Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
En nu zit ik hier weer te janken.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
_Leah_ schreef:En nu zit ik hier weer te janken.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Van de lieve woorden van Jordana & Alex hoor. Jullie zijn allemaal schatten.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Van de lieve woorden van Jordana & Alex hoor. Jullie zijn allemaal schatten.
Meid, Hoe gaat het nou? Lukt het een beetje?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Heel veel plezier Suus. Jammer dat je al moeite hebt met het inpakken van je backpack, anders was ik erg graag bij ingekropen.
Laquisia- Prater
Als je kaasblokjes eet kan je net zo goed chips eten hoorJordana schreef:Ik zit maar aan kaas blokjes...
Maar de zak chips staart me aan....
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Heel veel plezier Suus. Jammer dat je al moeite hebt met het inpakken van je backpack, anders was ik erg graag bij ingekropen.
Als ik erg mijn best doe pas je er misschien nog wel bij
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ava schreef:Als je kaasblokjes eet kan je net zo goed chips eten hoorJordana schreef:Ik zit maar aan kaas blokjes...
Maar de zak chips staart me aan....
Had nou net meeer zin in kaas dan chips.. Maar het is al weer over...
Jordana- Ratel
Jordana schreef:_Leah_ schreef:Van de lieve woorden van Jordana & Alex hoor. Jullie zijn allemaal schatten.
Ik voel me goed. Maar ik weet niet of dat wel juist is. Ik denk dat ik mijn ware gevoelens keihard aan het wegstoppen ben. Af en toe is het net alsof er een scherpe dolk door mijn hart wordt gestoken. Maar het grootste deel van de dag voel ik me goed. Maar ik ben bang dat dat komt omdat ik niet eerlijk tegen mezelf ben.
Laquisia- Prater
Dat is het fijne aan buien, die gaan ook weer over ja!
Ik heb ook zin om iets te eten maar ik zou niet weten wat. Loop ook heel vaak door de supermarkt en dan beloof ik mezelf dat ik alles mag pakken waar ik zin in heb, en dan blijft m'n mandje nog steeds leeg..
Ik heb ook zin om iets te eten maar ik zou niet weten wat. Loop ook heel vaak door de supermarkt en dan beloof ik mezelf dat ik alles mag pakken waar ik zin in heb, en dan blijft m'n mandje nog steeds leeg..
Gast- Gast
Suus schreef:_Leah_ schreef:Heel veel plezier Suus. Jammer dat je al moeite hebt met het inpakken van je backpack, anders was ik erg graag bij ingekropen.
Wil je alsje alsje alsjeblieft heel erg goed je best doen? *zet haar liefste gezicht op*
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Jordana schreef:_Leah_ schreef:Van de lieve woorden van Jordana & Alex hoor. Jullie zijn allemaal schatten.
Ik voel me goed. Maar ik weet niet of dat wel juist is. Ik denk dat ik mijn ware gevoelens keihard aan het wegstoppen ben. Af en toe is het net alsof er een scherpe dolk door mijn hart wordt gestoken. Maar het grootste deel van de dag voel ik me goed. Maar ik ben bang dat dat komt omdat ik niet eerlijk tegen mezelf ben.
Het zou best kunnen.. Kan je er over praten met mensen.. Het wegstoppen moet je niet doen.. Dan komt het later echt keihard aan..
Jordana- Ratel
_Leah_ schreef:En nu zit ik hier weer te janken.
Ik snap best dat je je gevoelens wegstopt, dat je wil doen alsof alles oké is en je gewoon weer verder gaat met je leven. Dat doe ik ook. En het kan goed gaan hoor, heel lang zelfs, maar op een dag gaat het niet meer goed en dan komt alles eruit. Ik hoop dat dat bij jou heel snel is, zodat je gauw echt verder kunt met je leven en dit nare gebeuren af kunt sluiten.
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Suus schreef:_Leah_ schreef:Heel veel plezier Suus. Jammer dat je al moeite hebt met het inpakken van je backpack, anders was ik erg graag bij ingekropen.
Wil je alsje alsje alsjeblieft heel erg goed je best doen? *zet haar liefste gezicht op*
Ik zou je heel graag meenemen, heb je wel verdiend, maar kom ik langs jouw huis op weg naar Landgraaf?
Laatst aangepast door Suus op do 9 jun 2011 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb een heerlijke dag gehad. Lekker genoten en rond gerend (oke gelopen dan) als een los geslagen puber. Ongestoord gegild in elke achtbaan en klets nat geworden in de waterbaan ! Kortom het was echt super !!!
Het was rustig in het park en mooi weer dus alles klopte mooi !
Ik ben even wat foto;s op hyves aan het zetten zal er zo 1 hier spammen
Ik voelde me vandaag eindelijk weer naamswaardig !!!
Het was rustig in het park en mooi weer dus alles klopte mooi !
Ik ben even wat foto;s op hyves aan het zetten zal er zo 1 hier spammen
Ik voelde me vandaag eindelijk weer naamswaardig !!!
Gast- Gast
Suus schreef:_Leah_ schreef:Suus schreef:_Leah_ schreef:Heel veel plezier Suus. Jammer dat je al moeite hebt met het inpakken van je backpack, anders was ik erg graag bij ingekropen.
Ik zou je heel graag meenemen, heb je wel verdiend, maar kom ik langs jouw huis op weg naar Landgraaf?
Landgraaf ?? Limburg ??
Gast- Gast
Waar ben je naar toe geweest stuiterbal?
Jordana- Ratel
Stuiterbal schreef:Suus schreef:_Leah_ schreef:Suus schreef:_Leah_ schreef:Heel veel plezier Suus. Jammer dat je al moeite hebt met het inpakken van je backpack, anders was ik erg graag bij ingekropen.
Landgraaf ?? Limburg ??
Ja, daar is Pinkpop
Suus- Lady Post-a-lot
Klinkt leuk stuiterbal!! Fotoooo's
Heb je hem trouwens nog gesproken Leah? Of je vriendin?
Ik ga trouwens ook naar Pinkpop!! Irritant dat ik niet echt weet wat het weer doet.. nu moet ik zoveel mee!
Ik ga trouwens ook naar Pinkpop!! Irritant dat ik niet echt weet wat het weer doet.. nu moet ik zoveel mee!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:Klinkt leuk stuiterbal!! Fotoooo's
Ja, dat maakt het wel lastig he? Maar heb er wel heel veel zin in!
Suus- Lady Post-a-lot
Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Waar ben je naar toe geweest stuiterbal?
Bobbejaanland !
Cool
Jordana- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: