Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verstandskies laten verwijderen en eten

+13
patjuhhh
Happydobby
Inge
Shy
Possom
Caramba
Roxi3
bolus26
Monte
Sjaantje
Zora
Lejow
SoGood
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Inge wo 8 jun 2011 - 22:04

wow dat zijn er een hoop :-D 600mg?
De 2e keer qua verwijderen heb ik 5 dagen ibru geslikt (ibru is alleen niet zo heel goed voor je maag dus je kan het het beste niet te lang slikken... maar ik had die 1e keer zo'n pijn dat ik 2 weken vollop ibru geslikt heb)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy wo 8 jun 2011 - 22:22

Inge schreef:wow dat zijn er een hoop :-D 600mg?
De 2e keer qua verwijderen heb ik 5 dagen ibru geslikt (ibru is alleen niet zo heel goed voor je maag dus je kan het het beste niet te lang slikken... maar ik had die 1e keer zo'n pijn dat ik 2 weken vollop ibru geslikt heb)
Ja had doosje gehaald bij apotheek, ze had poeders die moest je dan mengen met water en dan opdrinken maar die werden niet vergoed. Die pillen wel, 600 mg inderdaad! Ben er normaal nooit zo weg van maar nu wel :P
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  SoGood do 9 jun 2011 - 20:42

Ik heb helemaal geen pijnstillers gebruikt, echt niet nodig gehad.

Hoe gaat het nu met jou Shygirl?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy do 9 jun 2011 - 23:34

Sogood schreef:Ik heb helemaal geen pijnstillers gebruikt, echt niet nodig gehad.

Hoe gaat het nu met jou Shygirl?
Het gaat goed! Wel nog steeds ibuprofen aan het gebruiken.
En voel nog steeds die hechtingen af en toe laughcry Vind ik wel een beetje Ieuw haha. Wanneer gaan die er eigenlijk uit? weet iemand dat het zijn van die zelf oplosbare..
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Inge do 9 jun 2011 - 23:43

uhm tussen de 1 a 2 weken gaan ze vanzelf uit.. de 1e zijn er bij mij bij de kaakchirurg uit gehaald toen hij de wond schoon ging spoelen en de 2e zijn er na ongeveer 1,5 week uitgegaan/opgelost
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy do 9 jun 2011 - 23:57

Inge schreef:uhm tussen de 1 a 2 weken gaan ze vanzelf uit.. de 1e zijn er bij mij bij de kaakchirurg uit gehaald toen hij de wond schoon ging spoelen en de 2e zijn er na ongeveer 1,5 week uitgegaan/opgelost
Ooh dat duurt nog best lang dan, nouja is niet anders en is natuurlijk ook goed dat ik ze heb, Mijn vriend vertelde dat hij 20 jaar geleden geen hechtingen had maar dat ze het gewoon zo lieten! daar moet je toch ook niet aan denken Mad
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  SoGood vr 10 jun 2011 - 0:00

Gelukkig gaat het goed! Ik heb ook geen hechtingen, er zit nu gewoon een gat. :shock:
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy vr 10 jun 2011 - 0:49

Sogood schreef:Gelukkig gaat het goed! Ik heb ook geen hechtingen, er zit nu gewoon een gat. :shock:
Ooh waarom heb je geen hechtingen? Ik dacht dat iets was uit de middel eeuwen, en 20 jaar geleden :P
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  _*Blondgirl*_ vr 10 jun 2011 - 1:10

Inmiddels terug van de tandarts.... En jahoor, verstandskies moet er nu toch echt uit! Eerste week van juli mag ik terugkomen.

Zag er gelijk wel al tegenop, maar ze was heel aardig en vertelde alvast hoe het in z'n werk ging enzo. Toch wel geruststellend, dus laat maar komen...ben ik er vanaf!

_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  SoGood vr 10 jun 2011 - 1:12

Shygirl85 schreef:
Sogood schreef:Gelukkig gaat het goed! Ik heb ook geen hechtingen, er zit nu gewoon een gat. :shock:
Ooh waarom heb je geen hechtingen? Ik dacht dat iets was uit de middel eeuwen, en 20 jaar geleden :P

Geen idee, ik moest op een gaasje bijten voor een uur lang. Daarna bloedde het ook helemaal niet dus het was ook niet nodig.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  SarahKey vr 10 jun 2011 - 2:27

Paar weken terug is 1 verstandkies bij mij getrokken. Zou eerst alleen voor twee gaatjes gaan maar hij besloot om meteen die verstandkies eruit te halen. Scheelde mij weer een paar slapeloze nachten Laughing

Maar hier heeft het dik een week pijn gedaan. Eten aan 1 kant en drinken met een rietje. En in de toekomst moet er nog 1 uit (uitgesneden worden denk ik) oh oh oh No
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy vr 10 jun 2011 - 4:05

Sogood schreef:
Shygirl85 schreef:
Sogood schreef:Gelukkig gaat het goed! Ik heb ook geen hechtingen, er zit nu gewoon een gat. :shock:
Ooh waarom heb je geen hechtingen? Ik dacht dat iets was uit de middel eeuwen, en 20 jaar geleden :P

Geen idee, ik moest op een gaasje bijten voor een uur lang. Daarna bloedde het ook helemaal niet dus het was ook niet nodig.
Oh oke, apart eigenlijk. Ik dacht dat ze bij iedereen standaard zouden hechten. Ik moest ook op een gaasje bijten een uur, en had voor de zekerheid nog gaasjes gehaald bij de drogist. Hehe leuk om uit te leggen wat je dan zoekt met zo'n dikke wang :P
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy vr 10 jun 2011 - 4:06

SarahKey schreef:Paar weken terug is 1 verstandkies bij mij getrokken. Zou eerst alleen voor twee gaatjes gaan maar hij besloot om meteen die verstandkies eruit te halen. Scheelde mij weer een paar slapeloze nachten Laughing

Maar hier heeft het dik een week pijn gedaan. Eten aan 1 kant en drinken met een rietje. En in de toekomst moet er nog 1 uit (uitgesneden worden denk ik) oh oh oh No
Aah balen dat je er zo'n last van hebt gehad. Maar misschien gaat die andere wel hartstikke goed en heb je daar weinig last van, dat kan ook!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy di 28 jun 2011 - 1:46

Jeej! Net een uurtje geleden zijn ze ook aan de linkerkant eruit gehaald, ben er nu helemaal klaar mee Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 1:56

En is het je meegevallen, Shygirl?

Mijn verstandskies is vorige week getrokken en ik heb echt nul last gehad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy di 28 jun 2011 - 1:57

Alex schreef:En is het je meegevallen, Shygirl?

Mijn verstandskies is vorige week getrokken en ik heb echt nul last gehad!
Ja het viel heel erg mee, net als 3 weken geleden. Toen nog wel ibuprofen geslikt een paar dagen. Nu voelt het wel weer een beetje raar maar ik ben zo blij dat ze er nu allemaal uit zijn!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 2:04

Dat kan ik me voorstellen! Ben je daar in ieder geval vanaf! Bij mij zit er nog 1 boven, maar die hoeft er als het goed is niet uit. En onder zijn ze niet doorgekomen en dat hoeft wat mij betreft ook niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy di 28 jun 2011 - 2:16

Alex schreef:Dat kan ik me voorstellen! Ben je daar in ieder geval vanaf! Bij mij zit er nog 1 boven, maar die hoeft er als het goed is niet uit. En onder zijn ze niet doorgekomen en dat hoeft wat mij betreft ook niet Wink
Nee dat kan ik mij voorstellen ja, bij mij was de gedachte zolang ik er geen last van heb laat ik ze lekker zitten. Maarja moest er nu toch aan geloven haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 3 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum