Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verstandskies laten verwijderen en eten

+13
patjuhhh
Happydobby
Inge
Shy
Possom
Caramba
Roxi3
bolus26
Monte
Sjaantje
Zora
Lejow
SoGood
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy ma 6 jun 2011 - 22:15

Sjaantje schreef:
Shygirl85 schreef:Zijn er ook nog positieve ervaringen met het trekken van verstandskiezen, ik moet namelijk de 20e, gister te horen gekregen en ben nu al bang Sad nerd
Ja hoor! Het meest positieve is dat je je nooit meer ongerust hoeft te maken dat ze zullen gaan ontsteken! smile
Nee zonder gein, het is gewoon even niet leuk, hoewel het mij (als überangsthaas) enorm is meegevallen. Het is even een dag vervelend maar daarna gaat het al snel beter (er van uitgaand dat alles zonder problemen verloopt, maar dat kun je niet altijd van tevoren voorspellen).
Oh en als je het eng vindt, gewoon aangeven aan de tandarts / kaakchirurg!

Ja dat is inderdaad heel erg positief! Bij mij is dat namelijk het geval en sinds vrijdag loop ik er al mee rond, zo'n zeurende pijn de hele dag wordt er heel erg moe van.
Ik ben er al een ster in om aan te geven dat ik het eng vindt, gister ook ze gingen even kijken wat er aan de hand was, en ik was nog niet binnen en ik begon alweer te mekkeren Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Inge ma 6 jun 2011 - 22:47

Shygirl85 schreef:Zijn er ook nog positieve ervaringen met het trekken van verstandskiezen, ik moet namelijk de 20e, gister te horen gekregen en ben nu al bang Sad nerd
verstandskiezen trekken vond ik heel erg meevallen qua pijn etc
afgelopen maanden zijn er 2 verstandkiezen uitgesneden en de 1e heeft 2 weken lang verschrikkelijk veel pijn gedaan na het eruit snijden (ik was beste vriendjes met ibuprofen) en de 2e die eruit gesneden werd viel weer heel erg mee.
Valt dus weinig over te zeggen. Maar het kan dus erg meevallen smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy di 7 jun 2011 - 0:28

Inge schreef:
Shygirl85 schreef:Zijn er ook nog positieve ervaringen met het trekken van verstandskiezen, ik moet namelijk de 20e, gister te horen gekregen en ben nu al bang Sad nerd
verstandskiezen trekken vond ik heel erg meevallen qua pijn etc
afgelopen maanden zijn er 2 verstandkiezen uitgesneden en de 1e heeft 2 weken lang verschrikkelijk veel pijn gedaan na het eruit snijden (ik was beste vriendjes met ibuprofen) en de 2e die eruit gesneden werd viel weer heel erg mee.
Valt dus weinig over te zeggen. Maar het kan dus erg meevallen smile
Ooh 2 weken pijn is nog best lang. Lijkt me een behoorlijke tegenvaller dan.
Nou ik kan vanmiddag om 14.30 al terecht, kwam op mijn werk en leidinggevende zei toen ik zei dat ik de 20e een afspraak had, Jij gaat nu de tandarts bellen of je eerder terecht kan! Wel even goed een schop onder mijn hol, maar oh oh wat ben ik bang!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Inge di 7 jun 2011 - 1:23

Succes zo (hoewel dit lees je vast niet meer optijd:P) Hoe was het?
Yupz 2 weken pijn was wel erg lang... ik ging naar Parijs en Disney met vriendinnen en dacht ruim van te voren de afspraak bij de kaakchirurg gepland te hebben (niet dus)... Slikte toen nog vollop ibuprofen.
De pijn kwam ook door een kleine ontsteking die ze schoon gespoten hebben na een week en het herstellen van mijn kaakbot geloof ik
Het valt echt alles mee.... de angst van te voren is erger dan de ingreep
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy di 7 jun 2011 - 2:58

Inge schreef:Succes zo (hoewel dit lees je vast niet meer optijd:P) Hoe was het?
Yupz 2 weken pijn was wel erg lang... ik ging naar Parijs en Disney met vriendinnen en dacht ruim van te voren de afspraak bij de kaakchirurg gepland te hebben (niet dus)... Slikte toen nog vollop ibuprofen.
De pijn kwam ook door een kleine ontsteking die ze schoon gespoten hebben na een week en het herstellen van mijn kaakbot geloof ik
Het valt echt alles mee.... de angst van te voren is erger dan de ingreep
Alsnog heel lief dat je mij succes wenst.
Nou ik kwam heel erg bang binnen en dat ook gelijk gezegd, ze waren heel lief en geduldig en ze zei ook dat het makkelijk zou zijn omdat de wortels goed zaten ed. Verdoving, alles tintelen en toen gingen ze beginnen, binnen 10 min stond ik weer op uit die stoel. haha en achteraf denk ik was dat alles? dus gelijk maar afspraak gemaakt voor de volgende 2, ze hebben ook gelijk aan de rechterkant bovenin getrokken!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Happydobby di 7 jun 2011 - 3:07

Het hangt er toch ook vanaf of de kies boven of onder zat. Ik heb vorige jaar een verstandskies laten trekken, die zat beneden en zat 3 uur later al aan een warme maaltijd met krieltjes, niet erg handig maar het lukte.
Je moet idd wachten tot de verdoving weg is anders bijt je in je wang.
Ik moest met een spuitje het gat 2 x daags spoelen met een zoutwater oplossing
Ik vond de verstandskies laten verwijderen niet erg, maar de 4 weken daarna heb ik wel veel pijn nog gehad aan mijn kaak.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  SoGood di 7 jun 2011 - 4:25

Nou dag 2.. Ik heb er enorm tegen op gezien maar als ik wist dat het zo easy zou worden had ik het waarschijnlijk al eerder gedaan.

De kies was er al uit terwijl ik dacht dat het echte trekken nog moest beginnen. Ik heb nergens last van nu, mijn kaak is een beetje onsoepel maar ik heb verder geen pijn en gebruik ook geen pijnstillers. Eten vind ik toch een beetje eng omdat er toch een gat in m'n kaak zit.

Ik had ook veel enge verhalen gehoord maar mij is het dus erg meegevallen! smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  patjuhhh di 7 jun 2011 - 4:59

Fijn dat het bij jou is meegevallen. Mijn zusje heeft vorige week aan een kant de verstandskiezen laten verwijderen. Die heeft er erg veel last van gehad. Ze moest zelfs ziek thuis blijven, omdat ze zich best beroerd voelde. Heeft de eerste paar dagen alleen soep en vla gegeten. Nu kan ze wel weer vast voedsel eten, maar ze heeft er nog steeds last van en het gaat nu wat langzamer.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy di 7 jun 2011 - 6:27

Sogood schreef:Nou dag 2.. Ik heb er enorm tegen op gezien maar als ik wist dat het zo easy zou worden had ik het waarschijnlijk al eerder gedaan.

De kies was er al uit terwijl ik dacht dat het echte trekken nog moest beginnen. Ik heb nergens last van nu, mijn kaak is een beetje onsoepel maar ik heb verder geen pijn en gebruik ook geen pijnstillers. Eten vind ik toch een beetje eng omdat er toch een gat in m'n kaak zit.

Ik had ook veel enge verhalen gehoord maar mij is het dus erg meegevallen! smile
Ik moet heel eerlijk ook zeggen, als ik dit wist had ik het ook veel eerder gedaan. Maarja er zijn zoveel verhalen.. Ik was ook echt zoo super bang en werd zo goed gerust gesteld, ze waren echt zo lief Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  _*Blondgirl*_ di 7 jun 2011 - 7:48

Ik moet vrijdag voor controle naar de tandarts en weet nu al dat ze gaat zeggen dat m'n verstandskies er eigenlijk nu toch echt wel uit moet. Hij zit er al een paar jaar, maar zolang ie geen last gaf hoefde ie er niet per se uit. Nu heb ik sinds een paar dagen het idee dat ie iets gaat verschuiven ofzo, voel regelmatig iets daar waar ie zit. Dus ik ben bang dat het nu zover is...

Ik ben echt als de dood voor de tandarts, ook al is het een meisje van 27 (maar 2 jaar ouder dan ik). Ik hou gewoonweg niet van dat gefriemel in m'n mond en al helemaal niet als het pijn doet of gaat doen... Gelukkig maar 2x per jaar normaal gesproken...

Ben benieuwd vrijdag!
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  SoGood di 7 jun 2011 - 7:56

Shygirl85 schreef:
Sogood schreef:Nou dag 2.. Ik heb er enorm tegen op gezien maar als ik wist dat het zo easy zou worden had ik het waarschijnlijk al eerder gedaan.

De kies was er al uit terwijl ik dacht dat het echte trekken nog moest beginnen. Ik heb nergens last van nu, mijn kaak is een beetje onsoepel maar ik heb verder geen pijn en gebruik ook geen pijnstillers. Eten vind ik toch een beetje eng omdat er toch een gat in m'n kaak zit.

Ik had ook veel enge verhalen gehoord maar mij is het dus erg meegevallen! smile
Ik moet heel eerlijk ook zeggen, als ik dit wist had ik het ook veel eerder gedaan. Maarja er zijn zoveel verhalen.. Ik was ook echt zoo super bang en werd zo goed gerust gesteld, ze waren echt zo lief Laughing

Oooh, zie dat je al geweest bent! Gelukkig ging het goed! Bij mij waren ze ook super lief, zijn ze altijd trouwens maar toch zie ik de mensen van de tandarts niet zo graag.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy di 7 jun 2011 - 8:33

Sogood schreef:
Shygirl85 schreef:
Sogood schreef:Nou dag 2.. Ik heb er enorm tegen op gezien maar als ik wist dat het zo easy zou worden had ik het waarschijnlijk al eerder gedaan.

De kies was er al uit terwijl ik dacht dat het echte trekken nog moest beginnen. Ik heb nergens last van nu, mijn kaak is een beetje onsoepel maar ik heb verder geen pijn en gebruik ook geen pijnstillers. Eten vind ik toch een beetje eng omdat er toch een gat in m'n kaak zit.

Ik had ook veel enge verhalen gehoord maar mij is het dus erg meegevallen! smile
Ik moet heel eerlijk ook zeggen, als ik dit wist had ik het ook veel eerder gedaan. Maarja er zijn zoveel verhalen.. Ik was ook echt zoo super bang en werd zo goed gerust gesteld, ze waren echt zo lief Laughing

Oooh, zie dat je al geweest bent! Gelukkig ging het goed! Bij mij waren ze ook super lief, zijn ze altijd trouwens maar toch zie ik de mensen van de tandarts niet zo graag.

Ja! en gelukkig maar, pff kan ik mij daar over opwinden of in ieder geval druk maken.. Maarja paar dagen pijn 5 precies is best veel, en dan ook moeilijk slapen en alles. As weekend weekendje weg, dan zit je daar ook niet echt lekker..

Ze zei wel moest wel lachen daarna, dat die van mij makkelijk waren om te trekken. Had ze op de foto gezien (gister foto laten maken) en bij sommige mensen absoluut niet, dat ik maar zou moeten zeggen dat het heel vervelend is, omdat het lang niet bij iedereen zo makkelijk gaat.
Heb ook de handen van de assistent fijn geknepen met de verdoving, leven heel erg mee zeggen wat ze gaat doen enz enz. Nu de 28e nog even en dan ben ik mijn verstand helemaal kwijt haha. Heb trouwens nog steeds geen pijn kwa verdoving die aan het uitwerken is. Terwijl ze zeiden dat dat gebeurt na 2-4 uur..
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy di 7 jun 2011 - 8:34

_*Blondgirl*_ schreef:Ik moet vrijdag voor controle naar de tandarts en weet nu al dat ze gaat zeggen dat m'n verstandskies er eigenlijk nu toch echt wel uit moet. Hij zit er al een paar jaar, maar zolang ie geen last gaf hoefde ie er niet per se uit. Nu heb ik sinds een paar dagen het idee dat ie iets gaat verschuiven ofzo, voel regelmatig iets daar waar ie zit. Dus ik ben bang dat het nu zover is...

Ik ben echt als de dood voor de tandarts, ook al is het een meisje van 27 (maar 2 jaar ouder dan ik). Ik hou gewoonweg niet van dat gefriemel in m'n mond en al helemaal niet als het pijn doet of gaat doen... Gelukkig maar 2x per jaar normaal gesproken...

Ben benieuwd vrijdag!
Nou lees hier in dit topic even mijn verhaal, ik zag er zo erg tegen op echt waar. Maar het is mij ook zo meegevallen. Het is echt in een zucht gebeurd. Om 14.30 was ik aan de beurt en om 14.50 stond ik weer buiten!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  meisjesmama di 7 jun 2011 - 8:51

Ohh ik heb vorige week ook te horen gekregen dat mijn 4 verstandskiezen er uit moeten.
Nou de kaakchirug mag me wel onder zeil brengen want ik word al gek bij de gedachten...
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy di 7 jun 2011 - 9:01

meisjesmama schreef:Ohh ik heb vorige week ook te horen gekregen dat mijn 4 verstandskiezen er uit moeten.
Nou de kaakchirug mag me wel onder zeil brengen want ik word al gek bij de gedachten...
Dat dacht ik ook, spuit mij maar helemaal plat! Je zal zien, als het gebeurd is dan ben je zo blij dat je er vanaf bent.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:10

meisjesmama schreef:Ohh ik heb vorige week ook te horen gekregen dat mijn 4 verstandskiezen er uit moeten.
Nou de kaakchirug mag me wel onder zeil brengen want ik word al gek bij de gedachten...

Niet doen, heeft mijn zus gedaan (Ongelofelijk bang voor tandarts) en datwas ook geen succes! Al lag dat meer aan de kaakchirurg dan aan de ingreep zelf, maar dan nog..!
Bij mij zijn ze gewoon getrokken, geen problemen mee gehad. Laat ze eerst even checken op een foto of ze er recht inzitten of niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  meisjesmama di 7 jun 2011 - 9:55

Princess schreef:
meisjesmama schreef:Ohh ik heb vorige week ook te horen gekregen dat mijn 4 verstandskiezen er uit moeten.
Nou de kaakchirug mag me wel onder zeil brengen want ik word al gek bij de gedachten...

Niet doen, heeft mijn zus gedaan (Ongelofelijk bang voor tandarts) en datwas ook geen succes! Al lag dat meer aan de kaakchirurg dan aan de ingreep zelf, maar dan nog..!
Bij mij zijn ze gewoon getrokken, geen problemen mee gehad. Laat ze eerst even checken op een foto of ze er recht inzitten of niet!

mijn onderste kiezen zitten dus iets dwars en drukken tegen de andere aan.. De bovenste weet ik niet.
Waarom was het geen succes bij je zus of lag dat echt aan de kaakchirurg?
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  meisjesmama di 7 jun 2011 - 9:57

Shygirl85 schreef:
meisjesmama schreef:Ohh ik heb vorige week ook te horen gekregen dat mijn 4 verstandskiezen er uit moeten.
Nou de kaakchirug mag me wel onder zeil brengen want ik word al gek bij de gedachten...
Dat dacht ik ook, spuit mij maar helemaal plat! Je zal zien, als het gebeurd is dan ben je zo blij dat je er vanaf bent.

ik zal zeker blij zijn als het klaar is verklaard bij mij wel waarom mijn onderste tanden scheef staan ondanks dat ik een beugel heb gehad.
Maar ik beval nog liever dan dat ik naar de kaakchirurg moet.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Happydobby di 7 jun 2011 - 10:39

meisjesmama schreef:
Shygirl85 schreef:
meisjesmama schreef:Ohh ik heb vorige week ook te horen gekregen dat mijn 4 verstandskiezen er uit moeten.
Nou de kaakchirug mag me wel onder zeil brengen want ik word al gek bij de gedachten...
Dat dacht ik ook, spuit mij maar helemaal plat! Je zal zien, als het gebeurd is dan ben je zo blij dat je er vanaf bent.


Ik zou nooit onder narcose gaan voor zoiets, narcose vind ik eng en je bent er langer ziek van.
plaatselijke verdoving dan blijf je er tenminste bij.
ik vond het eruit halen makkelijk. Je hoort wat gekraak en ik dacht dat het niet lukte en toen zei die chirurg dat het er al uit was.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy di 7 jun 2011 - 21:04

Happydobby schreef:
meisjesmama schreef:
Shygirl85 schreef:
meisjesmama schreef:Ohh ik heb vorige week ook te horen gekregen dat mijn 4 verstandskiezen er uit moeten.
Nou de kaakchirug mag me wel onder zeil brengen want ik word al gek bij de gedachten...
Dat dacht ik ook, spuit mij maar helemaal plat! Je zal zien, als het gebeurd is dan ben je zo blij dat je er vanaf bent.


Ik zou nooit onder narcose gaan voor zoiets, narcose vind ik eng en je bent er langer ziek van.
plaatselijke verdoving dan blijf je er tenminste bij.
ik vond het eruit halen makkelijk. Je hoort wat gekraak en ik dacht dat het niet lukte en toen zei die chirurg dat het er al uit was.
Dat had ik dus niet, zal bij iedereen natuurlijk wel weer anders zijn. Maar dat was ook waarom ik absoluut niet durfde. nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  _Lacey_ wo 8 jun 2011 - 4:30

Ik mag 6 juli voor deel 1 naar de kaakchirurg.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy wo 8 jun 2011 - 8:17

_Lacey_ schreef:Ik mag 6 juli voor deel 1 naar de kaakchirurg.
Alvast suc6! Zit nu op dag 2 nadat ik gister ben geweest voor de rechterkant, Maar het valt mij echt zo mee! Was vandaag ook lekker thuis en braaf mijn ibuprofen genomen. Dan is het best te doen..
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy wo 8 jun 2011 - 20:10

Vraag mij alleen wel af wanneer je kan stoppen met ibuprofen? Zal natuurlijk wel weer anders zijn per persoon. Maar vanochtend werd ik wakker omdat ik pijn had dus zie het alweer voor me dat ik er vandaag nog 2 neem.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Inge wo 8 jun 2011 - 20:29

Na de 1e verstandskies die eruit gesneden werd heb ik bijna 2 weken ibu geslikt. 1e stripje wat ik meekreeg was voor 5 dagen en daarna terug naar kaakchirurg en heb ik nieuw receptje meegekregen voor ibu
Zodra ik pijn voelde in de ochtend nam ik er nog 1.
Dus naja zolang je pijn voelt iig je strip ibu afmaken denk ik
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Shy wo 8 jun 2011 - 22:03

Inge schreef:Na de 1e verstandskies die eruit gesneden werd heb ik bijna 2 weken ibu geslikt. 1e stripje wat ik meekreeg was voor 5 dagen en daarna terug naar kaakchirurg en heb ik nieuw receptje meegekregen voor ibu
Zodra ik pijn voelde in de ochtend nam ik er nog 1.
Dus naja zolang je pijn voelt iig je strip ibu afmaken denk ik
Ooh oke, dat is dus wel redelijk normaal? Nouja dat is niet erg dan. Ben allang blij dat ze eruit zijn en heb een doosje gekregen bij de apotheek met 30 pillen dus ik kan nog wel even vooruit Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies laten verwijderen en eten - Pagina 2 Empty Re: Verstandskies laten verwijderen en eten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum