allebei heel 'eng' om daar echt een beslissing over te nemen (omdat we pas net 3 maand samen zijn).
Het voelt heel goed en vertrouwd, en je bent dan natuurlijk ook weer een hele poos verder maar ik vind het toch best wel 'eng' omdat ik bang ben dat het daardoor fout gaat tussen ons.
Mijn vriend wil weer gaan studeren, dat wordt waarschijnlijk een 4-jarige hbo opleiding. Nu zitten we alleen met het dilemma of hij de opleiding in zijn woonplaats gaat volgen (met als gevolgdat hij nog 4 jaar daar woont) of in mijn woonplaats (ik studeer hier ook nog).
Als hij hier komt studeren (vanaf feb. 2012) dan zou het dus voor de hand liggen dat hij dan bij mij intrekt. We vinden het allebei heel 'eng' om daar echt een beslissing over te nemen (omdat we pas net 3 maand samen zijn).
Het voelt heel goed en vertrouwd, en je bent dan natuurlijk ook weer een hele poos verder maar ik vind het toch best wel 'eng' omdat ik bang ben dat het daardoor fout gaat tussen ons.
Gast- Gast
Ik vind mannen zo schattig als ze slapen! Die van mij is vaak wel aan het mompelen, maar geen touw aan vast te knopen helaas...
Ik heb m vannacht weer heel erg wakker gehouden met mijn gesnurk en gedraai, arme schat.
Ik heb m vannacht weer heel erg wakker gehouden met mijn gesnurk en gedraai, arme schat.
Gast- Gast
Als nieuwe buren kan je je best even voorstellen.
Dat hebben wij ook gedaan toen we hier kwamen wonen en ondertussen zijn er nieuwe buren aan beide kanten en die hebben zich ook netjes voorgesteld.
Jeej PM is er, iedereen was alweer bezorgt
Succes vanmiddag!
Nieuwe verslaving?
Dat hebben wij ook gedaan toen we hier kwamen wonen en ondertussen zijn er nieuwe buren aan beide kanten en die hebben zich ook netjes voorgesteld.
Jeej PM is er, iedereen was alweer bezorgt
Succes vanmiddag!
Nieuwe verslaving?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jade: Lastig idd! Wat zegt je gevoel?
het voelt goed! En het liefst wil nu al hele dagen bij hem zijn..
alleen heb ik de fout al eens gemaakt om na 3 maand samen te gaan wonen.. en dat ging dus fout
Gast- Gast
Jade: erg lastig kunnen jullie voor de tijd niet even oefenen?
In de vakantie ofzo?
In de vakantie ofzo?
Gast- Gast
Patriesje schreef:Jade: erg lastig kunnen jullie voor de tijd niet even oefenen?
In de vakantie ofzo?
nouja.. niet langer dan 2 weken. Hij moet natuurlijk gewoon werken nu. En ik denk ook dat 'oefenen' anders is.Het is nu natuurlijk nog mijn huis met mijn spulletjes, mijn gewoontes etc..
verder zijn we al wel samen op vakantie geweest wat heel goed ging. Maar dat zegt natuurlijk niet zoveel.
Gast- Gast
Als jullie nog maar zo kort samen zijn, vind ik het helemaal niet zo voor de hand liggend dat hij bij jou intrekt ook al gaan jullie in dezelfde stad studeren. Laat hem gewoon een eigen kamer zoeken en als blijkt dat het goed blijft gaan, kunnen jullie altijd als jullie er klaar voor zijn samen naar iets anders gaan zoeken.Jade schreef:ja.. zitten alleen met een 'eng' dilemma.
Gast- Gast
Oh, kan me voorstellen dat dat lastig is Jade!
Oeps. Ik ben echt een slechte stagebegeleider, haha. Ik zit lekker op het forum en ik heb de stagiaire aan het werk gezet.
Oeps. Ik ben echt een slechte stagebegeleider, haha. Ik zit lekker op het forum en ik heb de stagiaire aan het werk gezet.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ja, over een kamer hebben we ook al nagedacht. Dat zou ook wel een optie zijn.. (al denk ik dat we dan toch altijd samen zijn). Ach.. we hebben besloten dat we maar eens kijken hoe het in november/december tussen ons gaat en dat we tegen die tijd beslissen of hij bij mij intrekt of niet.
Gast- Gast
Er is niks uitgekomen uit het bloedonderzoek, maar moet over 3 maanden wel weer terug om opnieuw mijn bloedsuiker te prikken nuchter.
Gast- Gast
Lastig Jade..
Ik kreeg gisteren ook de vraag of ik al bijna samen ging wonen.. Uhmm!?!!
Gast- Gast
Hoe ging het?
Tullow- Kletskop
Maar jullie zijn toch nog datende, Donnaa
Tullow- Kletskop
_Donnaa schreef:
Zijn jullie dan al officieel bij elkaar
Gast- Gast
Whaaa, nee daarom juist.. Maar omdat ik op zoek ben naar een woning en hij er 1 heeft schijnt het nogal logisch te zijn, ofzoPatriesje schreef:_Donnaa schreef:
Zijn jullie dan al officieel bij elkaar
Gast- Gast
@ Anousch, jammer dat je nu nog niks weet maar in ieder geval geen suikerziekte!
@ Alex, hoe ging het? wanneer hoor je meer?
@ Alex, hoe ging het? wanneer hoor je meer?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Lastig Jade..
haha! Wij kregen vorige week de vraag of we al samenwoonden.. (beetje stom iemand ) vriend reageert: wij wonen allang samen, wist je dat nog niet?
En vooral de oma van mijn vriend vindt het maar raar dat we allebei weer aan een nieuwe studie gaan beginnen. Die wilde al weten wanneer ze een achterkleinkind zou krijgen .
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Whaaa, nee daarom juist.. Maar omdat ik op zoek ben naar een woning en hij er 1 heeft schijnt het nogal logisch te zijn, ofzo
Had je een brief van de woningbouw of had je gehoord dat er iemand uit ging?
Tsja 1 + 1 = 2...
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: